סקס כל יום וצחצוח שיניים עם תות שדה: סודות הטיפוח של הסלבס נחשפים

ריטה במפגש זמרות ויוצרות לרגל יום האישה הבינלאומי בהיכל מנורה תל אביב | צילום: אור גפן
ריטה במפגש זמרות ויוצרות לרגל יום האישה הבינלאומי בהיכל מנורה תל אביב | צילום: אור גפן

הרגלי התזונה החדשים של קרן פלס, ההתמכרות של סנדרה שדה לניתוחים, השפתון שלא נמרח גם כשריטה אוכלת את המיקרופון. 26 סלבס מגלות את סודות הטיפוח שלהן

88 שיתופים | 132 צפיות

תיק איפור הוא אחד המדורים האהובים ב"את", הן על הקוראות והן על נשות המערכת, ולא סתם – הוא מספק הצצה אותנטית ובלתי אמצעית לשגרת הטיפוח של הנשים הכי מפורסמות בישראל, וגם וואלה, יש להן טיפים מעולים לטיפוח העור, הגוף והנפש. ליקטנו את ההיילייטס של 26 זמרות, שחקניות, דוגמניות, נשות תקשורת, משפיעניות רשת ועוד, אבל אתן מוזמנות להגדיל ולעשות ולפתוח את תיק האיפור המלא של כל אחת ואחת מהן.

סיוון קליין והקוסמטיקאית שהצילה את העור שלה אחרי הלידה

"יש לי סוג עור רגיל, אבל בעקבות הלידה השנייה שלי לפני שלוש וחצי שנים, התחלתי לסבול מפיגמנטציה ויבלות בעור הפנים. באופן כללי אני יכולה להעיד על עצמי שמגיל 18 אני במודעות לענייני טיפוח ובטיפול עקבי, וגם נזהרת משמש. אני מתחילה את שגרת הטיפוח היומית שלי בסבון פנים של קרן בר טוב – Natural Cleanser. קרם הלחות הוא Brightening Complex Cream של קרן ברטוב, שיש לה תכשירים נפלאים נגד פיגמנטציה ואין להם תחליף. את הרפידות שלה עם החומצות אני שומרת לאירועים חשובים, ואז ממשיכה בשגרת הטיפוח והעור נראה וואו".

רפידות Bio White Peeling Pads של קרן בר טוב 430 ש"ח | צילום: עדי גלעד
רפידות Bio White Peeling Pads של קרן בר טוב 430 ש"ח | צילום: עדי גלעד

לתיק האיפור המלא של סיוון קליין

קרן פלס הפכה את האורז לחבר הכי טוב שלה

"גיליתי שהתזונה היא מפתח לבריאות והתחלתי לאכול בעיקר מה שמתאים לגוף שלי ולסוג הדם שלי. גיליתי למשל, שהגוף שלי לא אוהב גלוטן ושכל הקמחים הלבנים לא טובים לי. לחם לבן יכול לגרום לי לפריחה, ומה שגורם לי לעליה במשקל – לא בריא לי. אני נמנעת ממוצרי חלב כי אנחנו לא אמורים לצרוך חלב – הוא מיועד לגור של חיה אחרת. זה לא בקטע אידיאולוגי כי לצערי אני לא טבעונית, ואני לא גאה בזה. לו הייתי יכולה, הייתי נעשית כזאת כי העולם צריך להיות שם. יש לי לפעמים נפילות ואני חוטאת בשוקולד חלב, אבל לרוב ההימנעות מכל אלה הם כלל ברזל. מאז הגוף שלי מתנהל פחות מאקורדיון מאשר בעבר. בבוקר אני שותה קפה ואוכלת מה שיש, אני לא בן אדם מאד מסודר וזה ניכר במקרר שלי. אני לא חסידה של 'תאכלו עוף', במשך היום אני אוכלת דגים, ירקות. אורז הוא חבר טוב שלי. אני יכולה לחיות על אורז ואני אוהבת תירס, גם בקלחים, וגם פולנטה. בן זוגי הוא דבוראי מייצר דבש, תמיד יש על החלון דבש של טור. אני שמה אותו במים עם נענע שאני קוטפת מהגינה – הטעם נפלא".

