ארבע שעות כושר ביום?! השגרה האינטנסיבית של מאיה קיי

מאיה קיי בקקמפיין האיפור לקרליין | צילום: לי אגמון
מאיה קיי בקקמפיין האיפור לקרליין | צילום: לי אגמון

מאיה קיי גילתה כבר בכיתה ז' את עולם הקרמים והמסכות, ומאז היא לא עוצרת. איך היא מטפחת את הגבות המפוארות שלה, איפה היא עושה הסרת שיער בלייזר ולאילו מוצרי טיפוח היא מכורה קשות?

88 שיתופים | 132 צפיות

מאיה קיי (21), דוגמנית ושחקנית, לומדת הנחיה, פרזנטורית של מותג הטיפוח והביוטי "קרליין" ולאחרונה הוציאה קו מוצרי איפור על שמה שפיתחה יחד עם החברה. רווקה, גרה בתל אביב

>> סודות הטיפוח של חן אמסלם: מהשמפו שהיא מכורה אליו עד השפתון של ברבי

שגרת טיפוח

"יש לי מודעות לתחום הטיפוח מגיל מאוד צעיר. כבר בכיתה ז' גיליתי את הקרמים והמסכות, ואימא שלי – שהיא אישה מאוד מטופחת – הייתה בוחרת לי מוצרי טיפוח לגילי. סוג העור שלי רגיל-נוטה ליבש, ושגרת הטיפוח שלי בבוקר כוללת ניקוי עם סבון פנים מלחח של קרליין וסבון ג'ל של חברת אנואה הקוריאנית. גם שמן הניקוי שלהם לפנים נפלא ויש להם דפי ניקוי מעולים לפנים. בכלל, יש לי אהבה גדולה למותגים קוריאנים שאני רוכשת באתר I HERB. אני משתמשת גם בסרום ובקרם עיניים של מימי לוזון, ובקרם לחות עם חומצה היאלורונית של קרליין – שמעניק לחות נהדרת. אני מכורה גם לקרם הגוף החדש של קרליין".

סרום גלואו של מימי לוזון. 379 ש"ח, להשיג באתר ובקליניקה בתל אביב | צילום: יח"צ
סרום גלואו של מימי לוזון. 379 ש"ח, להשיג באתר ובקליניקה בתל אביב | צילום: יח"צ

>> יא מנאייכ: מה דיאנה גולבי עושה כשהיא במצב רוח מסוכן?

קוסמטיקאית

"אני מגיעה למימי לוזון אחת לשבועיים להסרת שיער בלייזר וגם לניקוי פנים והחדרת לחויות – והעור שלי מרגיש נהדר. העבודה שלי והצילומים מחייבים אותי לשמור על עור מטופח כל הזמן".

איפור

"אני אוהבת איפור מגיל מאוד צעיר, והיה לי חלום שיהיה לי קו מוצרים משלי. קרליין הגשימו לי את החלום. ישבתי מול מנהל הקריאייטיב עומר אסף ועם כימאים מטעם החברה, ונתתי את הוויז'ן שלי. התוצאה: קו איפור על שמי הכולל ספריי מקבע, פלטת שימרים וסדרת שפתונים שמעניקים הרבה לחות. ביומיום אני משתמשת גם במסקרה ובקונסילרים של קרליין. חוץ מזה, אני מאוד אוהבת את מוצרי האיפור של שרלוט טילבורי, את המייקאפ של שאנל ואת האייליינר השחור של סלינה גומז".

פלטת שימרים של קרליין, קולקציית מאיה קיי מחיר 99.90 ש"ח | צילום: סאן ברוכה
פלטת שימרים של קרליין, קולקציית מאיה קיי מחיר 99.90 ש"ח | צילום: סאן ברוכה
מייקאפ של שאנל. 295 ש"ח | צילום: יח"צ
מייקאפ של שאנל. 295 ש"ח | צילום: יח"צ

>> עבודה בעיניים: תאונת ההזרקה של קיילי ג'נר מסעירה את הרשת

בושם

"אני אוהבת בשמים שיש להם ריחות נקיים בשילוב צמחים, קמומיל למשל, כאלה שהם קצת גבריים או יוניסקס. הבושם האהוב עליי הוא 'Twilly' של הרמס".

בושם טווילי ד'הרמס. 470 ש"ח, להשיג ברשת אפריל | צילום: יח"צ
בושם טווילי ד'הרמס. 470 ש"ח, להשיג ברשת אפריל | צילום: יח"צ

>> זה סוד הקסם: שמן פנים הוא הכרחי בכל שגרת טיפוח מוצלחת

שיער

"סוג השיער שלי יבש. אני חופפת שיער כמעט כל יום, משתמשת בסדרת RESISTANCE הכחולה של קרסטס וגם מאוד אוהבת את המסכה האינטנסיבית שלהם. הספר הקבוע שלי הוא אריאל אהרון, הגעתי אליו לראשונה בגיל 16 ומאז אני איתו. אחת לארבעה חודשים בערך אני עושה אצלו גוונים, בחורף לעיתים רחוקות יותר. אני שומרת על אורך השיער, כי בצילומים הרבה יותר קל לי כדוגמנית לתמרן עם שיער ארוך".

