לין פאר: "הטראומה משי אביטל חוזרת אלי כל הזמן. ניסיתי להתאבד"

לין פאר | צילום: באדיבות המצולמת
לין פאר | צילום: באדיבות המצולמת

האיומים שקיבלה אחרי שהתלוננה, הפגישות הטראומתיות עם סוכן הדוגמניות והחרדות שהיא סובלת מהן מאז. יש רק דבר אחד שיביא ללין פאר את השקט: ששי אביטל יכלא מאחורי סורג ובריח. אזהרת טריגר אלימות מינית

88 שיתופים | 132 צפיות

בחצי השנה האחרונה הוגשו נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל, עשרות תלונות הנוגעות לעבירות של הטרדות מיניות, מעשים מגונים ואונס, מרביתן על ידי דוגמניות שהועסקו אצלו בסוכנות. אביטל שוהה בחו"ל ועד היום לא חזר לארץ לחקירה. המתלוננות פגועות, ועל פי המשטרה לא ניתן להוציא לו צו מעצר בינלאומי. לין פאר, אחת המתלוננות שגם הופיעה בחשיפה הטלוויזיונית שפתחה את הפרשה, גם ב"חשיפה" של חיים אתגר בקשת 12 וגם ב"הצינור" עם גיא לרר ברשת 13, מספרת כי אביטל ממשיך לאיים עליה מחו"ל. לטענתה קיבלה את האיום הראשון ב-21 באוקטובר, והוא היה  מרומז: "אני חבר של שי. למה את עושה לו בעיות ככה? ככה יורקים לבאר שממנה שתית? את כפוית טובה", כתב לה בהודעה אישית באינסטגרם. את האיום מסרה למשטרה, שם קיבל אותו חוקר מהימ"ר במשטרת תל אביב. האיום השני, שקיבלה ב-10 בנובמבר מאדם בשם שמעון, היה כבר ממש מפחיד: "לירוק לצלחת שממנה אכלת? אל תדאגי, שי לא בורח לשום מקום, הוא חוזר לארץ לטפל בך ובשקרניות נוספות כמוך".

> גם נשות מגזין "את" חטפו מהסליז של שי אביטל. על הסט היתה נטע אלחימיסטר
>> קורל חדד ויתרה על החלום בגלל שי אביטל, והבינה כמה מזל היה לה

פחדת?
"קראתי את ההודעה ושאלתי את עצמי "מה זה אומר לטפל בי? זה לרצוח אותי? זה לפגוע בקרובים לי? אני אימא חד הורית לילד בן שמונה. זה כבר לא רק החיים שלי".

מה אמר החוקר?
"הוא אמר שכל הכבוד לי שאני חדה, מצלמת ושולחת ושהכל יטופל. אבל מה נעשה מאז, אם נעשה, אני לא יודעת. לא התקשרו אלי, לא התעניינו, ואני תוהה איך זה יכול להיות, באתי עד אליכם. בחקירה סיפרתי הכל, אני אמורה להיות על אחריותכם, למה אני צריכה להרים את כל התעשייה על הרגליים כי אתם לא עוזרים לי ואני צריכה להמשיך לחיות בפחד?".

"השקט שלי יבוא רק אחרי שאראה את שי אביטל אזוק ונכנס לבית סוהר. רק אז אני ושאר הבנות שהוא פגע בהן, נוכל להיות רגועות"

 

את חושבת שתזכי לשקט?
"רק כשיתקיים דבר אחד. השקט שלי יבוא רק אחרי שאראה את שי אביטל אזוק ונכנס לבית סוהר. רק אחרי שהוא ישב בכלא ולא יחיה את החיים האלה שהוא רגיל אליהם, רק אז אני ושאר הבנות שהוא פגע בהן, נוכל להיות באמת רגועות. אני מאמינה בבורא עולם, למרות החזות הכאילו ליברלית שלי, אני אדם מאמין. הילד שלי לומד בממלכתי דתי. אני באמת מאמינה ששי אביטל יבוא על עונשו. כשהוא יגיע לבית המשפט אני אסתכל לו לתוך העיניים. הוא גם יקבל ממני תביעה אזרחית. עורך הדין בן מעוז, שהוא גם עורך הדין של שירה איסקוב הוא עורך הדין שלי. אני עם שי אביטל עוד לא גמרתי".

