לירז צ'רכי מפחדת מבוטוקוס אבל לא חוששת מטיפול הערפד

לירז צ'רכי באירוע מייקל קורס, ג'יימס בונד לפקטורי54 | צילום: רפי דלויה
לירז צ'רכי באירוע מייקל קורס, ג'יימס בונד לפקטורי54 | צילום: רפי דלויה

הנשק הסודי שלה לכהויות מתחת לעיניים, הטיפ המפתיע לשמירה על השיער והרגלי הכושר המצוינים שלה. לירז צ׳רכי מגלה סודות טיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

לירז צ'רכי, בת 44, מוזיקאית ושחקנית, מופיעה בעולם עם הפרויקט הפרסי שלה. כיכבה בסדרה "טהרן" בכאן 11, פרזנטורית של חברת הטיפוח Biofor ו"אחלה" של שטראוס

>> לירז צ'רכי חושבת איך להמציא את עצמה מחדש בתקופת הקורונה

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור רגיל ואני מודעת מאוד לחשיבות הטיפול השוטף ביומיום, גם כטיפול מנע. מאז שגיליתי את הרכיבים הפעילים בקרמים, חומצות וחומרים שמקלפים בעדינות את העור, אני ממש רואה תוצאות. בבוקר אני שוטפת פנים ב־Soapless Soap, סבון עדין של ביופור, ואחר כך משתמשת בסרום Prolift וקרם לחות Skin Active של ביופור. אני לא מוותרת על שמני גוף אחרי מקלחת, ואני מכורה במיוחד ל־Body Oil של סבון, הוא נספג נהדר והעור מרגיש רך כמו משי. אני מסירה איפור עם המים המיסלריים של גרנייה, שהם מעט שמנוניים ומנקים היטב".

קרם פנים ביופור 230 ש"ח | צילום: סשה דובינסקי
קרם פנים ביופור 230 ש"ח | צילום: סשה דובינסקי
מים מיסלריים של גרנייה. מחיר 40 ש"ח | צילום: יח"צ
מים מיסלריים של גרנייה. מחיר 40 ש"ח | צילום: יח"צ

איפור

"קונסילר הוא מוצר חובה אצלי בגלל הכהויות מתחת לעיניים, ואני משתמשת ב־Forever Uncover של דיור. המייק אפ שלי הוא Vitalumiere Aqua של שאנל, שנותן כיסוי דק ועדין מאוד. מעגל הריסים של איל מקיאג' הוא גם מוצר חובה מבחינתי, אחריו אני משתמשת במסקרה השחורה במבי של לוריאל שמאריכה ומעגלת את הריסים, ובאייליינר High Precision של ג'ייד שאין צורך לחדד אותו והמרקם שלו קרמי. אחר כך עוברת לסומק המינרלי האפוי של איל מקיאג' שיוצר מראה טבעי לגמרי, ולשפתונים שהם האהבה שלי. עכשיו, בקיץ, אני צמודה למרכך השפתיים של בובי בראון שיש לו לחות וגם מקדם הגנה, אבל בשגרה אני לרוב מעדיפה שפתון ניוד של שארלוט טילבורי. כשאני רוצה לשדרג את ההופעה ליפסטיק אדום עושה את העבודה".

סומק מינרלי איל מקיאג' 169 ש"ח ברשתות הפארם | צילום: מוטי פישביין
סומק מינרלי איל מקיאג' 169 ש"ח ברשתות הפארם | צילום: מוטי פישביין
מסקרה במבי של לוריאל פריז, 90 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה במבי של לוריאל פריז, 90 ש"ח | צילום: יח"צ

 

באלם לחות לשפתיים של בובי בראון הגנת SPF. מחיר 110 ש"ח | צילום: יח"צ
באלם לחות לשפתיים של בובי בראון הגנת SPF. מחיר 110 ש"ח | צילום: יח"צ
אייליינר של ג'ייד | צילום: יח"צ
אייליינר של ג'ייד | צילום: יח"צ

אנטי אייג'ינג

"בוטוקס מפחיד אותי כי אני חוששת למימיקה, מה גם שאני עדיין לא בעניין של הזרקות לפנים. אני עושה את טיפול הערפד אצל ד"ר ענבל גת וידר בקליניקת  ATO – זה מתבצע על ידי פציעה נקודתית של רקמת העור, והדם שנלקח מועבר לתוך מכשיר צנטריפוגה ומוזרק חזרה לעור הפנים. הטיפול עושה פלאים למרקם העור. אני משלימה אותו בעזרת טיפול מיצוק עם מכשיר בשם אקסיליס, המשלב טכנולוגיות גלי רדיו ואולטרסאונד ומעודד ייצור קולגן".

הבושם שלי

"הבושם שלי הוא הסבון המקציף של Rituals, שמשאיר איתו ארומה לכל היום".

שיער

"השיער שלי רגיל ודק. אני פעם בחודש אצל הספר שלי, רונן ממספרת Cuts you up ביפו כדי לשמור על הקארה. חופפת בשמפו הסרפד המעולה של Kamilotract".

גבות

"יש לי אובססיה לגבות ואני מסדרת ומסרקת אותן בעצמי עם סבון הגבות Brow Styling משמן קיק של סקארה. כמה פשוט, נוח וזול – 20 ש"ח לאריזה שמספיקה לחודשים, ובכלל אני חושבת שאנחנו צריכים להרים כמה שיותר למותגים ישראלים".

מני־פדי

"אם יש משהו שאני לא אוהבת, זה מני־פדי. לשבת שעה או יותר בשביל שיטפלו לי בציפורניים זה ביג no מבחינתי, אלא אם יש משהו מחייב לצורך צילומים. בדרך כלל אני מטפלת בעצמי לבד, ואני די עצלנית אבל מורחת לק קבוע. לאחרונה גיליתי את לק הניוד של מילוקה שעולה שמונה ש"ח ועושה את העבודה היטב. קניתי כמויות ממנו, והוא נמצא אצלי בכל פינה בבית".

כושר ותזונה

"אני עושה פילאטיס 20 שנה ומקפידה לבוא פעמיים בשבוע לסטודיו של חן אלקבץ ביפו ואני מוסיפה עוד שיעורים באופן פרטי כשיש לי זמן. בטורים שלי אני פותחת מזרון ועושה ספורט בעזרת אפליקציות. אני אוהבת גם לקחת שיעורי יוגה בסיסו האוס כשאני בארץ".

הטיפ שלי

"אחרי החפיפה אני עוטפת את השיער בחיתול טטרה של תינוקות. ככה השיער לא נשבר ולא ניזוק ומתייבש באופן טבעי".