מי-רן מנקס מככבת בנטפליקס ומגלה את סודות הטיפוח שלה – ושל הכלב שלה

מי רן מנקס | צילום: עדי סגל
מי רן מנקס | צילום: עדי סגל

מי-רן מנקס שורפת את המסך בקומדיה הישראלית הכי נצפית בנטפליקס, ומגלה הרבה יותר מסודות טיפוח. אז למה בוקר אחד היא החליטה לדחות את החתונה ואילו עבודות מפתיעות מפרנסות אותה חוץ ממשחק?

88 שיתופים | 132 צפיות

מי־רן מנקס (34), שחקנית, דוגמנית, מגישה, מורה ליוגה, יוצרת תוכן ומלווה נשים עצמאיות בעלות עסקים בג'ונגל של הסושיאל. בימים אלה היא מככבת בתפקיד הראשי בסרט של נטפליקס "החבר השמן שלי", קומדיה רומנטית תל אביבית שהייתה במשך שלושה שבועות במקום הראשון בצפייה בישראל. בזוגיות, החתונה שלה עם אסף, נדחתה מחודש אוקטובר בשל המלחמה ותיערך בקרוב במתכונת מצומצמת.

>> נעמי לבוב: "בן הזוג שלך לא גורם לך להרגיש יפה? אל תהיי שם"

שגרת טיפוח

"העור שלי רגיש ומעורב. יש לי פיגמנטציה, בעבר היה לי אקנה ועכשיו אני מתמודדת עם פוסט אקנה, כך שיש לי תגובה אלרגית למוצרים רבים. יש שלי שגרת טיפוח מחייבת: בבוקר ובערב אני עושה ניקוי כפול, בשלב ראשון מנקה עם שמן או באלם ועושה עיסוי להמרצת הדם ואז שוטפת עם מים חמימים וסבון פנים עדין של סיקרט. אחר כך אני משתמשת בסרום ויטמין סי של FRE, בקרם לחות של חוה זינגבוים ובקרם עיניים של דיור. מעל הכל אני מורחת קרם הגנה קוריאני שאני מזמינה אונליין. קרם הגוף שלי הוא תחליב היפואלרגני לתינוקות של דאב, המועשר בלחות".

קרם לחות של חוה זינגבוים. 245 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לחות של חוה זינגבוים. 245 ש"ח | צילום: יח"צ
תחליב גןף היפואלרגני של דאב. 23.9-29.9 ש"ח | צילום: יח"צ
תחליב גןף היפואלרגני של דאב. 23.9-29.9 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אני עושה טיפולים באופן קבוע אצל קוסמטיקאית בשם גוני שמחאי. היא חדשה, צעירה ומהממת. אני מגיעה אליה אחת לשלושה שבועות במסגרת סדרת טיפולים שאני עושה וכוללת ניקוי טוב של הפנים בלי לחפור יותר מדי, פילינג עדין ואז טיפול מזותרפיה לסימני הפוסט אקנה שלי את הטיפול היא מקנחת במריחת מסכות".

אנטי אייג'ינג

"אני עושה כבר שלוש שנים טיפולים יותר עמוקים בפנים עם מכשור טכנולוגי של חברת מד-אופ. אלו טיפולים קצרים של כעשרים דקות עם גלי רדיו לעידוד ייצור של קולגן ואלסטין בעור".

>> יא מנאייכ: מה דיאנה גולבי עושה כשהיא במצב רוח מסוכן?

איפור

"אני מודה שאני גרועה בתחום ויש לי מה ללמוד. בעיקרון חשוב לי לשמור על מראה טבעי. אני משתמשת בקונסילר של החברה הקוריאנית ארבוריאן, שכבר הגיעה לארץ, אבל המוצר הספציפי הזה לא אז אני רוכשת אותו בחו"ל. הוא קליל ועדין ומקבל את גוון העור שלך. המסקרה שאני משתמשת בה היא של סיקרט ואני לא מחליפה אותה כי לעומת מסקרות אחרות, שמחייבות שימוש עם מסיר איפור, את המסקרה הזאת מסירים בקלות עם מים. ברגיל אני לא שמה מייקאפ, אלא אם יש סיבה מיוחדת או צילומים, ואז המייקאפ הקבוע שלי הוא של איל מקיאג'. אני משתמשת גם בסומק קרמי ורדרד של מאק. השפתון שאני מכורה לו הוא של NYX, צבע שפתיים עם מעט חום-בורדו עדין. בכל נסיעה שלי אני מביאה מלאי ממנו".

 

מסקרה Secret non smudge סיקרט. 139 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה Secret non smudge סיקרט. 139 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ של איל מקיאג'. 289 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ של איל מקיאג'. 289 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק Glow Play של MAC. מחיר 147 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק Glow Play של MAC. מחיר 147 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי מאוד דק וגלי, ואין לי הרבה ממנו, אז אני לוקחת כל מיני תוספים ומקווה לטוב. אני חופפת יום כן-יום לא, משתמשת בשמפו של נקה 7 מהסדרה האדומה, שיש לו ריח נקי ועדין. במרכך של החברה אני משתמשת פעם בשבוע אחרי חפיפה. מדי פעם אני מגיעה לעיצוב קל, בעיקר של הקצוות, אצל מעצב השיער מישל אטיאס".

שמפו נקה 7. 11.90 ש"ח | צילום: יח"צ
שמפו נקה 7. 11.90 ש"ח | צילום: יח"צ

גבות

"יש לי גנים טובים כשמדובר בגבות. הן עבות וצורתן יפה, וכל מה שאני צריכה זה לעמוד מול המראה ולנקות. מעולם אף אחד מלבדי לא נגע בגבות שלי".

