אניה בוקשטיין: "ניתוח? אולי עוד 20 שנה. בינתיים אני עושה בוטוקס ואוהבת את עצמי"

אניה בוקשטיין בצילומי קמפיין Good night | צילום: רפי דלויה
אניה בוקשטיין בצילומי קמפיין Good night | צילום: רפי דלויה

איזה טיפולים היא מקפידה לעשות לפני צילומים, מהי הבעיה הכאובה שמחייבת אותה לעשות ספורט ועם איזו בעיית עור היא למדה לחיות בשלום? אניה בוקשטיין פותחת תיק ומגלה סודות טיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

אניה בוקשטיין, 40, שחקנית וזמרת, לאחרונה הצטלמה לקמפיין ויסוצקי "GOOD  NIGHT" – חליטות צמחים עם שילוב רכיבים הידועים בסגולותיהם המרגיעות. נשואה ואם לבת, מתגוררת בתל אביב.

>> זה הסוד של עינת ארליך לעור מושלם גם אחרי גיל 50

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור רגיל שנוטה לשמנוני. אני מטפחת את העור שלי באדיקות. כילדה הייתי מאוד מחוצ'קנת ועד היום לפעמים מופיע חצ'קון פה ושם, זה מעצבן. יש לי גם פסוריאזיס קל, עניין של מצב רגשי ומזג אוויר, ואני חיה איתו בשלום. את המודעות לטיפוח קיבלתי מאימא. גם כשהיינו עולים חדשים ולא היה לנו, היא הקפידה על קרמים ועל קרם הגנה, ואני זוכרת אותה כל היום מתמרחת. אני מאמינה במשמעת עצמית ובשמירה על העור על בסיס יומיומי. אני מתחילה את השגרה שלי עם סבון פנים SPACIAL CLEANSING GEL של דרמלוג'יקה ומעל קרם לחות LAIT CREAM CONCENTRE של אמבריוליס. בחורף אני משתמשת בחומצות. קרם ההגנה של הוא PURE SHOTS של איב סן לורן עם מקדם הגנה 50 SPF. אני מסירה את האיפור בלילה עם שמן מסדרת TOP SECRET של איב סן לורן, שמוריד היטב את האיפור ומנקה במי פנים של החברה הספרדית קסמרה. קרם הלילה הוא מולטי ויטמין של דרמלוג'יקה. בגדול אני לא מקובעת על קרמים ואוהבת לשנות, אני מאמינה שצריך לגוון. קרם הגוף שלי הוא של ד"ר פישר".

ספיישל קליניסינג ג'ל של דרמלוג'יקה. 190 ש"ח ל־250 מ"ל, להשיג בנקודות המכירה ובאתר דרמלוג'יקה dermalogica.co.il | צילום: יח"צ
ספיישל קליניסינג ג'ל של דרמלוג'יקה. 190 ש"ח ל־250 מ"ל, להשיג בנקודות המכירה ובאתר דרמלוג'יקה dermalogica.co.il | צילום: יח"צ

 

אפקטיב קר קרם גוף מועשר בחמאת קקאו של ד"ר פישר | צילום: יעל האן
אפקטיב קר קרם גוף מועשר בחמאת קקאו של ד"ר פישר | צילום: יעל האן

קוסמטיקאית

"אני מטופלת אצל טלי לגזיאל שעושה לי טיפול רצח. אני מגיעה אליה אחת לחודשיים לטיפול מדהים שמקלף ומחדש את העור. כשבא לי להתפנק אני הולכת לטיפול פנים בדרמלוג'יקה".

אניה בוקשטיין בצילומי קמפיין Good night של ויסוצקי | צילום: רפי דלויה
אניה בוקשטיין בצילומי קמפיין Good night של ויסוצקי | צילום: רפי דלויה

אנטי אייג'ינג

"אני מטופלת ב-ATO קליניקה לאסתטיקה רפואית של ד"ר ענבל גת ולידיה נחום. אני עושה שם טיפול בשם ATO SIGNATURE FACIAL, שמנקה את העור ומעודד אותו לייצר קולגן ואלסטין. בגדול זה כל מה שצריך אחת לחודש בשביל עור נקי ואחיד. לפני הצילומים לוויסוצקי, עשיתי אצלם גם טיפולי אנטי אייג'ינג עם מכשיר IRON U בשילוב עם מכשיר אולטראפורמר למיצוק והידוק העור. אני עושה בוטוקס לפעמים, אבל לא יותר מדי כי זה לא רעיון טוב בשבילי כשחקנית, ולעיתים מוסיפה טיפול בוסטר. ניתוח פנים רחוק ממני. אולי בעוד 20 שנה. בינתיים אני אוהבת את עצמי בכיף".