לין פאר בצילומי "חשיפה"
לין פאר בצילומי "חשיפה"

את סובלת מחרדות היום?
"כן. הטראומה של שי אביטל חוזרת אלי כל הזמן. הגעתי למצב שניסיתי להתאבד. כל כך היה לי קשה עם עצמי על זה שהייתי שם עם שי, ניסיתי להבין איך זה קרה לי בכלל ואיך הפחד שיתק אותי, עד שלא האמנתי שאצליח לחזור לעצמי ולהיות אימא טובה. יש לי סיוטים והרבה פעמים אני מרגישה שאני לא יכולה לסמוך על אף אחד, אבל אני לא מוותרת לעצמי. ודבר אחד אני יודעת. אני אימא מדהימה, לילד שלי. לעולם לא יחסר לו דבר".

>> הוראות הפעלה: איך להתמודד עם התקף חרדה?

"הייתי כלום ושום דבר"

לין פאר היא בין הנשים הראשונות שהעזו להתמודד עם כל השדים שהיו בתוכה, הרימה ראש ויצאה בפנים גלויות נגד סוכן הדוגמנות שי אביטל על ההתעללות המינית שלדבריה הוא ביצע בה פעם אחרי פעם והשליט טרור בחייה. עד כה, התלוננו נגד אביטל 26 נשים. הדוגמניות המובילות שהיו רשומות בסוכנות "עלית ישראל" שבבעלותו: נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ' וטיילור מלכוב – כבר עזבו. אביטל, שמיהר לצאת מהארץ לטורקיה, התחייב לחזור מיד ברגע שיזמנו אותו לחקירה, אבל לא עשה זאת וכבר חלפו מעל חודשיים. בינתיים נאספו עדויות רבות, ובמשטרה סבורים כי יש תשתית ראייתית מוצקה נגדו. אביטל שלח באמצעות סנגוריו ששי גז ושרון נהרי מכתב והעמיד תנאים לשובו, בין היתר הדרישה שלא ייעצר אלא ישוחרר בערבות. תנאיו לא התקבלו, בזמן שחלף הוא שהה גם בהונגריה, וכמו שזה נראה הפרשה עודנה רחוקה מסיום, למורת רוחן של ארגוני הנשים כמו נעמ"ת שיצאו לאחרונה בקמפיין הקורא למשטרה לפעול באופן אקטיבי יותר להבאת אביטל לחקירה ולמשפט. ממשטרת ישראל נמסר לנו בתגובה: "החקירה בעניין עודנה מתנהלת ותימשך עד למיצויה. מטבע הדברים לא נוכל להתייחס להיבטים אופרטיביים הקשורים לניהול החקירה".

"כל הלילה הוא התעלל בי עם הזין שלו, חנק אותי, ירק עלי, משך לי בשיער, השפיל אותי, עברתי גיהנום שלא נגמר"

 

יש רגעים שאת מתחרטת על החשיפה?
"לא. אם יש בי צער הוא על זה שלא הלכתי לטיפול פסיכולוגי, מהפחד שידעו, אבל היום אני מרגישה שאני עכשיו בסוג של שליחות של הרבה מאוד נשים. 26 נשים התלוננו נגד שי אביטל אבל אני בטוחה שיש עוד הרבה שעדיין שותקות כי לא פשוט להן לפתוח את זה ואני מבינה אותן, זה לא דבר קל לחטט בו. אבל היום למרות הקשיים, אני יודעת שאני אישה חזקה, אני בונה לעצמי אישיות חזקה ואני יכולה להתמודד עם הכל".

