התרגשנו: דיור החליפו את בלה חדיד בדוגמנית ישראלית

כבר לא. דיור נפרדים מבלה חדיד לטובת דוגמנית ישראלית | צילום: Shutterstock
כבר לא. דיור נפרדים מבלה חדיד לטובת דוגמנית ישראלית | צילום: Shutterstock

היא משלנו: בזמן שבעולם נשמעים עוד ועוד קולות אנטי-ישראלים, הדוגמנית הישראלית מאי תגר נבחרה להיכנס לנעליה של הדוגמנית הבינלאומית בלה חדיד. מרגש

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שאביה, מוחמד חדיד, השווה את ישראל לנאצים, ובזמן שהיא ואחותה, ג'יג'י חדיד, ממשיכות להעלים עין ממעשי הזוועה של חמאס – בבית האופנה דיור החליטו לבחור בדוגמנית ישראלית לקמפיין החגים היוקרתי שלהם, במקומה של הדוגמנית בלה חדיד. לא ברור האם יש לעיתוי משמעות עמוקה יותר, אבל אין ספק שזה משהו מעודד בימים בהם יותר ויותר קולות אנטי-ישראליים נשמעים ברחבי העולם.

>> גלית התפרצה להפגנה פרו פלסטינית עם שלטי החטופים

הדוגמנית שקטפה את הג'וב הנכסף היא מאי תגר. הדוגמנית הישראלית הצטלמה כבר לקו הביוטי של דיור, ואף כיכבה בקמפיינים של בתי אופנה יוקרתיים כמו הקמפיין האקסקלוסיבי של Loewe למגזין ווג יוון, הצטלמה למגזין הצרפתי מדאם פיגארו ולשער של מגזין ELLE וצעדה על המסלול של בוטגה ונטה, אבל קמפיין החגים של דיור הוא ללא ספק קפיצת מדרגה של ממש.

>> ממיכל אנסקי עד מורן אטיאס: ישראל נגד אנג'לינה ג'ולי

מאי תגר לדיור | צילום: יח"צ
מאי תגר לדיור | צילום: יח"צ

תגר בת ה-25, מיוצגת בישראל בסוכנות יולי ומיוצגת בחו"ל בסוכנות IMG לצד הדוגמניות והטאלנטיות המצליחות בעולם, בהן גל גדות, היילי ביבר, אמה מקי, מירנדה קר, סיינה מילר וגם האחיות חדיד. תגר מתגוררת כיום בברצלונה עם בן זוגה, ולאחרונה סיפרה לנו על הסוד שלה לשמור על איזון בעולם הדוגמנות ההפכפך.

>> אמיצה שלנו: התגובה המדהימה של דודו בר אור לחרם נגדה

"התחלתי לדגמן בגיל 16 עם ליווי צמוד של ההורים שלי, ואני ממליצה לכל בחורה צעירה לא לוותר על ההורים עד גיל 18-19", סיפרה בריאיון לכתבתנו דליה בן ארי, "אני ממליצה גם לפתח סוג של אדישות לגבי קמפיינים שמגיעים או לא. זו מן מגננה לשמור על עצמי, כי בחיי דוגמנית יש גם הרבה 'לא'. אני שמחה כמובן שבאים קמפיינים יוקרתיים, אבל אני לא מתרגשת מדי ולא לוקחת ללב, אלא מתייחסת לזה כאל עוד עבודה".

>> הדס בשן נלחמת באמצעות החזרת אהבה: "אין סלב שלא שמע ממני"

ויש לה עוד סוד לשמירה על יציבות בחיים, קוראים לזה אהבה. "בגלל חוסר היציבות במקצוע, העובדה שיש זוגיות יציבה עוזרת מאוד, יש עוגן שתמיד ישמור עליך", סיפרה לנו, "בן זוגי עומר שמידט הוא איש עסקים שעובד בברצלונה, ולכן קבעתי שם את הבסיס שלי. מברצלונה נוח לי להגיע לכל אירופה לצילומים ותצוגות. אנחנו נחזור לישראל יום אחד בוודאות, אני לא רואה את עצמי מגדלת ילדים באירופה, אבל כרגע אנחנו עוד לא בשלב הזה. דוגמנות היא לא לנצח אבל זו אחלה עבודה בינתיים, ואני חולמת להמשיך ולקטוף קמפיינים בינלאומיים גדולים".