יא מנאייכ: מה דיאנה גולבי עושה כשהיא במצב רוח מסוכן?

דיאנה גולבי | צילום: דור אליהו
דיאנה גולבי | צילום: דור אליהו

מה עזר לה להתמודד עם הנשירה המטורפת, איך היא שומרת על שפיות בימי המלחמה ומה הטיפ שלה ליוצאי ריאליטי? דיאנה גולבי שפרצה ב"כוכב נולד" וכיום מככבת ב"מנאייכ" (כאן 11), מגלה הכל

88 שיתופים | 132 צפיות

דיאנה גולבי (32), שחקנית, זמרת, זוכת "כוכב נולד" בשנת 2010, הצטלמה לאחרונה לסדרה בינלאומית בחו"ל וכיום משתתפת בעונה השלישית של הסדרה "מנאייכ" בכאן 11 (מה-24 בינואר בימי רביעי ושבת אחרי החדשות). בזוגיות, מתגוררת בתל אביב

>> סודות הטיפוח של חן אמסלם: מהשמפו שהיא מכורה אליו עד השפתון של ברבי

שגרת טיפוח

"בעשור האחרון אני מאוד מטופחת. גדלתי כילדה שהיא חצי בן באופי, ואני עדיין כזאת. יש אצלי דיסוננס, אבל עם הזמן הפכתי אובססיבית לטיפוח – כי אחרי שאת מזיעה על הבמה את חייבת לנקות את הפנים ולשים את הקרם שלך כדי לחזור לחיים. יש לי סוג עור רגיש, רוסי ובהיר מאוד – כמעט שקוף – אז אני כל הזמן בודקת מוצרים כי העור שלי דורש הסתגלות. בבוקר אני קמה לרולרים שבמקפיא שלי ואני משתמשת בהם גם לפני הצגה, כי הם מעוררים היטב את העור. אני שוטפת פנים עם סבון של סבוקלם לעור רגיש, ומשתמשת בקרם עיניים נגד כהויות של לה רוש-פוזה – שני אלה מחזירים את הפנים שלי למקום. לפעמים בקיץ אני גם שמה קרם לחות מזדמן. שגרת היום היא גם שגרת הלילה אצלי, וכשבא לי לפנק את עצמי אני שמה מסכות בד מהסופר פארם, מכל סוג, כולל מסכות קוריאניות. למדתי מהטיקטוק על חשיבות קרם ההגנה, אז גם על זה אני מקפידה".

סבון פנים של SeboCalm. מחיר 79.90 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
סבון פנים של SeboCalm. מחיר 79.90 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
קרם עיניים של לה רוש פוזה סדרת היילו 5. מחיר 169 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם עיניים של לה רוש פוזה סדרת היילו 5. מחיר 169 ש"ח | צילום: יח"צ

>> חן יאני: "עוד לא התחלתי עם הזרקות. בא לי להישאר טבעית"

קוסמטיקאית

"אני לא הולכת באופן קבוע ולרוב עוברת בין קוסמטיקאיות, למרות שאומרים לי שצריך לדבוק באחת כי כל אחת נוגעת בך בצורה אחרת. מהניסיון שלי, אני יכולה לומר שאצל קרן ברטוב עברתי את הטיפול הכי מדהים. ללא ספק היא המלכה".

אנטי אייג'ינג

"אני עוד לא שם ולא מתעסקת בזה עדיין. האם אני סקרנית? כן, ואם יום אחד משהו מזה ידבר אליי, אז אולי. כרגע אני לא יודעת, ובינתיים אני לא מתחתנת עם אף מוצר".

איפור

"אני נעה בין איפור טבעי לגמרי עד ממש בלי שום איפור, לבין היותי ילדת תיאטרון שהאיליינר אצלה הוא הכי שחור שיש ומסקרה שעושה ריסים שרואים אותם גם בשורה 40 בתיאטרון. זה מה שעושה למשל מסקרה SKY HIGH של 'מייבלין'. ה-BB CREAM של גרנייה גם עושה עבודה טובה, ועל הבמה אני שמה את צלליות BACKSTAGE של דיור. אני לא שמה שפתונים, אני נותנת ביס בשפה והשפתיים שלי מאדימות, אז לכל היותר שמה ליפגלוס. הסומק הוא קרמי של בובי בראון".

סומק של בובי בראון. 140 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק של בובי בראון. 140 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ BB גרנייה. מחיר 35 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ BB גרנייה. מחיר 35 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"יש לי בושם בסיס שרוקחת לי אותו במיוחד מישהי מהממת. מעל אני שמה את בושם WHITE TEA GINGER LILY של אליזבת ארדן, שיש לו ריח של גן עדן, פרחוני-פירותי ושל ניקיון. יש אצלי קשר בין ריח הבושם למצב הרוח, כי ריח מחדד חושים ויוצר אצלי מחשבות חיוביות. כשאני במצב רוח מסוכן ואני רוצה לדפוק כניסה ושיראו אותי, אני שמה את LIBRE של איב סן לורן. יש לו ריח כבד אך בו בעת מתוק, וככה אני נעה בין הנקיונות לאזורים המסוכנים".

בושם ווייט טי ג'ינג'ר לילי של אליזבת ארדן. 239 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות ובאתר CHOZEN | צילום: יח"צ
בושם ווייט טי ג'ינג'ר לילי של אליזבת ארדן. 239 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות ובאתר CHOZEN | צילום: יח"צ

>> למה המלחמה גורמת לשיער שלנו לנשור?

