היא משלנו: קים קרדשיאן משתפת את השיר הישראלי שהפך להמנון המלחמה

חברה שלנו. קים קרדשיאן | צילום: אינסטגרם kimkardashian@
חברה שלנו. קים קרדשיאן | צילום: אינסטגרם kimkardashian@

קים קרדשיאן ממשיכה להביע תמיכה ואהבה בישראל ברחבי הרשת, והפעם בדרך יצירתית ומרגשת במיוחד הכוללת את שירה של יסמין מועלם

88 שיתופים | 132 צפיות

חודש לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", ונראה שהיא רחוקה מלהיגמר – בכל חזית אפשרית. אחת החזיתות בהן מתקיימת המלחמה, היא חזית ההסברה. מאות סלבס מעבר לים הביעו תמיכה ואהבה, שני דברים שכל כך חשובים לעם ישראל בימים אלה, ביניהם גם קים קרדשיאן, שהביעה שוב היום (שלישי) את תמיכתה בנו, והפעם בדרך יצירתית ומרגשת למדי.

>> עם ישראל חי: הסלבס שתומכים בנו בזמן "חרבות ברזל"

אחרי שבתחילת המלחמה מיהרה קים לפרסם פוסט תמיכה מובהק בישראל, היא מביעה שוב את תמיכתה, ומשתפת סטורי מפרגן לסטייליסטית הישראלית שלה, דני לוי, זוגתו של בן אל תבורי המתגוררת בארצות הברית. קרדשיאן לא הסתפקה רק בזה, והשתמשה ברקע בשיר "יהיה טוב" של יסמין מועלם, שהפך למעין המנון מלחמה מעודד בצל כל המצב הקשוח.

מתוך הסטורי של קים קרדישאן | צילום: צילום מסך מאינסטגרם kimkardashian@
מתוך הסטורי של קים קרדישאן | צילום: צילום מסך מאינסטגרם kimkardashian@

בסטורי נראית קרדשיאן בלוק שהרכיבה לה לוי עבור אחד מאירועי השטיח האדום שפקדה, והשיר, להפתעת כולנו, מושמע ברקע ושמו מתנוסס בעברית בראש הסטורי.

כאמור זו אינה הפעם הראשונה שקרדשיאן מביעה את תגובתה בנושא. ב-12 באוקטובר, ימים בודדים לאחר פרוץ המלחמה, היא שיתפה פוסט ובו הביעה את עמדתה: "זהו מסר לחבריי היהודים. אני אוהבת אתכם", כתבה אז. "אני תומכת בכם. כבר שמעתי כמה אתם מפוחדים בתקופה הזו ואני רוצה שתדעו שאתם לא לבד".

"הלב שלי שבור מלראות את כל הסרטונים של המשפחות והתינוקות שנרצחו מול כל העולם. כאישה אנושית, עם לב, לא מבינה איך יש אדם בעולם שלא הרוס מהתמונות המזעזעות האלה שלעולם לא נוכל לשכוח", אמרה והוסיפה כי היא רואה מה קורה, בשני הצדדים: "טרוריסטים אכזריים לקחו את חייהם של חסרי הישע, ועכשיו גם הישראלים וגם הפלסטינים סובלים ומשלמים את המחיר הכי יקר שיש".

>> גל גדות פורצת בדמעות: "לאן נעלמה האנושיות?"

"לא משנה באיזה צד אתם, ואיך המאורעות המזעזעים האלה השפיעו עליכם בימים האחרונים", כתבה אז, "צריכה להיות לנו תמיד חמלה בלב עבור אותם קורבנות. אני מתפללת להחזרתם של השבויים, עבור אלו שאיבדו את היקרים להם מכל ומי שנרצחו", סיכמה.

מתוך הפוסט שהעלתה קים קרדישאן בתחילת המלחמה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם kimkardashian@
מתוך הפוסט שהעלתה קים קרדישאן בתחילת המלחמה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם kimkardashian@

קרדשיאן, כאמור, היא לא היחידה שמביעה את תמיכתה בישראל. ברשימת הסלבס הבינלאומיים שתומכים בנו ניתן למנות את קייטלין ג'נר, מדונה, ג'רי סיינפלד, שרה סילברמן, איימי שומר, שרון סטון, ארנולד שוורצנגר ועוד רבות ורבים, בראשם כמובן גל גדות, שעושה את אחד ממסעות ההסברה המשמעותיים שלנו בעולם. לאחרונה השתתפה גדות בפאנל הסברה בלוס אנג'לס לצד נועה תשבי, ופרצה בדמעות תוך כדי ששאלה "לאן נעלמה האנושיות". מחר (רביעי), בתיווכה, יוקרן בפני בכירי הוליווד סרטון הזוועות שהרכיב דובר צה"ל מצילומי אבטחה ומהצילומים המזעזעים שעשו חמאס בשטח. זה המקום לציין כי משרד הבריאות מזהיר בפני תוקף מפני צפייה בסרטון במקרה שיודלף לרשתות החברתיות, ושחרר היום (7.11) אזהרה חריגה: "לצפייה בסרטון יש מחיר נפשי קשה".