סיון קליין חושפת את התופעה שתקפה אותה אחרי הלידה ואיך שיקמה את פניה

סיון קליין | צילום: אינסטגרם
סיון קליין | צילום: אינסטגרם

למה היא נאלצה לוותר על לק ג'ל לתמיד, על מה היא נלחמת עם מיקי בוגנים במספרה ומה הציל לה את עור הפנים? סיון קליין מגלה את סודות הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

סיון קליין, 38, מנחת טלוויזיה, סטודנטית לסיעוד, מלכת יופי במיל', נשואה ואם לשניים

טיפוח

"יש לי סוג עור רגיל, אבל בעקבות הלידה השנייה שלי לפני שלוש וחצי שנים, התחלתי לסבול מפיגמנטציה ויבלות בעור הפנים. באופן כללי אני יכולה להעיד על עצמי שמגיל 18 אני במודעות לענייני טיפוח ובטיפול עקבי, וגם נזהרת משמש. אני מתחילה את שגרת הטיפוח היומית שלי בסבון פנים של קרן בר טוב – Natural Cleanser, הסרום הוא של קליניק – Smart Clinical Repair, וגם קרם העיניים שלהם. קרם הלחות הוא Brightening Complex Cream של קרן ברטוב, שיש לה תכשירים נפלאים נגד פיגמנטציה ואין להם תחליף. את הרפידות שלה עם החומצות אני שומרת לאירועים חשובים, ואז ממשיכה בשגרת הטיפוח והעור נראה וואו".

>> גלית גוטמן: "בהיריון אמרו לי 'נקווה שהילדה דומה לך', ועניתי 'שרק תהיה בריאה'"

קוסמטיקאית

"אני מגיעה לקרן ברטוב בממוצע אחת לחודשיים. באתי אליה לראשונה עם פיגמנטציה הורמונלית של אחרי לידה והיא נעלמה בעקבות הטיפולים שלה. מאז, בכל פעם שאני מגיעה היא עושה מה שהיא מוצאת לנכון, על פי מצב העור – טיפולי הבהרה, אולטראסאונד, מיכשור של גלי רדיו והמיכשור של ג'נאו עם קפסולת הבהרה".

תיק איפור של סיון קליין. סמארט סרום קליניק 369 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של סיון קליין. סמארט סרום קליניק 369 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של סיון קליין. קרם לחות של קרן ברטוב. 420 ש"ח | צילום: עדי גלעד
תיק איפור של סיון קליין. קרם לחות של קרן ברטוב. 420 ש"ח | צילום: עדי גלעד

רופא עור

"במהלך ההיריון התחילו לי נגעים, מן יבלות ויראליות שאני סוחבת אותן כבר ארבע שנים. זו תופעה אוטואימונית, שאמנם מופיעה בצד הפנים אבל עלולה להדביק חלקים אחרים בפנים וזה מבאס. אני מטופלת אצל ד"ר אופיר בן ארצי, והוא מסיר לי אותן בעזרת לייזר ומקפיד שהכול יהיה בשליטה".

 

איפור

"ביומיום אני לא מתאפרת, אבל לצורך אירועים אני משתמשת במייקאפ שהולך איתי גם לאולפנים והוא הכי מושלם בעיניי – Vitalumierre של שאנל. אני אוהבת את הטינט של מיקי בוגנים, שיוצר תחושה של שפתיים מלאות, ואת הברונז'ר שלו. אני אוהבת גם את השפתונים של חן אלקבץ באדום או בניוד, יש להם מרקם מעולה, ואני מאוד אוהבת את המברשות האיכותיות שלה. המסקרה היא של Seacret שניתן למצוא בדיוטי פרי. אני מסירה את האיפור עם המגבונים של מק".

תיק איפור של סיון קליין. מסקרה של seacret | צילום: יח"צ
תיק איפור של סיון קליין. מסקרה של seacret | צילום: יח"צ
תיק איפור של סיון קליין. מגבונים מסירי איפור של MAC. מחיר 156 ש"ח ל־100 דפים | צילום: יח"צ
תיק איפור של סיון קליין. מגבונים מסירי איפור של MAC. מחיר 156 ש"ח ל־100 דפים | צילום: יח"צ

בושם

"אני מאוד רגישה לריחות. חשוב לי שיהיו ריחות טובים גם בכביסה וגם בחלל הבית, יש לי בשמים ונרות ריחניים של ג'ו מלון. כשמדובר בריחות הגוף אני אוהבת בשמים כבדים, גם יוניסקס, ולפעמים אני גונבת מבעלי את הבושם שלו – Acqua Di Parma. ביומיום אני משתמשת בבושם Balade Sauvage של כריסטיאן דיור".