לתיק האיפור המלא של קרן פלס

פנינה רוזנבלום לא שמה מייקאפ ולא שמה על הטוקבקים

"הניתוח היחידי שעשיתי בפנים הוא בעפעפיים, לפני עשר שנים. כתבו בתגובות שהשיער לא שלי? השיער שלי, עם תוספות מדי פעם כשבא לי להוסיף. זה הכל. אני לא משופצת בכלל אז שימותו הקנאים. בורכתי בגנטיקה טובה, וגם יש לי קרמים מדהימים עם חומצות. מגיל מסוים את חייבת לשים חומצה ולא סתם קרם. במייקאפ אני לא משתמשת, כי כשהעור מטופח אין בו צורך. אני רק מפדרת את הפנים בפודרה בהירה מסדרת סטודיו פיקס של מאק. כל מי שמכיר אותי יודע שהצבע האהוב עליי הוא ורוד, ואני נאמנה לצבע הזה כבר ארבעים שנה. זה כולל שפתון ורוד של מאק, וסומק בצבע ורוד של חברת CATRICE. המסקרה השחורה שלי היא גם של מאק".

סומק Catrice Blush Box. מחיר 15 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק Catrice Blush Box. מחיר 15 ש"ח | צילום: יח"צ

לתיק האיפור המלא של פנינה רוזנבלום

יעל שלביה חושפת את הסוד לגבות המושלמות שלה

"אני לא נוגעת בהן. רק מורחת עליהן מדי פעם שמן קיק".

לתיק האיפור המלא של יעל שלביה

מירי בוהדנה מכורה לדיקור סיני, ולא רק לתחזוקת הגוף

"אני הולכת פעם בשבוע למדקרת אילנית פרץ, אני מאוד מאמינה בדיקור הסיני לא רק לתחזוקת הגוף, אלא גם מדי פעם דיקור בפנים. אין כמו דיקור להזרמת דם טובה ואחרי הטיפול התחושה נהדרת. בנוסף, אני הולכת לטיפול אצל קרן בר טוב, במכשור פוטורג'וויניישן של ונוס קונספט שמחדש טקסטורה ועוזר לייצור קולוגן. אם יום אחד אצטרך טיפול יותר אגרסיבי אעשה, אבל לא בהגזמה אלא תוך הקפדה ושמירה על מראה טבעי".

לתיק האיפור המלא של מירי בוהדנה

בל אגם מצאה את המוצר האחד שעושה בשבילה הכל

"ביומיום אני לא שמה מייק אפ או סמקים מוגזמים. הסוד שלי הוא הטינט של מיקי בוגנים TINT TOUCH, בגוון אדמדם בורדו, זהו המוצר הכי מדהים שיכולתי לבקש כי הוא עושה הכול. אני שמה שלוש נקודות בלחיים, שתי נקודות במצח ואחת על האף ותופחת מעט ממנו על השפתיים ומפזרת, המראה שמתקבל הוא שזוף אדמדם, טבעי ובוהק. יש לי כהויות מתחת לעיניים ואני מסתירה אותם עם ערבוב של שני קונסילרים, מספר 4 ו-5 של מיקי בוגנים מסדרת YOUR COVER. ליצירת מראה שזוף עוד יותר אני משתמשת בברונזר COCO שמגיע באבקה דחוסה. אני לא שמה מסקרה כי אחת לשלשה שבועות אני מלחימה ריסים אצל 'טניה ריסים' ברמת אביב והריסים שלי שחורים כל הזמן".

