יש להן את זה: הבנות המתוקות שגונבות לאימהות המפורסמות שלהן את ההצגה

קורין גדעון ובתה ההורסת אלונה | צילום: אינסטגרם corringodeon@
קורין גדעון ובתה ההורסת אלונה | צילום: אינסטגרם corringodeon@

מבתה המתוקה של קורין גדעון עד בתה ההורסת של אילנית לוי: יום המשפחה הוא תירוץ מצוין בשביל להכיר מקרוב את הבנות המשגעות שגונבות לאימהותיהן המפורסמות את ההצגה (והלייקים) בלי להתאמץ

88 שיתופים | 132 צפיות

בצער תלדי בנים, אך מה יהיה גורלן של בנותייך, שיום בהיר אחד התעוררו משנת היופי שלהן ותפסו את מקומך ככוכבת הראשית בבית? אם את כוכבת רשת מובילה עם מאות אלפי עוקבים ויש לך בת שירשה ממך את הגנים של אהבת הלייקים והסלפי, קראי את הכתבה הזו ותתכונני מראש. 

>> יעל שלביה חמצנה את השיער והגבות – וזה היסטרי!

אסיה זמיר ורטהיימר (4)

דיווה בגוף של ילדה בת 4. אסיה ורטהיימר, בתם של השחקנית ומגישת הטלוויזיה מאיה ורטהיימר ובן זוגה אסף זמיר, היא ללא ספק העתק קטן ומתוק של אימה. אבל עם כל האהבה לשטיקים של אימא מאיה, אסיה עושה להורים שלה בית ספר. היא רוקדת, היא שרה, היא דרמטית, והיא מפטפטת באנגלית מושלמת, שממש עושה חשק לשריין לה כיסא באו"ם ולשלוח אותה לכונן הסכמי שלום. שהרי לא צריך יותר מהמבט הכחול, החיוך מלא שיני חלב, ההזמנה למנגו והמשפט "הלו איטס מי יור לוקינג פור" כדי להפוך גם את האויב הכי גדול שלנו לשלולית. למעשה, אסיה הפכה לכוכבת רשת כל כך אהובה ומבוקשת, עד שאימה מאיה (כאמור, אושיית רשת מובילה בפני עצמה), ביקשה לאחרונה לקחת צעד אחורה מהתיעוד של בתה ברשתות החברתיות כדי לאפשר לה, לדבריה, "ילדות נורמלית" ככל האפשר. "לא אני המצאתי את התופעה של ילדים ברשתות", ענתה ורטהיימר בראיון ל"ידיעות אחרונות" כשנשאלה על המניע להחלטתה. "זה דחף בלתי נשלט של הרבה הורים ואני בהם. השילוב הזה יצר מפלצת שאף אחד לא תכנן. אי אפשר להסתובב עם אסיה ברחוב. אנשים מזהים אותה. בהתחלה עוד שלטנו בזה, אבל אז נהיו לה עמודי מעריצים עם מאות אלפי עוקבים, ממים ברשתות. בסוף הבנתי שאני קיבלתי בשבילה את ההחלטה שהיא תהיה ילדה מפורסמת, אז בצער ובקושי החלטנו לצמצם את החשיפה שלה. שיבקרו אותי כשחקנית, כמגישה, אבל שאף אחד לא ייתן ציון לאימהות שלי. אסיה היא הדבר הכי חשוב לי בעולם. תגידו מה שתרצו, עד הבת שלי".

מאיה ורטהיימר | צילום: שי יחזקאל, ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט, סטיילינג: נועה נוז'יק, איפור: טלי פאוור, שיער: שי הללי זיו, בגדים: פוקס
מאיה ורטהיימר | צילום: שי יחזקאל, ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט, סטיילינג: נועה נוז'יק, איפור: טלי פאוור, שיער: שי הללי זיו, בגדים: פוקס

אלין גולן לוי (18)

יפה שלהם, הבת של אייל גולן ואילנית לוי שדה. מהרגע שיצאה לאוויר העולם, היא ואחיה הבכור ליאם הסתובבו עם שקים של אבק כוכבים על הגב וכולם רק חיכו לראות מתי יחתכו את החבל ויתחילו לרוץ באופן עצמאי. אז אחרי שאח שלה כבר מיצב את עצמו כזמר וכוכב ריאליטי, גם אלין לא חיכתה יותר מדי והפכה לכוכבת בזכות עצמה עם יותר מ-390 אלף עוקבים באינסטגרם ויותר מ-400 אלף אלף עוקבים בטיקטוק, קריירת משחק שתופסת תאוצה עם תפקיד ראשי ראשון בסדרה החדשה של הוט "בן המלך ואני", קריירת שירה בנסיקה עם סינגלים שזכו להצלחה מטורפת וסטייל שמצליח להפיל את הלסת להרבה מאוד מעריצים. נראה שבגיל 18, הדרך של אלין לקריירה מצליחה מאוד סלולה, ונותר רק לראות מתי תעדכן בסטטוס: הוליווד היר איי קאם.

