"אני לא בת 20 ולא רוצה להיראות כזאת": סודות הטיפוח של מיכל זוארץ

מיכל זוארץ | צילום: באדיבות המצולמת
מיכל זוארץ | צילום: באדיבות המצולמת

מיכל זוארץ הפכה לאימא בשנית בגיל 50, חזרה לספסל הלימודים ומתה על פיצות בלילה. בקיצור, הצצנו לתיק האיפור שלה וגילינו שלפעמים גיל זה באמת רק מספר

88 שיתופים | 132 צפיות

מיכל זוארץ-לבקוביץ, בת 54, שחקנית ומנחה, סטודנטית לפסיכולוגיה לקראת תואר שני, נשואה ואימא של טום (21) ואמה (4 וחצי)

>> שלומית אהרון בטריק מפתיע: משחה לכאבי שרירים במקום קרם עיניים

שגרת טיפוח

"יש לי עור רגיל וגנטיקה טובה, אז אני מתחילה את שגרת הטיפוח בבוקר עם שטיפת פנים במים פושרים בלבד. בבית אני מורחת קרם פנים ועיניים של אסתי לאודר מסדרת REVITALIZING SUPREME וכשאני יוצאת החוצה, אני מוסיפה קרם לחות והגנה של יובנה עם מקדם הגנה SPF 50. לאחרונה גם גיליתי את המוצרים של חברת ליראק פריז הצרפתית שעושים עבודה נהדרת ואני משלבת את הקרמים שלהם בשגרת הטיפוח הקבועה שלי. קרם הגוף הקבוע שלי הוא של ויקטוריה סיקרט בניחוח אמבר".

קרם עיניים Revitalizing Supreme Youth Power Eye Balm של אסתי לאודר. 340 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם עיניים Revitalizing Supreme Youth Power Eye Balm של אסתי לאודר. 340 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אין לי. אני לא נוהגת לעשות טיפולי פנים".

אנטי אייג'ינג

"אני נראית צעירה ומרגישה צעירה. אני גם מסתובבת הרבה עם נשים צעירות בגילאי השלושים ואני מרגישה כמוהן, אחרי הכל, יש לי ילדה קטנה. אני יודעת שהבעות הפנים שלי חזקות וזה ניכר בחיוכים שגורמים לקמטי הבעה, אבל הם חינניים בעיני. ועדיין, אחת לשנה בממוצע, אני עושה בוטוקס אצל ד"ר חגית משולם בהרצליה. אני מזריקה בין העיניים, בצידי העיניים ובמצח, לעיתים נדירות מוסיפה קצת חומצה היאלורונית בפנים, אבל מקפידה לשמור על מראה טבעי. אני באמת אוהבת את קמטי ההבעה וגם שרואים את הגיל שלי, הרי אני לא בת 20 ואני לא רוצה להיראות כזאת. קשה לי עם נשים שמגזימות וממלאות את הפנים בצורה מוגזמת, זה פשוט לא יפה בעיניי".

איפור

"ביומיום אני לא מתאפרת בכלל, גם נמנעת ממייקאפ. לכל היותר תתפסו אותי עם לובלו דובדבן או שפתון ורדרד כמעט שקוף של ליראק פריז. כשאני יוצאת ובכל זאת בא לי להשקיע, אני משתמשת במעט BB קרים של גרנייה, מסקרה של ז'יבנשי ועיפרון העיניים של בובי בראון, שמשמש גם כצללית על העפעף העליון ופותח את העין. לעיתים אני מוסיפה גם סומק בהיר של דיור".

לובלו דובדבן. 15.90 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם ובחנויות נבחרות | צילום: יח"צ
לובלו דובדבן. 15.90 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם ובחנויות נבחרות | צילום: יח"צ

בושם

"הבושם שלי הוא INFUSION D'AMANDE של פראדה. אני לא אוהבת בשמים עם נוכחות חזקה, גם לא מתוקים או חמוצים. הבושם הזה הוא מאוד פרשי, מאד טלקי ועם ריח פרחוני, ענברי נעים במיוחד".

שיער

"יש לי שיער די חלק שלא דורש טיפול מיוחד. אני חופפת אותו פעמיים בשבוע ומשתמשת במוצרי השיער של מיקי בוגנים שרכשתי במספרת לליקידס – מדובר בסכנת התמכרות. בנוסף, אחת לשלושה שבועות אני צובעת את השיער לגוון הטבעי שלי במספרה השכונתית שלנו, Hair Story שבשיכון דן. לרוב תתפסו אותי יוצאת משם עם שיער רטוב. אני פחות בענייני פן, אבל אם אני רוצה להשקיע – יש לי את הערכה לשיער של דייסון שהיא באמת מושלמת ויוצרת מראה שיער מטופח תוך דקות".