TINT TOUCH. טינט של מיקי בוגנים | צילום: יח"צ
TINT TOUCH. טינט של מיקי בוגנים | צילום: יח"צ

לתיק האיפור המלא של בל אגם

סנדרה רינגלר מצאה תחליף מהמם וחינמי לבוטוקס

"ד"ר אירינה סנדלר עושה לי טיפולי מזותרפיה אחת לחודש, ובקטנה גם הזרקות של חומצה היאלורונית בפנים, תוך הקפדה על שמירת מראה טבעי ולא עשוי מדי. בוטוקס לא עושה לי טוב, אז מצאתי פתרון: פוני, שמכסה את אזור המצח. ניתוח הרמת פנים? כאשר ארגיש שהגיע הזמן אעשה עפעפיים וצוואר והאמת שלפעמים כבר עולות לי מחשבות בכיוון. אני עושה אצלה גם מיצוק עור, בעזרת מכשיר גלי רדיו של אנדימד ואחרי סדרה של שישה טיפולים, אני מגיעה מדי פעם לטיפול תחזוקה".

לתיק האיפור המלא של סנדרה רינגלר 

מאיה פישל רוסו לא מוותרת לג'ובאני על סקס כל יום

"אני רזה באופן טבעי ושומרת על זה. אני מכורה לפילאטיס הרבה שנים ומתאמנת בסטודיו InMotion בחיפה, שם גם למדתי הוראת פילאטיס והיום אני גם מלמדת שם. סוד הכושר שלי הוא פילאטיס, מלא סקס וג'ובאני. חוץ מימים של מחזור, כל יום סקס. אני לא מוותרת לו, ושימותו כל הקנאים".

לתיק האיפור המלא של מאיה םישל רוסו

אלה איילון לא נפרדת מהשמפו והמסכה האלה

"השיער הטבעי שלי הוא חלק, מלא ושטני-בהיר. ביומיום אני עושה לו מעט בייביליס, וחופפת אותו פעמיים בשבוע עם שמפו ומסכה מסדרת NUTRITIVE של קרסטס. לפעמים אני משאירה את המסכה לחצי שעה על השיער, עוטפת במגבת ורק אז שוטפת. אני מגיעה אחת לשבוע לטיפול שיקום אצל הספר שלי אריאל אהרון ממספרת REL, כי הצילומים גורמים לשיער לעבור תהליכים כימיים. אחת לשלושה חודשים אני מוסיפה גוונים לשיער, כי אני מאוד אוהבת את המראה הבהיר שהיה לי בילדותי".   

תיק איפור של אלה איילון, קרסטס נוטריטיב מג'יסטרל שמפו לשיער יבש מאוד 129 שח I צילום: יחצ
תיק איפור של אלה איילון, קרסטס נוטריטיב מג'יסטרל שמפו לשיער יבש מאוד 129 שח I צילום: יחצ

לתיק האיפור המלא של אלה איילון

עינת שרוף גילתה שהדרך לעור פנים מושלם עוברת בחילבה

"אני נוסעת לקוסמטיקאית איריס פריווה במושב נווה ירק ויורדת למרתף הבית שלה, אחרי שאכלתי במטבח שלה מרק חילבה. מבחינת אווירה אני מרגישה כמו במסע בזמן, ואחרי הטיפול העמוק שלה, הכולל עיסוי, החדרת חומרים ומסכות, אין לי אפילו נקודה שחורה אחת על האף".

לתיק האיפור המלא של עינת שרוף

אוולין הגואל מצחצחת שיניים עם מה שהיא אוכלת

"אחרי צחצוח השיניים במשחת שיניים רגילה, אני לוקחת תות שדה שטוף ועוברת איתו על כל השיניים – הוא מלבין שיניים נפלא. זו לא המצאה שלי – קראתי פעם שקתרין זיטה ג'ונס עושה את זה, ואמרתי לעצמי שמה שטוב לה טוב לי, במיוחד כשהיא צודקת. אני לא יודעת מה היא עושה עם התות אחרי הצחצוח, אני פשוט אוכלת אותו".

לתיק האיפור המלא של אוולין הגואל

מירי מיכאלי התאהבה בבשמים האלה

"אני אוהבת לגוון בבשמים, פעם אהבתי רק ניחוחות פרשים ולא מתוקים, אבל זה משתנה לפי החיבור שלי לריח. היום אני בעיקר עם MISS DIOR ועם MADEMOISELLE של שאנל, ולאחרונה גיליתי גם את BYREDO – בושם נישה שונה ומרענן במיוחד".

