הגיע הזמן להודות: הסקס כבר לא משהו, ואתן רוצות שישתפר

תחיית המתות | צילום: shutterstock
תחיית המתות | צילום: shutterstock

סקס זה כיף! אלמוג שור כאן כדי להזכיר לכן את זה. גם אם אתן בזוגיות שבה אין פרפרים בבטן, יש דרכים להחיות מחדש את חיי המין. ספוילר: צריך סבלנות, אבל בסוף זה משתלם

88 שיתופים | 132 צפיות

אומרים שכשהמשיח יגיע, כל המתים יקומו לתחייה. בתור תל אביבית אני רק תוהה לעצמי – איפה לעזאזל יאכלסו את כל המתים חיים האלה? גם בלי סטנדרטים, אין כאן מספיק דירות לכולם. למרות שתכלס הם יעופו על דירות פרטר, הם רגילים כבר לאדמה. אבל למה להתעסק במתקפת זומבים יהודיים צדיקים כשאפשר להתעסק בתחיית המתים החשובה באמת – חיי המין שלכן.

>> "קנתה נוזל סיכה ושתתה אותו": וידויים של מוכרות בחנויות סקס

כן, זה קורה גם לטובים ולטובות ביותר, גם לזוגות חזקים וגם לכאלו פחות. בשלב מסויים חיי המין יכולים להתדרדר. אצל חלקנו זה בא לידי ביטוי בתדירות נמוכה של סקס (או אפילו תדירות לא קיימת), ואצל חלק זה מתבטא בסקס מכני, חסר תשוקה וגיוון. אז היום אני רוצה להציע כמה טיפים שיעזרו לכן להחיות את המתים ללא המתנה למשיח. רק זכרו – לעיתים יש בעיות מורכבות יותר שעליהן כדאי לדון עם מטפלת מינית מוסמכת, שיכולה לתת כלים טיפוליים עמוקים יותר ומותאמים לכן. ראו את הטור הזה בגדר עזרה ראשונה (תמיד רציתי להיות פרמדיקית).

אל תצפו לסקס

נכון כתבתי שאעזור לכן לעשות סקס, אבל שנייה לפני שאתן מתקשרות לדווח עליי לחיים אתגר, חכו רגע. ישנה שיטה שאומרת שלפני שמחזירים את הסקס – מחזירים את האינטימיות. לפי השיטה הזאת, מומלץ במשך חודש ימים להיכנס כל יום למיטה יחד, לגעת, להתחבק, אפשר גם להתמזמז, אבל עד כאן. בסיס ראשון בלבד (אחחח זיכרונות מימי התיכון. או היסודי, לחלקנו).

עד כאן. וזהו | צילום: Shutterstock
עד כאן. וזהו | צילום: Shutterstock

האקט הזה מוריד את הלחץ מהסקס ומהמשברים שכרגע נלווים אליו, והוא מחזק את הקשר הגופני וההתרגשות אחד מהשנייה. אבל בעיקר – מטפח את האינטימיות והתקשורת. אז קחו לכם 30 ימים של התנסות. כל הימים נחשבים ימי עסקים, אתן לא בנק.

תתארגנו, תתייפיפו, תלבשי לנז'רי ולא תחתוני הלו קיטי. זה לא צריך להיות מיני בכלל, זה יכול להיות באולינג, הליכה בים, ישיבה בשיפודי ציפורה. העיקר שזה דייט קבוע, של שניכם לבד

החזירו את ההתרגשות

הרבה פעמים ירידה בכמות או באיכות הסקס יכולה להעיד על ירידה במה שאנחנו קוראות לו ה"פרפרים" של הקשר. הקשר נכנס לשגרה, אתם כבר לא מרגשים אחד את השנייה כמו בהתחלה, ואולי אפילו התדרדרתם לקרוא לו "תורם זרע" או לקרוא לך "הצודקת". זה טבעי והגיוני, אבל איך אומרת מלכת הדראג האהובה עליי והבוסית שלכן כשהיא מגלה שאתן קוראות אותי תוך כדי העבודה? You Better Work.