באיזה נסיבות פגשת את שי אביטל?
"הייתי עם חברים במועדון "שלוותה". הוא ניגש אלי, חייכתי כי אני נחמדה וזה היה בשיא התמימות. לא ידעתי מיהו ואמרו לי שהוא הסוכן מספר אחת בארץ. הוא אמר לי שאני יפה ומדהימה ושאל אם אני רוצה לדגמן. קבענו אודישן כעבור שבועיים. לא ידעתי שהאודישן הוא אצלו בבית. הוא הזמין לי מונית ונתן לנהג את הכתובת. לא חשדתי בכלום כי הבנתי שהוא סוכן מוכר. הגעתי למלון סיטי טאואר, חשבתי שיש לו שם משרד, אבל שם הייתה הדירה שלו. שאלתי 'כאן זה האודישן'? והוא ענה: "לכאן באות רק הנבחרות", כדי לתת לי את התחושה שאם אני הגעתי לדירה, אז זכיתי ואני צריכה להודות על זה. הוא מזג לנו יין, שאל מה נשמע והתחיל לשאול על חיי הפרטיים ועל הילד ועל זוגיות. הוא אמר לי שאני צריכה גב כלכלי ושאיתו אני אעשה הרבה כסף ושאני חייבת לסמוך עליו כי יש לי ילד ואני צריכה להיות אימא טובה ולתת לו הכל. שתינו יין ופתאום הוא התחיל להתקרב, שם את היד שלו על הרגל שלי, ניסה לחבק ולנשק אותי, ואני זזה והוא מנסה שוב, משחק של חתול ועכבר".

חשיפה

אמש שודר תחקיר חשיפה על סוכן הדוגמניות שי אביטל. לין פאר,אחת הנשים שהתלוננו, מתארת כיצד אולצה לקיים מגע עם אביטל שטען בפניה כי "ככה נכנסים לעולם הזה", לפרק המלא הכנסו>> bit.ly/2UFGNKB

Posted by ‎קשת 12‎ on Monday, July 26, 2021

אז קיווית שזה יעזור והוא ישחרר?
"אני בטוחה שיבין ותכף יפסיק ואני לא זורמת ומרחיקה אותו, והוא אמר לי 'תשתחררי, אחרת זה לא יעבוד בינינו'. ואז הוא הוציא שקית של קוק, רק בדיעבד הבנתי שזה קוק ולא הבנתי מה זה לעשות שורה. הוא אמר לי 'תעשי, זה מרגיע', שאלתי מה זה והוא ענה שזה להרגעה. אז לקחתי שורה. הוא שם מוזיקה. התעקשתי שבאתי לאודישן ולא להכיר גבר ואז הוא קם הסתובב עם הגב אלי וכשהוא הסתובב שוב הזין שלו היה בחוץ והוא דחף אותו לפה שלי. ואני קופאת ומרגישה שאונסים אותי וברגע הבא אני לא יודעת אם אני חיה או מתה ואני משותקת כולי ולא מבינה מה אני עוברת, העיניים שלי פתוחות כמו של חתול מבוהל. והוא עושה בי מה שהוא רוצה והוא אומר לי 'את רצית, את רוצה, זה בהסכמה, את לא יכולה בלעדי, אני אתן לך חיים', והוא משכנע אותי שרציתי ושאני בתוך זה. אבל באותו יום שי אביטל ריסק לי את הנשמה. הייתי תחת השפעת סם, הוא גרם לי להישאר אצלו, כל הלילה הוא התעלל בי עם הזין שלו, חנק אותי, ירק עלי, משך לי בשיער, השפיל אותי, עברתי גיהנום שלא נגמר. הוא העיר אותי כשהזין שלו בפה שלי. בלי סליחה, בלי טעיתי, בלי 'לא הבנתי אותך נכון', אפילו בלי לשאול אם אני רוצה לשתות משהו. בבוקר כבר לא הייתי בהשפעת הסם, רק רציתי לברוח משם כל עוד נפשי בי".

