מירי מיכאלי: "אמרו לי שמגישת חדשות לא יכולה להיות עם תלתלים פרועים"

מירי מיכאלי | צילום: לירן מור, איפור: גלית ורטהיים, שיער: דקל בן ציון, תכשיטים: ה.שטרן, לבוש: הלגה כיכר המדינה
מירי מיכאלי | צילום: לירן מור, איפור: גלית ורטהיים, שיער: דקל בן ציון, תכשיטים: ה.שטרן, לבוש: הלגה כיכר המדינה

לאכול מה שבא לה וכמה שבא לה בכיף שלה, להכניס ללו"ז דייטים עם בן הזוג ובשום פנים לא לוותר על קונסילר. הסודות של מגישת החדשות מירי מיכאלי לעור שמח ולחיים מאושרים

88 שיתופים | 132 צפיות

מירי מיכאלי, 37, עיתונאית, מגישת "העולם הבוקר" ברשת 13, נשואה ואם לשלושה

שגרת טיפוח

"עד לאחרונה לא השתמשתי אפילו בקרם לחות אבל מהפחד מהקוסמטיקאית שלי, אני מנסה היום להיות ילדה טובה. אני בן אדם שלא באמת ישן רצוף, יש לי שלושה ילדים מתחת לגיל שש, כולל תינוק בן שבעה חודשים שאני מניקה פעם בלילה. שגרת הבוקר שלי מתחילה בשעה ארבע לפנות בוקר, אני שואבת חלב ומתכוננת לשידור תכנית הבוקר. אחר כך אני שוטפת פנים בסבון מליין הטיפוח של ד"ר מרינה לנדאו שנקרא MAHUT ויש בו חומרים פעילים, מעל אני מניחה סרום פרסטיג' של דיור שעושה שינוי מיידי בפנים. קרם הלחות שלי הוא פרופסי הנפלא של חוה זינגבוים. לגוף אני משתמשת במוצרים על בסיס שמן שקדים ושמן נבט חיטה של לייף מהסופר פארם. זולים ונהדרים".

פרופסי. קרם אנטי אייג'ינג מבית חוה זינגבוים | צילום: כפיר זיו
פרופסי. קרם אנטי אייג'ינג מבית חוה זינגבוים | צילום: כפיר זיו

קוסמטיקאית

"איריס בר הקוסמטיקאית שלי היא משהו באמת מיוחד, ואני נוסעת אליה לפתח תקווה. מעבר ליכולת שלה לטפל בפנים, עם ידיים נהדרות ועם מכשור מצוין, יש לה אבחנות נפש מדויקות. מדי פעם אני מגיעה גם לרונית רפאל לטיפולי חמצן לעור ולגב כף היד. אחרי טיפול כזה יש לי תחושה שחזרתי מחופשה טובה".

איפור

"אני מתאפרת הרבה לצרכי עבודה, אז בחוץ אני מתאפרת מעט מאוד אם אני לא חייבת, ומעדיפה לתת לעור לנשום. אני מוקפת מאפרות נפלאות – ריקי אלבס שמאפרת אותי בתוכנית הבוקר, ויש עוד שתיים שמלוות אותי: גלית ורטהיים ודנה דנקנר, שהיא גם חברה. בעיניי זה כיף להיות עטופה בנשים נעימות וחמות שעושות אותך יפה יותר, ועוזרות לך להרגיש נפלא חיצונית ופנימית. המוצר שהכי חשוב לי באיפור הוא הקונסילר – גם אם לא אשים דבר על הפנים מלבדו, ארגיש טוב, כי הוא כבר מכסה את הכהויות מתחת לעיניים מחוסר שינה. רכשתי בארצות הברית את הקונסילר של חברת TARTE, שנותן כיסוי מושלם. המייק אפ שלי הוא VITALUMIERE AQUA של שאנל. הוא קליל ושקוף וכמעט בלתי נראה. השפתון שלי הוא ROUGE DIOR בגוון חום טבעי. אני מאוד אוהבת את מוצרי דיור, מעבר לאיכות, יש להם אסתטיקה נהדרת ואני מאוד אוהבת אסתטיקה. כשהייתי שליחת חדשות 10 לאירופה והתגוררתי בלונדון, גיליתי את המוצרים של המאפרת שרלוט טילבורי, והצלליות שלה נפלאות בעיניי".

צלליות של שרלוט טילבורי | צילום: יח"צ
צלליות של שרלוט טילבורי | צילום: יח"צ

בושם

"אני אוהבת לגוון בבשמים, פעם אהבתי רק ניחוחות פרשים ולא מתוקים, אבל זה משתנה לפי החיבור שלי לריח. היום אני בעיקר עם MISS DIOR ועם MADEMOISELLE של שאנל, ולאחרונה גיליתי גם את BYREDO – בושם נישה שונה ומרענן במיוחד".

