ג'ניפר אניסטון חוגגת 55. עלינו על סודות הטיפוח שלה

מזל טוב! ג'ניפר אניסטון בת 55 | צילום: Lionel Hahn/Getty Images
מזל טוב! ג'ניפר אניסטון בת 55 | צילום: Lionel Hahn/Getty Images

ג'ניפר אניסטון חוגגת 55 והיא זוהרת ורעננה מתמיד. איך היא מטפלת בשיער ועל מה היא ממליצה לטיפוח הפנים והעיניים? כל המוצרים שג'ן לא יכולה בלעדיהם, והם אפילו לא יקרים

88 שיתופים | 132 צפיות

עוד מאז ההופעה הראשונה שלה ב"חברים", היה ברור שהיא הולכת להיות מהאיט-גירלז שיובילו מגמות וטרנדים שיסחפו את העולם. אבל מה שגורם לנו באמת לרצות להיות קצת ג'ניפר אניסטון, זה שהכוכבת הזו לא באה לנקר לנו עיניים (לפחות לא בכוונה). אולי זה משהו בצניעות שלה, בבחירות שלה לא להתפנפן ולהגזים, באיפוק שלה גם על השטיח האדום – אניסטון ידועה כמי שלובשת בהם בעיקר שחור קלאסי – דבר שמחזק את אשליית הנגישות, כאילו היא החברה הכי טובה עוד מהתיכון. היא יפה וכריזמתית, ולמרות שהיא ללא ספק אחת הסלביות הכי גדולות שיש, לא קשה לדמיין אותה יושבת על הספה בפיג'מה ואוכלת במבה (טוב, אולי יותר פרינגלס).

>> מה שטוב לרותם סלע: הקוסמטיקאית הישראלית של כוכבת "חברים"

אניסטון, כמעט תמיד נראית זוהרת בלי מאמץ, אז כשבמגזין !HELLO ריכזו בחינניות את כל האינפורמציה שהיא שיגרה לרשת בנושא שגרת הטיפוח שלה, מיהרנו מיד  לגזור ולשמור את רשימת המוצרים שהיא לא יכולה בלעדיהם, ומסתבר שיש לא מעט כאלה – רובם לא מאוד יקרים במפתיע (לא כללנו את המשלוח), ככה שכל אחת מאיתנו שתרצה, יכולה להיות קצת יותר ג'ניפר.

זוהרת בלי מאמץ. ג'ניפר אניסטון (צילום: GettyImages / Greg DeGuire)
זוהרת בלי מאמץ. ג'ניפר אניסטון (צילום: GettyImages / Greg DeGuire)

שיער

גם אם זה לא היה החלום שלנו (ובוא נודה על האמת, זה כן), אי אפשר להכחיש כמה נחשק היה השיער של רייצ'ל לאורך כל עונות "חברים" האהובה (די בטוח שזה מה שגרם לרוס להתאהב בה) אז גם אם אנחנו לא מאלה שמתחזקות גוונים – זו ההזדמנות שלנו לפחות לטפח אותו כמוה:

>> מודאגת מנשירת שיער? הטיפים ושיטות הטיפול 

מסכות שיער של Olaplex
"אני משתמשת במסכת שיער של Olaplex פעם בשבוע ולעתים קרובות אני נותנת לשיער להתייבש באוויר, כדי להימנע מנזקים הנגרמים על ידי מכשירי עיצוב חמים", אניסטון אמרה למגזין מארי קלייר אוסטרליה, וליתר דיוק למספר 3 הפופולרי של המותג, ש"מחזק את השיער מבפנים, מפחית שבירה ומשפר את המראה הכללי" כך על פי אתר החברה. אתן יכולות למצוא אותו במספרות בארץ ובשלל אתרי קוסמטיקה ברשת.

