לייה גיל: "מאז שחזרתי מ'הישרדות' אני לא אוכלת פחמימות"

ליה גיל | צילום: מיכאל לובוטין
ליה גיל | צילום: מיכאל לובוטין

היא לא בוחלת בטיפולי אנטי אייג'ינג, לא זזה בלי דאודורנט לגברים של שאנל ומכינה מסכות פנים מעולות מהשאריות של ארוחת הערב. לייה גיל מ"הישרדות VIP" מציגה את החיים מחוץ לאי

88 שיתופים | 132 צפיות

בעלת סטודיו לתכנון ועיצוב פנים, משתתפת בהישרדות VIP (רביעי ושבת ברשת 13), מתגוררת ביישוב קדימה, בת 45, נשואה פעם שנייה לטייס ערן גיל, אימא לבת 27 ובנים בני 12 ו-10 וחצי

שגרת טיפוח

"יש לי עור פנים מעורב וגנים לא רעים, אז כשאני קמה בבוקר אני חושבת על הציוד שאני צריכה להכניס לתיק לקראת יום עבודה – שזה פחות טיפוח, ויותר מד לייזר ורולטה. ב'הישרדות' לא שמתי כמובן שום דבר על הפנים, וזה לא הפריע לי כי התמסרתי לחוויה. ביומיום אני שוטפת את הפנים בשמפו לתינוקות של ג'ונסון וג'ונסון, כולל ניקוי באזור העיניים – זה התכשיר היחידי שלא עושה לי אלרגיה. קרם הלחות שלי הוא של MAELYS, שמיועד לצוואר ולדקולטה, אבל אני מניחה אותו על כל הפנים. מעולם לא ביקרתי אצל קוסמטיקאית, אבל אני שמה לעצמי מסכות בד חד פעמיות של חברת CARE שספוגות בחומצה היאלורונית. אני מקפידה על שימוש בדאודורנט, ומעדיפה את ALLURE HOME SPORT, דאודורנט לגברים של שאנל".

תיק איפור של ליה גיל. דאודורנט ALLURE HOME SPORT לגבר של שאנל | צילום: יח"צ
תיק איפור של ליה גיל. דאודורנט ALLURE HOME SPORT לגבר של שאנל | צילום: יח"צ

>> חסך מ"הישרדות VIP"? השריטה של ליזה ביך עם מוצרי היגיינה

האיפור שלי

"על פנים נקיות אני מניחה פריימר PORELESS BASE של איל מקיאג', ומעל זה את המייקאפ של לנקום TEINT IDOLE ULTRA WEAR שאני איתו כבר הרבה זמן. האייליינר שלי הוא של איב רושה, בצבע חום שכבר אין להשיג בארץ, והצלליות של שאנל או של לנקום – רביעיית צלליות בצבעי אדמה, חומים, בהירים וכהים. המסקרה שלי היא XPRESS CONTROL, אני מביאה אותה מחו"ל ויתרונה הגדול הוא שאינה נמרחת כלל. השפתון הוא HYDRO BOOST של ניוטרוג'ינה, יש לו גוון ורוד עדין, כמעט בלתי נראה, כי אני לא אוהבת שפתונים שמשתלטים על המראה".

אנטי אייג'ינג

"התחלתי עם הזרקות חומרי מילוי לפני כשלוש שנים, ואני עושה את זה בממוצע כל שמונה חודשים. בוטוקס אני עושה אצל ד"ר אורי שבשין, וחומצה היאלורונית אצל ד"ר יונית וואהל. יש לי אסימטריה קלה בשפתיים, והיא מטפלת בה בעדינות רבה, לא כדי ליצור נפח, אלא כדי לעצב אותן. המטרה היא לשמור על מראה טבעי ולא מוגזם. בנוסף, אני עושה טיפולי הצערה במרכז הרפואי VIV CLINIC של צחי וידר. אני עושה טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים לפנים: טיפול HIFU, שמבוסס על גלי אולטרסאונד ונועד למיצוק העור, וטיפול שנקרא 'ריספקט', שמטשטש קמטוטים ומעודד ייצור קולגן. לגוף אני עושה טיפולים במכשיר ONDA, שמבוסס על אנרגיה חשמלית של מיקרו גל וגורם להרס תאי שומן, ובמכשיר EMSCULPT לשריפת שומנים ופיסול שרירי הבטן. ניתוח פלסטי יום אחד? נבר סיי נבר, אבל זה רחוק ממני כרגע, אולי בגיל 55 או 60".

תיק איפור של ליה גיל. מייק אפ Teint Idole Ultra Wear של לנקום. 179 ש"ח ל־30 מ"ל | צילום: יח"צ
תיק איפור של ליה גיל. מייק אפ Teint Idole Ultra Wear של לנקום. 179 ש"ח ל־30 מ"ל | צילום: יח"צ

הבושם שלי

"כבר 30 שנה אני נאמנה לבושם אחד: ALLURE של שאנל, או דה פרפיום. הוא מאוד פרשי, לא מתוק, ויש לו ארומה קלה של הדרים. מאז שאני איתו לא ניסיתי אף אחד אחר".

