פה גדול: כך תעניקי לבן זוגך מין אוראלי מושלם

פרגני לגבר שלך | צילום: shutterstock
פרגני לגבר שלך | צילום: shutterstock

עם ידיים, בלי שיניים, והכי חשובה (כמו תמיד) היא התקשורת: אלמוג שור מגלה את כל הטיפים הסודיים לעינוג מקסימלי של הגבר שלכן. כי לתת זה לקבל, יו נואו

88 שיתופים | 132 צפיות

לפני למעלה מעשור, אחרי ויכוחים שנמשכו שנה שלמה – ישבנו אני והחבר (הגיי) הכי טוב שלי, והחלטנו על התערבות: אנחנו נמצא גבר ביסקסואל ששנינו נרד לו, והוא יכריע מי מוצץ טוב יותר. האם זה קרה? לא. האם אנחנו עדיין מתווכחים על זה? כן. האם אני רוצה שגם אתן תוכלו להתווכח על זה ולהיות עד כדי כך בטוחות שאתן המוצצות הכי טובות בתבל? ממש ממש כן.

> מילה של הידיד הגיי: טיפים לסקס שהוא לא ישכח לעולם

לכן הכנתי עבורכן את המדריך השלם למין אוראלי מושלם, עם כל הסודות והטריקים. ונשבעת שאני לא כמו הסבתא שמסתירה את התבלין הסודי כדי שלא יצא לאימא או לך בדיוק כמו שלה (זה כמון, אגב).

כדי שתהיו המוצצות הטובות בתבל | צילום: shutterstock
כדי שתהיו המוצצות הטובות בתבל | צילום: shutterstock

1. תקשורת זה שם המשחק

אמנם חינכו אותנו שאסור לדבר בפה מלא, אבל לדבר ואז למלא את הפה זה לא רק מבורך, אלא הכרחי. אף טיפ או עצה לא יתאימו לכל הגברים בעולם. מה לעשות, למרות כל הפוסטים המיואשים בשיח פמיניסטי שטוענים אחרת – לא כל הגברים אותו דבר. לכן, העצה הכי טובה היא לשאול את הגבר מה הוא אוהב, לבקש הכוונה, לקרוא את תגובותיו, ובאמת לדבר איתו לפני כל טריק ושטיק (אני צריכה בוטוקס רק על השימוש בביטוי הזה).

2. התבלין הסודי – אהבה

יהיו עוד כמה טריקים ושטיקים (זה לא עוזב אותי), אבל אין ספק שהדבר החשוב ביותר להכניס למציצה שלך הוא ליקוק ביצים. סתם לא (כאילו גם), אבל קודם כל – אהבה. זה לא אומר שאת חייבת לאהוב את האיש שהרגע נכנס איתך לשירותים באומן ואת לא יודעת את שמו, אבל זה אומר שאת צריכה לאהוב את האקט – ובאמת מעומק הלב. לב עמוק – IN, גרון עמוק – OUT.

אז אם את פחות נהנית, או פחות בא לך היום, יכול להיות שעדיף לוותר. אבל אם את מחליטה לעשות את זה, תכניסי לתוך זה את חדוות הנתינה ותמצצי מכל הלב ולא חצי כוח, כי אין דבר פחות מחרמן ממישהו שעושה לך טובה. דמייני את המצב ההופכי – מישהו יורד לך ותוך כדי עושה פרצוף של מישהו עצוב שגר בפתח תקווה – פחות כיף, הא?

גם אם אנחנו לא גומרות מזה, או לא חוות כרגע מגע, זה לא אומר שאי אפשר ליהנות. ואם את נהנית – תראי את זה. זה כמו אינסטגרם, הכל מראית עיניים.

>> מערכת יחסים בלונג דיסטנס? 7 רעיונות לדייטים ביתיים מרחוק

3. הדרכה יד ביד

אחד האקטים שאני הכי אוהבת להמליץ עליהם, לכל מי שמעוניין לשמוע (חברות, חברים, פסיכולוגית) זה לאונן אחד מול השנייה. זה גם אקט שמעמיק בעיניי את האינטימיות, וגם אפשר ללמוד ממנו איך הפרטנר אוהב לגעת בעצמו ואז לדעת איך לעשות לו טוב. זה מהר? זה איטי? באיזה יד הוא משתמש? על איזה חלק של הזין הוא מתמקד – הכיפה? הלמטה? תעשי עליו מחקר כאילו הוא חיפושית פרת משה רבינו ואת ילדה סקרנית בכיתה ב׳.

עוד דרך ללמוד זה לבקש ממנו לשים את היד שלו על היד שלך (והיד שלך על הזין שלו, כן?) – כדי שהוא יעשה איתך את עבודת היד שנעימה לו. דרך מעולה להבין מה טוב לו, ומומלצת גם לצד השני, כדי שאתן תראו לו מה ואיך אתן אוהבות.

