שנהיה לראש: רשימת פנטזיות מיניות שתרצי להגשים השנה

באקט סקס ליסט | צילום: Shutterstock
באקט סקס ליסט | צילום: Shutterstock

פנינג, סטרפאון וגולדן שאוור - אם אין לך מושג מה המילים האלה אומרות, אולי כדאי לרענן את רשימת הפנטזיות שלך. אלמוג שור מציגה רשימת שאיפות סקסית במיוחד לשנה החדשה

88 שיתופים | 132 צפיות

כל שנה חדשה תמיד נפתחת עם אנרגיה, מוטיבציה, ולב מלא משאלות. כולנו תמיד עושות רשימות של "דברים שנעשה השנה" – נעשה יותר ספורט, נהיה פחות בטלפון ונפסיק לריב עם אמא של בן הזוג. ועל כל אלו יש לי דבר אחד להגיד – פחחחחחחחחחחחח.

>> כל מה שרציתם לשאול את המוכרת בחנות הסקס

בתכלס רוב הרשימות האלו מורכבות מדברים, שבואו נאמר את האמת – לא ממש בא לנו לעשות. אם היינו רוצות – כבר היינו עושות. זה כמו סקס, עושים באהבה או לא עושים בכלל. אה, וכמו חומוס, כן. אבל אז חשבתי לעצמי – מה אם נייצר "באקט ליסט" של דברים שהפעם באמת יהיה בא לנו לעשות? באדיבות מוחן הפורה של חברות לקבוצת פייסבוק מינית וסודית יותר מהמוסד, יצרתי לנו פה רשימה של פנטזיות שכדאי לסמן עליהן וי, ואם לא השנה – אז שנה הבאה. 

לחלק מהדברים תתחברו יותר ולחלק פחות, אבל יש פה רעיונות שבסוף מורכבים מפנטזיות מאוד נפוצות של נשים ושווה לפתוח את הראש. בסוף, תמיד כשאנחנו חושבות שאנחנו המשוגעות היחידות – נגלה שיש עוד כמונו המון, או לפחות אחת נוספת. כמובן שבדרך סיננתי כמה פנטזיות ספציפיות מדי, כמו "לשכב עם שחקני מכבי חיפה כמענק עלייה לליגת האלופות", שהדבר המפתיע באמת בפנטזיה הזו הוא שכותבת הפנטזיה היא לסבית. השורה החתונה היא – אל תפחדו לפנטז בענק ולחלום, אל תפחדו להגשים, ואל תפחדו לקחת מהרשימה הזו מה שבא לכן או לעשות רשימה משל עצמכן של 'דברים שאני חייבת להגשים השנה'. בואו בראש פתוח וקבלו את הניו ייר רזולושן הרשמי שאולי לא חשבתן עליו, אולי לא רציתן, אבל לגמרי הייתן צריכות! אז לחיי שנה עם החלטות חשובות באמת, ולמי אכפת מספורט? בסקס טוב מורידים 250 קלוריות. שנה טובה! 

שלושה במיטה אחת | צילום: Shutterstock
שלושה במיטה אחת | צילום: Shutterstock

שלישיה עם שני גברים

א.נשים בעולם מתחלקים לשניים – אלו הטוענים ש"כל המוסיף גורע" ואלו הטוענים כי "כל המוסיף – הרי זה משובח!". אתן בטוח כבר מבינות באיזו אסכולה אנחנו תומכות, נכון? בוז למינימליזם! פנטזיית השלישיה עם שני גברים חזרה הכי הרבה בתגובות משלל הפנטזיות השונות. מתברר שאנחנו לא כאלה שונות מהגברים הסטרייטים, שאצלם הפנטזיה הנפוצה ביותר היא שתי נשים. גם לפי ד"ר ג'סטין למילר, שעשה מחקר בהשתתפות 4,000 אנשים בארה"ב, ומצא כי הפנטזיה הנפוצה ביותר הן אצל נשים והן אצל גברים היא שלישיה. אבל מי צריך אותו? יש לי קבוצת פייסבוק, מה יותר מדעי מזה?! גם פנטזיית השלישיה מחולקת לתתי פנטזיות, כמו למשל כאלו שמיקדו את הפנטזיה לשלישייה עם שני גברים ביסקסואלים שגם יגעו אחד בשני וימשכו האחד לשני; שלישיה עם גברים שיסגדו לאישה ויעריצו אותה; והייתה אפילו אחת מפוקסת וחדורת מטרה  – "שלישיה עם שני תימנים גבוהים עם זין גדול". אמרתי חדורת מטרה? התכוונתי נחדרת מטרה. מי אמרה ג'חנון ולא קיבלה? 