"הוא ניגן לי על זה שהכל היה בהסכמה ונתן לי להרגיש שאני דפוקה. נגעלתי מעצמי ושנאתי את עצמי והאשמתי את עצמי"

 

איך הוא הגיב למצוקה שלך?
"הוא אמר לי שאני צריכה להבין שהוא הכוח ושאני צריכה לשמור על כבוד ואיים עלי שאם לא, אני אחזור לפריפריה. הוא ניגן לי על זה שהכל היה בהסכמה ונתן לי להרגיש שאני דפוקה. ניסיתי להבין מה קרה, נגעלתי מעצמי ושנאתי את עצמי והאשמתי את עצמי ורבתי עם עצמי שהגעתי למצב כזה, אבל בתוך תוכי ידעתי שאני לא אשמה. נכנסתי לחרדות. מאז אותו לילה אני סובלת מהתקפי חרדה שבאים והולכים. לפעמים אני מגמגמת ובולעת מילים".

>> שלא נדע: המדריך המלא להתמודדות עם תקיפה מינית

סיפרת למישהו?
"השעה הייתה שמונה בבוקר. אימא שלי ידעה שעבדתי בבר ושחזרתי לישון בבית. שתקתי. מי יבין אותי? האבא החורג שלי שלא סובל אותי או אימי שמפחדת ממנו? חברים? חברות? מה אומרים? איך מתחילים? שנים אכלתי את עצמי מבפנים ושתקתי".

"הוא ידע את כתובתי, פחדתי שיעקוב אחרי, יש לי בבית ילד קטן, אז כן, חזרתי למקום הפשע. אני יודעת שזה נשמע הזוי אבל הייתי בכזה חוסר אונים נוראי"

 

הוא יצר שוב קשר אחר כך?
"הוא ציפה שאשלח לו הודעות שהכל בסדר ומה קורה אבל כמובן שלא עשיתי את זה. בערך כעבור שבועיים הוא ראה אותי, ראה שנבהלתי ואמר לי לעשות פרצוף. הוא תפס לי את היד חזק, ואמר שעכשיו הוא מזמין לי מונית ואבוי לי אם לא אבוא. פחדתי ועליתי על המונית ונסעתי אליו".

לין פאר | צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12
לין פאר | צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12

חשבת בזמנו שיש אופציה לא לעלות על המונית?
"פחדתי. רק מי שחווה פחד בעוצמות האלה יבין. אני מוכנה לעבור כל פוליגרף שיוכיח הכל. הוא ידע את כתובתי, פחדתי שיעקוב אחרי, יש לי בבית ילד קטן, ובעיקר פחדתי להראות לו שאני מפחדת. אז כן, חזרתי למקום הפשע. אני יודעת שזה נשמע הזוי אבל הייתי בכזה חוסר אונים נוראי שזה מה שעשיתי. עליתי לדירה, קומה גבוהה. החזקתי את עצמי לא לבכות. אסור לי לבכות, כי מי אני, והוא עושה מה שהוא עושה ואני בתוך זה והגוף שם והנפש איננה, והוא מלטף אותי שאני במקום בטוח והכל בסדר ושאני לידו וצריכה להגיד תודה, ואני  נגעלת ושונאת אותו ושונאת את עצמי. אני זוכרת שמרוב גועל שפשפתי את הגוף שלי בסקוץ'".