>> "יש לי נטייה לפיגמנטציה": סודות הטיפוח של מיכל הקטנה

מני־פדי

"פעם בחודש אני מגיעה למכון ליופי של גוני הקוסמטיקאית שלי, ועושה לק ג'ל בורדו מהמם בצורה של שקד טבעי. פדיקור אני עושה רק בקיץ".

בושם

"במשך שנים השתמשתי בשמנים אתריים כמו גרניום או לבנדר, אבל לאחרונה מצאתי חנות באתונה שרוקחים בה ריחות נפלאים. מצאתי שם ריח אחד שאני אוהבת במיוחד, שמזכיר את הבושם השחור של נרסיסו רודריגז. יש לו ניחוח של אדמה ושל צמחים, וכשאני שמה אותו, אני מריחה כמו אחרי ביקור בספא איכותי".

בושם נרסיסו for her. מחיר 449 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם נרסיסו for her. מחיר 449 ש"ח | צילום: יח"צ

כושר

"באופן גנרי למדי, הכושר שומר אותי שפויה. אני עם הפרעות קשב וריכוז חמורות, וכשאני מתאמנת אני מצליחה להשתיק את המחשבות שרצות לי בראש. לכן כושר בשבילי הוא כמו אוויר לנשימה. כמורה ליוגה שמעבירה שיעורים בחברות הייטק – אבל לא באמת מתאמנת כמורה – אני עושה עם עצמי אימונים פעמיים עד שלוש בשבוע, פשוט קמה מוקדם ומתרגלת. בנוסף, אני עושה שני אימוני כוח בשבוע בלוקר רום, והחודש התחלתי לרוץ. אני רצה שלושה קילומטרים במכון הכושר ואם אני מצליחה לגרור את עצמי במזג אוויר טוב, אני רצה ליד הים, אבל צריכה להשתפר בזה".

תזונה

"אני מגדירה את עצמי כבריאותית. אני אוכלת הרבה ירקות, פירות וחלבונים מן הצומח. אני לא טהרנית אבל משתדלת לא לאכול דברי חלב. לאחרונה אובחנתי עם אנדומטריוזיס (כאבי מחזור חריגים, דב"א) ואני זקוקה ליותר חלבון, אז אני אוכלת קצת דגים ופעם בשבוע חזה עוף. בבוקר אני אוכלת כריך קטן או דייסת קווקר עם פירות, ולאחרונה גיליתי יוגורט טבעוני על בסיס אגוזים ושקדים של חברה בשם פלנטי, ואני משלבת אותו בארוחות הבוקר. אין לי שגרת אוכל קבועה, אבל לרוב הארוחה העיקרית היא בצהריים ובערב אני אוכלת לחם כוסמת שאני מכינה או פיתה כוסמין עם סלט. לפעמים מרק. לפני מחזור מתחילים אצלי קרייבים הזויים לג'אנק פוד ואז אני משחררת, זה כולל שוקולד קליק, במבה ואוכל מטוגן שבדרך כלל אני לא אוהבת".

>> שני כהן מספרת על האנדומטריוזיס: "עוצמת כאב שמטריפה את הגוף והנפש"

מי רן מנקס | צילום: עדי סגל
מי רן מנקס | צילום: עדי סגל

הטיפ שלי לחיים

"המחשבות שלנו יותר מורכבות ומתוסבכות מהמציאות, ואני אוהבת להזכיר לעצמי שהחיים פשוטים יותר. הכי חשוב לי להשקיע – במשפחה שלי, בבן זוגי ובחברות והחברים שלי – כי אין כמו קשרים אנושיים. מה שיש לנו בסוף אנשים, בני אדם שישמחו איתך ברגעים השמחים ויהיו איתך ברגעים העצובים. וכמובן, הפרופורציות בחיים. אסף ואני עמדנו להתחתן ב-27 באוקטובר ובאה המלחמה וטרפה לנו את התוכנית. יום אחרי שפרצה המלחמה קמנו בבוקר, ועם כל החרדה, הודענו לכולם שהחתונה נדחית. עד לפני חודש וחצי חייתי בחרדה גמורה ותחושת פחד על החיים, וכמו רבים נאלצתי להתמודד. אבל בסוף, כאמור, זה הכל פרופורציות. לחטופים, לחיילים ולחיילות, לפצועים ולמשפחות שלהם, יש חרדות גדולות משלי. אז יצאו לי כמה שערות לבנות, אבל בסוף אנחנו צריכים להעריך את מה שיש לנו ולחבק אותו.

"מבחינה מקצועית, עד המלחמה הנחיתי תוכנית על תרבות ועל טכנולוגיה עם דני רופ והיא עוד לא חזרה. היה לי גם תפקיד ראשי בסרט שמשודר בנטפליקס. בתוך כל זה, אני גאה בעצמי על כך שהבנתי שהמקצוע שלי כשחקנית הוא מפתיע ולא יציב. הבנתי שאני צריכה לרפד את עצמי בעוד עבודה, אז יש את היוגה ואת המנטורינג לנשות עסקים, ואני גאה בעצמי שהצלחתי להקים עסק ולהמשיך להתפתח לצד המשחק. ויש לי עוד טיפ, והוא הכי חשוב: אמצו לעצמכם כלב. אסף ואני אימצנו את אוליבר, שאנחנו קוראים לו אולי. הוא טרייר מעורב, מכוער, קטן וכל כך אהוב. מאז שאימצנו אותו החיים שלנו השתפרו מאפס למיליון. הוא אהבת חיי. לקום בבוקר ולהתכרבל איתו זה אושר טהור. ואגב, גם לו יש שגרת טיפוח. מכיוון שהוא ישן איתנו במיטה, אחרי כל טיול אנחנו מנקים לו את הרגליים ורוחצים אותו פעם בשבוע. לפחות הוא היפואלרגני ולא משיר שיער".