להיות עם נשים

"להיות עם אישה", "שלישיה עם נשים", "אורגיה מרובת נשים" – זו לא הכמות, זו לגמרי האיכות. נשים, ללא ספק, גם אם אינן מזדהות על הרצף הלהטב"קי (כלומר – סטרייטיות מתות), הרבה יותר פתוחות למחשבה על לחגוג עם בנות מינן, ולא רק עם כוס יין, אלא גם עם פשוט כוס. הניקוד לשיקולכן. החוקר אלפרד קינסי פיתח תיאוריה המתארת משיכה מינית כרצף ולא כמושג מוחלט וסופי. הוא הציע סולם של שבע דרגות לתיאור משיכה מינית: מ-0 לציון הטרוסקסואליות מוחלטת (סטרייטים מתים) ועד ל-6 לציון הומוסקסואליות מוחלטת (היי מתוקההההה). ביסקסואליות למשל נחשבת לדרגה 3 בסולם קינסי. התפיסה הזו השתרשה בשנת 1948, והיום, למעלה מ-70 שנים אחרי, אין ספק שיש הרבה יותר מודעות חברתית ואישית לעצם היות כולנו – איפשהו על הסקאלה. ותכלס – בין אישה חיננית ויפה לבין גבר הוגה בוגה ליחה בכיור, ברור שנבחר באישה ואיך לא עשינו זאת קודם?!

לכל טורי הסקס של אלמוג שור

פגינג

פנטזיה שהפתיעה אותי בכמה שהיא נפוצה  – פגינג. לאלו שלא מכירות את הביטוי, הכוונה היא לא ללבוש חולצה מנומרת ושיער אדום אה לה פג באנדי. אני יודעת, זה יכול לבלבל. פגינג זהו בעצם השם שניתן לפעולה של אישה שחודרת באמצעות סטרפאון לגבר. הפעולה הנ"ל יכולה להיות מהנה מאוד לשני הצדדים – כי היום יש כאלה שרוטטים גם על החודרת, בנוסף לאלמנט פסיכולוגי שיכול לגרות מאד את האישה, ועבור הגברים זה מהנה ביותר כי נקודת הג'י שלהם נמצאת יחד עם המוח שלהם – בתחת. ללא ספק סיטואציה של ווין ווין. מה צריך? סטרפאון, ג'ל סיכוך וגבר עם ראש פתוח. תכלס, עדיף שלא רק הראש יהיה פתוח.

סשן CNC

נשים רבות מרגישות לגמרי הזויות כשהן מפנטזות על… אונס, אבל למעשה זו אחת מהפנטזיות הנפוצות ביותר. מחקר שנערך באוניברסיטת UNT קבע כי ל-62% מהנשים הייתה אי פעם פנטזיית אונס. זו פנטזיה שמתלוות אליה הרבה חששות, שאלות ורגשות אשם, אבל למעשה הפנטזיה הזו מאוד טבעית והיא ממש לא אומרת שבעלת הפנטזיה חפצה באונס ממשי, אלא במושג שכדאי להכיר  – CNC – Consensual non consent, ובעברית: חוסר הסכמה בהסכמה. בעצם בהגשמה של פנטזיה כזו הצדדים מסכימים ומגדירים מראש גבולות, רצונות, פנטזיות, משחקי תפקידים לעיתים, וכמובן גם – מילת ביטחון. המילה הזו צריכה להיות מילה שלא סביר שתאמרו במהלך סשן כזה (למשל הבחירה ב-"לא" או "די" תקפל את החגיגה מהר יותר מפקחים אחרי 23:00 בלילה בפלורנטין). מומלץ לבחור במילה שלא סביר שתיאמר. למשל "אדום", "מסצ'וסטס", "אננס". מבחינתי תגידו גם "אלמוג שור המלכה", העיקר ששניכם יודעים מה המילה. במידה ובתכנון הפנטזיה שלכם מעורב גם כיסוי פה כלשהו ולא בטוח שתוכלו לדבר – כדאי להחליט על סימן ביטחון פיזי שתוכלי לבצע ושהפרטנר יוכל לזהות. ואם כבר פרטנר, אין ספק כי הדבר החשוב ביותר בהגשמת פנטזיה כזו זה פרטנר קשוב ורגיש, שסומכות עליו, שיודעות שהוא יכבד את הגבולות שהצבנו וידע להרגיש אותנו, וגם שבסוף הסשן ירעיף חום, אהבה ושוקולד. ולכל מי שחשבה שהיא לבד בדבר הזה, המשוגעת היחידה, ועכשיו נושמת לרווחה –  איזה כיף לגלות שכולנו משוגעות כאן, הא? 