השיער שלי

"יש לי שיער רגיל, בהיר ועבה באופן יחסי, ואני די שמרנית ביחס אליו. אני עם אותה תספורת כבר הרבה שנים. מגיל 20 אני עושה גוונים להשלמת המראה. אני עושה מעט גוונים כהים יותר בצבע דבש, כדי ליצור מראה טבעי יותר. הספר שלי כבר 14 שנה הוא עופר בן חגי מהרצליה, ואני מגיעה אליו אחת לחודש וחצי לעשות טיפולים, שורשים וגוונים על פי הצורך. בבית אני חופפת פעמיים בשבוע בשמפו BIOTIN עם חומצה היאלורונית של JASON, ומסיימת עם מסכת BONACURE של שוורצקופף שנשארת על השיער".

>> יעל בר זוהר כבר לא מזלזלת בקרמים ומתכוננת ליום בו תתחיל להזריק

גבות

"אין לי כמעט גבות לצערי, מה שמחייב אותי לקעקע אותן מדי פעם. הקעקוע הקודם שעשיתי לא צלח, ובקרוב אלך לקעקע אותן שוב אצל ענת ליפקין. בבית אני נעזרת בערכה של KIKO MILANO למילוי הגבות".

תיק איפור של ליה גיל. בושם ALLURE של שאנל | צילום: יח"צ
תיק איפור של ליה גיל. בושם ALLURE של שאנל | צילום: יח"צ

מני פדי

"אחת לשלושה שבועות אני מגיעה לבחורה בשם לנה, ללק ג'ל. פדיקור אני עושה בממוצע אחת לחודשיים. הצבעים בידיים הם תמיד פרנץ' לבן או פוקסיה, ובקיץ אני עושה פוקסיה ברגליים בהתאמה".

כושר

"לפני 'הישרדות' עבדתי במשך חודשיים, פעמיים בשבוע, עם שחר גולדפרב, מאמן כושר אישי. הגעתי לאי בכושר סביר, אבל לא יותר, ובעיניי מה שעזר לי במשימות זה לא הכושר הפיזי אלא הכושר המנטלי. הראש בראש שלי עם זוהר שטראוס ששלח אותי שוב לבקתה הסתיים רק אחרי שלוש שעות. מאז שחזרתי אני לא עושה כושר, מהטעם שאין לי זמן ושיום עבודה שלי מסתיים לא פעם בלילה. לפעמים, לפני ארוחת הערב, אני עושה הליכה מהירה של 5-6 ק"מ, יחד עם בעלי".

תיק איפור של ליה גיל. פריימר של IL MAKIAGE. מחיר 299 ש"ח | צילום: אור צפתי
תיק איפור של ליה גיל. פריימר של IL MAKIAGE. מחיר 299 ש"ח | צילום: אור צפתי

תזונה

"אני אוכלת בשיטת 16-8, כלומר אוכלת שמונה שעות ואז במשך 16 שעות לא אוכלת דבר. אמנם הורדתי במשקל ב'הישרדות' – כי כשלא אוכלים יורדים, ובשר לא גדל ממים – אבל אחרי שחזרתי מהאי מצאתי שהשיטה הזאת עושה לי טוב. אני לא אוכלת פחמימות – מתפוחי אדמה ועד קינואה – אבל גיליתי טורטיות מחומוס ועדשים שחורות ללא גלוטן. אני אוכלת ארוחה ראשונה בסביבות השעה 12:00 או 13:00 בצהריים, לרוב זה טונה, ביצה קשה, גבינת קוטג' וירקות. אני אוכלת ארוחה נוספת בערב הכולל בשר, דגים, ירקות ופירות, ואז לא נוגעת באוכל עד למחרת בצהריים".

הטיפ שלי

"אני יכולה לכתוב ספר טיפים לחיים. הטיפ הכי פרקטי שלי הוא מתכון למסכות הפנים הביתיות שלי. אני מורחת אותן על הפנים כשאני מכינה ארוחת ערב, עם אבוקדו למשל. אני מועכת אותו עם מזלג, מוסיפה מעט שמן זית ודבש, ומורחת על הפנים, או למשל מלפפון – אני משתמשת בקליפה כמסכה. לעומת זאת, הטיפ שלי לחיים הוא לקחת אותם בפרופורציה. במקרה שלי, למדתי את זה בפרק ב' של החיים שלי, ואני לא יודעת אם הייתי מעריכה את ערן, בעלי הנוכחי, אלמלא הייתי עוברת פרק א'. מי שעוברת פרק א' יודעת הרבה יותר על פרק ב', ומבינה שבסוף הכול זה עניין של פרופורציות, אורך רוח והיכולת לתת יותר יחס לדברים ששווים את זה ולא להתרגז מדברים שבשוליים. תחיו מתוך כבוד הדדי ובשיתוף פעולה מלא, כולל בחינוך הילדים. כשהכל מבוסס על אהבה, זה גם קל לביצוע. ועוד טיפ: אל תתחילו אפילו לעשן, כי מאוד קשה להפסיק".

לייה גיל ב"הישרדות VIP" | צילום: אוהד קב
לייה גיל ב"הישרדות VIP" | צילום: אוהד קב

>> הסוד של עינת ארליך לעור מושלם אחרי גיל 50