יעל שלביה מתוודה: "סבלתי שנים מפצעונים"

יעל שלביה בקמפיין סקצ'רס | צילום: שי תמיר
יעל שלביה בקמפיין סקצ'רס | צילום: שי תמיר

מה הסוד לגבות המפוארות שלה, איך היא מגנה על השיער מפני נזקי ההחלקות ואיזה מוצר טיפוח חשוב לה לפחות כמו הארנק שלה. רזי הטיפוח של יעל שלביה

88 שיתופים | 132 צפיות

יעל שלביה, 22, דוגמנית בינלאומית ושחקנית, בזוגיות עם הזמר עומר אדם, מתגוררת בתל אביב.

>> עדן פינס פותחת תיק איפור ואת הלב: "היום אני מנסה להתרחק מהפרובוקטיביות"

שגרת טיפוח

"עור פנים שהוא טוב, הוא הדבר הכי יפה שיש והוא לא צריך אפילו איפור. אני מאוד שומרת על העור שלי. כיום הוא כבר לא שומני, אבל סבלתי כמה שנים מפצעונים וניסיתי כל מיני מוצרים עד שהגעתי לרופא עור שהסביר לי שישנם קרמים ושמנים למיניהם שאינם מתאימים לעור שלי. מאז, להוציא סרום, לחות ומקדם הגנה, שמתאימים לעור שלי, אני נמנעת מקרמים כדי לא לעורר פצעונים. הסרום הוא ULTIMUNE של שיסיידו היפנית, קרם הלחות שלי הוא HYALURONIC PRO של מימי לוזון וקרם ההגנה הוא UNSEEN SUNSCREEN של SUPERGOOP עם 40 SPF. מכיוון שלשפתיים שלי יש נטייה להתייבש, אני מקפידה גם על לחות לשפתיים. לחות לשפתיים הוא מוצר בייסיק בתיק שלי – כל מי שמכיר אותי יודע שזה המוצר שאני מכורה לו ולא משנה לי של איזו חברה – זה ממש כמו הארנק שישנו איתי תמיד. לטיפולי פנים אני משתדלת ללכת כמה שפחות, רק כשאני ממש צריכה. אני עוד צעירה בשביל זה".

סרום ULTIMUNE של שיסיידו | צילום: יח"צ
סרום ULTIMUNE של שיסיידו | צילום: יח"צ

לגוף

"קרם גוף ושמן גוף הם מוצרי חובה אצלי. אחרי המקלחת אני שמה קרם או שמן גוף של מימי לוזון שהוא ממש מדהים".

קרם גוף של מימי לוזון | צילום: יח"צ
קרם גוף של מימי לוזון | צילום: יח"צ

איפור

"אני משתמשת במייקאפ TEINT IDOL של לנקום, גיליתי אותו לראשונה כשעשיתי לחברה פרסומת שלו, ומאז אני איתו. מוצרי האיפור המועדפים עליי הם של מיקי בוגנים. התוחם SO CREAMY והקונסילר שלו הם נפלאים ומחזיקים הרבה זמן, וכך גם הברונזר COCO והסומק בגוון ורדרד MAUI. השפתון הוא HIGH GLOSS של קיילי ג'נר (בעבר הצטלמה שלביה למותג בלוס אנג'לס, דב"א). מסקרות יש לי הרבה, אין לי אחת מועדפת. אני מסירה איפור עם מים מיסלריים של גרנייה. הכי חשוב בעיניי לא ללכת לישון עם איפור. אני יכולה להגיע הכי עייפה אבל תמיד אוריד איפור, אנקה את הפנים ואשים לחות. יש לי כמה מאפרות אהובות לעבודות: דנה כפיר, ספיר סבג, אל אדידה ונועם כהן, לכל אחת יש את היד המיוחדת שלה וכל אחת מביאה איתה משהו שונה. אני משתדלת לגוון ביניהן על פי האירוע ולפי איך שאני רוצה להיראות".

שיער

"בתור נערה היה לי שיער מקורזל. בגלל העבודה וההתעסקות המרובה בשיער, יש לו נטיה להתייבש. פעמיים בשנה אני מגיעה למיקי בוגנים אהובי, ואני עושה אצלו טיפולי קרטין. אני גם משתמשת בשמפו שלו שיש בו קרטין. ביומיום מעצב השיער שאני עובדת אתו בשוטף הוא רן קריסי. אני מגיעה אליו לפני כל יום צילום והוא מטפל היטב בשיער שלי".

בושם

"אני לא מתחברת לבשמים מתוקים. לפני כמה שנים גיליתי את הבושם VELVET CRYSTAL א.ד.פ של ספרינג, שהוא מאוד עדין, ומאז אני איתו".

ליפ גלוס של קיילי ג'נר | צילום: יח"צ
ליפ גלוס של קיילי ג'נר | צילום: יח"צ
בושם VELVET CRYSTAL של ספרינג | צילום: יח"צ
בושם VELVET CRYSTAL של ספרינג | צילום: יח"צ

גבות

"אני לא נוגעת בהן. רק מורחת עליהן מדי פעם שמן קיק".

מני פדי

"בגלל הצילומים אני מקפידה על מראה טבעי ומדי פעם פרנץ'. אחת לשלושה שבועות אני מגיעה ליובל טרבלסי".

כושר

"ספורט בכלל זה אהבה ומאוד חשוב לי לנפש. אני עושה סוגי כושר שונים ומקפידה לגוון ביניהם. פעמיים בשבוע אני עושה פילאטיס אצל מירב דואני, היא הראשונה שגרמה לי להתאמן ולאהוב את זה לפני ארבע שנים ומאז אני שם. אני מגיעה גם לסטודיו של ליקי רוזנברג, היא ליקוש אהובתי, והאימונים אצלה הם כמו מסיבה אחת גדולה. לאחרונה התחלתי גם אימוני כוח בסטודיו זוזה".

מייק אפ Teint Idole Ultra Wear של לנקום | צילום: יח"צ
מייק אפ Teint Idole Ultra Wear של לנקום | צילום: יח"צ
מים מיסלריים בניחוחות ורדים של גרנייה | צילום: יח"צ
מים מיסלריים בניחוחות ורדים של גרנייה | צילום: יח"צ

>> מבר רפאלי ועד קייט מידלטון: 67 סודות יופי

תזונה

"השנה עברתי את השינוי הכי גדול שלי מבחינת תזונה והמשמעות היא לאכול יותר אוכל ביתי במקום להזמין אוכל מבחוץ. זה בפני עצמו, עזר לי הרבה. אין לי תפריט יומי מסודר כי סדר היום שלי הוא לא כל כך רגיל וכולל טיסות ועבודה על סטים שונים. אני מאמינה שתזונה היא עניין של כמויות והבנה בסיסית מה נכון לנו ומה לא, ובמילה אחת: איזון. במקרה הפרטי שלי אני לא שותה חלב רגיל כבר שנים ואני חושבת שההימנעות ממנו הועילה לנראות עור הפנים. יש רק דבר אחד שאני לא יכולה לעמוד בפניו ולהגיד לו לא: שוקולד".

הטיפ שלי לחיים

"תאמינו בעצמכן ותהיו אמיצות ומי שאתן רוצות להיות. אם עובר עליכן יום רע, תשחררו אותו ותנסו להנות גם מימים פחות טובים. ועוד טיפ מאימא שלי: כל יום לבצע משימה אחת ולא להיות בלחץ. זה לא בריא בכלל, גם לא לעור הפנים".