מערכת יחסים זקוקה לעבודה ולטיפוח לא פחות מעציץ הדיפנבכיה שלכן. אז לפעמים, לפני שבכלל מתחילים לגשת לעבודה על הסקס, צריך להתחיל לעבוד על הקשר ביניכם. אתם לא שותפים לדירה בפלורנטין או סטרייטית מיואשת וגיי בהורות משותפת. אתם זוג, וזה הזמן לעבוד על הזוגיות והרומנטיקה.

צאו לדייט שבועי קבוע: תתארגנו, תתייפיפו, תלבשי לנז'רי ולא תחתוני הלו קיטי. אפשר גם להחליט על משחק כיפי שבו כל שבוע אחד מכם אחראי על הדייט ומפתיע את האחר/ת. זה לא צריך להיות מיני בכלל, זה יכול להיות באולינג, הליכה בים, ישיבה בשיפודי ציפורה. העיקר שזה דייט קבוע, של שניכם לבד, שמוציא אתכם מהשגרה של עצמכם.

אפילו באולינג הולך | צילום: Shutterstock
אפילו באולינג הולך | צילום: Shutterstock

עם האוכל בא התיאבון

אני לעולם לא אמליץ לעשות משהו שלא הייתן רוצות לעשות בשום צורה, אבל בואו נהיה כנות – לפעמים זה לא שאנחנו לא רוצות סקס, אלא שכבר שכחנו כמה זה כיף. או שאין לנו כוח, או שאנחנו אומרות לעצמנו "נו נעשה את זה מחר". אבל סקס הוא לא שטיפת כלים. זה פאקינג כיף. ולפעמים צריך להזכיר לעצמנו שזה כיף. אז מדי פעם צריך פשוט להחליט שעושים, ועם האוכל בא התאבון. נסו להגדיל ולו במעט את הכמות שבה אתן עושות סקס עכשיו, ועל פי זה קבעו לכם דייטים סקסיים בחדר השינה.

>> פה גדול: כך תעניקי לבן זוגך מין אוראלי מושלם

הפכו את זה לכיף, למרגש ולנוח עבורן מבחינת לו"ז. אם אתן מאלה שמגיעות ללילה ומתרסקות – למה שלא תנסו סקס בוקר? שמעתי שיש זוגות שאפילו מכניסים סקס לגוגל קלנדר שלהם. נכון, זה קצת סוטה, אבל צריך לעשות כל מה שאפשר כדי להפוך את הסקס לכזה שנמצא בראש סדר העדיפויות. או לפחות שיהיה מעל הצפייה השבועית בהישרדות.

רעיון מהפכני: סקס בוקר | צילום: shutterstock
רעיון מהפכני: סקס בוקר | צילום: shutterstock

תגוונו כבר

כבר כתבתי בעבר על רעיונות כיצד לגוון את חיי המין, אבל במקרים כאלה שבהם שהתדירות ממש ירדה – זה לפעמים כי פשוט התמסרנו לטכניות יותר מדי. אנחנו כבר יודעות מה הפרטנר או הפרטנרית אוהבים, אנחנו יודעות מה עובד, אז למה שננסה משהו חדש? דווקא בגלל זה.

בסופו של דבר אנחנו בעלי חיים, וכפי שבטבע רוב החיות אינן מונוגמיות, גם אנחנו כנראה לא. זוהי לא המלצה או דיס-המלצה על מערכות יחסים פתוחות, אלא פשוט הבנה שצריכה להיות לנו כשאנחנו נכנסים לתהליך של החייאת חיי המין שלנו. ההבנה הזו יכולה לעזור לנו להבין באילו דרכים לגוון את חיי המין שלנו, מה היינו רוצות עוד לנסות, אילו פנטזיות לא הרשינו לעצמנו להגשים עד עכשיו, ואולי כעת זה הזמן הנכון? שאלו את עצמכן ואת הפרטנר/ית – מה עוד לא עשינו? זו יכולה להיות תנוחה שלא עשיתם הרבה זמן, צפייה משותפת בסרט אירוטי, בילוי במועדון סקס, אוננות משותפת, אקט שמעולם לא ניסיתם, מקום לא שגרתי, ואפילו סתם שבירה של המבנה הקבוע שאותו אתם עושים בדרך הכלל. העיקר הוא שתגוונו. ותדברו על זה.