גבות

"יש לי גבות עבות ואני אוהבת את המראה הטבעי שלהן. פעם בשלושה חודשים אני פוגשת את דורית גבות והיא מסדרת להן את הצורה".

סומק DIOR ROSY GLOW. מחיר 163 ש״ח | צילום: יח"צ
סומק DIOR ROSY GLOW. מחיר 163 ש״ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"אני בתקופת בחינות ולצערי, זה גורם לי לכסוס ציפורניים. מזל שאני מגיעה למירב ומיטל אחת לשלושה שבועות למניקור ג'ל. יש להן מקום מקסים בשכונת נווה שרת, הכי לא פלצני, ותוך שעה אני בחוץ".

כושר

"אני עושה פילאטיס בקבוצה פעמיים בשבוע, בקאנטרי בצהלה וזהו. לא הולכת ולא רצה ובקושי פגשתי בחיי חדר כושר. האיש הספורטיבי באמת במשפחה הוא הבעל שלי, שאני מכנה אותו בשם לבקו – והוא רץ הרבה ועשה גם מרתון ויש לו גם מאמן אישי".

עיפרון עיניים LONGWEAR EYE PENCIL של בובי בראון. 155 ש"ח | צילום" יח"צ
עיפרון עיניים LONGWEAR EYE PENCIL של בובי בראון. 155 ש"ח | צילום" יח"צ

תזונה

"אני רזה באופן טבעי, אבל אני מודה שאני לא דוגמה טובה לאכילה בריאה ומאוזנת. למרות שהייתי רוצה, זה לא ממש מצליח לי ואני לא מנסה לתכנן את היום לפי אוכל. לפעמים אני לא אוכלת עד 11, או מנשנשת חטיף חלבון קטן וזהו. אני גם פחות טיפוס של פיתות וכריכים. בצהריים אני יכולה לאכול שניצל, צ'יפס או שווארמה הכי בכיף. גם בערב אני מנשנשת בלי הפסקה מול הטלוויזיה. כן, עד השעה 11 בלילה. זה יכול להיות תפוז, ענבים, בייגלה או קרמבו. לא חשוב הסדר. רגע, כבר אמרתי גריסיני עם גבינה? ואם יש פיצה בבית, או בורקסים – שאני הכי אוהבת – אז אני אוכל אותם. באופן כללי אנחנו אנשים שאוכלים הרבה במסעדות כי לבקו אוהב ומעריך. זה הבילוי האולטימטיבי מבחינתו ואני משתפת פעולה".

טיפ לחיים

"עם השנים, הרצונות והאתגרים משתנים בהתאם, וצריך לדעת לקבל הכל באהבה ולזרום עם השינויים. לפעמים אני עדיין מתגעגעת למשחק, אבל סדרי העדיפות שלי השתנו. כאימא צעירה חששתי מההשלכות של ההורות על הקריירה ומה יקרה אם אוותר על תפקיד, אך באימהות מאוחרת כבר לא חששתי לתהות אם כדי לי לוותר על זמן איכות עם אמה הקטנה בשביל עבודה. ועדיין, הבחירה הכי חשובה בחיי הייתה להיות אימא. הפכתי לאימא לראשונה בגיל 33, לטום, אבל לא רציתי שבני יהיה ילד יחיד. נלחמתי שנים כדי להפוך לאימא בפעם השנייה, ולא ויתרתי. רק לקראת גיל 50, עם בעלי השני, זכינו באמה. היא שינתה לי פרופורציות ואני מודה לאלוהים כל יום שזכיתי שוב להיות אימא".

בושם PRADA Les Infusions Amande. מחיר 559 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם PRADA Les Infusions Amande. מחיר 559 ש"ח | צילום: יח"צ

ועוד טיפ לחיים

"במקצועי אני עדיין שחקנית, אבל אני ממש לא מתגעגעת לריצה המטורפת או למחיאות הכפיים של הקהל. אני מרגישה שהמרתי אותן במחיאות הכפיים של הקריירה החדשה שלי באוניברסיטה, כסטודנטית לפסיכולוגיה. אף פעם לא מאוחר לחזור ללימודים ואני משקיעה את נשמתי בהם. אני תלמידה מצטיינת, עשיתי מחקר על עכברים בתחום האלצהיימר, מחלה שאבי נפטר ממנה. המאמר שלי זכה להצלחה בעולם ופורסם במגזין מדעי ומאז פונים אלי לגבי מחקרים נוספים. כרגע אני לקראת סיום התואר ואני בפול פאוור לתואר השני. אני מתעניינת בתחום הקליני ובעבודה עם ילדים. אם רוצים – הכול אפשרי".

>> מעין קרת: "אז יש לי קמטים בגיל 46, זה הטבע. מה רע בהם?"