בל אגם: "אני עוברת הזרקות בוטוקס אחת לחצי שנה"

בל אגם | צילום: דביר כחלון
בל אגם | צילום: דביר כחלון

יש לה מסכת תבלינים סודית שנותנת לה בוסט זוהר ברבע שעה, היא מדברת בחופשיות על הזרקות וגם מספרת על השינוי שעברה בפניה לפני שהצטלמה לתוכנית 'גולסטאריות'. בל אגם מגלה סודות טיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

בל אגם, בת 37, טרנסג'נדרית, שחקנית ומנחת אירועים, אייקון בקהילה הגאה בישראל ופעילת רשת עם 60 אלף עוקבים

שגרת טיפוח

"אחרי מדיטציה והליכה בים אני מתקלחת עם תחליב רחצה של דאב HYDRATING CARE ובסוף המקלחת, על גוף רטוב, אני מורחת שמן תינוקות של ג'ונסון ואז מנגבת בטפיחות קלות את הגוף והעור מרגיש רך ומבריק. יש לי עור פנים רגיל ואחרי שניסיתי מוצרים רבים, התמכרתי לשלשה בקבוקונים של ביו פפטיקס BIOPEPTIX,  אני מתחילה בסרום הפנים, אחריו תרכיז לחות ומעליו תרכיז ממצק שהתחושה אחריו היא של מתיחה כאילו עשיתי בוטוקס. בגלל שאני רוקדת הרבה ומאמצת את הגוף, יש לי מטפל רפואי קבוע שדואג לגוף שלי, הוא גם מומחה לעולם הויטמנים ורוקח לי שמן מיוחד לפנים עם מיני תבלינים, מין מסכה לשימוש על פי צורך, שנותנת בוסט של זוהר כעבור רבע שעה. אני יוצאת מהבית עם בקבוק מים גדול ובתוכו חתיכות לימון ושותה שני ליטר ביום. שום דבר לא יעשה טוב לעור שלנו יותר משתיית מים עם לימון".

תחליב רחצה של דאב HYDRATING CARE | צילום: יח"צ
תחליב רחצה של דאב HYDRATING CARE | צילום: יח"צ
בקבוקי BIOPEPTIX. סרום, תרכיז לחות ותרכיז ממצק | צילום: יח"צ
בקבוקי BIOPEPTIX. סרום, תרכיז לחות ותרכיז ממצק | צילום: יח"צ

אנטי אייג'ינג

"אני לא מבינה למה נשים מסתירות את העובדה שהן מזריקות כי הגישה שלי היא שאם משהו בפנים או בגוף, מפריע לך תשפרי אותו ותעשי לעצמך נעים. אז כן, אני עוברת הזרקות בוטוקס אחת לחצי שנה, בעבר עשיתי קצת לחיים, וגם עיביתי את השפתיים בחומצה הילארונית. אבל כבר שנתיים שלא חזרתי על זה. המוטו שלי הוא לעשות מה שרוצים אבל לשמור על מראה טבעי. כשיגיע היום ואצטרך ניתוח פלסטי- אעשה. ברור".

איפור

"ביום יום אני לא שמה מייק אפ או סמקים מוגזמים. הסוד שלי הוא הטינט של מיקי בוגנים TINT TOUCH, בגוון אדמדם בורדו, זהו המוצר הכי מדהים שיכולתי לבקש כי הוא עושה הכול. אני שמה שלש נקודות בלחיים, שתי נקודות במצח ואחת על האף ותופחת מעט ממנו על השפתיים ומפזרת, המראה שמתקבל הוא שזוף אדמדם, טבעי ובוהק. יש לי כהויות מתחת לעיניים ואני מסתירה אותם עם ערבוב של שני קונסילרים, מספר 4 ו-5 של מיקי בוגנים מסדרת YOUR COVER. ליצירת מראה שזוף עוד יותר אני משתמשת בברונזר COCO שמגיע באבקה דחוסה. אני לא שמה מסקרה כי אחת לשלשה שבועות אני מלחימה ריסים אצל 'טניה ריסים' ברמת אביב והריסים שלי שחורים כל הזמן".

TINT TOUCH. טינט של מיקי בוגנים | צילום: יח"צ
TINT TOUCH. טינט של מיקי בוגנים | צילום: יח"צ

גבות

"אחד הדברים הכי חשובים למראה הפנים. הגעתי למושיק טקו עם גבות דקות ונמוכות לפני הצילומים של 'גולסטאריות' והוא עיבה אותן בשיטת המיקרובליידינג ופעם בחודש אני מגיעה אליו לעיצוב".

בושם

"LA LEBO מספר 29, הוא הסוד שלי. אני מזמינה אותו מהאתר. אני לא אוהבת בשמים מתוקים או כבדים אלא בשמים פרשים, מרעננים וכבר כמה שנים אני מזוהה לגמרי עם הריח שלו וכולם שואלים אותי מה אני שמה".

בושם THE NOIR מספר 29 | צילום: יח"צ
בושם THE NOIR מספר 29 | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי די דק ומעט דליל ואני אוהבת מראה של שיער מלא אז אני משקיעה בתוספות שיער בהלחמה במספרה של מיקי בוגנים וגם הבלונד שלי הוא תודות לידיו הקסומות. ביום יום אני חופפת שיער בממוצע פעמיים בשבוע עם מוצרי הסדרה של קרסטס CHROMATIQUE RICHE.

סדרת כרומטיק לשיער צבוע ובעל גוונים של קרסטס. 179.90 ש"ח | צילום: יח"צ
סדרת כרומטיק לשיער צבוע ובעל גוונים של קרסטס. 179.90 ש"ח | צילום: יח"צ

כושר

"אני מתאמנת פעמיים בשבוע במכון הכושר בר בל עם המאמנת נועה, על אימוני כוח. השם השני של המקום הוא בזכותי כי הייתי מהראשונות בו. הוא ממוקם שתי קומות מתחת לדירתי במרכז העיר".

תזונה

"אני לא גורו תזונה, ויש לי נטייה להשמין אז אני חייבת לשמור. המוטו שלי הוא להשתדל לאכול נכון, אבל גם ליהנות. במהלך ימות השבוע אני משתדלת לאכול ארוחות מסודרות וקלות, סלט קצוץ, טחינה, חביתה עם לחם קל, בצהריים סלט ועוף, אבל כשאני יוצאת למסעדה, אני לא מתחשבנת".

פינוק לנפש

"10 שנים עברתי טיפול צמוד עם שאמנית מתל אביב ששינתה לי את החיים והפכה אותי לאדם חזק יותר, נפשית".

הטיפ שלי

"שגרת הטיפוח היומית צריכה להתחיל בנפש וצריך לתחזק את הנפש באופן יומיומי. אני מתחילה את היום במדיטציה של נשימות במהלכה אני מדליקה נרות ומכניסה לגוף אנרגיה טובה ואז יורדת לים להליכה בת 40 דקות. ההתייחסות לנפש משפיעה ללא ספק גם על החיצוניות שלנו".

>> "מגיל 17 המשקל שלי לא השתנה": ריטה חושפת את סודות הטיפוח