תיק איפור של מירי מיכאלי. בושם MISS DIOR. מחיר 616 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של מירי מיכאלי. בושם MISS DIOR. מחיר 616 ש"ח | צילום: יח"צ

>> טיפול בגלי רדיו והזרקות לפי הצורך: הסודות של דליה מזור לעור קורן

שיער

"במקור השיער שלי יבש ומתולתל. כשהתחלתי להגיש חדשות אמרו לי שמגישה לא יכולה להיות עם תלתלים פרועים, אז התחלתי עם פן על בסיס יומיומי וזה קשוח והורס את השיער לאורך זמן. גם הלידות עשו את שלהן אבל למזלי יש לי עדיין כמות גדולה של שיער. לפעמים כשאני מגיעה בבוקר לטלוויזיה אני אומרת למעצב שלי בתוכנית, מאור דהרי, שידלג על הפן. מעצב השיער שלי אריאל אהרון מטפל בשיער שלי מאז שאני בת 17, והוא אחראי על העיצוב. אצלו גיליתי את המוצרים הנהדרים של אולפלקס, ואני משתמשת בשמפו ומרכך שלהם שעוזרים לשקם שיער יבש. בחורף אני חופפת אחת לארבעה-חמישה ימים ובקיץ אני חופפת לרוב כל יום. אני משתמשת לחילופין גם בסדרה הכתומה של קרסטס".

שמפו no.4 של אולפלקס | צילום: יח"צ
שמפו no.4 של אולפלקס | צילום: יח"צ

גבות

"הייתי פעם אחת אצל דורית גבות הנהדרת. היא עשתה לי עיצוב מושלם, והן עדיין נראות טוב גם אחרי שעבר הרבה זמן ולא נגעתי בהן מאז".

מני פדי

"אני עושה אצל תמר חניא שהייתה שכנה שלי. היום אנחנו כבר לא שכנות אבל אני עדיין מגיעה אליה במיוחד ללק ג'ל אחת למספר שבועות. פעם הייתי נגד לק ג'ל, אבל בלו"ז הצפוף שלי אין לי זמן מיותר. כשיש בלו"ז מקלחת יומית לשלושה ילדים, צריך משהו שיחזיק".

כושר

"מאז הלידה השלישית – הראשונה שלי הייתה בניתוח קיסרי – לקחתי הפסקה מכושר. אם להודות על האמת אני לא באמת אוהבת להתאמן, אבל לאחרונה חזרתי לזה ויש לי מאמנת אישית בשם נטלי ולדמן שמגיעה אלי הביתה. בקרוב אחזור גם לפילאטיס. בעבר, כשהיה לי זמן, נסעתי להרצליה, לעשות פילאטיס אצל לאה שנירר אהובתי. צריך לעבוד אצלה קשה והיא לא מוותרת, אבל היום מה שקרוב לבית מנצח את הפקקים, אז אני שומרת על שגרת פילאטיס בסטודיו היילו של הילה מנושרי ברמת גן".

תזונה

"אני חיה בסרט כאילו שאני בת 20 ואוכלת הרבה ג'אנק. משום מה, מי שלא מכיר אותי חושב שאני אוכלת רק חסה, אבל מי שמכיר אותי יודע עד כמה אני יודעת ואוהבת לאכול. יש לי חבר שטוען שאני אוכלת כמו נהג משאית, ולפעמים אני תוהה למה אני צריכה להתנצל על כך שאני אוכלת הרבה – זה מה שאלוהים חילק לי וזה מבנה הגוף שלי. וכן, מה שאני הכי אוהבת זה פיצות, פסטות, המבורגרים, לחם לבן עם מלא חמאה וגלידות – וכל אלה עושים אותי שמחה. יש לי תשוקה אמיתית לאוכל. כשאני רואה שפותחים לידי שולחן עם קינוחים, זה ממלא אותי שמחה".

הטיפ שלי

"אנשים שואלים אותי איך אני עוד עומדת על הרגליים עם שלושה ילדים קטנים, לילות בלי שינה וקימה כל כך מוקדמת. כשאנחנו בוחרים לעסוק בעשייה שמשמחת אותנו, זה עושה טוב לנשמה וזה מקרין לכל דבר, גם לעור הפנים – אז תעשו את הבחירות הנכונות. חוץ מזה, בתוך כל המרוץ של היומיום חשוב גם להחליט על ימים של דייטים עם הבעל. אני לא עושה את זה מספיק לצערי, אבל מבינה שצריך לקחת יוזמה ולעשות את זה. לפני כמה ימים קבעתי דייט עם אייברי (בן זוגה של מיכאלי, דב"א), יצאנו למועדון הגריי ביהוד להופעה של קובי אפללו. ההופעה התחילה עם חימום של שלומי קוריאט, ואמרתי לעצמי – איזה מופע חימום שווה. הזמן עבר, צחקנו ונהנינו, ופתאום השעה הייתה כבר אחת עשרה בלילה וקובי עדיין לא עלה. אז התברר לנו שקובי הופיע בגריי, אבל במודיעין. בבוקר למחרת אייברי סימס לי בזמן התוכנית שאני בטח גמורה מעייפות, אבל עניתי לו שאני בשיא האנרגיה וכיף לי. אז כן, עם כל העייפות וחוסר שינה, כדאי לנו לזכור שדייטים זה גם דבר חשוב".

>> ספריי לגבות, מסכת זהב ונמשים מצוירים ביד. שגרת הטיפוח של בר זומר