יעל שלביה חמצנה את השיער והגבות – וזה היסטרי!

יעל שלביה | צילום: אינסטגרם yaelshelbia@
יעל שלביה | צילום: אינסטגרם yaelshelbia@

אימאל'ה, בקושי הצלחנו לזהות את יעל שלביה. עכשיו, אחרי שזיהינו, שמישהו יביא לנו דחוף משקפי שמש ומאוורר - כי אי אפשר להירגע מהתמונות הלוהטות שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

יעל שלביה היממה אותנו הבוקר (שני) עם תמונות חדשות שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, ולא רק כי היא יפה בהן כל כך – אלא כי היא מציגה בהן לוק שונה כל כך, עד שבהתחלה בקושי זיהינו אותה.

>> יעל שלביה מתוודה: "סבלתי שנים מפצעונים"

שלביה הצטלמה בשיער מחומצן כולו וגבות(!) מחומצנות, ועם טונות של מייקאפ ופודרה שהעניקו לה לוק של ערפדית לוהטת. לא רק השיער, הגבות והאיפור שמטו לנו את הלסת, אלא גם האאוטפיט. הדוגמנית הרותחת הצטלמה בטוקסידו גברי שחור בגזרה גברית, כשלגופה גרבונים שחורים שקופים, כפפות עור שחורות ונעלי עקב שפיציות ומבריקות.

הצילומים המדהימים זכו מיד לאלפי תגובות, ביניהן גם מהחברה הטובה אנה זק, שהגיבה לה "זה אמאל'ה", מאמנת הכושר המפורסמת ליקי רוזנברג שהגיבה לה "יעלי אמאאאא", ברק שמיר הגיב "סטייל", דנית גרינברג הוסיפה כי היא "לא עומדת בזה". השחקנית שירן סנדל הגיבה אף היא "מ-ה ז-ה", והדוגמנית סינדי צ'אדי "התעלפה מהיופי". בגדול, כולם די הוציאו לנו את המילים מהפה, אז אין לנו ממש מה להוסיף.

>> למה כל כך הרבה סלבס נפרדים לאחרונה?

הצילומים הרותחים מגיעים כשברקע שמועות רוחשות על משבר זוגי בין שלביה לעומר אדם, בן זוגה בשנה וחצי האחרונה, שכן שלביה חזרה לאחרונה לגור לבדה והשניים ממעטים להעלות צילומים משותפים לרשתות. ערן סויסה מ"ישראל היום" פרסם בסטורי שלו כי השמועות אינן נכונות, אבל אנחנו נמשיך לעקוב ועד אז, נמשיך להתפעם מהבלונד.