בושם MISS DIOR. מחיר 616 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם MISS DIOR. מחיר 616 ש"ח | צילום: יח"צ

לתיק האיפור המלא של מירי מיכאלי

ריקי גל מנקה את הפנים בסבון מחלב אם

"אני קמה בבוקר לצלילי מוזיקה קלאסית או ג'ז, ואז מתעמלת ורוקדת, כולל בשיטת גאגא – שפת תנועה שמפתחת מאוד את הגמישות, שאותה פיתח אוהד נהרין. אני משקיענית בכל הקשור לטיפוח – זה נעים, מרענן ועושה מצב רוח טוב. יש לי סוג עור רגיל, ואני מקפידה לשמור על הרעננות והמוצקות שלו ועושה גם תרגילי פנים. אני מנקה את הפנים בקצף פנים Perfectly Clean של אסתי לאודר או בסבון מחלב אם. בתחילה הייתי מבועתת מהרעיון, אבל אז אמרתי: 'למה שליה של דולפין כן, וחלב אם לא'. הסבון הזה מותיר עור פנים רך ונעים. זה סבון מתוצרת עצמית שקיבלתי מקרובת משפחה שילדה ונתנה לשם כך מהחלב שלה בבית החולים. אחרי זה אני מייבשת את העור במגבת מחוספסת. כשהפנים נקיות, אני משתמשת בשני מוצרים נפלאים כחול־לבן של חברת טוליפ, שאותם גיליתי לאחרונה – סרום ויטמינים C ו־E וקרם אנטי אייג'ינג על בסיס חומצה היאלורונית. מדי פעם אני משתמשת במסכת בד משליית דגים שקיבלתי מרוסיה".

לתיק האיפור המלא של ריקי גל

לירז צ'רכי עפה על סבון הגבות הישראלי שעולה 20 ש"ח

"יש לי אובססיה לגבות ואני מסדרת ומסרקת אותן בעצמי עם סבון הגבות Brow Styling משמן קיק של סקארה. כמה פשוט, נוח וזול – 20 ש"ח לאריזה שמספיקה לחודשים, ובכלל אני חושבת שאנחנו צריכים להרים כמה שיותר למותגים ישראלים".

לתיק האיפור המלא של לירז צ'רכי

חן אמסלם-זגורי עלתה על טריק איפור חכם

"כדי שעור הפנים ייראה טבעי, אני מוסיפה למייקאפ שלי קרם לחות. זה מעדן את המרקם, והתוצאה היא עור קליל וטבעי שלא נראה מאופר מדי".

לתיק האיפור המלא של חן אמסלם-זגורי

דליה מזור והמייקאפ שלא זז מהפנים שלה מבוקר ועד לילה

"מתחת למייק אפ – פריימר 'פוטו פיניש' של סמאשבוקס שמכין את העור למייק אפ. כבר שנים אני משתמשת במייק אפ 'דאבל וור' של אסתי לאודר שנותן כיסוי מופלא מבוקר עד לילה. הסומק הוא קלאסי, בצבע אפרסק של מאק. צלליות עושות עבודה נפלאה לעיניים מעושנות, יש לי פלטת צלליות של אסתי לאודר בגווני בז' עד חום כהה ואני משחקת ביניהם והעיפרון השחור הוא של ג'ייד שמוסיף דרמה למראה המעושן. ההתמכרות הקשה שלי היא לשפתונים, יש לי שפתונים בגוונים שונים שאני מתאימה אותם ללבוש, מאסתי לאודר, דרך פופה וקיקו".

מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ

לתיק של דליה

בר זומר מציירת לעצמה נמשים

"איפור הוא חלק בלתי נפרד מחיי, אני מאוד אוהבת את התחום וככה הגעתי להקים את מותג האיפור שלי 'ברביז'. מה שמנחה אותי באיפור הוא לשמור על מראה קליל וטבעי בחמש דקות של התעסקות. אני לא שמה מייקאפ על בסיס קבוע אלא רק במקרים מסוימים, ואז אני משתמשת במייקאפ של שאנל. ביומיום אני מסתפקת בסומק טינט ורדרד מהמותג שלי על הלחיים, שהוא גם לשפתיים, בספריי לגבות שיוצר הרמה כלפי מעלה, ויש לי בקולקציה מוצר מצייר נמשים שמאוד מוסיף ללוק ולפעמים אני יוצרת ומדגישה נקודה אחת".

