טיילור מלכוב ואסתי גינזבורג גונבות את ההצגה בטקס פרסי האופנה הבריטי

טיילור מלכוב וג'ורג'יו ארמני | צילום: יח"צ
טיילור מלכוב וג'ורג'יו ארמני | צילום: יח"צ

טקס פרסי האופנה הבריטי: ג'וליה רוברטס עשתה כבוד לארמני, ריהאנה הרימה לעצמה ואיך הגיעו הנציגות הישראליות לשטיח האדום?

88 שיתופים | 132 צפיות

כל העולם מדבר על טקס פרסי האופנה הבריטי היוקרתי שנערך אמש. בשנים האחרונות הופך הטקס הזה לחשוב ומשמעותי מבחינה אופנתית כמעט כמו האוסקר והמט גאלה. הסיבה לכך היא שהסלבס הכי לוהטות נוהרות אליו בהמוניהן. בשנה שעברה היו שם קאיה גרבר, ריטה אורה, לנה דל ריי, פנלופה קרוז, קנדל ג'נר והדובדבן שבקצפת היה כשהדוכסית מייגן מרקל הפתיעה את כולם כשהגישה את פרס מעצבת השנה לקלייר וויט קלר, המנהלת האומנותית של ז'יבנשי ומעצבת שמלת הכלה שלה ושל בר רפאלי. גם רפאלי כזכור הייתה שם עם לוק שעורר לא מעט ביקורת.

השנה רשימת הסלבס הייתה מכובדת לא פחות, עם ג'וליה רוברטס וקייט בלאנשט, שלבשו שמלות מהודרות מבית ארמני פריבה והגישו יחד פרס מפעל חיים למעצב העל האיטלקי ג'ורג'יו ארמני. ״הוא ידוע בזכות העובדה שהוא המלך, האיש, המאסטרו״, אמרה רוברטס על הבמה, "תמיד נוח לי בארמני, והנינוחות הזו הופכת בקלות לביטחון עצמי. אפילו נעלי העקב שלו נוחות. אני מניחה שזה הופך אותו לא רק למעצב נפלא, אלא גם לקוסם שמוכר על ידי כלל התעשייה. אין איש ראוי ממנו לקבל את הפרס הזה ".
על השטיח האדום היוקרתי צעדו גם אמיליה קלארק (או חאליסי בשבילכן), ריטה אורה, הבלוגרית המצליחה בעולם קיארה פראני, אמה רוברטס, טרייסי אליס רוס (בתה של האגדה דיאנה רוס) ועוד.

ריהאנה, שהגיעה מלווה בחברה הטוב הראפר ASAP Rocky, קיבלה מידיה של ג'נט ג'קסון והראפר טיילר דה קרייטור את הפרס לאופנה אורבנית גבוהה על המותג שלה, פנטי. כשהגישה לה ג'קסון את הפרס היא אמרה: ״את אהובה בגלל הסגנון שלך, מוערכת כאומנית ויזמית ואת האישה השחורה הראשונה שהקימה מותג בקבוצת LVMH”. בנאום הניצחון שלה פנתה ריהאנה לסטפני פייר, יו״ר מועצת האופנה הבריטית: ״תודה רבה שהאמנת בי כאישה שחורה צעירה ונתת לי את האפשרות לעשות את מה שאני הכי אוהבת". הלוק של ריהאנה בחסות המותג שלה כמובן הפך בעצמו לשיחת היום והוכרז על ידי הגולשים כאחד הלוקים הטובים שלה אי פעם.

בטקס הייתה גם נוכחות ישראלית מרשימה. אסתי גינזבורג, שבטח היה לה נוח בלונדון הרחוקה ביום בו יצאה ההודעה על כך שאילנית לוי מחליפה אותה בתור הפרזנטורית של גולברי, ולצידה בר זומר וטיילור מלכוב. השלוש צעדו על השטיח האדום לצד השמות הכי לוהטים, איך זה קרה? הן לא קיבלו את ההזמנה הנחשקת מהקונסוליה הבריטית אלא צעדו על השטיח האדום בחסות רשת מועדוני הכושר הבריטית 1rebel שצפויה להגיע לארץ בקרוב. ואי אפשר להגיד שהן לא הצליחו להשתלב נהדר, אם כי היינו מצפות באירוע כזה ללוקים קצת יותר מתוחכמים, אבל לפחות שלושתן לבשו אופנה ישראלית. גינזבורג לבשה שמלה של חברתה הקרובה לי גרבנאו, מלכוב לבשה שמלה של ברטה וזומר של המעצבת חביבת הסלבס אוריה עזרן.

אסתי גינזבורג וטיילור מלכוב | צילום: יח"צ
אסתי גינזבורג וטיילור מלכוב | צילום: יח"צ
בר זומר | צילום: יח"צ
בר זומר | צילום: יח"צ
טיילור מלכוב | צילום: יח"צ
טיילור מלכוב | צילום: יח"צ
בר זומר וג'ורג'יו ארמני | צילום: יח"צ
בר זומר וג'ורג'יו ארמני | צילום: יח"צ
שרה סמפיו וטיילור מלכוב | צילום: יח"צ
שרה סמפיו וטיילור מלכוב | צילום: יח"צ

ועכשיו לפרסים:

נעמי קמפבל קיבלה את פרס אייקון האופנה של השנה; דוגמנית השנה היא הדוגמנית הסודנית המהממת אדוט אקץ'. דניאל לי, המנהל האומנותי של בוטגה ונטה, השאיר אבק לכולם כשקטף לא פחות מארבעה פרסים: מותג השנה, מעצב אופנת הנשים של השנה, מעצב האביזרים של השנה ומעצב השנה. המעצבת שרה ברטון, המנהלת האומנותית של בית האופנה אלכסנדר מקווין, קיבלה את פרס החלוצה על הישגיו הגבוהים של המותג. את פרס מעצב הגברים של השנה קיבל קים ג'ונס, המנהל האומנותי של קו הגברים בדיור ואת הפרס אספה בשבילו דונטלה ורסאצ'ה וגרמה לעוקביה להשתעשע מהמבטא הכבד.

ועכשיו לחלק המעניין, הלוקים של הכוכבות על השטיח האדום:

View this post on Instagram

Star studded #bfcawards2019 #fashionawards

A post shared by Angelica Cheung (@angelica_cheung) on