 

מכורה למסכת השיער של OLAPLEX | צילום: יח"צ
מכורה למסכת השיער של OLAPLEX | צילום: יח"צ

אבקת קולגן
אניסטון לא רק נמנת בין המעריצים של אבקת הקולגן, ומשתמשת בה כמסייע לשמירה על שיער בריא, על העור, הציפורניים והמפרקים, אלא שהיא גם הצטרפה בעצמה למותג בשם ויטאל פרוטאינס, המוכר מוצרי קולגן. לא הרבה זמן אחרי ששברה את הרשת עם כניסתה המאוחרת לאינסטגרם באוקטובר 2019, היא שיתפה שם: "אני כל כך נרגשת להודיע ​​(סוף סוף) שאני מצטרפת לVital Proteins כמנהלת הקריאיטיב הראשית. לפני שנים התחלתי להשתמש ב-Vital Proteins באופן קבוע, אז כשהגיעה ההזדמנות להיות חלק מהמותג בצורה גדולה יותר, קפצתי עליה". ואיך היא משתמשת במוצר? הכי קל שיש, בצורת אבקה, אותה היא מוסיפה לקפה או לשייק של הבוקר, וזה הכל.
יכולות לרכוש אותו כאן: Vital Proteins Collagen Peptides .

>> חלבון ביצה? השיטות לטיפול באזור העיניים

תרסיס לשיער
לפני כשנתיים אניסטון השיקה חברת ביוטי משלה בשם Lolavie עם אג'נדה ירוקה, והמוצר הראשון שהיא השיקה הוא ה- Detangler Glossing. זהו תרסיס קליל המיועד לשיפור הברק, וגם מחליק ומספק הגנה לשיער, והכי חשוב: הוא עשוי מוצרים טבעיים. עלות התרסיס (בגרסה הקטנה) הוא כ-25$, סכום שהיינו לגמרי מוכנות לשלם לשיער כמו שלה, אבל נאלץ להמתין בסבלנות כי עדיין אין משלוחים לארץ. מאחר ואהבנו את האתר, אז נפרגן לה בכל זאת.

עור הפנים

ג'ניפר תמיד נראית זוהרת, בטח ב"תוכנית הבוקר", ונדמה שזו לא רק עבודת המאפרים המקצועיים, אלא שהם גם נהנים מנקודת פתיחה שהיא מגיעה איתה מהבית. אז מה היא עושה בעצם? אניסטון משתפת שיש לה ארבעה כללים: ניקוי עמוק לפנים לפחות 3 פעמים בשבוע, לשתות המון מים, לשמור על לחות העור ואחרון חביב – לישון. רשמנו לפנינו.

בר פיסול הפנים
ג'ניפר כבר הצהירה בווג על אהבתה לאמנית האיפור המקצועית ג'ניפר דמפסי, והיא משתמשת קבועה במוצר הזה שלה. מדובר בבר ידני לפיסול הפנים, מצופה זהב, שבלחיצת כפתור מעסה אותן ומעניק מראה הדוק ומתוח. ניתן להשיג באתרי האונליין, קצת יקר – באזורי ה-200 דולר, אבל נראה שזה עובד לה מצוין.

ננו זיפ
אם במכשירים עסקינן, היא גם מעריצה גדולה של מכשיר הננו זיפ של מעצב הפנים מלאני סיימון: "מעולם לא ראיתי תוצאה כזו ממכונה קטנה כזו", חשפה. מדובר במכשיר אלחוטי ביתי המספק את היתרונות של טיפול פנים בזרם חשמלי בבית, וכאשר משתמשים בו באופן קבוע הוא יכול "לסייע במניעת הפיכת סימני הזדקנות, הפחתת אקנה והחלקת אזור העיניים" – כדברי המותג. יכולות לרכוש אותו כאן.

ניקוי הפנים
אניסטון בעצמה מודעת לכך שהיא טיפוס של הרגלים, "זו די אותה שגרה כבר הרבה זמן", היא אמרה לפורבס עוד ב-2015 ושיתפה שהיא מנקה את הפנים עם סבון של Neutrogena (שעולה בסה"כ כשני דולר) ואז משתמשת בדרך כלל בטונר ובסרום שאותם דווקא היא משנה אחת לתקופה. בשנת 2014 אמרה אניסטון ל-Women's Health שהיא מציעה לעשות "קרצוף שלוש פעמים בשבוע כדי באמת לנקות את העור שלך".