"הוא סיפר לי על הקשרים שלו במשטרה ובעולם התחתון, ושאני כלום ושום דבר והוא יכול לרמוס אותי כי הוא שי אביטל הגדול, ומי יאמין לי"

 

וזו הייתה הפעם האחרונה שנפגשתם?
"לא. נפגשנו ארבע, חמש פעמים. זה נגמר כשהוא אמר לי שאם חותמים על חוזה אני צריכה להגיע לפגישה יחד עם השותף שלו. באתי לפגישה, אחרי חצי שעה הוא קם ללכת והשאיר אותי עם אותו שותף, ולפני אמר לי שאני צריכה להוכיח את עצמי. 'את מכירה את העבודה, תזדייני' הוא אמר לי. כשהוא יצא פרצתי בבכי כמו שבוכים כשמישהו מת. קשה לי לתאר את גודל החרדה. הבנתי שהאיש הזה הביא אותי לענג את החבר שלו, אולי ניסה למכור אותי. בצורה הכי מסריחה, עשה איתי מה שרצה והעביר אותי כחבילה עוברת. עזבתי שם מיד. באותו יום אמרתי לעצמי חלאס, תברחי".

איך הוא מצליח להביא אותך לפגוש אותו מספר פעמים?
"הוא סיפר לי על הקשרים שלו במשטרה ובעולם התחתון, ושאני כלום ושום דבר והוא יכול לרמוס אותי כי הוא שי אביטל הגדול, ומי יאמין לי. את לא מבינה כמה זה מפחיד, אני לא הכרתי אנשים מעולם הפשע ופחדתי. עברתי סחיטה מטורפת, הוא הפך אותי לשפחה שלו. לא רציתי להראות פחד וחולשה, חשבתי על הבן שלי. הוא אמר לי שאני לא היחידה ונקב בשם של מישהי מוכרת מאוד ואמר לי שהיה איתה באורגיות. היא קיבלה ממנו מה שרצתה. יש לה קריירה, אבל אני מרחמת עליה על מה שעברה איתו".

הוא נתן לך כסף?
"מעולם לא".

הוא שלח אותך לאודישן אמיתי אי פעם?
"לא".

היו גם רגעים יפים כשהיית איתו?
"לא, הוא רק רצה לבצע בי את זממו. חוץ מזה, הייתי בשבילו כלום ושום דבר".

את עדיין רוצה להיות דוגמנית?
"אני רוצה להגשים את עצמי. לא יודעת אם דוגמנות זה דבר שעוד יכול לקרות למרות שלא אגיד לא אם תבוא הצעה נכונה".

מה גרם לך לאזור כוחות וכן להתלונן על שי אביטל?
"בשנים האחרונות שמעתי לא אחת שמלחששים מאחורי גבי ומכפישים אותי. יום אחד הכרתי מישהו והתברר לי שהוא מכיר את שי אביטל. הוא לא הצליח להשכיב אותי ואמר לי 'זה שתזדייני איתי לא יעשה אותך זונה יותר או פחות'. הבנתי שהוא יודע עלי דברים משי. המשפט שלו ישב לי על הלב שבועיים. עם אותו בחור לא היה לי כלום, אבל מה שהוא אמר הגביר אצלי את החרדות. לילה אחד בכיתי על חיי, אימי ראתה אותי במצבי וסיפרתי לה הכל. באותו לילה שלחתי לשי הודעה ושאלתי אותו: 'איך אתה לא מתבייש אחרי מה שעשית לי'? והוא ענה: 'תזכירי לי מי את? תזהרי על הפה שלך שלא יבוא נגדך'. הבנתי שעשו לי רצח אופי, רצח נשמה".

