דיקור סיני בתור טיפול אנטי-אייג'ינג: מירי בוהדנה חושפת סודות טיפוח

מירי בוהדנה | צילום: דביר כחלון
מירי בוהדנה | צילום: דביר כחלון

איזה סרום גורם לעור שלה להיראות מוצק וזוהר ולמה היא לא משתמשת במרכך לתלתלים? מירי בוהדנה משתפת בשגרת הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

מירי בוהדנה, ילידת 1977, דוגמנית, פרנזטורית ומגישה. מנחת תוכנית הטלוויזיה "משחקי השף".

שגרת טיפוח

"אני מתחילה את הבוקר עם ג'ל הניקוי של דרמלוג'יקה Cleansing Milk ועם פילינג האורז שלהם Daily Microfoliant ושוטפת במים, השילוב הזה משאיר עור נקי לתפארת. מאז שגיליתי את קרן ברטוב, האלופה, אני גם מגיעה אליה לטיפול אחת לחודשיים ומשתמשת במוצרים הנהדרים שלה: בסרום -ADVANCED C ACTIV, בקרם הלחות COMPLEX VITAMIN CREAM וגם באמפולות PEPTIDE GLOW BOOST שעושות מראה עור מדהים. קרם העיניים הוא זה של קלרינס Mission Perfection שיש לו מעט צבע והוא גם בתפקיד קונסילר וגם ממצק. בלילה אני שמה לפעמים את המסכה של קלרינס Multi-regenerant Extra-Firming Mask שאפשר לישון איתה".

פילינג אורז DAILY MICROFOLIANT של דרמלוג'יקה | צילום: יחצ
פילינג אורז DAILY MICROFOLIANT של דרמלוג'יקה | צילום: יחצ

מסכות

"זו ההתמכרות היומית שלי. פעם ביום אני מתמסרת רבע שעה לשקט שלי עם מסכת פנים, בדרך כלל זה קורה אחרי מקלחת. יש לי מסכות בד מדרום קוריאה ומתאילנד שהיום את חלקן ניתן גם להשיג בארץ . קניתי אותם דרך אתרים באינטרנט והן עונות על כל צורך על פי מצב העור בזמן נתון: יש לי מסכות להזנת העור, למיצוק, להבהרה, להוצאת נקודות שחורות מהאף, מסכות עם חומצות הילארונית ועוד ועוד. כיף גדול".

קרם TRIPLE ACTION של קרן ברטוב. 420 ש"ח | צילום: אודי דגן
קרם TRIPLE ACTION של קרן ברטוב. 420 ש"ח | צילום: אודי דגן

מייק אפ ואיפור

"כיוון שהעור שלי מטופל היטב ביומיום, אני משתמשת במייק אפ רק לצורך צילומים או אירועים. אני אוהבת את המייק אפ המינרלי של קליניק Even Better Glow ומערבבת אותו עם סרום הקוויאר, שיוצר מראה עור נפלא. האיפור שלי מצומצם: שפתון לובלו בצבע בורדו שאני שמה לפעמים גם כסומק ללחיים ומסקרה שחורה של MAC In Extreme Dimension Lash".

בושם

"כל בושם שאני מתחברת אליו הופך אצלי לרומן בן שנים. אני כבר שנים עם הבושם של המעצב הלבנוני אלי סאעב: ELIE SAAB LA PARFUME, בבו קונה לי אותו בלונדון, ולאחרונה אני מחבבת מאוד את הבושם של ג'ו מלון TONKA &MYRRH. שניהם לא מתוקים, הריח רגוע, נשי וחושני".

שיער

"הגעתי לגיל שהשיער הלבן מתחיל לצוץ, אז אחת לשלושה שבועות אני מתייצבת אצל מיקי בוגנים לצבע ומידי פעם לעיצוב. אני לא נכנעת לטרנדים של ההחלקות למיניהן, אני אוהבת את התלתלים שלי ויודעת שתלתלים זה גם אופי ואני חיה גם לפי מצב הרוח שלהם ומחליטה מתי לפזר ומתי לאסוף. אני חופפת בשמפו KARATIN INTENSE של נטורל פורמולה ללא מלחים, ובשמפו ומסכה של קרסטס מסדרת DISCIPLINE CURL IDEAL. אני לא משתמשת במרכך אבל כן בשמן הטיפולי של מרוקן אויל".

גבות

"אני מטפלת בעצמי מגיל 16, אוהבת אותן במראה טבעי, מנקה ומעצבת על פי הצורך".

מני־פדי

"להוציא מחויבות לצילומים, אני מסדרת ציפורניים לבד. כיוון שאני מתעסקת ביומיום בסוסים, ג'ל בציפורניים לא יחזיק לי והטיפול בסוסים מבחינתי הוא חלק מהשגרה הטובה שלי. אני מסירה עודפי עור עם אבן מיוחדת, שמה קרם מרכך ומשייפת – אף פעם לא משתמשת בסכין".

גוף ונפש

"ההילרית נוית פלג מלווה אותי כבר יותר מ-20 שנה, אחת לשבוע אני מתפנה לשעה של טיפול. אני מאמינה בנפש בריאה בגוף בריא, אני מתרגלת יוגה שלוש פעמים בשבוע עם מאמנת אישית".

אנטי אייג'ינג

"אני הולכת פעם בשבוע למדקרת אילנית פרץ, אני מאוד מאמינה בדיקור הסיני ועכשיו זה לא רק לתחזוקת הגוף, אלא גם מדי פעם  דיקור בפנים. אין כמו דיקור להזרמת דם טובה ואחרי הטיפול התחושה נהדרת. בנוסף בטיפול אצל קרן בר טוב, במכשור פוטורג'וויניישן של ונוס קונספט שמחדש טקסטורה ועוזר לייצור קולוגן. ואם יום אחד אצטרך טיפול יותר אגרסיבי אעשה, אבל לא בהגזמה אלא תוך הקפדה ושמירה על מראה טבעי".

עוד כתבות מעניינות
כוהנות הלייף סטייל עם הטיפים הכי טובים שלהן
איך רוסלנה מתמודדת עם עור פנים שומני?
תוספי התזונה הכי טובים לעור הפנים

המוצרים שמסתתרים בתיק האיפור של מירי בוהדנה | צילום: רן גולני
המוצרים שמסתתרים בתיק האיפור של מירי בוהדנה | צילום: רן גולני

למעלה עם כיוון השעון:
סרום Extrait Of Skin Caviar Firming Complex של לה פררי
קרם עיניים Mission Perfection של קלרינס
שפתון לבלו
מייק אפ Even Better Glow של קליניק
בושם Jo Malone Myrah&Tonka
פילינג Daily Microfoliant של דרמלוג'יקה
שמן טיפולי Moroccanoil Treatment של מרוקן אויל