4. בלבלי אותו

אומרים שנשים יודעות לעשות כמה דברים במקביל, אז אנחנו נתחיל משניים – פה ויד. לרוב מומלץ להוסיף לעבודת הפה עבודת יד, אבל לא רק למעלה למטה – זה בייסיק וכל כך 2009. מה כן? תעשו תנועה שעולה ויורדת אבל סיבובית, ולרוב מומלץ לתת קצת יותר לחץ על הכיפה. לחץ מתון, כן? לא לעשות לו ברית מילה 2.

בונוס למתקדמות – יחד עם המציצה, להוסיף שתי ידיים שעולות ויורדות בתנועות סיבוביות אבל מנוגדות. קצת כמו לסחוט סמרטוט רק שבסוף משהו אחר משפריץ עלייך.

5. לא רק מציצה וגמרנו

מין אוראלי בעיניי הוא לא רק מציצה אלא פינוק אוראלי לכל האזור. אז לא לשכוח גם את הביצים – ללקק, למצוץ בעדינות, מה שבא ליד. אה סליחה, לפה.

יש איזור שנקרא ה״שועה״ – איזור החיץ בין הביצים לרקטום שלו שנראה כמו חלק ריק כזה שמע״צ עוד לא ביצעו שם עבודות, אבל זה אזור נעים וארוגני עבורם, וממש כדאי להתייחס אליו. וחוץ משני אלו יש את התחת, אבל זה כבר לסעיף אחר.

>> מה גברים רוצים בסקס? תכלס זה די פשוט

לא על הליקוק לבדו | צילום: shutterstock
לא על הליקוק לבדו | צילום: shutterstock

6. הכירי את נקודת ה-P

כבר הרחבנו את זה – סליחה – על זה בעבר, אבל נקודת הג'י של הגברים (שנקראת בעצם נקודת ה-P) נמצאת ממש שם, והיא יכולה להקפיץ את המין האוראלי לרמות אחרות. מה זה יכול לכלול? ליטופים באזור, רימינג (ליקוק התחת), וכן עיסוי הפרוסטטה. נשמע כמו שם של מנה איטלקית, אבל זוהי בעצם הנקודה הרגישה של הגברים. היא נמצאת כמה סנטימטרים לתוך הרקטום, ובגירוי כלפי מעלה תוכלי להרגיש מעין בליטה ולעסות אותה, מה שיכול לגרום לגבר להגיע לאורגזמה הרבה יותר עוצמתית. בשילוב של האקט הזה עם מציצה תזכי גם בגן עדן עבור הגבר שלך וגם בתואר האישה עם הכי הרבה קואורדינציה בעולם.

>> מי שמביט בי מאחור: טיפים למין אנאלי מהנה

7. הסוד הוא בניחוח

רוב הגברים (לכאורה) רוצים שתגיעי ישר לעניין – פה שלך, זין שלי, סוף הסיפור. אבל למה לא לשגע אותם קצת לפני? תריחי את הזין (נשבעת לכן יש לזה אפקט שממש משמח אותם), תלטפי, תלקקי, ובגדול תזרמי עם כל דבר שאת יכולה לעשות לו לפני המציצה עצמה. כל דבר נעים, כן? לא להתחיל למשוך אותו לכל כיוון כאילו זה פלייסטיישן.

8. רוק אנד רול

מסייגת ומזכירה את הסעיף הראשון – להבין מה הגבר שמולך רוצה ואוהב, אבל חובה לציין שגברים לרוב יאהבו מציצה רטובה כמוך כשאת מסתכלת על תמונות של יהודה לוי (כן, הוא עדיין חתיך). אז שלבו במציצה הרבה הרבה הרבה רוק, כדי שיהיה נעים וכיפי.

בונוס למתקדמות – הרבה מהם יאהבו את זה מלוכלך. אל תפחדי לירוק על הזין שלו, או לתת לרוק לנזול ממך כאילו הוא טחינה ואת בסביח של עובד. אל תחשבי על איך את נראית, או על האם זה מעליב לירוק עליו. מלוכלך זה שם המשחק.

9. עיניים שלי

אומרים שהעיניים הן החלון לנשמה, ובכן הן גם המפתח למציצה טובה. נסי להצליב איתו מבטים תוך כדי המציצה. אני יודעת, זה לפעמים מרגיש כאילו האישונים עומדים לצאת מהמקום, אבל זה שווה את זה כי זה מחרמן אותם יותר מהאינסטגרם של עדן פינס.

>> כללי זהב לסקס טוב ומיניות בריאה

10. שיניים שלי

למעט איש אחד בחיי שאשכרה ביקש מציצה עם שיניים, והרבה (הרגשתי כמו רוטוויילר), רוב הגברים לא מעוניינים במפגש המלבלב הזה שבין הטוחנות שלנו לבין השמוליק שלהם. לאלו מאיתנו שזכו בשפתיים עבות יותר (AKA שפתיים של מוצצת) יותר קל להבין את לתפעל את העניין, ולאלו מאיתנו שפחות – אפשר לפני המציצה למשוך את השפתיים על השיניים (כמו לכסות אותן), וככה למצוץ. זה קצת יותר כואב בשרירים – אבל שומר על מה שצריך. חשבו על זה כמו על שתי הדודות הרחוקות האלה שלא מדברות אחת עם השנייה וצריך תמיד להפריד אותן בשולחן סדר הפסח.