איפור

"זכיתי להיות פרזנטורית של מותג שאני אוהבת מאוד, איב סן לורן, ואני משתמשת במייקאפ ובקונסילרים שלו, אוהבת במיוחד את טוש אקלה המושלם, וגם את המסקרה שלהם. אני לא אוהבת צבע לשפתיים, ומעדיפה למרוח עליהן דברים רפואיים עם חמאת שיאה בגוון רך וטבעי".

טוש אקלה של איב סן לורן | צילום: יח"צ
טוש אקלה של איב סן לורן | צילום: יח"צ

בושם

"אני משתמשת בבושם של קום דה גרסון, יש לו ריח עצי עם נוכחות. אני לא אוהבת בשמים מתוקים, ואם כבר בושם אז בעל נוכחות מורגשת. לאחרונה הייתי בצילומים במרוקו עם איב סן לורן, מצאתי שם חנות בשמים וקניתי שמנים בריח של תאנה – ואני עפה על זה".

שיער

"יש לי שיער רגיל, לא עבה במיוחד, ואני לא עושה איתו יותר מדי. צבע אני עושה אצל מיקי בוגנים, ויש לי שני ספרים קבועים – יניב זאדה ושי הללי. אני חופפת בבית, יום כן ויום לא לסירוגין, עם שמפו אורגני לילדים שהבת שלי משתמשת בו. מדי פעם אני שמה מסכה של קרסטס מהסדרה השחורה CHRONOLOGISTE".

גבות

"הגבות שלי כבר לא מאוד עבות כמו בעבר, אבל הן דומיננטיות – ארוכות וכהות – ותופסות מקום בפנים. לפני שש שנים הגעתי למושיק טאקו והוא שידרג לי את הגבות, ומאז אני לא נוגעת בהן בעצמי. אני מגיעה אליו אחת לשלושה שבועות ואני שקטה".

מסכת כרולוג'יסט של קרסטס | צילום: יח"צ
מסכת כרולוג'יסט של קרסטס | צילום: יח"צ

מני פדי

"תמיד כססתי ציפורניים. לפני שנה, בעקבות המחזמר "לא רק בלונדינית", בו השתתפתי, נהייתה לי פנטזיה לציפורניים ורודות וארוכות, אז עשיתי מבנה אוטונומי. מאז הציפורניים שלי ארוכות ואני נותנת להן כבוד. אני מגיעה באופן קבוע לנייל סטודיו ועושה סוג של ג'ל. ברגיל הן בצבע ניוד, ובחורף אני משתוללת עם צבע שחור".

כושר

"יש לי כאבי גב כרוניים ואני סובלת מכאבים, אז ספורט הוא ממש צורך אצלי. אני מתאמנת במכון 'בוסט' של רוני דואני שלוש-ארבע פעמים בשבוע, כולל גלשן, יוגה פילאטיס ואימוני כוח. כשאני לא מצליחה להגיע, אני עושה הרבה יוגה ביוטיוב עם אדריאן, יש לה מיליוני צפיות והיא עושה את כל שיטות היוגה האפשרויות. הליכות אני עושה רק כשאני בפריז".

תזונה

"כבר הרבה שנים אני יודעת מה טוב לי ומה לא. אני מרשה לעצמי לחרוג מזה כשאני בחופש, ולקראת צילומים אני יודעת להתאים את עצמי – שותה יותר מים ולא נוגעת בסוכר, אבל הכול בנינוחות. אני לא סובלת סטרס באוכל. אני שותה תה ירוק פעם-פעמיים ביום. אני לא צמחונית אבל כמעט לא קונה בשר הביתה, אלא רק שניצלים לילדה. בדרך כלל ארוחת הצהריים שלי כוללת דג עם ירקות, סלט קינואה, טחינה ואבוקדו. אני מאוד אוהבת מתוק וסוכר, הגילטי פלז'ר שלי זה עוגיות ושוקולד. אני אוהבת דברים קריספיים".

טיפ לחיים

"תזכרו שהכל מסתובב. כל מה שמרגיש לנו כרגע בלתי אפשרי, או נורא קשה – בסוף הכול דינמי לטוב ולרע והדברים מסתדרים. הסבלנות משתלמת. צריך תוכנית ולהאמין שהכל יקרה לפיה, אבל צריך לעזור לה וצריך אמונה. אני אדם הכי חילוני, האמונה בעיני אינה שמורה לדת ואין לזה קשר. כשיש רגעים שדברים לא מסתדרים ואני מאבדת ביטחון או תקווה, אני מזכירה לעצמי להיות באמונה ובסבלנות, ואז כל מה שאני רוצה קורה".

>> מאיה פישל רוסו: "סוד הכושר שלי הוא כל יום סקס. אני לא מוותרת לג'ובאני"