מסוק, באטלר ובריכה פרטית: ריזורט חדש בכנרת מציע חופשה סטייל הקרדשיאנס

פרטיות יוקרתית ובריכה צמודה. YAMA | צילום יח"צ
פרטיות יוקרתית ובריכה צמודה. YAMA | צילום יח"צ

אחוזה מבודדת בכנרת, שהוקמה בהשקעה של 15 מיליון ש"ח, מציעה סוויטות מקסימות עם בריכה פרטית, ג'קוזי ומתחם ספורט מים - בועה מושלמת של שקט לברוח אליה מהקיץ הישראלי. והמחיר? בהתאם

88 שיתופים | 132 צפיות

מבחינת תיירות, קיץ 2022 שונה מכל מה שהכרנו. שדות תעופה מתפקעים מאדם, תורים בלתי נסבלים ומזוודות אבודות הם חלק מתוך רשימה ארוכה של גורמים שעלולים לבאס את החופשה. YAMA, ריזורט יוקרתי חדש, מביא את אווירת איי תאילנד לכינרת, ובסטנדרט הראוי לכוכבת שאת.

חלום על אי בתאילנד. YAMA | צילום יח"צ
חלום על אי בתאילנד. YAMA | צילום יח"צ

חלקת האלוהים הסודית ממוקמת על חוף חבוי סמוך לקיבוץ גינוסר שבכנרת. המילה "ריזורט" עלולה להטעות, כי המתחם הוא הדבר הרחוק ביותר מילדים שמתרוצצים בלובי, בופה לארוחת בוקר ושאר סממני נופש המוכרים. במקום זאת מדובר באחוזה מבודדת המשתרעת על חמישה דונמים, שהוקמה בהשקעה של 15 מיליון ש"ח. הסכום הנכבד קונה תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר שנמצאים בכל פינה. כבר בהגעה – שמיד נרחיב לגביה – מקבלת את פנייך צמחייה עבותה בגן מטופח, מעין ג'ונגל קטן שמסתיר את המתרחש מאחוריו. טיפוס קצר בגרם מדרגות והקסם נפרש במלוא הדרו: שתי וילות פאר חלומיות, כל אחת מהן בשטח 220 מ"ר. בכל וילה ארבע סוויטות שינה המותאמות לשמונה אורחים, והמתחם כולו מתאים לאירוח 16 איש בסך הכול.

YAMA | צילום יח"צ
YAMA | צילום יח"צ

אם הריזורט הוא גן עדן שליו, סוויטות השינה הן בועה של אקסטרה־שקט. מיטה זוגית רחבת ידיים ומצעי כותנה צחורים שנבחרו בקפידה, מגבות וחלוקי רחצה רכים ומוצרי טואלטיקה של מותג היוקרה BULGARI – מישהו כאן חשב על כל מה שנדרש לחופשה מושלמת. במרחק פסיעה מהדלת נגלה חלל אירוח רחב ידיים: מטבח פתוח מאובזר למשעי, אי עבודה שכל שף היה שמח לאמץ (מיד נגיע גם לזה), וסלון חלומי, מעוצב בסגנון מודרני ובגוונים שקטים. באטלרים צמודים אחראים על ניקיון ואירוח, וחלון ענק מכניס פנימה את הנוף – חצר פרטית עם פינת ישיבה להשקיף ממנה על הזריחה והשקיעה בכינרת. את רוב השטח תופסת בריכה פרטית מפנקת ומחוממת שגודלה 90 מ"ר, כדירה ישראלית ממוצעת. לצד הבריכה בנוי ג'קוזי מרווח (בווילה הצפונית בלבד), שמזמין להירגעות עם כוס יין ביד. אין צורך להרחיק בדמיון כדי לראות את קימי קיי משתרעת על מיטת שיזוף ואת הילדים משחקים בבריכה וצוחקים.

עיצוב מודרני שמותיר מקום לנוף. YAMA | צילום יח"צ
עיצוב מודרני שמותיר מקום לנוף. YAMA | צילום יח"צ

בהנחה שאי אפשר לרבוץ כל היום ליד הבריכה (למה בעצם? ודאי שאפשר), תפריט הפעילויות ב־YAMA מספק תעסוקה בזמן שנותר. בהזמנה מראש ובתשלום נוסף תוכלי להתארגן על טיפולי גוף, ואם רוח הספורט מפעמת בך – שיט אתגרי, סקי מים, וויקבורד, ווויקסרף ועוד ועוד נמצאים במרחק נגיעה, במזח נסתר במורד המתחם. בקפיצה קטנה ניתן להגיע לנחל עמוד, שמורת מג'רסה והארבל, ולצאת לטיול לקראת שקיעה בשביל סובב כינרת.

מאסטר סוויט. YAMA | צילום יח"צ
מאסטר סוויט. YAMA | צילום יח"צ

אם כל זה לא מספיק, קבלי כמה שדרוגים סטייל הקרדשיאנס. לדוגמה, במקום להיתקע בפקקים, מדוע לא להגיע במסוק פרטי? חצי שעת טיסה מהמרכז מעל רצועת החוף, ואדי ערה, קיבוצי ומושבי הצפון וכמובן הכינרת משרטטים ממעל מפה עוצרת נשימה של ארץ ישראל. חוויית הטיסה הבלתי נשכחת מסתיימת במנחת פרטי בכניסה למתחם. שפים פרטיים יבשלו עבורך ועבור שאר האורחים סעודות כמו במסעדות הטובות בארץ: שף דודי אברהמי (לשעבר "צפרה" ו"צ'ימיצ'נגה") מפליא לבשל אוכל אסיאתי ומגיש מנות דגים ובשר קטנות סקסיות. אם מצאת את עצמך מתגעגעת לסלטי בודהה בריאות ובודהה משוגע האיקוניים, כל שעלייך לעשות הוא לבקש. שף ניתאי יהלום מביא עמו ניסיון מהמסעדות "אייבי", "צפון אברקסס" וה"סלון" ומציע תפריטים הנשענים על חומרי גלם מקומיים וטריים משווקים וכפרים בסביבה.

כמו הקרדשיאנס עצמן, הנופש ב-YAMA הוא לאקשרי שאינו מיועד לכל אחד. מחיר לילה בווילה מתחיל מ־12 אלף ש"ח ללילה, לא כולל הטסה במסוק ושף פרטי. המתחם אינו מיועד למסיבות רועשות, אך הבעלים מבטיחים לשקול אופציה למסיבת רווקות מפנקת. במקרה זה – ובהנחה שמגיעים ברכב פרטי ומבשלים לבד – חיבוק קבוצתי מהחברות הכי טובות על רקע הווילה היוקרתית יכול לבוא בחשבון. ועד לחתונה כל שנותר הוא להתמסר לטבע, לצבעי התכלת ולאהבה.
להזמנות: YAMA