בוטוקס, במבה וציפרלקס: סודות הטיפוח של חני נחמיאס

חני נחמיאס | צילום: ניר סלקמן
חני נחמיאס | צילום: ניר סלקמן

תגידו מזל טוב לחני נחמיאס שחוגגת 65! איזה ניתוח קוסמטי היא עשתה, מהו טיפול הפנים הסודי שלה ואיזה טריק יש לה להסתרת השורשים? הכוכבת האהובה כל סודות הטיפוח, בתוספת במבה וציפרלקס

88 שיתופים | 132 צפיות

חני נחמיאס, בת 65, שחקנית וזמרת. משתתפת בימים אלה ב"מאמא מיה" ו"בוסתן ספרדי" בתיאטרון הבימה, פרזנטורית של חברת "רנובה" וסבתא מאושרת לשלושה נכדים.

>> "אני לא מרימה כלום. מה שצריך ליפול – שיהיה נפול": ליטל שוורץ מגלה את סודות הטיפוח שלה

שגרת טיפוח

"העור שלי רגיל ונוטה ליובש, ומגיל צעיר אני מטפחת אותו עם קרמים מזינים ולא מדלגת על שום שלב. אני ממש עובדת בזה. אני מתחילה את שגרת הבוקר עם מי ורדים שרכשתי במרוקו בכמות גדולה בעת שביקרתי שם ביום הולדתי ה-60. אני משפריצה על כל שטח הפנים ונותנת לעור לשתות אותו. אחרי שהעור מתייבש אני מניחה את הסרום ULTIMUNE של שיסיידו ואת קרם הלחות MASTER CREAM של יובנה. קרם העיניים שלי הוא PLATINUM של לה פררי, זה הקרם הכי יקר שיש לי בבית אבל הוא הכי טוב מכל מה שניסיתי לאורך השנים ושווה את ההשקעה. באופן עקרוני אני מאמינה בלהחליף קרמים. הפילוסופיה שלי היא שהעור לא צריך להתרגל לקרם, אלא צריך להיות מופתע ממנו. בלילה, כשאני חוזרת מהופעות עם איפור כבד של במה, אני מנקה את העור עם המים המיסלריים של גרנייה – הם מנקים היטב ומסירים איפור עמיד. אני ממשיכה עם חלב פנים ומסיימת עם מי פנים של ספא פרמה מים המלח. אני מסיימת בקרם BIO PERFORMANCE LIFT של שיסיידו. חשוב להדגיש שכל מה שאני מורחת על הפנים ממשיך גם לצוואר ולדקולטה – מאזור קצה השיער במצח עד המקום שבו הציצים מתחילים".  

מים מיסלרים של גרנייה. מחיר 35.90 ש"ח | צילום: יח"צ
מים מיסלרים של גרנייה. מחיר 35.90 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אני נוסעת עד כפר סבא לספיר דוד, שהיא קוסמת. הסוד שלה הוא טיפול אנטי אייג'ינג בשם 'פרקשיונל פלזמה', שיוצר פציעה מבוקרת בעור כדי לחדש אותו. אני יוצאת ממנה כמו בבון אבל למחרת יש לי עור של דוגמנית צמרת".  

>> סבון מחלב אם וריקודים. סודות הטיפוח של ריקי גל

אנטי אייג'ינג

"עשיתי בשנה שעברה ניתוח עפעפיים. אחת לשנה בממוצע אני עושה בוטוקס באזור העיניים ומזריקה חומר מילוי על בסיס חומצה היאלורונית לפנים. אין לי שום דבר נגד ניתוחים פלסטיים ואם אצטרך ניתוח יום אחד אעשה. מה שלמדתי הוא שמכשור לפנים יכול לייתר ניתוח. כיום אני משתמשת בערכה של רנובה שיש לה מכשירים נפרדים לפנים, לעיניים ולצוואר. המכשיר פועל בעזרת נורת LED באורכי גל שונים, יש לה השפעה חיובית על תאי העור והיא יוצרת שינוי מהיר במראה העור שנראה חיוני ומוצק יותר".

איפור

"אחרי שניסיתי שלל מייקאפים, מצאתי שהטוב ביותר עבורי הוא המייקאפ של יוסי ביטון. ליום מספיקה כמות קטנה, ולערב אני שמה קצת יותר והכיסוי מושלם. אני משתמשת גם במסקרה עמידה של פופה וגם בשפתונים העמידים שלהם. אני מעדיפה אותם בחום-כתום, לא ורוד ולא אדום. מוצר שהולך איתי שנים הוא הסומק של MAC. גם הוא בגוון חום-כתום והוא משמש לי גם כצללית".

מסקרה PUPA Vamp Mascara Waterproof. מחיר 65 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה PUPA Vamp Mascara Waterproof. מחיר 65 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק Glow Play של MAC. מחיר 147 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק Glow Play של MAC. מחיר 147 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"הבושם האהוב עליי הוא LA VIE EST BELLE הקלאסי של לנקום. יש בו מתקתקות עדינה, הוא קצת פרחוני וקליל".

