גנטיקה דנית-תימנית ואוכל של אימא: רזי הטיפוח של מאי תגר

מאי תגר | צילום: אינסטגרם maytager@
מאי תגר | צילום: אינסטגרם maytager@

היא הפרזנטורית העולמית של דיור, היא מודה בפה מלא כי היא מכורה למקדונלדס ומגלה מהי הפעילות הגופנית שעושה לה עור כמו אחרי טיפול פנים. הדוגמנית הבינלאומית מאי תגר חושפת סודות טיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

מאי תגר, בת 24, דוגמנית בינלאומית (מיוצגת בישראל בסוכנות יולי, מיוצגת בחו"ל בסוכנות IMG לצד היילי ביבר, ג'יג'י ובלה חדיד), כיום משמשת פרזנטורית של קו הביוטי של DIOR. מתגוררת עם בן זוגה בברצלונה.

>> יעל שלביה: "השנה עברתי את השינוי הכי גדול מבחינת תזונה"

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור רגיל עד יבש, לא בעייתי, אולי תוצאה של גנים של אימא תימניה ואבא מדנמרק שלשניהם יש עד היום עור מצוין נטול קמט. עד השנה האחרונה לא הקפדתי בנושא טיפוח, אבל חברות שלי, דוגמניות מניו יורק שהן אובססיביות בכל הקשור לטיפוח העור, שכנעו אותי שצריך להתחיל לטפל מוקדם והתחלתי לטפל באופן עקבי. אני שוטפת פנים עם סבון REGLOW CLEANSER POWER WASH של מימי לוזון ומשתמשת בסרום הזהב שלה. אני משתמשת ביומיום בקרם פנים הוא No.1 של שאנל ובערך פעם בשבוע במסכת פנים RARE EARTH קיל'ס. קרם הגוף הנפלא שלי הוא של חברת LUBRIDERM האמריקאית, הוא עולה 10 דולר בפארמים שם ועושה עבודת ליחוח מצוינת לעור. אני מסירה איפור עם HYDRATING MILKY MAKEUP REMOVER של המותג פיקסי".

מסכת חימר לבן לניקוי עמוק נקבוביות של קיל'ס. 135 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת חימר לבן לניקוי עמוק נקבוביות של קיל'ס. 135 ש"ח | צילום: יח"צ

>> ציפרלקס, במבה ומי ורדים: סודות הטיפוח של חני נחמיאס

קוסמטיקאית

"אני מטפלת בעור הפנים רק כשאני מגיעה לישראל, בממוצע אחת לחודשיים, אצל מימי לוזון. הטיפול כולל ניקוי, החדרת לחויות ומסכות".

איפור

"אני לא גנדרנית גדולה. ביומיום אני לא מתאפרת, אלא רק בקונסילר של נארס לכהות הקלה שמתחת לעיניים וטינט של בנפיט שהוא גם לשפתיים וגם ללחיים. לשפתיים אני שמה גם את הבאלם LIP GLOW של דיור. כשאני יוצאת לפגישות או אירועים אני שמה את מייקאפ FOREVER של דיור, הכיסוי שלו נפלא, אבל אני לפעמים אני מערבבת אותו עם מי פנים כדי להקליל את המראה, בכל זאת בת 24. המסקרה היא של המאפרת האנגליה שרלוט טילברי".

קרם פנים N1 של שאנל. 460 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם פנים N1 של שאנל. 460 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת זהב של מימי לוזון, מחיר 569 ש"ח | צילום: יחצ
מסכת זהב של מימי לוזון, מחיר 569 ש"ח | צילום: יחצ

>> מיכל זוארץ: "אני אוהבת שרואים עליי את הגיל"

בושם

"בדרך כלל אני לא מתחברת לבשמים ומואסת מהר בריחות. אני מעדיפה ריח טבעי של הגוף, או לכל היותר ריח פרשי של ניקיון עם מעט מאוד מתקתקות. מצאתי את זה בבושם או דה פרפיום של BYREDO בשם GHOST MOJAV".

שיער

"השיער שלי חלק ומלא, קיבלתי אותו מהצד הדני של המשפחה. לאבא שלי יש גם צד תימני בארץ, אבל הסבים שלי והדוד מהצד שלו, גרים בדנמרק כל השנים. הספר שלי הוא אריאל אהרון מתל אביב, אני עושה אצלו אחת לארבעה חודשים טיפול משקם לשיער וגוזרת קצוות. ביומיום אני חופפת בשמפו של קרסטס מהסדרה הכתומה DISCIPLINE, ובמסכה התואמת, מייבשת עם פן בשתי דקות והוא מסודר".   

טינט של BENEFIT. צבע ייחודי ללחיים ולשפתיים. 19.90 דולר, להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי | צילום: יח"צ
טינט של BENEFIT. צבע ייחודי ללחיים ולשפתיים. 19.90 דולר, להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי | צילום: יח"צ
מייקאפ FOREVER של דיור. 226 ש"ח | צילום: יח"צ
מייקאפ FOREVER של דיור. 226 ש"ח | צילום: יח"צ

>> אניה בוקשטיין: "ניתוח? אולי עוד 20 שנה. בינתיים אני עושה בוטוקס ואוהבת את עצמי"

גבות

"הגבות שלי די עבות ומלאות, הן כהות ואין לי צורך לצבוע אותן. לניקוי קל אני מגיעה מדי תקופה לדורית גבות".

