מסכת הביוטי של אוולין הגואל מגיעה מהעציץ הביתי שלה

אוולין הגואל | צילום: בת אל משיאן
אוולין הגואל | צילום: בת אל משיאן

אוולין הגואל מכינה מסכת פנים מעציץ אלוורה שאותו היא מגדלת בבית, מצחצחת שיניים עם תותים ולא מעזה לעשות הזרקות. ותודה לקתרין זיטה ג'ונס ולירז צ'רכי על הטיפים

88 שיתופים | 132 צפיות

אוולין הגואל, 62, שחקנית

שגרת טיפוח
"יש לי סוג עור רגיל ואני מטפחת אותו מדי בוקר לקראת יום חדש בשלוש דקות. טיפוח מבחינתי הוא לא פינוק – יין טוב ומוזיקה דווקא כן. אני שוטפת פנים בסבון נוזלי Extra Mild של קליניק, ומדי בוקר וערב מורחת על פנים נקיות סרום וקרם לחות Prophecy2 מסדרת האנטי אייג'ינג של חוה זינגבוים. יש לי פיגמנטציה מגיל שלוש בערך – הטיפול בה מחייב התערבות פולשנית וכולל קילוף עור, אבל אין לי את הזמן והסבלנות ואולי אני בכלל פוחדת, אז הוא נדחה. אני לא הולכת לקוסמטיקאית באופן קבוע, לא משתמשת בקרם עיניים וגם לא במסכות פנים קנויות. המסכה היחידה שאותה אני מורחת על הפנים היא מצמח אלוורה שגדל אצלי בעציץ בבית. אני חותכת ענף ויוצא ממנו ג'ל דביק, שעושה פלאות לפנים, כמו גם לכוויות ולשריטות של נכדיי. מאז השירות הצבאי שלי, אני נמרחת בשמן תינוקות של ג'ונסון אחרי המקלחת ומתנגבת במגבת לחה. אולי בגלל זה אין לי סימני מתיחה או צלוליט, אבל כנראה שזה גם בגלל הגנים. בקיץ אני משאירה קבוע במקרר את קרם הגוף Voile De Lait של ל'אוקסיטן, שמרענן מיידית את העור".

סרום פרופסי 2 של חוה זינגוים | צילום: כפיר זיו
סרום פרופסי 2 של חוה זינגוים | צילום: כפיר זיו

אנטי אייג'ינג
"כשאני צופה בעצמי על המסך, אני רואה את הלחיים שנפלו ואת הצוואר שידע ימים יפים יותר, אבל אני לא עושה עדיין הזרקות וגם לא שום דבר אחר, כי התפקידים שאני עושה הם תפקידי אופי ואני חוששת שייעלמו לי הבעות הפנים. כשהייתי פרזנטורית של הלגה רקנטי, היא עשתה לי כל מיני טיפולים לא פולשניים וזה היה נהדר, אבל נכון לעכשיו מהמקום שלי כשחקנית, אני פוחדת יותר ולכן מוותרת מראש".

איפור
"בצילומים יש לי את המאפרת הקבועה שלי אורטל בנבנישתי, אבל ביומיום בשכונה אני לא מתאפרת. כשיש לי פגישות אני מתאפרת קלות עם קונסילר של Malu Wilz, חברה גרמנית שאני קונה את מוצריה ברשת, ומוסיפה קצת סומק אפרסקי שלה. לאירועים או בערבים אני משתמשת במייקאפ Double Wear של אסתי לאודר, שמלווה אותי כבר שנים, לעיניים יש לי פלטת צלליות בחום ושחור של דיור והשפתון הוא Everlasting אדום־כתום של ג'ייד, שיש בו לחות ועדיין הוא נשאר שעות על השפתיים. אם אני בוחרת להדגיש את העיניים, לא אדגיש את השפתיים ולהפך".

מייק אפ Double Wear של אסתי לאודר. 220 ש"ח
מייק אפ Double Wear של אסתי לאודר. 220 ש"ח
שפתון ג'ייד EVERLASTING. מחיר 89 ש"ח
שפתון ג'ייד EVERLASTING. מחיר 89 ש"ח

שיער
"השיער שלי גלי ומלא, אבל דק. אני צובעת אותו בחום, הצבע הטבעי שהיה לי תמיד, אצל מעצב השיער מויש חן, שיש לו ידי זהב וגם נשמה יתרה. הוא אופה עוגות מדהימות ומאכיל את הלקוחות. כמו האופי שלי, גם את השיער שלי אני אוהבת זורם, ומסתפקת בפן מהיר. אני משתמשת בבית בשמפו וסרום של פול מיטשל ובמסכה של המותג פסטל. אחרי החפיפה אני מייבשת את השיער בחיתול בד של תינוקות ולא במגבת – טיפ נהדר שאותו קיבלתי מלירז צ'רכי, שעוזר לשמור עליו".

בושם
"אני לא אוהבת ריחות מתוקים מדי, אלא עציים, עם ריח של ניקיון. השיטה שלי לבחור בושם היא להתיז ממנו בפארם, להסתובב שעתיים ורק אז להחליט. שני הבשמים שלי נכון להיום הם For Her של נרסיסו רודריגז ו־Idole של לנקום".

Lancome IDÔLE. מחיר 329 ש"ח
Lancome IDÔLE. מחיר 329 ש"ח

מני פדי
"אני הולכת לרחלה ברחוב גאולה בתל אביב, שהיא מהממת ותקתקנית. היא יודעת שאין לי הרבה סבלנות וגם מקבלת אותי מעכשיו לעכשיו. לפעמים הטיפול כולל רק עיצוב ולק, ולפעמים לק ג'ל אדום של OPI או ניוד של Essie, ועל הדרך היא גם מנקה לי קצת את הגבות, שהן דלילות ובהירות".

לק OPI
לק OPI

כושר
"כילדה הייתי ספורטאית ואפילו אלופת נוער במשוכות וריצות קצרות בפתח תקווה. היום אני לא עושה כושר בצורה מסודרת, אבל הולכת הרבה ברגל, גם כשמדובר במרחקים לא קצרים. ההליכה משחררת לי הרבה דברים בראש וחוסכת לי את התלות במוניות".

>>> לא מתביישת בהזרקות ומגלה טריק לעיצוב ריסים. סודות הטיפוח של גלית גוטמן

תזונה
"אני לא חסידה של אוכל בריא ואוכלת הכול מהכול, אבל לא מגזימה בכלום. אני אוהבת לחם בחמאה ופסטה בשמנת, והכי־הכי אני אוהבת לשלב עגבניות וכוסברה עם כל דבר. אבל חוץ מההריונות, שבהם עליתי 40 קילוגרם, אני שומרת על משקל מאוזן. גם בקורונה הצלחתי לשמור ולא עליתי במשקל, אפילו שלא הפסקתי לאכול כדי לנחם את עצמי, אולי בזכות ההליכה ברגל".

הטיפ שלי
"אחרי צחצוח השיניים במשחת שיניים רגילה, אני לוקחת תות שדה שטוף ועוברת איתו על כל השיניים – הוא מלבין שיניים נפלא. זו לא המצאה שלי – קראתי פעם שקתרין זיטה ג'ונס עושה את זה, ואמרתי לעצמי שמה שטוב לה טוב לי, במיוחד כשהיא צודקת. אני לא יודעת מה היא עושה עם התות אחרי הצחצוח, אני פשוט אוכלת אותו".

אוולין הגואל | צילום: רפי דלויה
אוולין הגואל | צילום: רפי דלויה