במחיר חדר מלון בתל אביב: סוויטה במלון הפאר החדש שביונסה חנכה בדובאי

יותר גדול, יותר עשיר, יותר מפואר. אטלנטיס דה רויאל דובאי | צילום יח"צ
יותר גדול, יותר עשיר, יותר מפואר. אטלנטיס דה רויאל דובאי | צילום יח"צ

שף אישי ובאטלר לכל אורח, ריהוט של הרמס בריכות אינסוף פרטיות ומסעדה של גורדון רמזי. הכירו את מלון הפאר החדש בדובאי שכל העולם מדבר עליו וכל הסלבס שוהים בו כעת. כמה זה יעלה לנו?

88 שיתופים | 132 צפיות

עומר אדם ויעל שלביה קורעים את דובאי, ואם תהיתן למה בסוף השבוע הפיד שלכן התמלא בעוד שלל סלבס שעושים חיים באמירויות – זו הסיבה.בר רפאלי, גיא פינס, בר זומר, אסי עזר ואלברט אסקולה ועוד איי ליסטרים בני מזל נכחו בהופעה של ביונסה לרגל השקת מלון אטלנטיס דה רויאל – ריזורט שהמילה "יוקרתי" קטנה עליו.

>> מסוק, באטלר ובריכה פרטית: הריזורט בכנרת שמציע חופשה סטייל הקרדשיאנס

ביונסה דפקה שואו של פעם בחיים בתלבושות משוגעות ותפאורה מהחלומות, ואפילו העלתה לבמה את בתה בלו אייבי לשיר עמה, בהופעה שעבורה קיבלה המלכה האם לא פחות מ-24 מיליון דולר. ומה עשו הסלבס הישראלים? בר זומר פגשה את קנדל ג'נר בתור לשירותים וכמובן שהעלתה סלפי. עומר אדם ויעל שלביה המרו את הוראות ההפקה בחוצפה ישראלית והעלו סטוריז (שנמחקו לאחר מכן), על אף שלאורחים חולקו נרתיקים מיוחדים לאפסון הסמארטפון בתוספת הוראות ברורות להימנע מתיעוד. בר רפאלי לעומת זאת העלתה תמונות של הלוקים המטריפים שלבשה להשקה הנוצצת, אותם תיעדה היישר מהסוויטה המפנקת בה שוכנה. אז לאחר שכל ההוז ושמוז חשפו את הריזורט היוקרתי, הגיע תורכן לקבל הצצה למלון שכולם מדברים עליו. אספנו עבורך גם 7 עובדות מעניינות על אודותיו, כולל המחיר כמובן.

>> נשארות בארץ? כמה הצעות לחופשות אורבניות שוות

1. הגודל כן קובע (וגם ההשקעה)

מיליארד וחצי דולר. זהו הסכום האסטרונומי שהושקע בהקמת האטלנטיס דה רויאל, פרויקט בקונספט "גן בשמיים" שמאתגר את גבולות אדריכלות הנופש המודרנית. הריזורט מתנשא לגובה 43 קומות (178 מטרים, כמו מגדל עזריאלי העגול) ומשתרע על פני 406 אלף מ"ר. חלק מהסכום הנכבד שהושקע בהקמה נזלל על ידי מותגים אקסטרה יוקרתיים לעיצוב וריהוט, למשל Hermès, Frette ו-Graff.

מיליארד וחצי דולר השקיעו פה. אטלנטיס דה רויאל דובאי | צילום: Shutterstock
מיליארד וחצי דולר השקיעו פה. אטלנטיס דה רויאל דובאי | צילום: Shutterstock

2. פרטיות היא שם המשחק

יוקרה ופרטיות הן עסקת חבילה, בעיקר כשמדובר באורחים עשירים ומפורסמים שמחפשים מקום לנוח בו הרחק מעיני הפפראצי. לכן מתוך 795 חדרים, סוויטות ופנטהאוזים באטלנטיס דה רויאל, 44 הן סוויטות יוקרה עם בריכת אינסוף פרטית ונוף עוצר נשימה. לאורחי הסוויטות והפנטהאוז ממתין טריט מיוחד: שירות אישי מא' ועד ת' – מפריקת מזוודות, בחירת כריות וגיהוץ וקיפול בגדים ועד סיור אישי בריזורט, שף פרטי, באטלר וכל משאלה או בקשה אחרת שאפשר לדמיין (סמכו על סלבס שיגיעו עם רשימת משאלות מאתגרת). הלאקשרי אינו לגמרי תלוי מעמד. למעשה, כל אורח יכול באמצעות הסמארטפון לשלוט בכל מתקני הסוויטה – תאורה, מיזוג ובחירת סרטים ומדיה.

