סנדרה שדה: "ניתוחים פלסטיים זו חוויה נהדרת"

סנדרה שדה בהשקת "קרן החלומות" ע"ש תמר אברמוביץ' | צילום: רפי דלויה
סנדרה שדה בהשקת "קרן החלומות" ע"ש תמר אברמוביץ' | צילום: רפי דלויה

היא מכורה לניתוחים פלסטיים וללק ג'ל, אוכלת מה שבא לה ובטוחה שבגיל מבוגר משתלם להיות בלונדינית. סנדרה שדה התגלתה כתות מהזמר במסכה, וממשיכה להפתיע גם בגזרת הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

סנדרה שדה, שחקנית, בת 72, השתתפה ב"הזמר במסכה" בקשת 12 בדמות התות.

שגרת הטיפוח שלי: "בתור ג'ינג'ית עם עור יבש אני מתחילה את היום במקלחת ואחריה מורחת על כל הגוף, כולל הפנים, שמן תינוקות של בלנאום הרמל. בצהריים אני עוברת לשגרה רגילה: מנקה פנים עם סבון פנים של חברת סבון, ולאחר מכן משתמשת בסרום לפנים וקרם פנים מסדרת Perfection של L.Raphael – שהם מוצרי אנטי אייג'ינג מעולים למיצוק והצערת העור. לאחרונה גיליתי את סרום העיניים החדש של דרמלוג'יקה Biolomin C והוא מבהיר ומחליק וניתן להשתמש בו גם ללא קרם עיניים. אני מתעצלת למרוח קרם הגנה, אבל מקפידה על כובע ומשקפי שמש".

סנדרה שדה ב"הזמר במסכה" | צילום מסך קשת 12
סנדרה שדה ב"הזמר במסכה" | צילום מסך קשת 12

האיפור שלי: "אני משתמשת במייק אפ Teint Idol Ultra Wear של לנקום ובקונסילר PRO Longwear של מאק לכיסוי. אני אוהבת את שפתוני Unlimited Double Touch של קיקו מילאנו – אני מורחת קודם כל אחד בצבע בורדו, מעליו אדום ומעליו צבע בהיר לטשטש את הכהות. אני גם מכורה לעפרונות התוחמים שלהם. את העיניים אני מאפרת בעיפרון Black Kajal ובצלליות בגוונים חומים בהירים של מאק. אני מניחה מעט מהצללית על העפעף התחתון בשביל לפתוח את העין – זה טריק שלמדתי מהקרדשיאנס. אני אוהבת מאוד ריסים מלאכותיים. אני מסירה איפור עם מגבונים לחים של מקרו, מוני קונה לי אותם בגרושים".

אנטי אייג'ינג: "אני מכורה לניתוחים פלסטיים. התחלתי בגיל 45 וכבר עשיתי ארבעה ניתוחים – הרמת פנים, צוואר, מצח וגם ניתוח עפעפיים אחד. כשאני רוצה לקפוץ לרופא שלי, פרופסור אייל גור, הוא אומר לי שזה עוד לא הזמן לעוד ניתוח אבל אני לא רוצה לחשוב שזה נגמר. מוני, שהוא קלינט איסטווד כזה שלא מוכן לעבור שום טיפול, אמר לי שטבעי זה הכי יפה אבל הבין שלא ימצא אצלי אוזן קשבת, אז הוא ויתר. אני עושה גם טיפולי תחזוקה מיצוק והצערה לפנים, לייזר ואולטראסאונד גלי רדיו עם מכשור מתקדם אצל רונית רפאל, וזה הלונה פארק שלי. לאחרונה גיליתי את התחום של האסתטיקה הווגינלית, ובעקבות דלקות חוזרות בדרכי השתן הגעתי לד"ר פאני בר־לוי שמתמחה בתחום ובעזרת מכשיר לייזר שאינו מכאיב, היא פתרה לי את הבעיה בשלושה טיפולים".

מני פדי: "בעקבות "סברי מרנן" התמכרתי ללק ג'ל, אני עושה אצל אוקסנה".

שיער: "יש לי שיער רגיל וגלי. במקור הוא חום, אבל בגיל מתקדם משתלם להיות בלונדינית כי לא רואים את השיער הלבן. אני חופפת ועושה פן אצל מוריס הבעלים של מספרת מוריסון, אחת לשנה אני עושה החלקת קרטין ולקראת צילומים הוא שם לי תוספות שיער שנשארות לכמה חודשים".

גבות: "אני עושה הדגשת גבות אצל רונית רפאל ולפעמים מורטת קצת בעצמי שייראה טבעי ולא עשוי מדי".

בושם: "אני מאוהבת ב־ZEN א.ד.פ של שיסיידו זה שנים. אני לוקחת אותו באופן קבוע לתיאטרון ומזליפה לפני שאני עולה לבמה, אבל כבר שברתי שניים כי הבקבוק שלו לא הכי נוח לנשיאה. גם בלילה לפני השינה אני לא מוותרת עליו".

תזונה וכושר: "אני יודעת שצריך וחשוב לאכול בריא אבל אני הולכת אחרי התאוות שלי ואוכלת מה שבא לי, גם ג'אנק פוד. אני עושה פילאטיס אצל דליה מנטבר זה 42 שנה ומשתדלת להגיע אליה פעמיים בשבוע. בימי הקורונה עשיתי את התרגילים מהבית".

הטיפ שלי: "ניתוחים פלסטיים זו חוויה נהדרת, ואני מאחלת לכל אישה שרק בשביל דברים כאלה נתאשפז".

צילום: ירדן יעקובי
צילום: ירדן יעקובי

מימין עם כיוון השעון:
עיפרון תוחם ושפתון נוזלי קיקו מילאנו
צללית מאק
סרום עיניים דרמלוג'יקה
עיפרון עיניים קליניק
סבון פנים סבון
מייק אפ לנקום