רונית יודקביץ': "למדתי שאני לא מושלמת אבל אני שלמה"

רונית יודקביץ | צילום: באדיבות המצולמת
רונית יודקביץ | צילום: באדיבות המצולמת

עם ותק של יותר מארבעה עשורים בעולם היופי והאופנה, רונית יודקביץ' מתחזקת שגרת טיפוח מתוקתקת ולא מתקרבת לבוטוקס מאז הפעם היחידה שהזריקה. סודות הטיפוח של אחת שיודעת

88 שיתופים | 132 צפיות

רונית יודקביץ', בת 57, שחקנית, אומנית רב תחומית, מעצבת בתים, מגישת "מעצבים ברגע", דוקו ריאליטי שלה בנושא עיצוב הבית יחד עם דרור קונטנטו ברשת 13, שגרירה של "מורז-צמחי מרפא".

שגרת טיפוח

"הדבר הראשון שאני עושה כשאני מתעוררת בבוקר הוא מתיחות ונשימות עמוקות. הטיפוח שלי מתחיל בשטיפת פנים עם ג'ל צמחי של מורז מפרחי קמומיל ואכילאה – עם מים חמים וקרים לסירוגין – פעולה נהדרת שמעוררת וממריצה את העור. יש לי ערכה של הקוסמטיקאית ורד חכמון שכוללת גלגלת וכוס סיליקון בתפקיד של כוס רוח, ואני מעסה את עור הפנים בעזרתם וממשיכה עם חומצה היאלורונית וחומצה פלמיטית שלה – לאפקט של זוהר ומתיחה. אני מסיימת עם קרם יום אנטי אייג'ינג של מורז, שמעניק לחות מוגברת בספיגה מהירה ועם מקדם הגנה 30 SPF – שהוא גם בסיס מצוין לאיפור. בערב, אחרי ניקוי הפנים, אני מורחת שמן חוחובה שאני קונה בחנות טבע ב-40 שקלים ועושה עיסוי עם ידית גלי רדיו של "אופטרה" במשך 20 דקות. העור מרגיש נפלא וזוהר. מאז שיש לי את הידית הזאת אני לא מגיעה לטיפול במכון הקוסמטי. הכל יחד מהווה טיפול תחזוקה מצוין. לגוף אני משתמשת בקרם עם גרגירי פילינג עדינים של אליזבט ארדן ואני מרוויחה שתי פעולות במריחה אחת".

ג'ל צמחי אנטי אייג'ינג של מורז מפרחי קמומיל | צילום: יח"צ
ג'ל צמחי אנטי אייג'ינג של מורז מפרחי קמומיל | צילום: יח"צ
ערכת טיפוח של ורד חכמון | צילום: יח"צ
ערכת טיפוח של ורד חכמון | צילום: יח"צ

 

 

קרם גוף עם גרגירי פילינג של אליזבט ארדן | צילום: יח"צ
קרם גוף עם גרגירי פילינג של אליזבט ארדן | צילום: יח"צ

איפור

"הורדתי משמעותית את כמות האיפור בזמן האחרון כי הבנתי שכמה שפחות איפור כך המראה יותר צעיר ורענן. המייק אפ הוא של ארמני, מאוד קליל, עם מקדם הגנה 15 SPF. הסומק ורדרד של בובי בראון, והמסקרה ווליום אקספרס של מייבלין ניו יורק. כלל ברזל אצלי: לעולם לא אלך לישון עם איפור. אני מסירה איפור עם המסיר של קליניק. העור חייב להיות נקי בלילה כדי לספוג את מוצרי הטיפוח ביעילות מרבית".

אנטי אייג'ינג

"לפני שנים חשבתי שבגיל הזה כבר אהיה אחרי טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים, אבל השנים עברו והיום אני מרגישה סוג של שליחות בנושא התבגרות אחרת – טבעית – ולהיות שלמה עם עצמי. עדיין לא עשיתי פעולות חודרניות בעור הפנים מלבד ניסיון אחד של הזרקת בוטוקס במצח לפני כמה שנים. וכיום אני אוהבת את המראה הטבעי הבוגר שלי".