מסכות פנים
אניסטון אוהבת מסיכות פנים ואחת המומלצות לשימוש מבחינתה (אחרי הניקוי המעמיק), היא 111Skin mask – איתה גם העלתה תמונה לאינסטוש.

קרם פנים
אחרי השימוש במסכה, היא משתמשת בקרם לחות Positively Radiant Hydrating Facial Moisturizer של Aveeno, שעל פי המותג וההמלצות של אניסטון, פועל אינטנסיבית בלילה וגורם לה לקום עם עור זוהר.

שיזוף
את הנזקים של החשיפה הנחשקת לשמש שרובנו אוהבות לאהוב, אנחנו מכירות, ככה שלא סתם אניסטון הגדירה את השיזוף כאחד החסרונות הגדולים שלה בריאיון ל-Refinery29 בשנת 2017.
לכן היא רואה את קרם הגנה Aveeno SPF 50 כמאסט, והוסיפה שהיא משתמשת גם באלוורה מהגינה שלה לאחר שיזוף. "גם קרם לחות יומי וגם מסנן קרינה יחד הם המפתח", אמרה ג'ניפר לפורבס. "אני משתמשת בקרם הלחות היומי של Aveeno Positively Radiant, שהוא בעל SPF 15 ואני מערבבת אותו עם קרם ההגנה של Aveeno, ומניחה אותם על הפנים, פסיכולוגית זה לא גורם לי להרגיש שאני מעמיסה שכבות. זהו בערך!". 

קרם פצעונים
כשהיא מקבלת חצ'קון (אמרנו כבר שהיא אנושית?) "ראשית אני מגלגלת עיניים ומתעצבנת, ובדרך כלל אשים תחליב לייבוש כלשהו", כך סיפרה למגזין "אל". כשהיתה צריכה, השתמשה בתחליב הייבוש של מריו בדסקו.

>>> "מגיל 17 המשקל שלי לא השתנה". ריטה מגלה סודות טיפוח

עיניים

כשנשאלה על ידי ווג איך היא מצליחה להיראות כל כך נהדר גם לפנות בוקר, היא ענתה "מסכות עיניים ומקלות קריו".

מקלות קריו
מדובר בכלים המיועדים להקפאה לשימוש בפנים, מחזיקים אותם במקפיא למשך הלילה ומשתמשים בבוקר. הם מסייעים בשיפור ובוויסות זרימת הדם, הרגעת דלקות והידוק הנקבוביות. רק אנחנו שואלות את עצמנו, למה שלא פשוט נקפיא כפיות? אבל אם אתן מהמקפידות, אתן יכולות למצוא את המוצר הזה בשלל אתרים ברשת, בעלות של דולר ואילך. הנה כאן למשל.

מסכת עיניים
אניסטון משתמשת במסכות עיניים לא מעט והיא כנראה כתובת מצוינת להתייעצות בכל הנוגע אליהן, אבל אנחנו בחרנו מבין המלצותיה את זו שמבטיחה "הפחתת קמטים גם אחרי שימוש אחד", ומתהדרת בשם הקסם של עולם הביוטי -רטינול: Benefice Wrinkle Resist 24 Pure Retinol Express של Shiseido .

איפור

מסקרה 
באשר למוצרי היופי שהיא קונה שוב ושוב, אמרה ג'ניפר ל-Refinery29:"אני אוהבת את המסקרה של לוריאל – לאש אאוט".

קונסילר
על הקונסילר של Clé de Peau Beauté, אמרה השחקנית למארי קלייר אוסטרליה, שאם הייתה צריכה להישאר עם 5 מוצרי איפור בתיק האיפור שלה, הוא בוודאות יהיה אחד מהם כי "הוא מסתיר עיגולים כהים וכתמים, בעל כיסוי מלא לאורך זמן ונותן גימור חלק". אנחנו יכולות לרכוש אותו אונליין בNordstrom.