סקס טוב

כשעבדתי בחנות סקס לפני עשור, הבעלים של החנות תמיד הייתה אומרת "אין אישה שלא אוהבת סקס. יש אישה שלא אוהבת סקס לא מספק". אם אוציא מהמשוואה את מה שאנחנו יודעות היום, ב-2023, על א-מיניות ועל בעיות פיזיולוגיות, רפואיות ונפשיות שמפריעות לנשים להנות מיחסי מין (ועליהן כדאי לעבוד בנפרד עם צוות טיפולי מיומן) – האמרה הזאת, עקרונית, די נכונה. אם הסקס לא טוב – למה שתרצי אותו? אני שונאת לשטוף כלים, אני לא גומרת תוך כדי ולא מקבלת ליטופים וקיצי בגב אחרי, אז אין סיכוי שיהיה לי קרייב לשטוף כלים או שאחשוב להכניס את זה לגוגל קלנדר שלי. זו מטלה. אסור לנו לתת לסקס להיות מטלה. סקס זה כיף. חזרו אחרי בקול רם – סקס זה כיף!

זה כיף, זוכרות? | צילום: Shutterstock
זה כיף, זוכרות? | צילום: Shutterstock

>> 36 שאלות על סקס שאת צריכה לשאול את הפרטנר.ית שלך

ומה אם הסקס לא כיף? עובדים עליו, משפרים אותו, מבינים איך לתקשר אל מול הפרטנר/ית מה היית רוצה, מה חסר לך, מה עדיין לא עובד לך לחלוטין. הרבה נשים התחילו לזייף אורגזמות כדי לרצות את הצד השני, אבל הבעיה היא שעכשיו הצד השני חושב שמה שהוא עושה זה טוב, ואתן תקועות עם סקס שלא מתאים לכן. אז בבקשה – להפסיק עם זה ולהתחיל להיות כנות. אין מה להתבייש. הרבה יותר מביך לחיות חיים שלמים בלי להנות באמת מהמתנה הכי גדולה שנתן לנו אלוהים, הטבע, או מי שזה לא יהיה.

סבלנות

לא משנה באיזה צד של המתרס אתן – אלה שרוצות עוד סקס, אלה שמצפים מהן לעוד סקס, או ששניכם באותו לופ ומנסים להעיר את הסקס שלכם לחיים – תנשמו עמוק. המקומות האלה הרבה פעמים רגישים ומורכבים, לכל הצדדים (לך, לפרטנר'ית, לשכנים ששומעים אתכם), אז חשובה הסבלנות לאורך התהליך. יהיו אכזבות, יהיו פעמים שתחליטו לעשות ואחד מכם יבריז, יהיו פעמים שמישהו רוצה והשני מסרב וזה יכול להעליב. זה לא משנה. תחליטו שאתם יחד בסירה הזאת. הימנעו מהערות עוקצניות, אגו ושיפוטיות. חשבו על זה כעל תהליך כיפי, משותף, שאתם חווים יחד למען עצמכם ולמען הזוגיות שלכם. כל אחד יעשה את המאמצים שלו להכיל את השני, ובסופו של דבר לא רק שהסקס שלכם יפרח, אלא גם מערכת היחסים, ואפילו עור הפנים. אין, זה עושה רק טוב (למתכון לעור פנים זוהר דברו איתי בפרטי, אבל אתן יודעות למה אני מתכוונת, יא סוטות).