סודות הטיפוח של חן אמסלם: מהשמפו שהיא מכורה אליו עד השפתון של ברבי

חן אמסלם ל־H&O | צילום: שי פרנקו
חן אמסלם ל־H&O | צילום: שי פרנקו

משתמשת בבושם שנרקח עבורה במיוחד, חולקת איפור עם בתה הפעוטה ומאשרת רק לאדם אחד בעולם לגעת לה בגבות. חן אמסלם פותחת תיק איפור

88 שיתופים | 132 צפיות

בת 33, שחקנית, לאחרונה סיימה להצטלם לסדרת ילדים. פרזנטורית של חברת האופנה H&O, נשואה ואם לשניים, מתגוררת בתל אביב

שגרת טיפוח

"אני לא בן אדם שמתעסק יותר מדי בחיצוניות ולא פנאטית של טיפוח אבל עדיין מקפידה לא להזניח את עצמי. אני שותה הרבה מים ומחייכת הרבה, מתוך אמונה שכשאת בהודיה ובשמחה, את גם נראית טוב, כי הכל מתחיל בפנים ומקרין החוצה. ביום יום אני מסתפקת בטיפוח בסיסי ולא יורדת לפרטים כמו קרם עיניים וקרם צוואר. אני אובססיבית לריחות של VICTORIA SECRET וקרם הגוף שלי הוא תמיד שלהם. אני מתחילה את שגרת הטיפוח עם הסרום של סימפל PROTECT AND GLOW וממשיכה עם קרם הלחות שלו מסדרת KIND TO SKIN. כשאני יוצאת לצילומים, אני לוקחת איתי את המוצרים האישיים שלי ונותנת אותם לצוות שמטפל בי. כדי שמראה הפנים יראה טבעי אני מוסיפה למייקאפ שלי קרם לחות, זה מעדן את המרקם ויוצר מראה עור שלא נראה מאופר מדי, קליל וטבעי. בנוסף אציין שאני לא מוותרת על קרם הגנה ומשתמשת בזה של ד"ר פישר".

>> תיק איפור עם שרית פולק: "האקנה הוריד לי את הביטחון, רצתי לטיפול"

 

סרום Protect and Glow של סימפל. מחיר 44.90 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום Protect and Glow של סימפל. מחיר 44.90 ש"ח | צילום: יח"צ
ג'ל שקוף לפנים אולטרה לייט של דר" פישר | צילום: יעל האן
ג'ל שקוף לפנים אולטרה לייט של דר" פישר | צילום: יעל האן

קוסמטיקאית

"אני נוסעת מדי פעם עד עפולה לקוסמטיקאית שלי הדר קרוננברג שהיא הכי טובה שיש. טיפול הפנים שלה נמשך שעתיים וחצי כי היא מאד יסודית, היא מנקה לי היטב את העור ומטפלת בהוצאת כל השחורים".

איפור

"אני אוהבת מראה טבעי וצבעים ניטרליים. המייק אפ שלי הוא של ARMANI והמרקם שלו קליל. לשפתיים אני משתמשת בתוחם בצבע ניוד של MAC ומעל שפתון בצבע טבעי של DIOR. לגבי איפור, צריך לשאול את הבת שלי לאב. מאז שאני אימא, אני לא מצליחה באמת להתאפק כי לאב לוקחת לי את כל האיפור. היא לקחה לי מייק אפ ממש שווה של CHANEL ואיפרה איתו את הבנות בגן בחג פורים. אם אני לא מחביאה את האיפור שלי, אז הכול יעבור לחדר שלה. בשבוע שעבר לפני שיצאתי מהבית לקחתי ממנה שפתון של ברבי בצבע ורוד, האמת שזה נראה מדליק".

