מאיה פישל רוסו: "סוד הכושר שלי הוא כל יום סקס. אני לא מוותרת לג'ובאני"

מאיה פישל רוסו וג'ובאני רוסו | צילום: אסף רונן, שמרת הזורע
מאיה פישל רוסו וג'ובאני רוסו | צילום: אסף רונן, שמרת הזורע

למה היא רוצה להוציא את השתלים מהחזה, מה הסוד שלה לטיפול בתלתלים בלונדינים ומה הטריק שעוזר לה לשמר גוף של נערה? סודות הטיפוח של מאיה פישל רוסו

88 שיתופים | 132 צפיות

מאיה פישל רוסו, מורה לפילאטיס, בת 48, פרזנטורית של חברת הריהוט ועיצוב שמרת הזורע עם בעלה, כדורגלן העבר ג'ובאני רוסו,  השניים הורים לבן 17, ומתגוררים בקרית אתא

שגרת טיפוח

"אחרי שנים עם עור שמן, עור הפנים שלי השתנה והיום הוא רגיל. שגרת הטיפוח שלי מתחילה עם שטיפה בסבון הפנים של פולה בליק ואז סרום POLA-GEN ACTIVE וקרם לחות שלה עם 50SPF. אני מודה שאני די עצלנית בכל הנוגע לטיפוח, אני עושה מה שמתחייב שהעור יהיה מוזן וזהו. למזלי יש לי גנטיקה טובה מאימא אילנה הפולניה, אני לא שמה מסכות, בלילה אותה שגרה של הבוקר, מנשקת את ג'ובאני והולכת לישון. קרם הגוף שאני לא מוותרת עליו הוא של לבידו. אני מכורה לזה בריח פ'צולי – לבנדר. הוא הכי טוב בעולם".

קרם גוף בריח פצ'ולי של לבידו. 89.90 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם גוף בריח פצ'ולי של לבידו. 89.90 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום מספר 1 של פולה בליק | צילום: תומר מסינגר
סרום מספר 1 של פולה בליק | צילום: תומר מסינגר

קוסמטיקאית

"אחת לשלושה חודשים אני נוסעת לקליניקה של פולה בתל אביב. הגעתי אליה לראשונה עם פיגמנטציה קשה והיא העבירה לי אותה לגמרי. הטיפול אצלה משלב דיקור סיני להמרצת הדם, והיא מוסיפה לו מכשור מתקדם מבוסס גלי רדיו עם סרומים ומסכות, הטיפול מוריד שכבת עור שחשוב להסירה, יוצר פילינג, מעלים כתמים, והוא מסתיים בהחדרת חומרי לחות. זאת מתנה קבועה שאני נותנת לעור שלי כדי לשמור עליו".

מאיה פישל רוסו | צילום: אסף רונן, שמרת הזורע
מאיה פישל רוסו | צילום: אסף רונן, שמרת הזורע

אנטי אייגינג

"לפני שנים עשיתי הגדלת חזה והיום אני מתה להוציא את השתלים. התחלתי בטיפולים של הזרקות בוטוקס בגיל 40, ולפני שלוש שנים עשיתי פעם ראשונה הזרקה של חומצה הילארונית בעדינות רבה בקו הלסת, ומעט גם בלחיים. אני מקפידה לשמור על מראה טבעי ותודה לרופא שלי ד"ר חאלד מנוף הגליל, לדעתי אחד הטובים בתחומו בארץ שעושה נפלאות בעור שלי".

איפור

"אני לא באמת אוהבת להתאפר, אולי זה קשור לנוכחות שיש לי ממילא, בזכות השיער הארוך והמתולתל. ביומיום אני לרוב נטולת איפור אבל כשאני יוצאת לפגישות או אירועים, אני שמה את המייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר, ומסקרה של לוריאל.

מסקרה Telescopic של לוריאל פריז. 62 ש"ח | צלם: מוטי פישביין
מסקרה Telescopic של לוריאל פריז. 62 ש"ח | צלם: מוטי פישביין

אני מאד אוהבת לקנות בביוטי קר, חנות מטריפה והכי זולה שיש, הסומק שלהם עושה עבודה נהדרת, ויש להם מגבת שחורה לניקוי מעולה של הפנים שעולה פחות מחמישה שקלים, אני מרטיבה אותה במים וכל האיפור יורד מיד. לצרכי צילומים אני מגיעה עם המאפרת הקבועה שלי, ליהי בביץ'".

סומק גוון 3 של ביוטיקייר. מחיר 9.90 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק גוון 3 של ביוטיקייר. מחיר 9.90 ש"ח | צילום: יח"צ

 שיער

"נולדתי מתולתלת ואני בלונדינית כבר 20 שנה. כדי לשמור על תלתלים יפים ופתוחים, אני חופפת שיער על בסיס יומי, ומייבשת עם דפיוזר, וג'ובאני מתלונן שהוא מתעורר מדי בוקר לרעש שלו. אני חופפת בשמפו של הוואי בצבע ירוק עם תמצית אלוורה ותה ירוק ולאחרונה גיליתי את המוצרים של אמיקה שיש להם מוצרים לשיער בלונדיני. אני משתמשת בשמפו ומרכך סילבר שלהם לשיקום השיער. הספר הקבוע שלי הוא צחי מויאל מקרית ביאליק. אני מגיעה אליו תמיד רק אחרי שהשורש שלי כבר צועק, והוא עושה לי את הבלונד הכי יפה שיש". 