סשן CNC | צילום: Shutterstock
סשן CNC | צילום: Shutterstock

פומביות 

הכנסתי תחת מטריה סוטה אחת כמה תגובות שונות שנכתבו כמו "סקס כשמישהו מסתכל", "מסיבות סקס", "סקס מרובה משתתפים", "חילופי זוגות, אבל באותו החדר" ו-"אורגיית ענק מלאה בגברים, נשים וכל מה שבאמצע בה כולם עושים וצופים ואז עושים שוב ואולי גם מצלמים אבל מוחקים אחרי זה וקיצר מלא בלאגן ואקשן". אוקיי, יכול להיות שאת אחת מהאופציות אני הוספתי כדי לפלפל את העניין. כבר כתבתי פה בעבר שאחד מהקינקים הנפוצים ביותר הוא פומביות (משני צדדי המטבע – בין אם זה מציצנות ובין אם זה אקסהיביציוניזם), ואין ספק שהתגובות הללו מוכיחות את המשפט שכבר ביססנו את מעמדו פה – כל המוסיף הרי זה משובח. כמה אנשים צריך בשביל להחליף נורה? לא יודעת, למי אכפת, אבל לסקס כיפי מסתבר צריך יותר משניים! עצם הנוכחות של עוד אנשים בחדר, גם אם בסוף תהיו וואן על וואן, הופכת את המאורע למרגש יותר, טאבו יותר, וכנראה גם כיף יותר. כפי שנאמר במקור – !the more, the merrier, ואחרי החרוז הזה, אני מרגישה כמו ד"ר סוס בגרסת מבוגרים בלבד. 

גולדן שאוור 

גשם! רד כבר גשם! לא זוהי אינה תחינה להתחממות הגלובלית להירגע רגע, זוהי פנטזיה, לא כזו נדירה אגב – להטיל את מימיכן הזהובים על הפרטנר, או שיטילו עליכן, או גם וגם. לפי מחקר שנעשה באוניברסיטה בקנדה – 10% מהנחקרים מעוניינים שישתינו עליהם, ו-8.9% מהנחקרים מעוניינים להשתין על הפרטנר. זה אומר שכמעט לכל סיר יש מכסה, או שמא יש לומר- לכל בקבוק יש פקק? גולדן שאוור או אם נזרום עם אליעזר בן יהודה – מקלחת זהובה – יכולה להיות חלק ממשחקי שליטה, יכולה להיות חלק ממשחקי השפלה למיניהם, ולפעמים היא יכולה להיות פשוט אלמנט מגרה מינית בלי שום קשר לכלום. מה צריך? מקלחת צמודה, רצפה שקל לנגב, והרבה הרבה מים במהלך היום. שכחו מרננה רז, הכנרת לא מתייבשת בכלל. 

גולדן שאוור | צילום: Shutterstock
גולדן שאוור | צילום: Shutterstock

סקס, סמים ורוקנרול

מתברר שאחת הפנטזיות הנפוצות בקרב הסקר שערכתי היא סקס תחת משני תודעה – הרבה כתבו שהיו מאוד רוצות סקס תחת השפעת אם די (MDMA), שזכה ולא בכדי לכינוי "סם האהבה". חלק כתבו שחשבו על דברים בעלי השפעות באופן כללי בין אם זה קוקאין, אקסטזי, או המפרום של סבתא. אין לי מה להוסיף על זה כי אולי חלק מהקוראות שלי הן שוטרות, אז חשוב לי להגיד שאני לא עושה סמים בכלל! זה עשבי תיבול בתוך הגריינדר שלי. 

השפרצות 

אוקיי ליידיז, בואו נדבר רגע על הפיל בחדר, או יותר נכון – על הפיל שמשפריץ מים מהחדק בחדר. הרבה אגדות ומיתוסים יש על השפרצות, ואני יכולה באופן חד משמעי להגיד לכן  – הכל נכון. "השפרצה", או בשמה המכובד יותר "שפיכה נשית", היא עדיין תעלומה לא לחלוטין פתורה, ועדיין לא נחקרה מספיק לצערנו. המדע אינו סגור עד היום לחלוטין על מהו הנוזל הזה, אבל בגדול – פיפי זה לא. השארנו את זה שני סעיפים מאחורה, אני נשבעת. בעצם בגירוי וגינאלי נכון ומדוייק, ניתן להגיע לשפיכה נשית שפשוט פורצת מתוכנו, ויכולה לעשות הרבה בלאגן אבל גם הרבה כיף – אז תכינו מגבות. אצל חלק מהנשים היא לא בהכרח תגיע עם אורגזמה, אצל חלק היא תגיע עם אורגזמה – לעיתים חזקה יותר ולעיתים פחות – אצל חלק תהיה שפיכה מינימלית יותר ואצל חלק – ממליטות את הנילוס. הכל בסדר, תקין ומגניב. כדי להגיע לזה צריך גירוי חזק של נקודת הג'י (אם כי יש נשים ששופכות מגירויים אחרים, זה נדיר יותר), ובעיקר צריך – ל ש ח ר ר. לרוב לפני השפיכה תהיה תחושה קצת של פיפי, והאינסטינקט שלנו הוא לעצור את זה. ובכן, איך אמר חכמנו פרדי מרקורי? DON'T STOP ME NOW, I'M HAVING SUCH A GOOD TIME. ונאמר אמן. 

>> מיסיונרית או דוגי? מה התנוחה שאת אוהבת אומרת עליך