יעל גולדמן פפר: "אני לא רוצה להיראות בת 20, אני רוצה להיראות סבבה לגילי"

יעל גולדמן פפר | צילום: אלכס ליפקין
יעל גולדמן פפר | צילום: אלכס ליפקין

היא מכורה למסכות פנים, לא מתביישת להודות שהיא עושה בוטוקס ולא שוללת ניתוח פלסטי. יעל גולדמן מקפידה לטפח את עצמה ולאהוב את עצמה כפי שהיא, ויש לה שלושה טיפים חשובים לחיים

88 שיתופים | 132 צפיות

יעל גולדמן פפר, 44, דוגמנית, מגישת טלוויזיה ופרזנטורית של מותג הביוטי והאסתטיקה לאונרדו "LEO", נשואה לשחקן אורי פפר ואם לשלושה.

שגרת טיפוח

"אני מהמאוד מטופחות כבר מגיל צעיר. תגידו שזו לא חכמה כי הנראות זה חלק מהעבודה שלי, אז אולי זה יופי של תירוץ אבל אני באמת אוהבת את נושא הטיפוח. בשלוש השנים האחרונות אני חולקת תוכנית טלוויזיה עם מימי לוזון, מומחית גדולה עם קבלות בתחום, אז גם צברתי הרבה ידע ואני מקפידה יותר מבעבר. העור שלי דק ויבש. שגרת הבוקר שלי מתחילה עם סבון פנים של מימי לוזון ועם סרום שלה, אחר כך אני עוברת לקרם לחות של בובי בראון. אני מכורה למסכות פנים מכל סוג, כולל מסכות בד, ובערב אני משתמשת בחומצות לפנים של מימי לוזון. אחרי השטיפה אני שמה שמן BOTANIC 2 CB של ג'ייד. תכשירי הגנה אני מחליפה לעיתים קרובות".

>> ענת בירן-פרוסט: "יש יופי בהתבגרות, אני לומדת להתיידד עם הקמטים שלי"

קוסמטיקאית

"טיפולי פנים אני עושה אחת לחודש אצל מימי לוזון, היא משלבת גם טיפולי מיכשור ועל כל מה שהיא עושה אני אומרת אמן. עשיתי הסרת שיער במכון של לאונרדו עם המכשור שלהם, זה היה מהיר ובכלל לא כואב. זה בעיניי שיפור באיכות החיים בבחינת 'שגר ושכח'".

קרם לחות EXTRA REPAIR MOISTURE CREAM INTENSE של בובי בראון. 495 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ
קרם לחות EXTRA REPAIR MOISTURE CREAM INTENSE של בובי בראון. 495 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ
מסכת זהב לפנים של מימי לוזון. 769 ש"ח ל-50 מ"ל | צילום: יח"צ
מסכת זהב לפנים של מימי לוזון. 769 ש"ח ל-50 מ"ל | צילום: יח"צ

אנטי אייג'ינג

"אני לא מוטרדת מהגיל. אני מבינה שזה חלק מתהליך טבעי שעובר על כולנו ואני לא רוצה לחזור להיראות בת 20, אבל אני כן רוצה להיראות סבבה לגילי ומאמינה שחשוב לשמור ולשמר. בוטוקס? למה לא, אני עושה אצל ד"ר ענבל גת מ-ATO. עם הזרקות של חומצה היאלורונית עוד לא התחלתי, אבל אני מאמינה מאוד במכשור עם הטכנולוגיות החדשות. אני לא שוללת ניתוח פלסטי במקרה שמשהו יפריע לי מאוד, כי אולי עדיף לעשות מיני ליפט על פני הרבה הזרקות, אבל אני מאמינה שעד שאגיע לגיל 50 – הטיפולים הלא ניתוחיים עם מכשור מתקדם וטכנולוגיות חדשות, יביאו פתרונות טובים".

איפור

"ביומיום מחוץ לשעות העבודה, אני לא מתאפרת בכלל. לענייני עבודה אני מקפידה על איפור לא כבד. אני משתמשת במייקאפ שהוא גם BB עם מקדם הגנה של סבוקלם, בקונסילר של בובי בראון ובפלטת צבעים של איל מקיאג'. אני מכורה למעגל ריסים, חברתי מלי לוי גילתה לי אותו לפני 20 שנה, והוא חלק בלתי נפרד מתיק האיפור שלי כי הוא ממש יוצר מראה של עין פתוחה. אני אוהבת את המסקרה שלי בצבע חום, כי מצאתי שהצבע הזה יותר מעודן עליי ויותר מחמיא. אני משתמשת בדרך כלל במסקרה חומה של מייבלין ניו יורק או בהיפנוז של לנקום. השפתונים שלי הם תמיד איכותיים ומלאי לחות, אני אוהבת את בעיקר את אלה של לאוקסיטן או של לה רוש פוזה. בסיום האיפור אני אני שמה פודרה מינרלית עם SPF 30 של LEO".