מרכך של amika. מחיר 99 ש"ח | צילום: יח"צ
מרכך של amika. מחיר 99 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"אני כבר שנים עם הבושם PORTRAIT OF A LADY  של הבשם הצרפתי פרדריק מאל, ובכל מקום שעברתי – גם כשאני יוצאת ממעלית, או נכנסת לחנות מסוימת – כולם יודעים שמאיה הייתה שם. אני קונה אותו בפריז או שמכריחה את מי שטס לשם לקנות לי אותו. הריח שלו מאד פרשי, נקי ונעים והוא שווה את המחיר, כ-1300 ש"ח. לפעמים אני מערבבת אותו עם הבושם מולקולה 1 והערבוב הזה יוצר ריח ממש קטלני". 

"בציפורניים אני מקפידה על צבעים בהירים כי ג'ובאני אוהב בהיר. בעבר חזרתי הביתה עם לק שחור והוא אמר לי שאני נראית כמו מכשפה"

גבות

"התברכתי בגבות עבות וטבעיות שלא צריכות אפילו צבע ואני מגיעה באופן קבוע אחת לשבועיים לאורטל הלי האלופה, שמסדרת לי אותם בצורה מושלמת".

מני פדי

"אין לי נאמנות למקום מסוים ועל פי צורך, בממוצע אחת לחודש, אני הולכת כל פעם למקום אחר, עושה לק ג'ל בידיים ולק ברגליים, אני מקפידה על צבעים בהירים כי ג'ובאני אוהב בהיר. בעבר חזרתי הביתה עם לק שחור והוא אמר לי שאני נראית כמו מכשפה".

כושר

"אני רזה באופן טבעי ושומרת על זה. אני מכורה לפילאטיס הרבה שנים ומתאמנת בסטודיו InMotion בחיפה, שם גם למדתי הוראת פילאטיס והיום אני גם מלמדת שם. סוד הכושר שלי הוא פילאטיס, מלא סקס וג'ובאני. חוץ מימים של מחזור, כל יום סקס. אני לא מוותרת לו, ושימותו כל הקנאים".

תזונה

"אני מאד שומרת, יש לי גוף של נערה, יותר יפה ממה שהיה לי בגיל 20, והבטן שטוחה לגמרי. אבי חלה בסכרת בגיל צעיר ולמרות שאין לי את הגנטיקה שלו, כבר 15 שנה אני מקפידה על אוכל לא מטוגן, לא נוגעת בגלוטן, לא בלחם. אני אוכלת כל שלש שעות, שש ארוחות ביום, שותה הרבה מים ורק מים, לא נוגעת במיצים. התזונה שלי כוללת חזה עוף והרבה דגים ומקפידה על הרבה ירקות. אני הבשלנית בבית אבל כשמדובר בדג על האש, אין על הדג שמכין ג'ובאני, הכי טעים בעולם. איזה מלך. מדי שישי אנחנו נוסעים לואדי ניסנס לקנות דגים. רק מסיגריות עוד לא הצלחתי להיפטר. אני משתדלת לא לאכול מתוק כי זה סתם בזבוז של קלוריות, אבל כשמדובר בעוגות של אימי, אני לא יכולה לעמוד בפניהן. הפטיש שלי הוא יין לבן, בעצם יש לי פטיש יותר גדול ובעצם הוא הפטיש היחיד שלי: הפטיש לג'ובאני, והוא נמשך כבר 23 שנה".

הטיפ שלי לחיים

"תמיד לחיות את הרגע, לא לחשוב על מחר, לא להצטער על אתמול ולהגיד תודה על מה שיש. אל תפחדו משינויים: שנים הייתי בעלת בוטיק בגדים מצליח בחיפה והחלטתי לעשות שינוי גדול, כי אף פעם לא מאוחר לעשות שינויים ובחירות חדשות. במקום ללכת לטיפול פסיכולוגי תתחברו לאני שלכן, תחיו במודעות ותחשבו על מה שיעשה לכן טוב. אני סיימתי לאחרונה לימודי פילאטיס והיום אני מדריכה, אין לי יותר כאבי גב ואני אומרת למתאמנות שלי שגם אדם זקן עם חוט שדרה צעיר, הוא צעיר. זה לא היה פשוט להתיישב פתאום וללמוד אנטומיה למשל, לאחת כמוני, עם הפרעות קשב וריכוז, אבל זה השתלם. וסבלנות. תזכרו. במקרה שלי, ג'ובאני היה שם תמיד ברקע, אבל הסבלנות והנאמנות שלי אליו ניצחו ולפני שש שנים התחתנו. הבן שלנו רועי בן 17. ג'ובאני הוא פרפר חופשי, היה כזה ויישאר, איך אני חיה עם זה? אני אוהבת אותו מאוד, הוא גבר גבר והקדוש ברוך הוא נותן לי כוח".

ג'ובאני רוסו ומאיה פישל | צילום: אדריאן סבל
ג'ובאני רוסו ומאיה פישל | צילום: אדריאן סבל