ג'ניפר אניסטון היא היאיר לפיד של השטיחים האדומים

ג'ניפר אניסטון | צילום: GettyImages/Matt Winkelmeyer
ג'ניפר אניסטון | צילום: GettyImages/Matt Winkelmeyer

זאת לגמרי היתה השנה של ג'ניפר אניסטון. היא חזרה למסך הקטן אחרי 19 שנות העדרות, פתחה אינסטגרם וגם חזרה להיות מיודדת עם האקס, בראד פיט

88 שיתופים | 132 צפיות

ג'ניפר אניסטון חוגגת יום הולדת 51 אחרי שנה של קאמבק מפואר, אם כי יש שיגידו שהיא מעולם לא הלכה לשום מקום. אניסטון היא "אמריקה'ס סוויטהארט" כבר יותר משני עשורים, אבל מאז ירדה "חברים" מהמסך בשנת 2004, לא ראינו אותה מככבת בסדרת טלוויזיה, להוציא הופעות אורח נדירות של פרק או שניים ב"30 רוק", "דירט" ו"אהבה בוערת". אניסטון היא למעשה יאיר לפיד של השטיחים האדומים: היא לובשת כמעט לחלוטין רק שחור. אפשר לספור על אצבעות הידיים את מספר הפעמים בהן לבשה צבע אחר, כאשר אחת מהן היא ערב חתונתה לבראד פיט.

>> בראד פיט וג'ניפר אניסטון – האיחוד?

נדמה שאניסטון אינה אחת שרודפת אחרי טרנדים, עובדה שלקח לה עשור להצטרף לאינסטגרם. היא הצטרפה לרשת החברתית רק באוקטובר וכבר יש לה 27.5 מיליון עוקבים (ו-24 פוסטים). היא, אגב, עוקבת רק אחרי 295 אנשים, בהם שרליז ת'רון, אלן דג'נרס, פארל וויליאמס, שרה סילברמן, ברק ומישל אובמה, כוהנת היופי של הסלבס (ומי שהמציאה את "טיפול הערפד") ברברה סטרום, בן זוגה לשעבר ג'סטין ת'רו וסטלה מקרטני. אם רשימת האנשים שאחריהם היא עוקבת הייתה רשימת מוזמנים למסיבה, היינו נותנים כליה כדי לחלק בה מתאבנים ושמפניה.

אניסטון היא למעשה יאיר לפיד של השטיחים האדומים: היא לובשת כמעט לחלוטין רק שחור. אפשר לספור על אצבעות הידיים את מספר הפעמים בהן לבשה צבע אחר

הסיבה לכך שאניסטון כיכבה על שטיחים אדומים בשנה האחרונה היא הסדרה החדשה "תוכנית הבוקר", בה היא כיכבה לצד ריס ווית'רספון, ושתיהן גם הפיקה אותה. השתיים כבר נפגשו בעבר בסדרה "חברים", בה היה לווית'רספון תפקיד אורח בתור אחותה הצעירה של רייצ'ל.

הסדרה, שכבר פורסם כי היא תחודש לעונה שנייה, עסקה בנושא ה #מי_טו בצורה מאוד אינטליגנטית ומעוררת מחשבה. אניסטון ורית'רספון היו מועמדות לפרס גלובוס הזהב על משחקן בסדרה, ואניסטון זכתה בפרס ה-SAG על תפקידה.

זהו שינוי מבורך בהוליווד, נשים רבות מבינות כי לשחק זה כיף ואחלה, אבל את השליטה על גורלך את יכולה לקחת לידייך רק אם את מאתרת לעצמך תכנים ראויים, מפיקה אותם ומככבת בהם. ווית'רספון עושה זאת זמן לא מועט, היא הפיקה את שתי העונות של "שקרים קטנים גדולים" ובעונה השנייה הצטרפה אליה ניקול קידמן כמפיקה. גם כאן היא חתומה על הטייטל, ואניסטון לצידה.

>> ג'ניפר אניסטון יוצאת נגד אפליית הגיל בהוליווד

גל גדות, למשל, הבינה מהר מאוד שזה מה שעליה לעשות כדי לייצר לעצמה תכנים איכותיים, ולכן היא ובעלה ירון ורסנו הקימו את חברת ההפקות Pilot Wave ובה הם מפיקים סרט על חסידת אומות העולם אירינה סנדלר. גם מרגו רובי הקימה חברת הפקות, ולצידה שרליז ת'רון שהפיקה את הסדרה המצוינת "מיינדהאנטר" (נטפליקס) ודרו בארימור, שהייתה מהראשונות שחצו את הקווים והפכו למפיקות. היא הפיקה את כל סרטי "המלאכיות של צ'ארלי" וגם את הסרט "מעולם לא התנשקה". את הסרט הבא בסדרת "המלאכיות של צ'ארלי", אגב, שייצא לאקרנים בסופ"ש הבא בכיכובן של קריסטן סטיוארט וקרי וושינגטון, ביימה השחקנית אליזבת בנקס.

