אלה איילון: "אני שמה קרמים מגיל 14"

אלה איילון | צילום: אלה אוזן, סטיילינג: חיה וידר, שמלה: MonaLizabeth, כובע: ג׳סטין
אלה איילון | צילום: אלה אוזן, סטיילינג: חיה וידר, שמלה: MonaLizabeth, כובע: ג׳סטין

איך היא יוצרת את מראה 'השמש נישקה אותי', ומה בתיק האיפור שלה גורם לאנשים לעצור אותה ברחוב? בדרך לכבוש את אמריקה, אלה איילון חושפת את סודות הזוהר שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

אלה איילון, 25, דוגמנית וסטודנטית למשחק. מתגוררת בתל אביב ונוסעת בקרוב לעבוד בלוס אנג'לס ובניו יורק. בזוגיות עם תום ברכה, 39, עו"ד ואיש עסקי לילה. 

טיפוח

"מגיל 14 אני מקפידה על קרמים לעור הפנים, והמודעות לשמירה על העור הלכה והתפתחה עם השנים. יש לי סוג עור רגיל, ובסך הכל אני שומרת על שגרה ולא מגזימה. בבוקר אני מנקה פנים עם CLEANSING WATER של מימי לוזון. אני משתמשת בסרום-שמן של JASON עם ויטמין E. קרם הפנים שלי הוא C POWER של קרליין. לעיתים אני שמה גם את מסכת הזהב הנהדרת של מימי לוזון. קרם הגוף שלי מחזיר אותי לילדות: התחליב הוורוד BABY של ג'ונסון אנד ג'ונסון".

קרליין קרם יום 20 SPF סדרת ויטמין C. מחיר 49.90 ש"ח I צילום: טל אזולאי
קרליין קרם יום 20 SPF סדרת ויטמין C. מחיר 49.90 ש"ח I צילום: טל אזולאי

קוסמטיקאית

"אני מאוד אוהבת את מימי לוזון ואת פולה בליק. אני מגיעה אליהן לניקוי פנים ולטיפול זוהר אחת למספר חודשים".

אנטי אייג'ינג

"עוד לא עשיתי שום דבר, אני רק בת 25, אבל אני חושבת שחשוב להתחיל לטפל בגיל צעיר כי אז מגיעים לגיל מבוגר במצב התחלתי טוב יותר. הזרקות? לא. אני עדיין לא רצה לזה, אבל יש לי מחשבה להתחיל בקרוב עם טיפולי מזותרפיה כדי לשמר את מראה העור".

טינט של בנפיט. 19.90 דולר, בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי | צילום: יח"צ
טינט של בנפיט. 19.90 דולר, בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי | צילום: יח"צ

איפור

"אני מתאפרת מאוד קליל. קונסילר מס' 1 של לוריאל משמש לי גם תחליף מייקאפ ואני מכסה איתו חצ'קון אם יצא פתאום, או כתם קטן. אני לא שמה מייקאפ כי אני רוצה שהעור שלי ינשום. המייקאפ, במיוחד בקיץ עם ההזעה, לא נעים לי על העור. ללחיים ולשפתיים אני שמה טינט של בנפיט, אני מניחה אותו גם מעל הגבות, וככה מייצרת מראה של 'השמש נישקה אותי'. אני משתמשת גם בסומק ובברונזר להארות של בנפיט. יש לי כמה נמשים על האף, ולא רק שאני לא מסתירה אותם, אני מוסיפה כמה עם עפרון של לוריאל בחום בהיר או קצת יותר כהה לפי רמת השיזוף שלי. המסקרה בה אני משתמשת היא BAMBI של לוריאל פריז".

 >> "היום אני מנסה להתרחק מהפרובוקטיביות": עדן פינס פותחת תיק איפור ואת הלב

שיער

"השיער הטבעי שלי הוא חלק, מלא ושטני בהיר, ביומיום אני עושה לו מעט בייביליס. אני חופפת פעמיים בשבוע עם השמפו והמסכה של קרסטס מהסדרה NUTRITIVE. לפעמים אני משאירה את המסכה לחצי שעה על השיער, עוטפת במגבת ורק אז שוטפת. הספר שלי הוא אריאל אהרון ממספרת REL, אני מגיעה אליו אחת לשבוע לטיפול שיקום, כי הצילומים גורמים לשיער לעבור תהליכים כימיים. אחת לשלושה חודשים אני מוסיפה גוונים לשיער, כי אני מאוד אוהבת את המראה הבהיר שהיה לי בילדותי".    

מסקרה במבי של לוריאל פריז. 75 ש"ח I צילום: יח"צ
מסקרה במבי של לוריאל פריז. 75 ש"ח I צילום: יח"צ

בושם

"כבר שלוש שנים אני נאמנה ל-ANGEL של טיירי מוגלר, שהוא נשי ומתקתק במידה, אבל לא מאוד. אני לא מריחה אותו על עצמי, אבל כנראה אני משאירה אחרי שובל כי אני לא מפסיקה לקבל עליו מחמאות. אנשים עוצרים אותי ברחוב ומתעניינים מה אני שמה".

מני פדי

"נושא הציפורניים מאד חשוב לי. אחת לשבועיים אני מגיעה ל'ג'ורג'ס' בדיזנגוף סנטר. רמת הטיפול שם היא ממש חו"ל. אני עושה תמיד לק ג'ל בידיים ורק לעיתים לק ג'ל ברגליים. בגלל הדוגמנות, אני לא מרשה לעצמי להשתולל עם צבעוניות עזה והולכת על ניוד או פרנץ'".