>> כשאייל גולן קורא לך: נפגעות "משחקי חברה" מחזירות מלחמה

ואיך פעלת מרגע ההבנה?
"הלכתי לגיא לרר וכנראה הם לא האמינו לי, כי לא עשו עם זה בתחילה כלום ואז שלושה חודשים רדפו אחרי מהתוכנית "חשיפה" עד שקיבלתי אומץ. עברתי פוליגרף ונמצאתי דוברת אמת. החשיפה עזרה לי לשחרר את הנפש, להתחבר לעצמי. הבנתי שאין לי במה להתבייש שאני לא אשמה שנעשה בי אונס, ניצול, שידול לסמים. ושי אביטל צריך לבוא על עונשו בכל חומרת הדין. חשבתי ששי יאלץ להגיע לארץ בחסות המשטרה יותר מהר ובשם הצדק של הרבה נשים, המשטרה צריכה לשים עליו את היד ומהר. אני מודעת לכך שבבוא היום אני אגיע להעיד בבית המשפט ואני אעשה את זה עם ראש מורם ואסתכל לשי אביטל לתוך העיניים".

חלומות ילדות

היא נולדה באוקראינה בשם לידיה פובירסקי ונקודת הפתיחה שלה לחיים לא היה מבטיחה מאז לידתה. את השם לין פאר, אימצה לעצמה בגיל 18. "אהבתי את השם פאר, איזו מילה יפה. יש בה כוח", היא אומרת. אביה עזב ואימה עלתה לארץ כשהיא הייתה פעוטה. הם עלו לארץ עם הוריה האמידים של אימה, ניצולי שואה שעדותם המצמררת כילדים בשואה מתועדת ביד ושם. הם היו אנשי עסקים ובעלי בתי כנסת באוקראינה ולאורך השנים אפשרו ללין ואימה רמת חיים טובה. אימה נישאה בשנית כשפאר הייתה בת שנתיים, והתגרשה כשפאר הייתה בת 19 -רק אז היא הודתה בפניה שהאיש שהיא קראה לו אבא כל השנים הוא אינו מולידה. "הייתי אמורה לדעת את זה כי הגבר שגידל אותי לא התנהג כמו אב אוהב, ספגתי הרבה אלימות מילולית ואימא שלי הייתה חסרת אונים, מבחינתו היא הייתה האישה הקטנה שבבית שרק מנקה ומבשלת ולא הייתה לה שום מילה".

איך הגבת כשנודע לך? האם חיפשת את אביך הביולוגי?
"כשאימא התגרשה הייתי בת 19, ככה הבנתי גם את פשר חוסר האהבה והחמלה שלו אלי. אימי סיפרה לי שאבי האמיתי בגד בה והיא נפרדה ממנו, וגם סבתי הכירה אותו והחלטתי לחפש אותו. מצאתי אותו באוקראינה. ראיתי צילומים. אני דומה לו, ועוד יותר לאחותו. התקשרתי אליו, שאלתי מה שלומו. הוא כנראה חשב שאני רוצה ממנו כסף, ואמר לי בצורה בוטה שאשאל את אימא שלי עם מי היא הייתה. ואימי הייתה בתולה כשהם הכירו. יש לו ילדים, הוא התחתן שוב והתגרש, עובד כנהג משאית. מבחינתי סגרתי מעגל אני לא צריכה בן אדם שמתנהג ככה בחיי, גם אם הוא זה שנתן לי חיים".

איך השתלבת בבית הספר?
"נחשבתי מאוד יפה ובנות קינאו בי. הייתי 'רוסיה מסריחה', סבלתי מחרמות, אבל הייתי דעתנית ולא נתתי שידרכו עלי. בסופו של דבר עזבתי וסיימתי 12 שנות לימוד בבית ספר של נעמ"ת, תיכון של נשים עובדות ולומדות".

"הייתי מאורסת חמש פעמים, אבל האירוסין לא היו מהסיבות הנכונות. מי לא רוצה בסוף בית ושקט נפשי. ברגע האמת שאלתי את עצמי כל מיני שאלות שגרמו לי לקבל רגליים קרות"

 

וחלמת על דוגמנות?
"איזו ילדה לא חולמת? בגיל 16 עבדתי פה ושם בלי סוכנות, רק מזה שראו צילומים שלי בפייסבוק. הייתה בי מן פנטזיה להצטלם ולהתאפר ואהבתי את התחום אבל לא עשיתי עם זה שום דבר".