שיער

"השיער שלי חלק ועדיין מלא, אבל עם השנים, בגלל גוונים ופן וצביעת השורשים, הוא נעשה מאוד יבש ופריזי. היום אני עושה החלקה אורגנית אצל הספר שלי אלי כהן, זה מחזיק לפחות שמונה חודשים. אני מגיעה אליו בממוצע אחת לחודש עד שישה שבועות לצורך שורשים או גוונים, והוא שם לי גם אמפולה לצוואר שהיא כמו מזון מלכות. בבית אני חופפת עם הסדרה המצוינת לשיער ADDMINO-18 של ADD-PLEX. יש לי גם פטנט: כשאני מאחרת להגיע למספרה והשיער הלבן מבצבץ, אני מניחה על החלק העליון של הקרקפת תוספת שיער שהכין לי אלי כהן, שהוא גם מומחה לפאות. ככה, בעזרת שני קליפסים, זה פתרון ביניים מעולה".

>> שלומית אהרון בטריק מפתיע: משחה לכאבי שרירים במקום קרם עיניים

גבות

"לא נוגעת בגבות שלי, להוציא פעם אחת בלבד, כאשר לפני חמש שנים מישהי שכנעה אותי לעשות מיקרובליידינג. אני לא מנקה ולא צובעת, אין לי אפילו פינצטה בבית".

מני פדי

"אני מגיעה קבוע ל'מושלמת' מתחת לבית שלי בשרונה. יש לי שם מנוי לפדיקור בלבד כי מניקור אני לא עושה. אני משייפת לבד ולא שמה שום לק צבעוני. על פדיקור אני מקפידה מדי שישה שבועות, ובחורף כל חודשיים עד שלושה".

בושם LA VIE EST BELLE של לנקום. 249 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם LA VIE EST BELLE של לנקום. 249 ש"ח | צילום: יח"צ
שמפו משקם ADDMINO-18. מחיר 110 ש"ח ל־250 מ"ל | צילום: יח"צ
שמפו משקם ADDMINO-18. מחיר 110 ש"ח ל־250 מ"ל | צילום: יח"צ

 

>> זה הסוד של עינת ארליך לעור מושלם גם אחרי גיל 50

כושר

"אני עושה מעט מדי, לצערי. יש לי בבית מזרן פילאטיס ואני מבצעת בעצמי תרגילים, קצת בטן, גמישות וכוח. בגינה מתחת לבית יש מתקנים של העירייה, אז לפעמים אני יורדת לשם. האירובי היחיד שלי הוא על הבמה. אני מדוושת בתוך העיר על אופניים וכמעט לא מזיזה את הרכב, ועדיין אני מרגישה שאני עושה לעצמי הנחות בכל הקשור לכושר".

תזונה

"אני בהשתדלות. בעבר היו לי חמש שנים שבמהלכן לא אכלתי גלוטן וסוכר מתוך הרגשה שסוכר הוא רעלן לגוף. ירדתי אז 6-5 קילוגרמים והרגשתי מצוין. אבל אז באה הקורונה, והפסקנו לרקוד ולעבוד. זה היה לפני שהתגרשתי, והתחלנו לחגוג על ארוחות גדולות ופסטות ופיתות וגלידות ומה לא. נפתחה לי הצ'אקרה למתוק ותפחתי בשבעה קילוגרמים. עכשיו אני מנסה לחזור לתזונה ללא סוכר וגלוטן וזה די מצליח, אבל עדיין לא חזרתי לעצמי מבחינת המשקל. כבר אין לי את האדיקות של פעם. בעבר, בחזרות להצגות חנוכה, הייתי ממש קתולית ולא נוגעת בסופגניות. היום אני אומרת יאללה, נחלוק, וגם לא מונעת מעצמי מנה אחרונה במסעדה. בבוקר אני רק שותה שתי כוסות קפה עם חלב שיבולת שועל. הארוחה הראשונה שלי היא בין 12 וחצי לאחת בצהריים, וכוללת סלטים עם חלבון, ביצה קשה או חזה עוף. אני אוהבת מאוד בשר בקר, אבל אני אוכלת מעט. הפירות שלי הם בננות ותפוחים, ואני אוהבת אגוזים למיניהם. הפטיש שלי הוא במבה. לאחרונה נסעתי לבקר את הבן שלי בקמבודיה והבאתי איתי 60 שקיות במבה. יש לי נכד אחד בארץ, ואנחנו מתחרים על מצבור הבמבה בבית".

הטיפ שלי

"הגעתי לגיל שאני מוציאה מהחיים שלי בלי לחשוב פעמיים את כל מה שמעיק עליי, מפריע לי, לא נכון לי ושואב ממני אנרגיות. את לא עושה החלטות כאלה ברגע, זה אפקט מצטבר, ורגע אחד שובר את גב הגמל. היום אני סופחת מהסביבה שמחה ורוגע, ויחד עם חצי ציפרלקס ביום החיים שלי מסודרים. אין לי שום פחד של לבד, אני בוחרת מתי להיות לבד ומתי לא. אני עובדת יותר ממה שחשבתי שאעבוד בגיל שלי. לפני הקורונה הרגשתי עייפות החומר ותחושה שבא לי לתלות את הנעליים, אבל ככל שחלף הזמן התחלתי להתגעגע לעשייה וזו מתנה גדולה להרגיש שאת רצויה ומבוקשת. אני מודה על זה".