מני-פדי

"לרוב אפשר לראות אותי בצבעי ניוד. רק בחודשים אוגוסט ודצמבר אני מתפרעת עם צבעוניות יותר עזה כי זו תקופה שאין הרבה עבודה בחו"ל. לעיתים רחוקות אני עושה לק ג'ל, מהסיבה שעל סט הצילומים צריך ציפורניים נקיות וזה בעייתי להסיר את הג'ל.  לרוב אני שומרת על הציפורניים הטבעיות שלי".

בושם MOJAVE GHOES של BYREDO. מחיר 799 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ
בושם MOJAVE GHOES של BYREDO. מחיר 799 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ

>> שרון חזיז: "אני לא הולכת בכלל לטיפולים קוסמטיים"

כושר

"יש תקופות שאני מקפידה ויש תקופות שלא, כי כל שבוע שני אני במקום אחר בעולם וקשה לי להתמיד. אבל אני מודעת לצורך לשמור על כושר, כי אצל דוגמנית כמו אצל ספורטאי – זה מאוד מחייב. הספורט האהוב עליי הוא ריצות. יש תחושה נפלאה בעקבות ההזעה של הריצה, ועור הפנים מעולם לא לא נראה טוב יותר מאשר אחרי ריצה טובה של לפחות 5 ק"מ. ממש כמו אחרי טיפול פנים. בברצלונה יש לי מורה לפילאטיס, ישראלית מדהימה בשם טליה, וכשאני בארץ אני מתאמנת אצל תומר טנצר או בקליניקה של אבא שלי שמתמחה בטיפול בנכים ויש שם הרבה מתקנים. אני עושה אירובי וקצת משקולות".

תזונה

"אין לי נטייה להשמין, בעבר התעסקתי הרבה עם ענייני משקל ועם מה וכמה אני אוכלת, אבל מעולם לא הגעתי להפרעות אכילה.  בעידן האינסטגרם והרשתות אין בחורה בעולם שלא  מתעסקת באוכל ובאיך שהיא נראית. אבל מצאתי שמאז שהפסקתי לבדוק מה וכמה אכלתי – אני שומרת על משקל יציב. אני לא שדופה, אני מידה 36-34 והגובה שלי הוא 175 ס"מ. בתצוגות אופנה באירופה שאני משתתפת בהן, אני רואה לא אחת דוגמניות שנראות ממש חולות מרוב רזון. אני חייבת להודות שלרוב התזונה שלי מזעזעת, הפטיש שלי הוא מקדונלדס, אבל לפני צילומים אני מקפידה על אוכל בריא יותר ועל שתייה מרובה של מים. בארץ אני אוכלת את האוכל הטוב של אימא שלי – סלטים, מרקים, חזה עוף או דגים. בברצלונה אני מכינה לנו לכל היותר שניצל ופתיתים. עומר בן זוגי לא בענייני בישול, הוא אפילו לא יודע היכן הסירים. פירות ים הם מחוץ לתחום אצלי, וגם בשר חזיר".  

מאי תגר לדיור | צילום: יח"צ
מאי תגר לדיור | צילום: יח"צ

>> יעל גולדמן פפר: "אני לא רוצה להיראות בת 20, אני רוצה להיראות סבבה לגילי"

טיפ לחיים

"התחלתי לדגמן בגיל 16 עם ליווי צמוד של ההורים שלי, ואני ממליצה לכל בחורה צעירה לא לוותר על ההורים עד גיל 18-19. בתחום המקצועי אני ממליצה לפתח סוג של אדישות לגבי קמפיינים שמגיעים או לא. זו מן מגננה לשמור על עצמי, כי בחיי דוגמנית יש גם הרבה 'לא'. אני שמחה כמובן שבאים קמפיינים יוקרתיים, אבל אני לא מתרגשת מדי, אלא מתייחסת לזה כאל עוד עבודה. כך היה גם כשקיבלתי קמפיין לבושם של קוראז' או כשהתקבלתי לתצוגה של בוטגה ונטה, וגם כשקיבלתי קמפיין לדיור העולמי – שזה סוג של שיא בחיי דוגמנית. לכן גם כשהצטלמתי לשער של מגזין ELLE ובסוף זה הפך לכתבת אופנה בלי שער, לא לקחתי מדי ללב. אז תישארו קוליות, אל תתרגשו מדי וככה גם לא תתבאסו מדי. עוד דבר שצריך במקצוע שלי זה ללמוד לשחרר שליטה. אני חולת שליטה ובתחילת הדרך יכולתי להתחרפן כשלא ידעתי היכן אהיה בשבוע הבא. פתאום שלושה שבועות אין צילומים ואחריהם, קמפיין רודף קמפיין. בגלל חוסר היציבות במקצוע, העובדה שיש זוגיות יציבה עוזרת מאוד, יש עוגן שתמיד ישמור עליך. בן זוגי עומר שמידט הוא איש עסקים שעובד בברצלונה, ולכן קבעתי שם את הבסיס שלי. מברצלונה נוח לי להגיע לכל אירופה לצילומים ותצוגות. הוא מבוגר ממני ב-12 שנה, לא חיפשתי מישהו מבוגר אבל ככה יצא וביומיום אני לא מרגישה את הפער. אנחנו נחזור לישראל יום אחד בוודאות, אני לא רואה את עצמי מגדלת ילדים באירופה, אבל כרגע אנחנו עוד לא בשלב הזה. דוגמנות היא לא לנצח אבל זו אחלה עבודה בינתיים, ואני חולמת להמשיך ולקטוף קמפיינים בינלאומיים גדולים".