מסכה של קרסטס לשיקום שיער פגום. 250 ש"ח, ניתן להשיג במספרות המורשות | צילום: יח"צ
מסכה של קרסטס לשיקום שיער פגום. 250 ש"ח, ניתן להשיג במספרות המורשות | צילום: יח"צ

גבות

"הגבות שלי עבות ואני שומרת על המראה הטבעי שלהן ולא צובעת אותן. אחת לשבועיים-שלושה אני מגיעה לרחלי לוי בראשון לציון והיא מנקה לי אותן ביסודיות".

מני פדי

"יש לי חברה ברמלה שקוראים לה לירון אמזלג, ואני מטופלת אצלה כבר שלוש שנים. אני מגיעה אליה אחת לשבועיים ללק ג'ל ופדיקור. אני מודעת לזה שאני מאוד משקיענית, כי זה חלק מהעבודה שלי".

>> הכוכב של האנטי אייג'ינג: האם הבאזז סביב הרטינול מוצדק?

כושר

"אני אוהבת מאוד כושר ותנועה. בבית הספר הייתי מאד טובה בספורט, בעיקר באתלטיקה וריצות. כושר זה בריא וזה כיף, ואני עושה כמעט כל דבר בתחום. אפשר להגיד שאני מכורה. אני עושה ספינינג ברשת 'פיט האוס' בנמל תל אביב, פילאטיס אצל 'הילה פילאטיס' ברמת גן, אימוני כוח ואירובי אצל שחר קידר בראשון לציון ואיגרוף אצל יוסי קדם בתל אביב. ממש השבוע התחלתי ביוגה ונראה לי שגם בזה אתמיד. כשמתאפשר לי, אני מקדישה לכושר 4-3 שעות ביום".

תזונה

"אפשר להגיד שאני מאוד מקובעת בתזונה, ואולי אפילו משעממת באהבות שלי למאכלים ספציפיים. אין לי נטייה להשמין ותמיד הייתי במודעות ושמרתי על עצמי. אחרי אימון הבוקר אני שותה קפה, ואוכלת מעדן פרו ופירות כמו תותים או תפוח, מה שיש במקרר. בצהריים אני אוכלת לרוב חזה עוף ואורז, לפעמים קציצות או בולונז. אני לא מונעת מעצמי מאכלים, אבל כן מכוונת את עצמי לדברים בריאים שאני אוהבת. אין לי שום פטיש למשהו, אולי זה קשור לעובדה שאני מאוזנת ולא מגזימה. אני יכולה לעתים לאכול במסעדות, אני גם מכינה לי בבית ארוחות מבושלות, אבל אני חייבת להודות שאני הכי אוהבת את האוכל של אימא שלי: מרק ועוף עם אורז או עם תפוחי אדמה. אין כמו ארוחות שישי בערב אצל אימא. אני מאמינה בתוספי תזונה ומשתמשת בוויטמינים של 'יארה'. אם יש חשקים למתוק, הוויטמינים עוזרים. גם חליטות התה שלהן נותנות לי הרגשה טובה של דיטוקס, ויש להם גם תוסף מצוין לשיקום השיער".

טיפ לחיים

"התקופה הזאת של המלחמה, שאף אחד לא היה מוכן אליה, הכניסה אותי לפרופורציות. אנחנו חיים פעם אחת וצריך לעשות את מה שאנחנו אוהבים, לנסות להקליל, להיות מי שאנחנו וכל אחת צריכה לזכור שאין כמוה בעולם. אני בן אדם מאוד מסודר – יש לי לו"ז מתוכנן, אני יודעת איך יראה היום שלי וככה לא מתבזבז אצלי זמן. אני בן אדם זוגי אבל יכולה גם להיות לבד. כל בוקר אני כותבת במחברת, גם על רגשות וגם על דברים שאני רוצה לעשות. אל תוותרו לעצמכן, תהיו שאפתניות. אני וורקוהולית, אבל כל אחת צריכה לבחור מה שמתאים שלה. אני רודפת אחרי החלומות שלי והם רבים, אני לומדת ומשקיעה, כי שום דבר לא יבוא מעצמו ויופי לבדו לא מספיק. אני מאוד אוהבת אופנה, עיצוב וסטיילינג, ויום אחד ארצה שיהיו לי עסקים משלי גם בתחומי האופנה והביוטי. בינתיים, היום הכי חשוב לי להתמקד בתחומי ההנחיה והמשחק, ופתוחה לכל דבר בתחום. יש בי סקרנות גדולה לגלות עוד ועוד דברים. אני כאן כדי להישאר".