לתיק האיפור המלא של בר זומר

לייה גיל צמה במשך 16 שעות

"אני אוכלת בשיטת 16-8, כלומר אוכלת שמונה שעות ואז במשך 16 שעות לא אוכלת דבר. אמנם הורדתי במשקל ב'הישרדות' – כי כשלא אוכלים יורדים, ובשר לא גדל ממים – אבל אחרי שחזרתי מהאי מצאתי שהשיטה הזאת עושה לי טוב. אני לא אוכלת פחמימות – מתפוחי אדמה ועד קינואה – אבל גיליתי טורטיות מחומוס ועדשים שחורות ללא גלוטן. אני אוכלת ארוחה ראשונה בסביבות השעה 12:00 או 13:00 בצהריים, לרוב זה טונה, ביצה קשה, גבינת קוטג' וירקות. אני אוכלת ארוחה נוספת בערב הכולל בשר, דגים, ירקות ופירות, ואז לא נוגעת באוכל עד למחרת בצהריים".

לתיק האיפור המלא של לייה גיל

עדן פינס חושפת את סוד התלתלים המפוארים שלה

"יש לי שיער מתולתל-מקורזל שמשתנה בהתאם לכל מיני תנודות הורמונליות בגוף שלי. בשבילי – לשמור על התלתלים יפים ופתוחים זו עבודה. לאורך שנים ניסיתי הכול, כולל מוצרים לשיער אפרו שרכשתי בארצות הברית, ולא מצאתי את הפתרון האופטימלי שגם ישאיר לי שיער שאינו דביק, יפה ורך וגם יתאים לאקלים הישראלי. שלוש וחצי שנים עבדתי בשותפות עם קבוצת רייס, על פיתוח פורמולות שמתאימות למתולתלת הישראלית או לכאלה ששיערן גלי. השקתי 20 מוצרים תחת השם FIFI – הכינוי שלי – כולל מברשות שונות גם להקצפה ולהעמקת החפיפה, וזו רק ההתחלה שלי בכניסה לעולמות הביוטי. אני חופפת אחת ליומיים-שלושה, משתמשת בשמפו, במרכך ובגלייז חוחובה שיש לו פורמולה קלילה ונעימה המעצבת את התלתלים".

קרם לחות לתלתלים של fifi | צילום: יח"צ
קרם לחות לתלתלים של fifi | צילום: יח"צ

לתיק האיפור המלא של עדן פינס

ענת עצמון וטיפ הטיפוח שלקחה משמעון פרס

"את הטיפ הראשון אימצתי משמעון פרס וכבר שנים, אני מתחילה את הבוקר עם לימון סחוט במים חמים, גם כשאני מחוץ לבית וגם בבתי מלון, תמיד יש לי את הלימון הקטן אתי, בוסט של ויטמין סי שמגן עליי. טיפ שני: אתם במצב רוח רע ורוצים לצאת ממנו? תצלצלו לחבר ילדות מפעם. שיחה של חצי שעה של העלאת זיכרונות מימים של פעם, עושה טוב על הנשמה. את הטיפ השלישי, קיבלתי מדני ועיקרו להקציב זמן לבאסה. אני אסביר: קורה לנו שאנחנו מאוכזבים ממשהו, מישהו הרגיז אותנו, או שקרה משהו שעשה לנו רע, תקציבו לו זמן להתבאס. דני מקציב לי זמן לבאסה על פי חומרת העניין. יש באסה לשעה, באסה לחמש שעות ובמקרה חריג, יש באסה ל-12 שעות. אז קודם כל אני יודעת שזה בסדר להיות מבואסת ושמותר לי להתבאס אבל ברגע שזמן הבאסה קצוב, יותר קל לחזור לשגרה טובה ולהמשיך הלאה. תנסו".