אלין גולן | צילום: אינסטגרם the_dorinbar@
אלין גולן | צילום: אינסטגרם the_dorinbar@

יולי ויצמן (18)

אימא שלה, מיכל הקטנה, היא אחת מכוכבות הילדים העסוקות והאהובות בארץ, אבל עם כל הכבוד למלכה האם, היורשת הבכורה שלה נותנת לה בזמן האחרון פייט רציני, וצוברת לעצמה קהל מעריצים ועוקבים לא קטן בכלל. ממש כמו כמו אימא, יולי מתחזקת חשבונות אינסטגרם וטיקטוק פעילים (אלפי עוקבים בטיקטוק ועוד 120 אלף עוקבים באינסטגרם, נכון לכתיבת שורות אלה) ומתעדת את עצמה בסרטונים שזוכים לאלפי צפיות. בסרטונים היא מלמדת איך להתאפר, מפגינה כישורי ריקוד ושירה מרשימים, ומפטפטת בקלילות ברוסית ובאנגלית שוטפת. העוקבים שלה מאוהבים בה, מפרגנים לסרטונים שלה באלפי צפיות ומאות תגובות, ומסכמים את קיומה במילה אחת: "מושלמת".

יולי ויצמן | צילום: אינסטגרם yuliwaizman@
יולי ויצמן | צילום: אינסטגרם yuliwaizman@

>> מהביקיני ב"הישרדות" לכוכבת ילדים: לירון רביבו עושה קאמבק

אלונה סורוצקין גדעון (3) 

אימא קורין גדעון אולי לא קיבלה חדר עם חלון בלידה שלה, אבל כבת למשפיענית רשת חזקה ודעתנית, לאלונה נפתחה דלת לעולם של לייקים ושת"פים כבר מהגרעפס הראשון. כמו לאימא שלה, גם לאלונה הקטנה יש הרבה מה להגיד כמעט על כל דבר, והיא מפליאה לנהל דיאלוגים אינטליגנטיים ומצחיקים עם אימה בשלל נושאים. את שיחות הנפש שלהן קורין דואגת לתעד ולהעלות לאינסטגרם כסרטונים ופוסטים שזוכים לעשרות אלפי צפיות ואלפי תגובות מאוהבות ומפרגנות מצד העוקבים של גדעון. לחגיגה מצטרף, כמובן, גם אבא חילי, שמאז נישא לגדעון, הולך והופך לאושיית רשת בפני עצמו. עכשיו רק נותר לספור את הימים עד שגם רפאל, שנולד לפני פחות משנה, יצטרף לעסק המשפחתי ויהפוך למשפיען בזכות עצמו. 

אלונה סורוצקין גדעון | צילום: אינסטגרם corringideon@
אלונה סורוצקין גדעון | צילום: אינסטגרם corringideon@

אייר בוזגלו (16) 

כצאצאית לשבט בוזגלו, אייר נולדה על המסלול הישיר לכוכבות. ככה זה כשההורים, הדודים, ואפילו הסבא והסבתא הם כוכבי ריאלטי ורשת עם מאות אלפי עוקבים. ממש כפי שעושים זאת הוריה אסי ועדי, והדודים מאור, אלמוג, אוהד ומירן, אייר מקפידה לעדכן את מאות אלפי העוקבים שלה בטיקטוק ובאינסטגרם (150 אלף עוקבים) בנעשה בחייה, מקיימת סשנים של שאלות ותשובות, נותנת עצות על תזונה, איפור, לבוש ואהבה, מארגנת מסיבות מושקעות ומדגמנת.

אייר בוזגלו | צילום: אינסטגרם adi_buzaglo2@
אייר בוזגלו | צילום: אינסטגרם adi_buzaglo2@

תבור אדם צלנר (שנה)

הסימבה הקטנה של מעיין אדם. הילדה שהיא כמהה לה כל כך באה לעולם לפני פחות מחודשיים, ועוד כשהייתה בבטן היה ברור שזו הקטנה כוכבת גדולה תהיה. ואכן, כבר בפוסט הבכורה העולמית שלה, כשחבל הטבור עוד שקל האם לחתוך או להישאר לסלפי, תבור כבר הצליחה לצבור אלפי לייקים אנד קאונטינג. אם ירשה את הגנים של אימא שלה (וגם של אבא שלה, חבר הכנסת לשעבר יובל צלנר, שלרוב מעדיף להישאר מחוץ לרדאר) –  אין ספק שתבור עתידה להפוך לכוכבת רשת מחוזרת ו/או מנהיגת גירל סקוואד הורסת. 