שיער

"מאז המלחמה והלחץ הנפשי יש לי נשירה מטורפת, אז התחלתי לקחת הוויטמינים של 'מייבן' ואני מרגישה שיפור. השיער שלי חלק ובבסיסו חום-בלונדיני רוסי ובעת הזאת הוא ג'ינג'י. אני לא מתעסקת איתו הרבה ואין לי ספר קבוע, הרבה פעמים בתיאטרון אנחנו גוזרות שיער אחת לשנייה. למעיין תורג'מן ששיחקה איתי ב'אפס ביחסי אנוש', יש יד יציבה וסמכתי עליה. אני משתמשת בשמפו של הרבל אסנס או בשמפו של קרליין".

שמפו 10 של קרליין. מחיר 12.90 ש"ח | צילום: טל אזולאי
שמפו 10 של קרליין. מחיר 12.90 ש"ח | צילום: טל אזולאי

>> "יש לי עור מעולה": סודות הטיפוח של דליה שימקו

מני פדי

"פעם נהגתי לעשות לק ג'ל אבל כשאני מנגנת בגיטרה זה שובר את הג'ל, אז הפסקתי. מדי פעם אני הולכת לעשות מניקור במקום מזדמן, כשלפעמים מתחשק לי לק בצבע שחור או כחול כהה, כי זה מחזיר אותי לגיל 16 שאהבתי מאוד. אבל לרוב אני עם צבעים עדינים".

גבות

"הגבות שלי הן דקות ובלונדיניות. אני לא צובעת אותן ומטפלת בהן בעצמי רק לצורכי לניקוי קל".

דיאנה גולבי | צילום: דור אליהו
דיאנה גולבי | צילום: דור אליהו

כושר

"אני די ספורטיבית כל חיי, אבל הקורונה הפילה אותי לקרשים. אני לא אוהבת רעש של חדרי כושר אז אני מרימה משקולות בבית, עושה תנוחות של יוגה ועמידות ראש. אני שונאת ואוהבת כושר בו זמנית, מצד אחד אני מקללת בזמן הכושר, ומצד שני, מרגישה בטיפול נפשי. התיאטרון מאלץ אותי לשמור על כושר כי לפעמים יש כמה הצגות ביום".

תזונה

"אני אוהבת אוכל – הכל מהכל – ולפעמים בלי גבולות, אבל משתדלת לשמור על עצמי. בתיאטרון יש בדיחה, תמיד אומרים לשחקנים שלא סיימו את הסנדוויץ' שלהם: 'תביאו לדיאנה'. אני במסע עם הגוף שלי, כשצריך – אני עושה ניקוי רעלים אבל גם יכולה להתפרע על פיצות לעיתים. הכי חשוב לי זה להרגיש בריאה. בנוסף, אני אוהבת מאוד מאפים ואני גרה ליד מאפיה. אימא שלי תמיד אומרת לי: 'תעברי, תריחי, תגידי לעצמך טעים, ותלכי הלאה', אבל אני עוצרת, לוקחת כמה בורקסים, ואז חוזרת הביתה ומרימה משקולות של 5 קילו – כי אלה החיים".

>> יוגה, ירקות והרבה סקס: סודות הטיפוח של גלית גיאת

טיפ לחיים #1

"עוד לא למדתי מספיק על החיים, אבל בתקופה האחרונה אני חושבת שצריך לתת לכאב ולטוב לצוף באותה מידה. כשהתחיל המלחמה היה לי קשה להגיד שעשיתי לעצמי משהו טוב, כשכל כך הרבה אחרים מרגישים רע. אומרים לך קודם לדאוג לעצמך אם חלילה קורה משהו, ואז לאחר – וככה גם בחיים. אנחנו חייבים להחלים כדי לתפקד ולכן מותר לנו לנחם את עצמנו, גם כשנדמה שאין שמש. מותר לנו לצחוק מקומדיה, מותר לקנות פריט חדש ולהבין שהכאב והטוב הם שווי ערך. הרבה אנשים מפחדים לתת לעצמם נחמה וחשוב להשתדל לעשות את זה".

טיפ לחיים #2

"מבחינה מקצועית, אנחנו חיים במדינה שבה כמות העוקבים קובעת מי יהיה סופר סטאר, והייתי רוצה שינרגע מהאינסטגרם – ואת זה אומרת מישהי שהגיעה לתודעה מתוכנית ריאליטי. אני עשיתי ועושה דרך, והייתי רוצה שאנשים יזכרו שבסוף חוץ מכישרון – צריך לעבוד קשה, ומי שעובדים קשה יהיו כאן כדי להישאר".

טיפ לחיים #3

"בואו נדבר על זוגיות. אני שבע שנים בזוגיות עם השחקן ויוצר התוכן אור בוטבול. הכרנו בבית ספר למשחק, וסוד הקשר שלנו הוא שאנחנו שם אחד בשביל השנייה בטוב וברע. שבע שנים אחרי אנחנו עוד ממשיכים לגלות דברים והגילויים ממשיכים, ולמרות שנדמה שאתן יודעות הכל על בני הזוג – תמשיכו לגלות זה את זו כל פעם מחדש. הכי חשוב לזכור בזוגיות את הדינמיקה".