מייק אפ Maestro של ארמני | צילום: יח"צ
מייק אפ Maestro של ארמני | צילום: יח"צ
תיק איפור של רונית יודקביץ. מסקרה של מייבלין ניו יורק ווליום אקספרס | צילום: יח"צ
תיק איפור של רונית יודקביץ. מסקרה של מייבלין ניו יורק ווליום אקספרס | צילום: יח"צ

בושם

"אני לא אוהבת ריחות מתוקים. נכון לתקופה האחרונה אני משתמשת במיס דיור של כריסטיאן דיור, שמתאים לעונה ולמצב הרוח שלי. זה בושם קליל מאוד ונושם".

השיער שלי

"יש לי שיער חלק שמרבים להתעסק איתו בצילומים. לאחרונה עשיתי בפעם הראשונה החלקה עדינה אצל הספר שלי אריאל דל, ואחרי שנים בשיער אסוף אני הולכת היום עם שיער פזור וההרגשה מאוד נעימה ומשוחררת. ביום יום אני משתמשת במוצרי השיער של קרסטס – שמפו ומסכה מסדרת DISCIPLINE, ללא מלחים, ואני חופפת על פי ההרגשה, בממוצע פעמיים בשבוע – ולעולם לא אלך לישון בשיער רטוב".

גבות

"לא נשארו לי גבות כי בעבר תלשו לי אותן כל הזמן לצורכי צילומים. אני מטפלת בהן בעצמי בשלושה מוצרים – כדי לייצר להן צורה, אני משתמשת בעפרון ובטוש ואז מקנחת במסקרה לגבות של מק".

מני פדי

"לפעמים אני מגלה דברים מאוחר, נשבעת שפעם ראשונה בחיי עשיתי לק ג'ל כשהגיעה אליי הביתה בחורה בשם אופק".

מסכה מסדרת DISCIPLINE של קרסטס | צילום: יח"צ
מסכה מסדרת DISCIPLINE של קרסטס | צילום: יח"צ

כושר

"אני עושה הרבה מתיחות ונשימות, סוג של יוגה ומדיטציה אישית שלי, שאני אוהבת לתרגל עם מוזיקה מרגיעה ברקע".

תזונה

"אני לא אוכלת בשר, אני שונאת מים ושותה סודה או מיצים סחוטים מכל סוג. ארוחת הבוקר שלי קבועה כל חיי – שתי פרוסות לחם כוסמין מלא עם אבוקדו וביצה קשה וכוס קפה, ואני מוסיפה את הוויטמינים והתוספים הקבועים – ויטמין סי, די , כורכומין, אבץ ואבקת קולגן שמלווה אותי כבר שנים. לצוהריים בדרך כלל דג וסלט, ותמיד מסיימת בקפה הפוך דל חלב. בערב – פלטת גבינות, חמאה, זיתים, פירות יבשים ולחם כוסמין".

טיפים לחיים

"אני מאמינה בשנת לילה של שמונה שעות ולהירדם בלי הנייד לידי ובלי טלוויזיה ברקע. תראו כמה יפות תקומו בבוקר. מעבר לזה, חשוב לי להיות שלמה עם עצמי. למדתי שאני לא מושלמת אבל אני שלמה. חשוב לי לזוז כל הזמן, ליצור, לחדש, להפתיע את עצמי אישית ומקצועית. החיים לימדו אותי דבר אחד או שניים והיום אני מסתכלת פנימה והחוצה ולא להיפך. אחרי למעלה מארבעה עשורים בתעשיית היופי והאופנה, אני גאה יותר מתמיד במי שאני. אין ספק שהמראה החיצוני תמיד יהיה לי חשוב, זה ב-DNA שלי, אבל מה שמגדיר אותי היום הם ההישגים שלי והעשייה שלי".

>> חלי גולדנברג: "קמטים לא הופכים אותך למבוגרת, החיים הופכים אותך למבוגרת"