לין פאר | צילום: באדיבות המצולמת
לין פאר | צילום: באדיבות המצולמת

לין מתגוררת כיום בדירה מסודרת, מטופחת ומבהיקה ברמת-גן, שהייתה בבעלות אימה שנפטרה השנה מסרטן ועברה לרשותה. סבתה האהובה שהייתה מאוד קרובה לה, נפטרה זמן קצר אחרי בתה מרוב צער ולין מטפלת היום בסבה. יחד איתה מתגוררת אחותה הצעירה יותר, מנישואיה השניים של אימה, והקשר ביניהן חזק מאוד.

מתי הייתה לך אהבה בפעם האחרונה?
"אני חושבת שלא באמת היה לי חבר רציני. הייתי מאורסת חמש פעמים, אף אחד לא יודע את זה, אבל האירוסין לא היו מהסיבות הנכונות. רציתי יותר מהכל בעל, משפחה, ילדים. מי לא רוצה בסוף בית, כתף טובה, חברות ושקט נפשי. וברגע האמת שאלתי את עצמי שאלות: אם זה הבן אדם שארצה להתעורר איתו כל בוקר ואיזה אבא הוא יהיה ועוד כל מיני שאלות שגרמו לי לקבל רגליים קרות. ביטלתי מכל מיני סיבות, למשל שלבן הזוג לא היו שאיפות. בהתחלה חשבתי שהוא ישתנה. נתתי לו צ'אנס. אבל הבנתי שאנשים לא משתנים, יצאנו שבעה חודשים וזה נגמר. אני מחכה לגבר המדהים שנכון לי, מה ששלי שלי והוא יבוא ויהיו לי ילדים נוספים. משפחה יפה".

ההיריון עם בנך הגיע מאחת הפעמים בהן היית מאורסת?
"בגיל 19 היה לי ארוס חצי תימני חצי ספרדי. היינו זוג אולי ארבעה-חמישה חודשים, אבל הבנתי שאני חוזרת על המודל שראיתי אצל אימא אצלי עם גבר שיסגור אותי בבית וידעתי שאני רוצה לעצמי חיים אחרים, אז עזבתי וחזרתי לבית אימא. אחרי חודשיים גיליתי שאני בהיריון. הוא אמר לי בטלפון: 'או שאת עושה הפלה או שמתחתנים'. לא עשיתי הפלה וסירבתי לחזור אליו. במשך שנה גידלתי את הילד עם אימא שלי ובעלה, שהתנאי שלו היה שהביטוח הלאומי של הילד יועבר אליו. האבא של הילד משלם מזונות של 1,500 ₪ בחודש. הילד מאוד דומה לאביו אבל אין ביניהם קשר, ניסיתי לגשר ביניהם, גם הילד ניסה ליצור קשר אבל כבר שלוש שנים הם לא התראו".

כשבנה היה בן שנה, היא עזבה את הבית וסבתה עזרה לה מאוד. לפרנסתה היא עבדה כמתאמת פגישות במשרד למשכנתאות, ופעמיים בשבוע השלימה הכנסה כברמנית בבר אקטיבי באירועים – בעוד הילד נשאר אצל אימה: "הרווחתי בין 300 ל-400 ש"ח לערב לפני טיפים וזה היה נחמד", היא נזכרת.

מה השאיפות שלך לעתיד?
"הנפש שלי מרוסקת. אני מקווה שהיא תחלים יום אחד, שאני אגיע למקום טוב, שאגשים את עצמי, אחזיק את עצמי כלכלית בלי שום עזרה, וגם שיבוא יום ואמצא את הביטחון לשים את הראש על מישהו ראוי".

תגובת עורכי הדין של שי אביטל, ששי גז ושרון נהרי, לדברים שעלו בכתבה: "אין תגובה".

לין פאר | צילום: באדיבות המצולמת