דנית גרינברג מתחתנת היום: "הפעם אני יודעת שמצאתי את האחד שלי"

דנית גרינברג לתכשיטי דנון קיץ 2022 | צילום: אלכס ליפקין
דנית גרינברג לתכשיטי דנון קיץ 2022 | צילום: אלכס ליפקין

דנית גרינברג תצעד היום לחופה בפעם השנייה והשמחה רבה. כל הפרטים על החתונה ועל התחנה הבאה: תאילנד, ואז ילדים

88 שיתופים | 132 צפיות

היום יעלו הכלה דנית גרינברג (30) ובחיר ליבה ברק חקמט (33) את ירושלים על ראש שמחתם, אבל בתל אביב. המיקום: בית הכנסת העתיק אוהל מועד. על החופה: הרב ראובן נקר. 300 המוזמנים שיגיעו לערב הגדול של השניים, בני משפחה וחברים קרובים, ביניהם יצעדו בתהלוכה רגלית "צבעונית וכיפית" כדברי הכלה. בתום צעידה של כ-10 דקות הם יגיעו לאולם האירועים "בית השמחות", שם תיערך מסיבת החתונה. הם ילוו בלהקת נגנים שתעשה שמח בדרך, אבל לא עם פאות ושופרות, אלא עם סקסופונים שמהם יבקעו צלילי מוזיקת ג'ז ובלוז.

נטע אלחמיסטר: "אני מעדיפה לראות בגד ים שלי על בחורה מראשל"צ מאשר על ביונסה"

"ברקי, בעלי לעתיד הוא מוזיקאי בעברו. לפני שהוא עבר לעולמות העסקים והיזמות הוא היה נגן גיטרה שגם התפרנס מזה. אולי הוא אפילו ינגן בחופה", משתפת גרינברג.

שושבינה כבר יש, חברת ילדות של גרינברג מגיל אפס, ומהחברות הקרובות שיגיעו לשמוח איתה תוכלו לפגוש את דנה זרמון, קורין גדעון, קסניה טרנטול, דניאל עמית, רוני שינקמן, יובל כספית ושיינא. "אבל זו לא חתונה תקשורתית", מצהירה גרינברג, "חוץ מהמשפחות האהובות שלנו, הנרטיב הוא חברים שבקשר קרוב אלינו".

דנית גרינברג וברק חקמט בהשקת המותג HAAN ברשת סטורי | צילום: אור גפן
דנית גרינברג וברק חקמט בהשקת המותג HAAN ברשת סטורי | צילום: אור גפן

הכל יכול היה להיות מושלם, אבל בשיא כל ההכנות וההתרגשות לקראת הרגע הגדול שהיא כל כך מחכה לו, לחיים היו תוכניות אחרות עבור גרינברג, שגרמו לה לעצור הכול.

"הייתי בדרך הביתה במכונית שלי, ממש שתי דקות מהבית ופתאום הרגשתי בום חזק ומן הצלפות חזקות של כריות האוויר על הפנים. הספקתי לראות שכל הבגדים שלי מגואלים בדם, לא הבנתי מה קרה", גרינברג משחזרת את תאונת הדרכים בה הייתה מעורבת. "לא דאגתי לרכב, שהתברר לי בהמשך שהוא טוטלוס, רק דאגתי לעצמי ולגוף שלי – הרי אני ערב חתונה – ואז בא אמבולנס ולקחו אותי לבית החולים. את הרגעים שאחרי אני לא זוכרת".

חתיכת טראומה.
"ועוד איך, אני נהגת טובה. מגיל 18 אני נוהגת, אין לי עבירות תנועה וגם לא צברתי נקודות ופתאום משום מקום התאונה הזאת".

מה הייתה האבחנה בבית חולים?
"שבר באף. עברתי ניתוח בהרדמה מלאה של רדוקציה סגורה (ניתוח שחזור, דב"א), במהלכו החזירו את העצם למקום. למזלי זה נגמר בזה, בירכתי את ברכת הגומל ואני מרגישה שקרה לי נס".

עכשיו את כבר מאוששת?
"שבועיים לא תפקדתי, רק בשבוע האחרון חזרתי לשגרה. התאונה מאחורי, ואני עם הפנים קדימה".

חזרת לנהוג?
"עדיין לא".

