נועה קירל מגיבה לסערת הביקיני: "זה שיח לא רלוונטי"

נועה קירל | צילום: אינסטגרם noakirel@
נועה קירל | צילום: אינסטגרם noakirel@

יממה אחרי שהעלתה תמונה שלה בביקיני בחופשה בקפריסין וחוללה סערה ברשת, נועה קירל מגיבה ראשונה לביקורות ולהערות על המשקל שלה ועל אידיאל היופי שהיא מקדמת

88 שיתופים | 132 צפיות

נועה קירל מגיבה לסערת הביקיני שמתחוללת סביבה ביממה האחרונה, מאז שהעלתה תמונה שלה בביקיני בחופשה בקפריסין לאחר גמר האירוויזיון.

>> בר רפאלי מטריפה את הגולשים: האם היא בהיריון רביעי?

קירל התייחסה לביקורות שנשמעו ברשת סביב המשקל שלה ואמרה: "אני מאוד מאמינה בזה שכל אחד יעשה מה שטוב לו, יאכל מה שטוב לו ויתאמן איך שטוב לו", אמרה קירל בתוכנית הבוקר של רשת 13, "במקרה שלי לאנשים תמיד יהיה מה להגיד לפה או לפה אז זה בדיוק הרעשי רקע שדיברנו עליהם. לנטרל אותם".

נועה קירל בחופשה בקפריסין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם
נועה קירל בחופשה בקפריסין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם

"אני אוכלת מלא", אמרה קירל, "מי שמכיר אותי רואה, אני באה מבית מרוקאי שתמיד יש בו אוכל. אני אוהבת לאכול וזה נורא מצחיק אותי כי איך שנגמר האירוויזיון ישר הלכנו לאכול וזה גם רץ ברשת שאכלתי המבורגרים וביקשתי בורקסים לשדה. תמיד השיח שלי הוא סביב אוכל. גם כששאלו אותי מה אגיד אם הייתי מנצחת, אני רק אחשוב על מה אני אוכל אחר כך – אז זה שיח שהוא באמת לא רלוונטי, במיוחד לא היום. לא צריך להסתכל לצלחת של אף אחד אבל אם כבר נכנסו לצלחת אז מאוד טעים שם".

בין המבקרים והמבקרות הייתה גם שחר בן ימיני, חברת מערכת "את", שכתבה מנימי לבה בטור אישי במיוחד: "שלא תבינו לא נכון, זה מהמם בעיניי לקדם אורח חיים בריא ושגרת אימונים טובה. ובעולם מתוקן, לא הייתי רוצה כמי שמעדיפה להאדיר נשים ולא ההפך, לכתוב כמה אני מאוכזבת. אבל אם המציאות היא כזו שאת הכוכבת הכי גדולה בישראל ובימים אלה גם יוצאת לעולם, את לא יכולה להרשות לעצמך שאהיה מאוכזבת. כי אותי, בחורה בת 24 שכבר עברה את שלב השנאה העצמית בגיל ההתבגרות ואינה מושפעת מכל כוכב שני, זה בסדר להשאיר מאוכזבת. לעומת זאת את הילדה שמעריצה אותך בכיתה ז', ובעקבות התמונה הזו תרגיש פחות יפה, שמנה מדי, רזה מדי וכן הלאה, לא מומלץ להשאיר מאוכזבת, כי לכו תדעו איפה זה יגמר".