מה שטוב לרותם סלע: הקוסמטיקאית הישראלית של כוכבת "חברים"

קרן ברטוב | צילום: צילום מסך מאינסטגרם keren_bartov
קרן ברטוב | צילום: צילום מסך מאינסטגרם keren_bartov

הפרק עם הגאווה הישראלית: קרן ברטוב מטפלת בקביעות בפניהן של רותם סלע וגל גדות, ובשנה האחרונה גם בדמי מור, נטלי פורטמן וסימון קאוול - אבל הלקוחה החדשה שלה ריגשה אותנו ברמה אחרת לגמרי

88 שיתופים | 132 צפיות

קוסמטיקאית העל קרן ברטוב ממשיכה לעשות חיל מעבר לים, ובסוף השבוע אירחה בקליניקה שלה אורחת חדשה ואדירה בהחלט.

>> הקוסמטיקאית של הסלבס חושפת סודות ממיטת הטיפולים

הקוסמטיקאית, שמטפלת בדרך קבע בפניהן של גל גדות, רותם סלע, יעל בר זוהר, אנה ארונוב וכוכבות ישראליות נוספות, חנכה לפני שנה בדיוק את הקליניקה שלה בשכונת נוטינג היל בלונדון, והפכה מאז למוקד עלייה לרגל לכוכבות בינלאומיות דוגמת דמי מור, ריטה אורה, סופיה ורגרה, נטלי פורטמן ועוד ועוד. בסוף השבוע היא קיבלה אורחת חדשה מיוחדת – השחקנית קורטני קוקס, הלא היא מוניקה מ"חברים".

בפוסט מרגש ומחויך שהעלתה ברטוב בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה על קוקס שהיא "חברתה החדשה", והוסיפה: "נהניתי לצפות בך בטלוויזיה, אבל מעריכה אותך אפילו יותר במציאות. שמחתי להכיר אותך ולדאוג לעור שלך. האייקונית האהובה עליי".

קרן ברטוב וקורטני קוקס | צילום: צילום מסך מאינסטגרם keren_bartov@
קרן ברטוב וקורטני קוקס | צילום: צילום מסך מאינסטגרם keren_bartov@

לא מזמן אירחה ברטוב גם את שופט הריאליטי הקשוח סיימון קאוול, שהגיע לטיפול פנים יחד עם בת זוגו. "יש לו מודעות גדולה למראה, הוא שמור וממש חתיך", אמרה ברטוב וסיפרה קצת כיצד התרשמה ממנו ועל הטיפול שעבר: "שילבתי אצלו גם גלי רדיו והוספתי לייזר. הוא איש מדהים, הכי פתוח, נחמד, בלי אגו. לא הפסקנו לדבר, סמול טוק נעים. הרגשתי איתו כל כך בבית, ונוצר ממש חיבור טוב".

בריאיון למגזין "את" לפני כארבע שנים, סיפרה לנו ברטוב כי בכלל חלמה להיות שחקנית וכיצד החלום השתנה והתגלגל למחוזות חדשים. באותה הזדמנות היא סיפרה על הסלבס שמבקרים ומבקרות אותה בקליניקה ואף שיתפה בטיפים לשמירה על העור. משמח לראות אישה שבנתה את עצמה בעשר אצבעות מתפתחת, צומחת וגדלה, והופכת למעצמה בינלאומית. לחיי עוד מלא טיפולים זוהרים ועור מושלם.