דרמת התאונה לוותה בדרמה נוספת: גרינברג הואשמה על ידי הטיקטוקר דניאל עמרם כי היא נהגה תחת שכרות ונסעה במהירות של 140 קמ"ש בעת התאונה. היא הגיבה לכך בסטורי שלה, ופרסמה את התביעה שהגישה נגדו בגין לשון הרע. ועכשיו, למרות שהיא עדיין עם נפיחות קלה בפנים, גרינברג חוזרת לעבוד בשיא המרץ על הסידורים האחרונים לחתונה. על הפקת האירוע הופקד מפיק החתונות טל שרף.

זה פרק ב' שלך, יש כבר פחות התרגשות?
"לא. מבחינתי עכשיו יש יותר התרגשות כי בפעם הזאת אני יודעת בביטחון שמצאתי את האחד שלי, אבל בזכות הניסיון, אני עכשיו יותר קולית".

מה לגבי שמלות הכלה?
"אני אחליף שתי שמלות בלבן, שתיהן של המעצבת דנה הראל – שאין כמוה. התאהבתי בה מהרגע הראשון שנפגשנו. שמלה אחת היא אלגנטית וצנועה, שמתאימה לחופה, ושמלה שנייה קלילה סקסית עם גלאם, להמשך הערב".

ניב סולטן ומאור שוויצר ביקשו שלא להביא ילדים לחתונה. ואתם?
"אני יכולה להבין את זה, אבל אנחנו לא כתבנו את זה בהזמנה. שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה".

תלכי למקווה?
"כמובן. הכול יהיה ביי דה בוק, ויומיים לפני החתונה ועד החופה לא נתראה".

בלי ילדים בקהל. ניב סולטן ומאור שוויצר | צילום: מורן מעיין
בלי ילדים בקהל. ניב סולטן ומאור שוויצר | צילום: מורן מעיין

מי עושה לך איפור ושיער?
"מיקי בוגנים. בא לי פשוט פן, להיות הכי אני. רק בין הנעליים אני עדיין מתלבטת. יש לי ארבעה זוגות שאני צריכה לבחור ביניהם, כולם על עקבים, מה שבטוח זה לא יהיה סניקרס. נהיה מן טרנד כזה ללבוש שמלת כלה עם סניקרס, ובעיניי, וואלה, זה לא תופס".

מי על האוכל?
"אסף גרניט עם הצוות של מחנה יהודה. ארוחה ירושלמית. אסף יהיה אישית במקום".

ומה בתכנית האמנותית?
"הדי ג'יי הראשי הוא עדי מור, אבל היה חשוב לי לשלב גם דיג'ייאית אישה כי קראתי מאמר מחו"ל באנגלית, שבתחום הזה לא נותנים מספיק מקום לנשים. אז מצאתי כאן מישהי מדהימה, אפריקאית בשם נטלי וומבה שגם שרה, ותעלה בהמשך הערב. לדעתי זה יהיה השוס הגדול".

ליל הכלולות?
"במלון סטאי ביפו".

ירח הדבש?
"בתאילנד. אנחנו טסים שבוע אחרי החתונה, למחרת יום הולדתי ה-30. עשיתי טעות אסטרטגית שהחתונה ויום ההולדת הם בהפרש של שישה ימים, אבל אוי ואבוי לברק אם הוא ישלב את שתי השמחות במתנה אחת. נשהה שבועיים בפוקט ובקוסומוי, בווילה על המים. פשוט חופש, להירגע. בשבילי זו פעם שישית בתאילנד, בשביל ברקי זו פעם ראשונה, אבל אני בטוחה שאחרי זה הוא ידבק, כמוני, בסינדרום תאילנד".

דנית גרינברג למותג STRONGFUL | צילום: עירד נצר
דנית גרינברג למותג STRONGFUL | צילום: עירד נצר

היא פרצה לתודעה לפני תשע שנים ב"האח הגדול", סטודנטית צעירה לתקשורת בתחילת העשרים, שחזרה מטיול אחרי צבא והקימה עסק משלה לבגדי ים. בבית היא ניהלה רומן לא יציב עם אליאב אוזן, שבסופו של דבר הוביל לחתונה גדולה ומפונפנת, ולגירושין די מהירים באקורדים צורמים. אבל גרינברג אספה את עצמה, הסתערה מחדש על החיים, הפכה לדוגמנית, ולמשפיענית רשת עם 407 אלף עוקבים, והיום היא גם אשת עסקים לכל דבר.