צלליות של איל מקיאג'. 239 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
צלליות של איל מקיאג'. 239 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
מסקרה חומה HYPNOSE BRUN-HYPNOTIC של לנקום. 159 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה חומה HYPNOSE BRUN-HYPNOTIC של לנקום. 159 ש"ח | צילום: יח"צ
פודרה מינרלית עם SPF 30 של LEO | צילום: יח"צ
פודרה מינרלית עם SPF 30 של LEO | צילום: יח"צ

בושם

"זאת נקודה רגישה אצלי. בעבר הייתי נדבקת לבושם ונשארת איתו שנים, ככה היה לי למשל עם קוקו מדמואזל של שאנל. אבל אז עברתי לבשמים מולקולריים (בשמים המבוססים על מולקולות ריח המפותחות במעבדה, דב"א), ולאחרונה אני מערבת בושם של דיור עם בושם מולקולרי, ויש לי גם בושם של ג'ו מלון. אוהבת את הבשמים שלי פרשיים, לא כבדים".

שיער

"יש לי שיער כמו של ילדה: רך מאוד, לא מלא ולא דק. הוא רגיל וגלי ויש לו נפח. לפני כשנה התחשק לי פתאום קצר ואהבתי אותו לרגע, ועכשיו אני עובדת בלהאריך אותו ולחזור להיות אני. מעצב השיער שלי כבר שנים הוא מתן חליבה. הוא עושה לי שטיפות אחת לכמה שבועות והן שומרות על שיערי החום, יפה וחי. אני משוגעת עליו ולפעמים אני אפילו קופצת אליו סתם לקפה. אני חופפת שיער עם שמפו ומסכה מסדר DISCIPLINE של קרסטס, יום כן יום לא".

גבות

"אני לא ממש מסדרת גבות, הן יפות ועבות. הפעם האחרונה שנגעתי בהן הייתה בסגר השני. ביומיום אני מסרקת אותן במסקרה שקופה".

מני פדי

"אני עושה מניקור ופדיקור ב'ניילס', אבל מני אני עושה רק לפני צילומים. אני לא עושה לק ג'ל, ובכלל לא מבינה את כל הטירוף סביב הציפורניים, אני לא שם ולא מתחברת. כשמדובר בפדיקור, אני מקפידה שיהיו מטופחות ותמיד בצבע טבעי".

שמן לפנים CB2 BOTANIC OIL של ג'ייד. 149 ש"ח | צילום: יח"צ
שמן לפנים CB2 BOTANIC OIL של ג'ייד. 149 ש"ח | צילום: יח"צ

כושר

"יש תקופות שאני מקפידה יותר, יש תקופות שמקפידה פחות ויש תקופות שלא בא לי בכלל. אני מתאמנת רק בשעות הבוקר, בערב אני לא מסוגלת. כל הנושא של ריצות לא מדבר אליי בכלל, פילאטיס מכשירים ומזרן אני אוהבת. בתקופות טובות אני מתאמנת בכמה מכוני כושר, אימוני כושר ואירובי, ורק אל הסטודיו של ליקי רוזנברג אני תמיד חוזרת. יש לי גם מאמן אישי, חביב אוזנה, שלזכותו יאמר שהוא ממש 'יישר' אותי. דבר אחד אני יודעת: כשמתאמנים מרגישים יותר טוב, ישנים יותר טוב ונראים יותר טוב".

תזונה

"אני משתדלת לאכול בריא. הגילטי פלז'ר שלי קשור לקינוחים ומתוקים למיניהם, אין מצב שלא יהיה אצלי שוקולד בבית. אני בהחלט לא ממכורי וולט ומשתדלת להכין אוכל מבושל, מנסה לאכול כמה שפחות בשר מטעמי מוסר ואם מחליטים להזמין המבורגר – אז שלי יהיה טבעוני. אני אוכלת מעט דגים, הרבה ירקות ופירות, ומקפידה על ויטמינים כמו ויטמין סי ומולטי ויטמין".

קרם BB עם מקדם הגנה של SeboCalm. מחיר 164.90 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
קרם BB עם מקדם הגנה של SeboCalm. מחיר 164.90 ש"ח | צילום: מוטי פישביין

טיפים לחיים

"בתחום הטיפוח: תחיו בקבלה והשלמה ואל תיפלו לטרנדים, אלא לכו עם מה שמתאים ונכון לכן. תטפלו רק במה שמפריע לכן, וגם את זה במינון, והכי חשוב – תקפידו לאהוב את עצמכן.

בתחום הזוגיות: המתכון לזוגיות בריאה הוא פרטנר כזה ששניכם אוהבים ונהנים מדברים, שניכם לא מתעכבים על קטנות בריבים ויודעים איפה שווה באמת לריב והיכן ממש לא. המתכון לזוגיות בריאה, ולמדתי אותו מחיי, הוא המרחק. כשהבעל לפעמים רחוק, במקרה שלי בענייני עבודתו כשחקן בחו"ל, לומדים להתגעגע ולהעריך – וזה מייצר שבירת שגרה שהיא מצוינת לכולם.

באימהות: תקפידו על זמן איכות של אחד על אחד עם כל ילד בנפרד. תפנו לכל אחד זמן משלו, זה יחזק ויעמיק את הקשר".

>> סיון קליין חושפת את התופעה שתקפה את פניה אחרי הלידה