>> הקיץ בדובאי לוהט, אבל זה לא תירוץ לוותר על חופשה במזגן

3. עיצוב בהשראת המדבר

חברת G.A Group, המתמחה בעיצוב פנים למלונות ומגורי יוקרה, בחרה לעצב את האטלנטיס דה רויאל בהשראת הבדואים, תושבי המדבר, שידועים בתושייה ובמסורת אירוח. שבטים בדואים נהגו לחצות אלפי קילומטרים על פני דיונות חול, בעודם מנווטים ושורדים הודות לבארות מים, המשאב היקר ביותר במדבר. ערכם של המים מתורגם לפסלים, מפלים ומיצבים הפזורים ברחבי הריזורט. הדוגמה הבולטת ביותר נמצאת בלובי: "טיפות", פסל דרמטי בגובה 11.5 מטרים, המייצג את טיפת הגשם הראשונה במדבר יבש.

טיפת המים הראשונה במדבר. אטלנטיס דה רויאל דובאי (צילום: יח"צ חו"ל)
טיפת המים הראשונה במדבר. אטלנטיס דה רויאל דובאי (צילום: יח"צ חו"ל)

4. אש ומים

מכירה את המזרקות המוזיקליות בחזית מלון בלאג'יו בלאס וגאס? אם כן, קבלי את גרסת המזרח התיכון: Skyblaze, מזרקה בגובה 28 מטרים המורכבת מסילוני מים, פרצי אש, אורות ומוזיקה – הראשונה מסוגה במזרח התיכון. חברת WET, שנחשבת לאחת מחברות אדריכלות ועיצוב מים המובילות בעולם, נשכרה לביצוע העבודה בעקבות ההצלחה של המזרקה בבלאג'יו. בנוסף, מים ואש מהווים אלמנט מרכזי בריזורט המדברי: לאורך הציר הראשי של אתר הנופש פזורים מפלי מים ואש, ובקומה ה-22 ממוקם Cloud 22 – מקבץ ביתני VIP עם בריכות פרטיות, בר שחייה עם ביתן DJ ובר קוקטיילים של השף הסטון בלומנטל, ובו אקווריום בגובה 6.5 מטרים שבתוכו מרחפות כ-4,000 מדוזות (לא מהסוג הצורב, למקרה שתהית).

>> חופשת סקי מושלמת באלפים הצרפתים

5. גורדון רמזי וחברים

יצאת לנופש, לא תאכלי משהו? באטלנטיס דה רויאל המשהו הזה כולל לא פחות מ־17 מסעדות וברים, ובתוכם מסעדת Gordon Ramsay's Bread Street Kitchen And Bar של גורדון רמזי ומסעדת Nobu, הממוקמת במועדון הבריכה והחוף של הריזורט. גולת הכותרת, וגם הכתר המלכותי של האטלנטיס דה רויאל, נמצא בקומה ה-22: טרקלין שיספק חווית אוכל בהשראה אסייתית 24 שעות ביממה, על רקע נוף פנורמי של של קו הרקיע של דובאי.

6. לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

אטלנטיס דה רויאל ממוקם על הסהר החיצוני של אי הדקל המפורסם בדובאי. בזכות המיקום נהנים האורחים משני סוגי נוף מרהיבים ושונים על קו המים: האחד לכיוון המפרץ הערבי והשני ללגונה של אי הדקל המפורסם ולקו הרקיע המרהיב של דובאי. לא שתרצי לצאת מהריזורט, אבל אם בכל זאת תחליטי שכן – בכמה דקות הליכה תוכלי להגיע ל-Dolphin Bay, לפארק המים העצום Aqua Venture, למסעדות ולאזורי שופינג.

>> ביקרנו במלון הכי מוגזם בדובאי (עד כה, לפחות)

7. המחיר

כמה יעלה חדר באייקון החדש של דובאי, את שואלת? החדר הבסיסי ביותר, שהוא כמובן ההיפך המוחלט מההגדרה "בסיסי", מתומחר ב-3,190 ש"ח ללילה לזוג. תמורת הסכום הלא מאוד מופרך במונחי מלונאות ישראלית תזכי לנפוש בחדר המשתרע על פני 55 מ"ר עם מרפסת לים הערבי וכל הפינוקים. החדר היקר ביותר בריזורט הוא למעשה וילה ששטחה 118 מ"ר עם מרפסת בגודל 210 מ"ר ובריכת אינסוף פרטית הצופה אל הים. כאן המחיר קצת יותר יקר, מ-18,000 ש"ח לזוג ללילה. עומר ויעל, שומעים?