>> דליה שימקו: "בלי שפתון אדום של ארמני אני מרגישה עירומה"

ע מייק אפ Giorgio Armani Luminous Silk Foundation. מחיר 230 ש"ח | צילום: יח"צ
ע מייק אפ Giorgio Armani Luminous Silk Foundation. מחיר 230 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"כבר יותר משבע שנים אני משתמשת בבושם מיוחד שהוא בעצם שמן שרוקחת מלי חממי, אימא של הכוריאוגרפית מור חממי, אותה הכרתי במחזמר 'שיער'. אני אוהבת ריחות נקיים ועדינים כמו אחרי מקלחת. היתרון של השמן שהוא לא מתנדף מהר, אבל הוא מושלם כשאני מערבבת אותו עם מולקולה 01 או עם בושם של ג'ו מלון".

>> יעל שלביה פותחת תיק איפור ומתוודה: "סבלתי שנים מפצעונים"

בושם Nashi Blossom Cologne ג'ו מלון. 575 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ
בושם Nashi Blossom Cologne ג'ו מלון. 575 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ

שיער

"יש לי סוג שיער רגיל ופעם בשנה אני מגיעה להסתפר אצל מאור קדושים. אני חופפת כל יום למרות שאני יודעת שזה לא נכון לשיער, אבל אני לא יכולה להיות במקלחת בלי לחפוף. יש לי שריטה שאני מתקשה להחליף מוצרים שאני מתרגלת אליהם ואוהבת אותם. אז אחרי שהורידו מהמדפים את השמפו של HERBAL ESSENCES, גיליתי את ELVIVE הכתום ואני משתמשת בסדרת ELVIVE ARGININE RESIST לחיזוק סיב השערה ואני שרופה עליו. השיער מבריק ונעים כמו משי. אני לא משתמשת במרכך כי הוא הופך את שיערי לשומני. אחרי המקלחת אני מסתרקת ויוצאת".

>> חלי גולדנברג: "אני עושה בוטוקס פעם בשנה, תלוי אם יש תפקיד באופק"

שמפו לוריאל פריז אלביב. 19.90 ש"ח | צילום: יח"צ
שמפו לוריאל פריז אלביב. 19.90 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"ציפורניים זה מאסט בשגרת הטיפוח ואני מטפלת בהן אצל סימון שידועה כבר שנים כמלכת הלק ג'ל של התעשייה. הציפורניים נשארות מושלמות מטיפול לטיפול".

גבות

"מושיק טקו הוא היחידי שמורשה לגעת לי בגבות".

כושר

"אני מאוד אוהבת ספורט, וכושר זה התחביב האהוב עלי. רק בתקופת הקורונה הפסקתי. בשגרה אני מתאמנת בשעות הבוקר כי זה עושה התחלה נפלאה ליום כולו עם הודיה על הכל. אני מתאמנת אצל ליקי רוזנברג שאני מאוד אוהבת אותה. האווירה בסטודיו שלה נעימה וחיובית ובשבילי להגיע לשם זה כמו לעשות טיפול פסיכולוגי לנפש. אני משלבת את האימון הזה עם פילאטיס אצל הילה פילאטיס, היא האדם הכי מתוק ועדין שפגשתי. אחרי השיעורים אצלה אני כל כך רועדת שאני לא מצליחה לרדת במדרגות. בנוסף אני עושה הליכות עם חברות בים, בעיקר בשביל הנפש".

חן אמסלם ל־H&O | צילום: שי פרנקו
חן אמסלם ל־H&O | צילום: שי פרנקו

>> ניצה שאול פותחת תיק איפור ומגלה את הנשק שלה להעלמת צלוליט

תזונה

"אני מאמינה באיזון. בגדול אני מאד אוהבת אוכל ולא חוסכת מעצמי שום דבר אבל הכול באיזון. אני לא טובה בדיאטות ובשמירה על שגרת אוכל קבועה ומדויקת וזה לא נושא שמעסיק אותי ביום יום. אני מקפידה לא לאכול הרבה בערב".

הטיפ שלי

"אני לומדת כל יום ויום על החיים, על השינויים שאני עוברת בחיים גם בתור אימא וגם בתור חן. אני שומרת על הקו המשפחתי שלי ויחד עם זאת אני לא מוותרת על עצמי, על החופש שלי ועל העצמאות שלי. אני משתדלת להיות בהודיה ולהקיף את עצמי באנשים נדיבים בלב".