אחרי הגירושין היה לה בן זוג צרפתי, אבל הקשר לא שרד. במהלך הסגר השני, חברתה דנה זרמון ובעלה גיא, הציעו לה להצטרף אליהם ליוון (שהייתה מדינה פתוחה), אבל היא לא ידעה שהם מכינים לה אמבוש שישנה את חייה. ברק, חבר של גיא, הגיע ליוון בנפרד, וזו הייתה אהבה ממבט ראשון.

בדרך הביתה כבר לא היה לה ספק שמצאה את האחד שלה. באפריל לפני שנה, ממש ביום הולדתה, הוא שלף טבעת. מאז הם מתגוררים בדירתה השכורה בהרצליה, ומשתפים פעולה גם בעסקים.

דנית גרינברג לתכשיטי דנון קיץ 2022 | צילום: יח"צ
דנית גרינברג לתכשיטי דנון קיץ 2022 | צילום: יח"צ

גרינברג התחברה לרעיון שלו להביא לארץ את מותג הטיפוח הספרדי HAAN, המציע מוצרים שניתנים למילוי חוזר ומחויב לערכי קיימות ושמירה על כדור הארץ. ומה שהתחיל בשיתוף פעולה מוצלח עם רשת סטורי, כבר הגיע לדיוטי פרי ובקרוב יגיע לרשתות הפארם. הבעלים של החברה, מגיע השבוע לארץ מספרד כדי לתת להם את ברכתו. "הגדילה שלנו מטורפת, לא ציפינו למהירות שזה יקרה", היא אומרת.

חוץ מזה יצרת ממש לאחרונה קולקציית תכשיטים עם חברת דנון, תחת השם "דנית X דנון".
"ככל שהתקרב מועד החתונה והתחלתי לחפש תכשיטים לערב הזה, גיליתי שאין הרבה תכשיטים למי שרוצות משהו בלינג, מנצנץ, שמושך את העין – ועדיין הוא במחיר נגיש", מספרת גרינברג איך נוצר החיבור ומציינת כי מחירי הקולקציה נעים החל מ-99 ש"ח עד 400 ש"ח לפריט. "הייתי מעורבת בכל התהליך. הגעתי לדנון עם רשימת הצרכים שלי ולאורך התהליך שיתפתי את העוקבות שלי, הבנתי מה הן רוצות ומה חסר להן. גיליתי עולם חדש ומרתק ונשאבתי אליו – מיציקת תבניות עד ציפוי התכשיטים בזהב 24 קראט. התוצאה היא קולקציית יום עם עשרות פריטים בכסף וזהב וקולקציית ערב משגעת שהפריטים שלה קרויים על שמות גיבורי הסדרה 'גוסיפ גירל', שגדלתי עליה. בחתונה אני אענוד עגיל שנראה קריסטלי עם חוטים מתחת, הוא נראה מאוד יוקרתי ומוכיח שכלות לא צריכות לזרוק עשרות אלפי שקלים כדי להיראות זוהרות".

באותה הדרך חברת לחברת בגדי הספורט של "סטרונגפול"?
"אני מוציאה הכי הרבה כסף על בגדי ספורט. אני מאוד אוהבת סטים יפים. יש לי שני מאמנים פרטיים, ואני מאוד מאמינה באורח חיים בריא, תזונה נכונה ושמירה על משקל יציב – ואין כמו כושר גופני לשמור עלייך", היא אומרת. "החברה בחרה בי בתחילה כשגרירה שלה, אבל אחרי ביקור בהמפטון, ניו יורק, כשראיתי בנות מסתובבות עם סטים צבעוניים מגניבים – קיבלתי השראה לעצב קולקציה סופר כיפית שהיא גם Activewear אבל גם Fashion. היא עשויה מהבדים הכי איכותיים והכי מחטבים, וכל אחת בכל מידה תוכל למצוא את עצמה בבגדים".

ומה העסק הבא?
"זה לא עסק, זה החלום הגדול – להקים משפחה".

>> לירון וייסמן: "אולי אני לא מספיק חרוצה ולא מספיק עובדת, אבל אני מקבלת את עצמי"