קרן פלס מגלה למה היא נמנעת ממוצרי חלב וחושפת סודות טיפוח

קרן פלס | צילום: אינסטגרם kerenpeles@
קרן פלס | צילום: אינסטגרם kerenpeles@

למה היא אף פעם לא שמה בושם, למה לא תעשה בוטוקוס ומה הבסיס שלה לחיים בריאים ומאוזנים? קרן פלס מגלה סודות טיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

קרן פלס, 44, מוזיקאית, שחקנית, מחזאית, יוצרת ופרפורמרית, פרזנטורית של "ד"ר פישר" ו"אופטיקנה". מתגוררת עם בן זוגה נעם טור ושני ילדיהם בחופית

טיפוח

"יש לי עור מעורב. קיבלתי אותו מהצד הרומני של המשפחה וזה אומר גנטיקה טובה. לאימי יש עור נהדר והיא נראית מדהים גם היום. אני מקווה להיראות ככה בגילה. אני בן אדם מאד פשוט באופן שאני חיה, לא מרבה להסתכל במראה ולא אוהבת להתעסק בעולם הביוטי. רוב שגרת הטיפוח שלי נמצאת בטרולי כי אני הרבה בדרכים. אני משתמשת בספריי החומצות של קרן ברטוב, CLEAR UP PEEL שהחליף את הרפידות שלה. כבר יותר משבע שנים שאני נאמנה למוצרים של ד"ר פישר, שגיליתי אותם עוד לפני שהייתי פרזנטורית של החברה. הלחות הקבועה שלי היא מסדרת GENESIS, שנותנת פתרון לכל בעיית עור, ויש בסדרה גם קרם פנים שיש בו הגנה של SPF 50. אני בעד טיפוח בעיקר כשמדובר בהגנה מפני שמש. אני חיה במדינת ישראל שהשמש והקרינה בה חזקים. אני אישית גרה במושב ונמצאת הרבה מחוץ לקירות הבית. לאחרונה יצא רול און של ד"ר פישר להגנה משמש. הוא קטן, קומפקטי כמו דאודורנט, והכי יעיל כי לא צריך מגע עם הידיים. הוא תמיד בתיק שלי".

ג'נסיס סאן, ד"ר פישר. 69 ש"ח | צילום: יעל האן
ג'נסיס סאן, ד"ר פישר. 69 ש"ח | צילום: יעל האן
אולטרסול רול און, ד"ר פישר. 39.9 ש"ח | צילום: יעל האן
אולטרסול רול און, ד"ר פישר. 39.9 ש"ח | צילום: יעל האן

קוסמטיקאית

"יש לי קריירה תובענית וילדים קטנים. אני לא מגיעה לקוסמטיקאית לעיתים קרובות, אבל אם אני מוצאת את הזמן, אני תמיד הולכת לקרן ברטוב, כי מעבר לזה שהיא מאד מקצועית, יש לה בקליניקה את המכשור הכי חדשני. היא אישה יזמית ואני מעריכה בני אדם שעוסקים ביזמות".

ספריי חומצות של קרן בר טוב, 540 ש"ח | צילום: עדי לעד
ספריי חומצות של קרן בר טוב, 540 ש"ח | צילום: עדי לעד

אנטי אייג'ינג

"אני לא בשום אנטי, אני חושבת שלהתבגר זה טוב. חשוב להגן על העור מנזקי שמש, אבל קמטים מחיוכים לא מפריעים לי. בעניינים שביני לבין גופי, לא מתאפשר לי לשים בוטוקס, אבל אם עבור מישהי בוטוקס או חומרי מילוי משפרים את הביטחון העצמי – זה נהדר. חשוב לעשות את זה מתוך אהבה לעצמנו, כי כל אחת צריכה לעשות מה שעושה לה טוב ממקום של בריאות נפשית".

איפור

"ביום-יום אני לא מתאפרת בכלל, אבל תמיד יש לי בתיק פודרה של סטודיו פיקס של מק. להופעות יש לי את המאפרת הכי טובה בארץ, גלית ורטהיים, שהיא גם אחת מחברותיי הטובות. אני חייבת מוצרי איפור עמידים כי אחרת הכול נוזל בהופעה. המייק אפ הוא דאבל וור של אסתי לאודר, המסקרה היא העמידה של מק, הצללות וסומק לגונה של NARS והשפתונים העמידים והעפרונות העמידים הם של סמאשבוקס ומק".

עיפרון עיניים של מאק, 121 ש"ח | צילום: יח"צ
עיפרון עיניים של מאק, 121 ש"ח | צילום: יח"צ
אודם של נארס 120 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל
אודם של נארס 120 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל

בושם

"אסור לי לשים בושם. בן זוגי לא מתחבר לריחות ולא אוהב בשמים".