תבור אדם צלנר | צילום: אינסטגרם maayanadam@
תבור אדם צלנר | צילום: אינסטגרם maayanadam@

רני אודם רגב (10) 

רני היא בתה הבכורה של כתבת החינוך של חדשות 12 יעל אודם, אחות לעופר, ניר ורובי, כולן העתקים מושלמים של אימן. בדיוק כמו אימה, רני שוחרת צדק, חושפת עוולות, וגם לא מהססת לעשות שיימינג היתולי לאימא יעל, כפי שעשתה לאחרונה בסרטון הומוריסטי בו חטפה רני את הפלאפון של אודם, והעלתה סטורי בו קראה לבוסים בחברת החדשות לפטר אותה כי היא מעדיפה לצאת לטיול בחצבני במקום לשלוח אותה לבית ספר. גם על אבא שלה יש לרני הקטנה כמובן מה להגיד, וגם את זה היא עושה בהומור עוקצני שגרם לאלפים ברשת להתאהב בילדה הקטנה עם האטיטיוד של ביונסה.

רני אודם רגב | צילום: אינסטגרם yaelodem@
רני אודם רגב | צילום: אינסטגרם yaelodem@

אמליה דגן פפר (11)

היא עדיין לא טינאייג'רית באופן רשמי, אבל כקופי פייסט של אימא מיה דגן, נראה שיש לאמליה את כל הנתונים להתקבל לסקוואד של ביונסה, כולל האור הירוק לצעוק: Who run the world? Girls. מהרגע בו הצליחה לאזן את עצמה על שתי רגליים, אמיליה כיכבה לצד אימה ברשת ומחוצה לה. כיום, כשהיא כבר מוכרת בזכות עצמה ולא רק כ"בת של", אמיליה ממשיכה לפתח קריירת משחק בביטחון ובכישרון, כך שסביר להניח שעוד תשמעו עליה ותראו אותה הרבה בשנים הקרובות.

מיה דגן ובתה אמליה דגן פפר | צילום: אינסטגרם
מיה דגן ובתה אמליה דגן פפר | צילום: אינסטגרם

>> סודות הטיפוח של מאיה קיי: 4 שעות כושר ביום וסבון קוריאני

אלכס ינאי מוסקל  (14)   

בואו נודה על האמת. כשאימא שלך היא הנועה קירל של הדור שלא ידע טיקטוק מהו (המוכרת גם כמלכת הילדים במיל' מיכל ינאי) – את לא באמת יכולה להתווכח עם הקלפים שחולקו לך. אין מה לעשות. לעמוד על במה, לשחק, לרקוד, זה זורם לך בדם וזה חלק מה- DNA שלך. ואכן, אלכס הולכת בדרכי אימה, מופיעה על המסך ובקמפיינים לצידה ובלעדיה, וכבר מגיל צעיר מבססת לעצמה קריירת משחק ודוגמנות. גם אחרי המעבר המשפחתי ליוון לפני כשנתיים אלכס ממשיכה לתחזק את הקריירה, ומגיעה לגיחות לצילומים בארץ.

אלכס ינאי מוסקל | צילום: אינסטגרם michalyanai@
אלכס ינאי מוסקל | צילום: אינסטגרם michalyanai@

עמנואל גולדמן פפר (12)

בתם הבכורה של מנחת הטלוויזיה והדוגמנית יעל גולדמן ושל השחקן אורי פפר, שמבט אחד בפניה מגלה כי היא שילוב מושלם בין הגנים המובחרים של שני האנשים שהעניקו לה חיים. באופן לא מפתיע, עמנואל נולדה עם חיידק המשחק והאהבה למצלמות, ולאחרונה כיכבה על המסכים בתפקיד ראשי בסדרה המדוברת החדשה של הוט "4:20", שם היא מגלמת את בתם חולת האפילפסיה של יובל שרף ועוז זהבי. עם סיפתח כזה על המסך וההיסטוריה המשפחתית, אין ספק שפפר ג'וניור עוד תעשה הרבה כותרות, ולהורים הגאים נותר רק לעמוד מהצד ולמחות דמעה של התרגשות.

יעל גולדמן ובתה עמנואל בפרמיירה החגיגית של הדרמה החדשה "4:20" של HOT | צילום: ניר פקין
יעל גולדמן ובתה עמנואל בפרמיירה החגיגית של הדרמה החדשה "4:20" של HOT | צילום: ניר פקין