קרסטס נוטריטיב מג'יסטרל שמפו לשיער יבש מאוד. 129 ש"ח I צילום: יח"צ
קרסטס נוטריטיב מג'יסטרל שמפו לשיער יבש מאוד. 129 ש"ח I צילום: יח"צ

גבות

"יש לי גבות טבעיות עבות ואני לא נוגעת בהן כמעט. אם במקרה צומחת שיערה סוררת, אני מורידה אותה בעצמי. אני מברישה את השיער עם עפרון גבות של מק".  

כושר

"מבחינתי הגוף שלי הוא כלי העבודה שלי ואני שומרת עליו באדיקות. יש דוגמניות שאחרי שמקבלות הצעת עבודה צריכות לעשות הכנות כמו לרדת במשקל ולהתחטב. לי אין את הבעיה הזאת, כי אני כל הזמן שומרת עליו. אני אוהבת כושר עוד מילדותי, כשהייתי מתעמלת קרקע, ועד היום הגוף שלי גמיש וספורטיבי. ספורט בשבילי הוא לא כדי לרדת במשקל, אלא דרך חיים. אני עושה כושר לפחות שלוש פעמים בשבוע. זה כולל  לסירוגין פילאטיס מכשירים אצל פז פילאטיס, אימוני קיקבוקסינג, אגרוף תאילנדי אצל יוסי קדם ואימוני כוח ואירובי אצל ליקי רוזנברג ועם אירה דולפין. פעם חשבתי שנכון להתעמל כל יום אבל המטרה שלי אינה לנפח שרירים, אז בין האימונים אני נותנת לגוף יום מנוחה".   

מסכת זהב של מימי לוזון, מחיר: 569 ש"ח | צילום: יחצ
מסכת זהב של מימי לוזון, מחיר: 569 ש"ח | צילום: יחצ

תזונה

"אין לי בעיית משקל, התנודות היחידות הן קילו למעלה או למטה. תזונה נכונה היא הרבה מעבר לאוכל. בעבר הייתי צמחונית במשך ארבע שנים מטעמים אידאולוגיים, עד שפיזית לא הרגשתי טוב והשיער נשר. חזרתי לאכול בשר ואני מרגישה טוב יותר. אני אוכלת בממוצע שש ארוחות קטנות ביום. לא מאמינה בארוחה גדולה שאחריה את מתקשה לזוז. אני מתחילה את היום בשתייה של מים או קפה עם חטיף חלבון או תמר. ארוחת הבוקר שלי ב-11 כוללת פריכית עם גביע קוטג'. בצהריים אני אוכלת סלט קצוץ עם חומוס או טחינה, ולמה עיקרית דג סלמון, עוף או שווארמה עם אורז. בין הארוחות אני אוכלת פירות: חופן דובדבנים, אפרסק או תפוז, ובערב ירקות ומעדן חלבון. אני לא מבשלת וזה חיסרון גדול, כך שלרוב אנחנו מזמינים אוכל. הגילטי פלז'ר שלי הוא שוקולד, ואני לא מוותרת עליו, אבל לא יותר מאשר ארבע קוביות. למדתי לשמור על מינונים נכונים כי גיליתי שאם אני מונעת מעצמי לגמרי, אני נכנסת בשלב מסוים לאטרף של מתוק וזה הכי לא בריא".

טיפ לחיים

"למדתי שהאזור הכי מסוכן בחיים שלנו הוא אזור הנוחות. כשנוח לך מדי את יכולה להיות תקועה באותו מקום, לוותר לעצמך ולקום בבוקר בלי לחשוב מה באמת ירים אותך, יאתגר אותך ויגרום לך לרצות לפרוש כנפיים, לעוף ולכבוש יעדים חדשים. הייתי שם ואני יודעת. הייתה לי זוגיות נוחה מגיל 19 עד גיל 24 שהפכה להרגל, והרגשתי שהיא לא מקדמת אותי לשום מקום – אבל עדיין הייתי שם. אין כאן אשמים, אבל יום אחד הבנתי שאני תקועה במקום ושאני רוצה לרוץ למרחקים ארוכים, לפרוח. זה חייב אותי לצאת מאזור הנוחות ולהתחיל להתמודד. לכל מי שיש שאיפות בחיים וחלומות שהיא רוצה להגשים, אני אומרת: 'אל תחפשי את הקל ואת הנוח, תחפשי את הקשה והמאתגר'. בחצי השנה האחרונה יש לי בן זוג חדש. הוא מבוגר ממני ב-15 שנים, עבר דבר או שניים בחיים והוא דוחף ומדרבן אותי. היום אני לא מחפשת להישאר בקל ובנוח, אני קופצת למים העמוקים ודברים קורים. הקריירה הבינלאומית שלי תופסת תאוצה ושנינו מבינים שאני צריכה לנסוע מכאן, והכול בפרגון הדדי. השינויים שאני חווה עכשיו יביאו אותי בקרוב החוצה, וכבר יש לי עבודות מתוכננות בלוס אנג'לס ובניו יורק. אל תתקעו, תאתגרו את עצמכן ותתעסקו בטוב, כי טוב מביא טוב".

אלה איילון I צילום: דלפין ברונר
אלה איילון I צילום: דלפין ברונר

 >> שני גולן מ"אהבה חדשה" מגלה סודות טיפוח, ויש לה הרבה כאלה