שיער

"השיער שלי רגיל-מעורב. אני אישה מעורבת. עוד לא התחילו אצלי שערות לבנות ואני שוטפת אותו במים מדי יום, אבל לא מרבה בחפיפה עם שמפו ומרכך כי זה לא בריא לשיער. כשאני חופפת אותו זה בסרקל שמפו שבמקור הוא בכלל של הילדים שלי. מעצב השיער אסי שדה, פרילנס עצמאי, מוכשר וטוב לב, מטפל בשיער שלי. אני לקוחה קשה כי אני שונאת שנוגעים בי, והוא איתי בימי צילום. השמן הטיפולי לשיער של מרוקן אויל בגודל המוקטן שלו – תמיד נמצא אצלי בתיק".

מני פדי

"אני מגיעה לבת אל דדון בדיזנגוף סנטר, בחורה צעירה מרמלה שהקימה עסק בשתי ידיה עם הרבה אומץ וכשרון, והמפגש אתה נעים לי. אני שמה ג'ל מינימלי כדי שהציפורניים לא ישברו. כיוון שאני מנגנת בפסנתר, הן אף פעם לא ארוכות מדי. צבע הלק תמיד בהיר כי אם לא הגעתי אליה בזמן, על בהיר זה יהיה פחות ניכר".

גבות

"יש לי גבות בעובי רגיל והלכתי לפני כמה שנים למושיק טקו שהוא אגדה. הוא כועס שלא באתי שוב, אז אם הוא קורא עכשיו, אני מוסרת לו שהגבות שלי מתגעגעות אליו ואגיע בקרוב".

כושר

"אני לא עושה כושר ואני באמת צריכה לעשות, אבל אומר להגנתי שבהופעות שלי אני עושה אירובי מטורף, ומזל שאני זמרת כי אחרת הייתי מתאחדת עם כיסא המחשב. על הבמה אני קופצת ומשתוללת, אבל אני לא גאה בזה שאני לא עושה כושר בצורה עקבית כי פעילות גופנית סדירה היא חשובה. כשאחזור לאיתני, וזה יקרה בקרוב, אקח את מעיין, השכנה שלי, שכל בוקר כשאני פותחת את העיניים אני רואה אותה עושה אימונים לחובבי כושר".

תזונה

"גיליתי שהתזונה היא מפתח לבריאות והתחלתי לאכול בעיקר מה שמתאים לגוף שלי ולסוג הדם שלי. גיליתי למשל, שהגוף שלי לא אוהב גלוטן ושכל הקמחים הלבנים לא טובים לי. לחם לבן יכול לגרום לי לפריחה, ומה שגורם לי לעליה במשקל – לא בריא לי. אני נמנעת ממוצרי חלב כי אנחנו לא אמורים לצרוך חלב – הוא מיועד לגור של חיה אחרת. זה לא בקטע אידיאולוגי כי לצערי אני לא טבעונית, ואני לא גאה בזה. לו הייתי יכולה, הייתי נעשית כזאת כי העולם צריך להיות שם. יש לי לפעמים נפילות ואני חוטאת בשוקולד חלב, אבל לרוב ההימנעות מכל אלה הם כלל ברזל. מאז הגוף שלי מתנהל פחות מאקורדיון מאשר בעבר. בבוקר אני שותה קפה ואוכלת מה שיש, אני לא בן אדם מאד מסודר וזה ניכר במקרר שלי. אני לא חסידה של 'תאכלו עוף', במשך היום אני אוכלת דגים, ירקות. אורז הוא חבר טוב שלי. אני יכולה לחיות על אורז ואני אוהבת תירס, גם בקלחים, וגם פולנטה. בן זוגי הוא דבוראי מייצר דבש, תמיד יש על החלון דבש של טור. אני שמה אותו במים עם נענע שאני קוטפת מהגינה – הטעם נפלא".

טיפ לחיים

"המפתח לאיך שאנחנו נראות ולהישגים שלנו הוא באיזון הנפשי שלנו. כשמשהו לא מסתדר במבנה החיים: בגוף, בבריאות, אי סיפוק, חוסר הגשמה עצמית, כדאי לנו לפנות לנפש ולראות מה קורה לה. להבין היכן אנחנו לא בשלום עם עצמנו, מה נכון לנו ומה לא, מה מרגיע אותנו ומה מלחיץ, איפה אנחנו לוקחות אחריות ואיפה אנחנו מפילות אותה על אחרים. רק כשנהיה מאוזנות מבפנים, כשהאדמה שלנו בריאה ויש לה את כל המינרלים, יוכל  לצמוח עליה כל עץ, כל פרי. לממש את סל היכולות שקיבלנו. יש שיכולות לעשות עבודה עצמית על המיינד ועל הנפש, יש שילמדו זן, יש שילכו לפסיכולוג. לא חשוב מה תעשו, הדבר החשוב הוא לעשות שלום עם עצמנו ולחיות באיזון".