לתיק האיפור המלא של ענת עצמון

רונית יודקביץ' מצאה את התחליף הביתי המושלם לטיפול קוסמטי

"הדבר הראשון שאני עושה כשאני מתעוררת בבוקר הוא מתיחות ונשימות עמוקות. הטיפוח שלי מתחיל בשטיפת פנים עם ג'ל צמחי של מורז מפרחי קמומיל ואכילאה – עם מים חמים וקרים לסירוגין – פעולה נהדרת שמעוררת וממריצה את העור. יש לי ערכה של הקוסמטיקאית ורד חכמון שכוללת גלגלת וכוס סיליקון בתפקיד של כוס רוח, ואני מעסה את עור הפנים בעזרתם וממשיכה עם חומצה היאלורונית וחומצה פלמיטית שלה – לאפקט של זוהר ומתיחה. אני מסיימת עם קרם יום אנטי אייג'ינג של מורז, שמעניק לחות מוגברת בספיגה מהירה ועם מקדם הגנה 30 SPF – שהוא גם בסיס מצוין לאיפור. בערב, אחרי ניקוי הפנים, אני מורחת שמן חוחובה שאני קונה בחנות טבע ב-40 שקלים ועושה עיסוי עם ידית גלי רדיו של "אופטרה" במשך 20 דקות. העור מרגיש נפלא וזוהר. מאז שיש לי את הידית הזאת אני לא מגיעה לטיפול במכון הקוסמטי. הכל יחד מהווה טיפול תחזוקה מצוין. לגוף אני משתמשת בקרם עם גרגירי פילינג עדינים של אליזבט ארדן ואני מרוויחה שתי פעולות במריחה אחת".

ג'ל צמחי אנטי אייג'ינג של מורז מפרחי קמומיל | צילום: יח"צ
ג'ל צמחי אנטי אייג'ינג של מורז מפרחי קמומיל | צילום: יח"צ

לתיק האיפור המלא של רונית יודקביץ

רותי רוסו מטפחת את השיער האפור שלה בגאווה

"כשהייתי נערה צבעתי סתם, כי זה היה חלק מתהליך ההתבגרות. משנות השלושים שלי, אחרי שנולדו בנותיי, הפסקתי. מי שעזרה לי בזה, בתהליך לא מודע, זוהי מעצבת השיער והמאפרת לימור חייל המדהימה. ראיתי אותה, קולית כזאת, עם שיער אפור, ואני מאוד אוהבת את המראה הזה גם אצלי. חבל רק שהיא רחוקה ממני. הספר שלי הוא דניאל וזאנה, שנמצא שני בניינים מביתי בתל אביב והוא חמוד נורא. בשנים הראשונות הוא עוד ניסה לברר אם יש מצב בכל זאת לצבוע, אבל הוא הבין. יש לי שיער גלי מתולתל, שהוא קצת יבש וקצת שמן. אני משתדלת לחפוף אותו כמה שפחות, פעם-פעמיים בשבוע. אני משתמשת בשמפו COLOR CONTROL SILVER של STYLE לשיער אפור – הכי זול שיש – או בשמפו סילבר של ד"ר פישר".

לתיק האיפור המלא של רותי רוסו

ריטה לא יוצאת מהבית להופעות בלי השפתון הזה

"ביומיום אני לא מתאפרת בכלל. בהופעות יש לי מאפרת נפלאה – הלן אמויאל, והיא משתמשת במוצרים של ג'ייד שאני מאוד אוהבת. פריט החובה שלי הוא שפתון אדום עמיד של ג'ייד. גם כשאני אוכלת את המיקרופון בהופעה, הוא לא יורד. אני מכורה כבר שנים למסיר האיפור של לנקום Be Facil וממש שותה אותו. הוא היחידי שלא שורף לי בעיניים. המייקאפ שלי נקרא 'מג'יק' והוא של ענת אהרון, מבוסס נבט חיטה ומאוד עדין".