"תוכנית הבוקר", ששודרה ברשת החדשה אפל טי.וי, עקבה אחרי עלילות צוות של תוכנית בוקר. אניסטון גילמה את דמותה של מגישת החדשות שהפרטנר שלה להגשה מפוטר אחרי 15 שנים בגלל הטרדה מינית, ועליה לשמור על מעמדה כשדרנית וזאת לנוכח יריבות עם כתבת השטח הפדחנית, ריס ווית'רספון.

ועכשיו, חזרה לאופנה: לאורך השנים נחשבת אניסטון כמי שיש לה סגנון אישי לא מתאמץ, הסגנון של הבחורה בדלת ממול. למרות שהיא יכולה להרשות לעצמה ללבוש בגדים רקומים זהב טהור מבוקר עד ערב, היא בדרך כלל בוחרת בגדים שכל אישה יכולה להרשות לעצמה, כמו חליפות מכנסיים ושמלות שחורות. הבגדים שלה תמיד מחויטים, בדרך כלל חושפים כתפיים ועור שזוף, ואף פעם, אבל באמת אף פעם, לא מתאמצים מדי. זה אף פעם לא יהיה ג'ניפר אניסטון בשמלה גדולה מהחיים שרק ירדה מהמסלול של ולנטינו, אלא אניסטון בשמלה שחורה ומחמיאה. כנראה שהיא מרגישה שהיא לא פאשניסטה ואין לה צורך להוכיח את עצמה ככזו. אנחנו מעריכות את זה, שהרי יותר חשוב מטרנדים, אופנה או כל דבר אחר בעצם, זאת הנאמנות לעצמך והיא זאת שמגדירה סגנון אישי בעצם. בסיבוב היח"צ לסדרה החדשה היא הקפידה ללבוש אך ורק שחור.

ג'ניפר אניסטון | צילום: GettyImages/Jon Kopaloff
ג'ניפר אניסטון | צילום: GettyImages/Jon Kopaloff

לערב ההוקרה "כוח נשי" של מגזין הבידור וראייטי לבשה אניסטון שמלה מפוספסת בכחול כהה (הכי קרוב לשחור, אל תתקטננו) של אלכסנדר מקווין. השמלה עולה 1,340 דולר (4,718 ש"ח), ואניסטון הקפידה לשלב בה את הפריט הלוהט של החורף – חגורת סטייטמנט. שימו לב שהכתפיים מרובעות ומוגבהות בעזרת כריות כתפיים, בדיוק כמו ב"חליפת הכוח" שעושה קאמבק מהניינטיז.

ריס ווית'רספון ואניסטון, שתיהן בשחור, באירוע השקת הסדרה בכיכובן. ווית'רספון לובשת שמלה של המותג הצרפתי סלין האהוב עליה במיוחד, ואילו אניסטון בחרה במעצב אמריקאי בשם ג'יימס גלנוס, בשיער גלי עם גוני שמש ובאיפור טבעי.

זה אחד הלוקים המוצלחים של אניסטון. היא משלבת חצאית סאטן שחורה עם סיומת תחרה עם חולצה מכופתרת ובלייזר שחור מחויט. יש פה שכבות ומרקמים שונים של שחור, החצאית משדרת רכות ונשיות, הבלייזר מעניק מסגרת נוקשה וגברית יותר, ויחד מתקבל לוק מתוחכם ומונוכרומטי. ווית'רספון קצת פישלה בלוק הזה עם שמלה לא מחמיאה.

פה מדובר בלוק פחות מוצלח עבור שתי הכוכבות, אם שואלים אותנו. עזבו את זה שריס מוכנה לסיבוב ברים ביום פטריק הקדוש, אניסטון שילבה חגורה שחורה איפה שיש דוגמה עם פפיון בשמלה עצמה, המייתרת לחלוטין את החגורה. יכול להיות שהן כבר אחרי סיבוב השתייה? דרך אגב, אנחנו לגמרי בעד הקארה החדש של ריס, הוא מושלם ממש.

את השמלה המוצלחת מכולן שמרנו לסוף: אניסטון לבשה אותה כשהתארחה בתוכנית האירוח של סטיבן קולבר. זוהי שמלה שחורה של פראדה, שבולטת מאוד בגלל האבזם המעניין במרכזה, השאוב מעולמות התוכן של מצנחי רחיפה. השמלה חושפת את כתפיה השזופות של אניסטון, כמו שהיא אוהבת. בכנות, הסגנון של אניסטון קצת משעמם אותנו והיינו שמחות אם חברותיה לביזנס היו עורכות לה אינטרבנשן אופנתי ומכריחות אותה ללבוש צבעים אחרים או פרינטים מדי פעם. יכול להיות שיש לה פוביית צבעים? יש בכלל לדבר כזה? יכול להיות שרק בגלל זה היא ביטלה את החתונה עם ג'סטין ת'רו?