שיער

"השיער שלי גלי, והפך ליבש אחרי הלידה השנייה. פעם בחודשיים אני מגיעה למיקי בוגנים והוא צובע לי את השיער הלבן. זה גנטי אצלנו, אימי התחילה להלבין בגיל 35. אני מנסה לשכנע את מיקי לעשות לי קצת גווני שמש על שיערי החום אבל לרוב הוא חושב שלא צריך. ברגיל אני חופפת את השיער בבית בתדירות של פעמיים-שלוש בשבוע, ולרוב אוספת אותו. אחרי ימים באולפן הוא חלק ופזור כי עושים לי שם פן. אני משתמשת בשמפו של ג'ייסון ושל אולפלקס, במוצרים של קרסטס ובשמן הטיפולי של מרוקן אויל".

גבות

"אני מסדרת גבות אצל 'דורית גבות', ומקפידה על מראה גבות מודגש ולא עבה מדי. יש לה ג'ל נהדר שצובע אותן נפלא ומעניק חיות למראה. הוא מחזיק לי כחודש, למרות שאולי עדיף היה לחזור על זה אחת לשבועיים, אבל בין הלימודים, המבחנים, העבודה, הבית והילדים – למי יש זמן".

בושם BALADE SAUVAGE של דיור. 920 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם BALADE SAUVAGE של דיור. 920 ש"ח | צילום: יח"צ
TINT TOUCH. טינט של מיקי בוגנים | צילום: יח"צ
TINT TOUCH. טינט של מיקי בוגנים | צילום: יח"צ

מני-פדי

"מגיל 18 הקפדתי מאוד על לק פעם בשבוע, ובהמשך על לק ג'ל, אבל מאז שהתחלתי להיכנס לקליניקה בבית החולים כסטודנטית לסיעוד, הפסקתי. חל איסור על לק ג'ל, זה נוהל אחיות בבית החולים מהסיבה שעלולים לחדור חיידקים ברווח שבין הציפורן והעור ואי אפשר לנקות ידיים כמו שצריך. זה סבבה מבחינתי ואני חיה עם זה בשלום. זו ההקרבה הכי גדולה שעשיתי בשביל המקצוע".

כושר

"אני מתאמנת אצל חביב אוזנה קרוב לשש שנים, הגעתי אליו חודש וחצי אחרי הלידה של הבן שלי ומאז אני מגיעה אליו פעמיים בשבוע – ולא עושה לעצמי שום ויתורים. פעמיים בשבוע אני עושה פילאטיס אצל יעל בן הרוש".

שמן טיפולי לייט Moroccanoil Treatment Light. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ
שמן טיפולי לייט Moroccanoil Treatment Light. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ

בריאות ותזונה

"הפסקתי לעשן לפני ארבע שנים, אחרי הרבה שנות עישון. אני אוהבת יין אבל מנסה למנן ושמה לב כמה שתיתי. לגבי אוכל – חוץ מתמנונים אני יכולה להעיד על עצמי שאני ממש אוהבת לאכול. אבל מאז שנבחרתי למלכת היופי של ישראל בגיל 18, אני כבר לא אוכלת כל מה שאני רוצה כי כשאני אוכלת הרבה – אני משמינה. אני אוכלת מה שבא לי אבל משתדלת לאכול שלוש ארוחות מלאות ומסודרות, בבוקר: יוגורט עם פרי או כריך קטן, בין לבין פרי כמו בננה, בצהריים, דג, סלט וקינואה – אני מאוד אוהבת דגים נאים – ובערב אוכלת ארוחה עם הילדים שכוללת סלט, גבינה, ביצה ולחם כוסמין. אני לא מאוד אדוקה ואם פתאום במהלך היום אראה עוגת שמרים מטורפת, לא אסתפק בלהסתכל עליה והיא עליי, אני פשוט אוכל אותה. הכי בעולם אני אוהבת לאכול המבורגר, אבל מודה שלא אוכלת ממנו הרבה".

"הטיפ הכי חשוב בעיניי לכל אחת, הוא להקפיד על ה-WELL BEING שלנו"

הטיפ שלי

"קודם כל לישון. מאוד חשוב לישון. אני ישנה מאוד רע, וזה נדיר שיש לי לילה טוב עם שינה רצופה כי זה משתעל וזאת צמאה. אני יודעת שחלק מהדברים לא קורים כמו שאני מצפה שיקרו רק בגלל העייפות. היום בנו הוא בן 5 וחצי ואיליי בת 3 וחצי, והמחשבות על עוד ילד מתרחקות בימים של קורונה וצונאמי ומלחמת עולם, אז יכול להיות שהעולם כבר מחליט בשבילי. הטיפ הכי חשוב בעיניי לכל אחת, הוא להקפיד על ה-WELL BEING שלנו. זה אומר שבתוך כל העשייה היומיומית והריצות אחרי קריירה, צריך לשים דגש גם על הזוגיות, וגם לעצור לרגע ולדאוג לזמן לעצמך, למשל ללכת לפסיכולוגית. לעשות כל מה שעושה לנו טוב, כי כשאנחנו במין מרוץ שלא נגמר, אנחנו קצת שוכחות את עצמנו".

>> מירי מיכאלי: "אמרו לי שמגישת חדשות לא יכולה להיות עם תלתלים פרועים"