 

שפתון גון אדום, ג'ייד | צילום: יח"צ
שפתון גון אדום, ג'ייד | צילום: יח"צ

לתיק האיפור המלא של ריטה

סנדרה שדה חוגגת על שולחן הניתוחים

"אני מכורה לניתוחים פלסטיים. התחלתי בגיל 45 וכבר עשיתי ארבעה ניתוחים – הרמת פנים, צוואר, מצח וגם ניתוח עפעפיים אחד. כשאני רוצה לקפוץ לרופא שלי, פרופסור אייל גור, הוא אומר לי שזה עוד לא הזמן לעוד ניתוח אבל אני לא רוצה לחשוב שזה נגמר. מוני (מושונוב), שהוא קלינט איסטווד כזה שלא מוכן לעבור שום טיפול, אמר לי שטבעי זה הכי יפה אבל הבין שלא ימצא אצלי אוזן קשבת, אז הוא ויתר. ניתוחים פלסטיים זו חוויה נהדרת, ואני מאחלת לכל אישה שרק בשביל דברים כאלה נתאשפז".

לתיק האיפור המלא של סנדרה שדה

מי-רן מנקס מטפלת באקנה שלה במוצרים טבעיים מהרשת

"העור שלי מעורב ורגיש, ויש לו נטייה לפיגמנטציה ולאדמומיות. אין לי את הפריווילגיה להתעלם ממנו. כשהאקנה מופיע, אני יודעת שהגוף מאותת לי משהו ושאני צריכה לבדוק עם עצמי אם אני במתח. חשוב לי שכל המוצרים שאני משתמשת בהם יהיו טבעיים ועם אג'נדה סביבתית. את רובם אני רוכשת באינטרנט. אני מנקה את הפנים רק עם מים קרים וספוג קונג'אק של Medic Spa, שמנקה לכלוך ומסיר נקודות שחורות. בהמשך, אני מורחת סרום ויטמין C של Avalon Organics. אני ארומתרפיסטית, אז את הלחות שלי אני רוקחת בעצמי משמן לבנדר מזוקק של Aura Cacia. אני משתמשת גם בקרם לחות של לבידו ליום, המבוסס על שמן זרעי רימון אורגני, ברגמוט ולבונה, ולעולם לא אצא מהבית בלי קרם הגנה אורגני לפנים של Katerina. כשיוצא לי חצ'קון, המציל הלאומי שלי הוא ג'ל טיפולי של לבידו לפצעונים. אני לא מאמינה בקרם עיניים, בעיניי הוא המצאה של התעשייה. פעמיים בשבוע אני עושה לעצמי פילינג Birdseed של חברת Oh Glow. לגוף אני משתמשת בקרם קלנדולה של Weleda, שמתאים גם לתינוקות".

לתיק האיפור המלא של מי-רן מנקס

יעל גולדמן פפר חייבת את הריסים שלה למלי לוי

"ביומיום מחוץ לשעות העבודה, אני לא מתאפרת בכלל. לענייני עבודה אני מקפידה על איפור לא כבד. אני משתמשת במייקאפ שהוא גם BB עם מקדם הגנה של סבוקלם, בקונסילר של בובי בראון ובפלטת צבעים של איל מקיאג'. אני מכורה למעגל ריסים, חברתי מלי לוי גילתה לי אותו לפני 20 שנה, והוא חלק בלתי נפרד מתיק האיפור שלי כי הוא ממש יוצר מראה של עין פתוחה. אני אוהבת את המסקרה שלי בצבע חום, כי מצאתי שהצבע הזה יותר מעודן עליי ויותר מחמיא. אני משתמשת בדרך כלל במסקרה חומה של מייבלין ניו יורק או בהיפנוז של לנקום. השפתונים שלי הם תמיד איכותיים ומלאי לחות, אני אוהבת את בעיקר את אלה של לאוקסיטן או של לה רוש פוזה. בסיום האיפור אני אני שמה פודרה מינרלית עם SPF 30 של LEO".

מסקרה חומה של לנקום LANCOME HYPNOSE BRUN-HYPNOTIC. מחיר 159 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה חומה של לנקום LANCOME HYPNOSE BRUN-HYPNOTIC. מחיר 159 ש"ח | צילום: יח"צ