בילי אייליש עברה צד. יאיי!

בילי אייליש | צילום:  Rodin Eckenroth/WireImage for GettyImages
בילי אייליש | צילום: Rodin Eckenroth/WireImage for GettyImages

היא אחת הנשים הכי מוכשרות, רגישות, קוליות, אמיצות ומתוקות - ועכשיו היא חושפת כי היא נמשכת לנשים, ואת חלקנו זה מאוד מרגש. ימים קשים, תנו קצת להתלהב, מה יש?

88 שיתופים | 132 צפיות

לא, לא באמת הופתענו, אבל עדיין התרגשנו. אם אחת הנשים הכי יפות, מוכשרות, קוליות, אמיצות, מתוקות ולוהטות הכריזה כי היא עברה צד – איך לא נתרגש ככה?

>> היא משלנו: קים קרדשיאן משתפת את השיר הישראלי שהפך להמנון המלחמה

בילי אייליש, שבלי לשים לב אוטוטו חוגגת 22, סיפרה בריאיון למגזין Variety האמריקאי כי היא נמשכת לנשים. הזמרת מככבת בימים אלה על שער גיליון נובמבר של המגזין, תחת הכותרת "Power Of Woman", וכבר שם רמזה לכך. בשבת האחרונה, התקיים אירוע שטיח אדום בחסות המגזין, ושם בייליש אישרה את השמועות סופית.

"זה לא מובן מאליו?", שאלה אייליש את המראיינת שהציפה מחדש את הנושא על השטיח האדום. "לא חשבתי שאנשים לא יודעים", אמרה, והסבירה מדוע לא עשתה אאוטינג רשמי של יציאה מהארון. "אני לא ממש מאמינה בזה", אמרה אייליש, "אני פשוט בקטע של – למה אנחנו לא יכולים פשוט לחיות?". צודקת במאתיים אחוז.

>> "תודה שנתת לי את החיים האלה": בר רפאלי מרגשת אותנו

אייליש פרצה לתודעה בגיל 14, וכבר אז היא סימנה את עצמה ככוכבת פופ לא שגרתית שלא נופלת לשבלונות ולתכתיבים חברתיים. מאז ועד היום היא לא מהססת למתוח גבולות, לחקור את עצמה ולהדהד נושאים חשובים ורגישים כמו בריונות, נידוי חברתי, דיכאון, אובדנות ושלל הפרעות מעולם בריאות הנפש. במקביל היא עברה תהליך התבגרות מואץ, במהלכו חשפה כי עברה ניצול מיני כקטינה, ואף התמודדה עם ביקורות מרושעות לגבי גופה והמראה החיצוני שלה. אייליש הפגינה חוסן נפשי מעורר השראה אל מול הפנים המכוערות של הבאדי שיימינג שעברה, ואף חגגה את עצמה בענק בלי להתנצל ובלי לדפוק חשבון לאף אחד.

קיצר, עכשיו אנחנו אוהבות אותה אפילו יותר.