נטע אלחמיסטר: "אני מעדיפה לראות את הבגד ים שלי על בחורה מראשל"צ מאשר על ביונסה"

נטע אלחימסטר למותג הביוטי BYNETA | צילום: יוסי מיכאלי
נטע אלחימסטר למותג הביוטי BYNETA | צילום: יוסי מיכאלי

למה היא לא מעסיקה סוכן חדש מאז פרשת שי אביטל, מה היא לימדה את הכוכב הלטיני מאלומה ועד מתי היא תגור בנתניה בשכירות? נטע אלחמיסטר ממשיכה להסתער על עולם העסקים ומשיקה מותג חדש

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שסחפה את קיילי ג'נר עם מותג בגדי הים שלה, ראיינה את הכוכב הלטיני מאלומה בלונדון וכבשה 1.7 מיליון עוקבים באינסטגרם – נטע אלחמיסטר מגיעה ליעד הבא. אלחמיסטר, שבקרוב תחגוג יום הולדת 28, היא כבר מזמן אשת עסקים ויזמית עם קבלות. היא עשתה את זה במותג "בננהוט" עם שותפתה נועה בני – תשאלו את קנדל ג'נר שסיפרה לכל העולם באינסטגרם שלה עד כמה היא אוהבת את המותג בכמה וכמה הזדמנויות שונות – ולא היה צריך הרבה יותר מזה כדי שעקומת המכירות תנסוק. עכשיו, מגלה אלחמיסטר, יש דיבור על פתיחה של 15-10 חנויות של המותג בעולם, אבל כמו שזה נראה – זוהי רק חזרה גנרלית לשיחוק שלה במגרש העסקים העולמי.

>> יפה לה: ניבר מדר בצבע שיער חדש ובקמפיין ללא בגדים

הדוגמנית שפרצה באינסטגרם והפכה למשפיענית הרשת עם 1.7 מיליון עוקבים, ועם נקודות אחיזה רבות בעולמות האופנה והביוטי, מרקיעה שחקים עם מותג חדש שמעמיק את אחיזתה במגרש של הגדולים. היא חברה ליבואנית הקוסמטיקה הגדולה בישראל, לילית קוסמטיקה, לשיתוף פעולה תחת קטגוריה חדשה מסוגה בשם VACATION BEAUTY, והתוצאה: BYNETA, מותג חדש שכנקודת פתיחה יציע 12 מוצרים בתחום השיזוף עם דגש על שיזוף עצמי – מספריי שיזוף עצמי לפנים, לצוואר ולדקולטה עד מייקאפ ייעודי לרגליים בגוונים שונים. "המחירים סבירים ונגישים, מ-129 ש"ח ועד 179 ש"ח", אומרת אלחמיסטר.

"לא חשבתי שככה ייראה המסלול שלי. ראיתי את עצמי לומדת תקשורת אחרי הצבא וחשבתי שאהיה שכירה, כי לא הייתי עצמאית באופי שלי. עם הזמן רכשתי את כל מה שצריך להפוך לאשת עסקים"

 

בפיתוח המותג הושקעו מעל שני מיליון ש"ח, צפי המכירות בשנה הקרובה מוערך ב-20 מיליון ש"ח וזה רק בישראל, כי בקרוב מתוכנן המותג להפוך בינלאומי ואז כבר המספרים צפויים להיות אסטרונומיים. במקביל, שוקדת אלחמיסטר עם לילית על פיתוח ליין חדש תחת אותו שם למוצרי איפור.

את הופכת להיות אישה עשירה ממש?
"אני לא מדברת במושגים של עושר ולא מסתכלת על כסף. אני אישה של עבודה, ואני מרגישה הכי בת מזל. אני רואה סביבי חברות שלי שעושות פשרות בתחום המקצועי, ואילו אני עושה בדיוק את מה שאני אוהבת ונהנית מכל רגע".

קצת רכילות מהמפגש עם הכוכב הלטיני מאלומה, שראיינת אותו ממש לאחרונה בלונדון?
"היה מדהים. אנחנו מכירים כבר ארבע שנים, מאז שהופעתי בקליפ שלו. הייתה לי הזדמנות להגיע להופעה בלונדון ולראיין אותו לגיא פינס, הוא לא ידע על בואי והיה כיף לראות את השוק כשהוא ראה אותי. התחבקנו והוא אמר 'נטע, הו מיי גוד'. למרות שהוא אחד הכוכבים הגדולים בעולם, הוא בן אדם חמוד ונגיש ומצחיק. לימדתי אותו כל מיני מילים בעברית, כמו 'אני אוהב אתכם', 'אתן יפות', 'שלום ותודה', וכשהוא יופיע בארץ באפריל אני מעריכה שאהיה בהופעה".

במקביל לשידור הריאיון המדובר בשבוע שעבר, התבשרנו על כך שדירת היוקרה של סוכן הדוגמניות שי אביטל עומדת למכירה. כזכור, נגד אביטל הוגשו 26 תלונות במשטרה בגין עבירות מין שביצע בנשים, בהן אונס. בין המיוצגות של אביטל הייתה אלחמיסטר.

התאוששת מטראומת שי אביטל?
"זו הייתה שנה מורכבת שלימדה אותי הרבה. לא דיברתי איתו מאז שהפרשה התפוצצה, ברגע שזה קרה נפרדתי ממנו והנתק בינינו מוחלט. אין בינינו שום דבר עסקי ואני מתקדמת הלאה. לא ידעתי כלום. אני ניזונה מהתקשורת כמו כולם, עברתי הלם מוחלט עם כל בחורה שדיברה. עברתי השנה כמה קשיים, כשאבא של חברה טובה שלי נפטר בפתאומיות, וגם הכלבה שלי, שליוותה אותי 14 שנה, מתה. האוסף של כל הדברים שקורים לך, מכניס אותך לפרופורציות וגורם לך להבין מה באמת חשוב. אנחנו צריכים להתמקד בחיים שלנו ולא לתת מקום לרעשי רקע".

"לא דיברתי עם שי אביטל מאז שהפרשה התפוצצה, ברגע שזה קרה נפרדתי ממנו והנתק בינינו מוחלט. אין בינינו שום דבר עסקי ואני מתקדמת הלאה. לא ידעתי כלום. אני ניזונה מהתקשורת כמו כולם, עברתי הלם מוחלט עם כל בחורה שדיברה"

 

מצאת כבר סוכן אחר?
"לא, ואני לא ממהרת למצוא. בשלב זה אני מנהלת את עצמי ועושה הכל לבד. אני מצליחה להגיע לבד לפגישות, לקבל אופציות לעבודה ולדעת מה נכון לי. מה יהיה בהמשך? ימים יגידו. כרגע טוב לי. כשארגיש שהגיע הזמן, אני אבחן אופציות".

"אין בוסית כמוני"

לאלחמיסטר, המתנשאת לגובה של 168 ס"מ, אין את הגובה הנדרש בשביל להפוך לדוגמנית קלאסית, אבל היא כבר מזמן סוג של טופ מודל, והרבה דוגמניות "במידות הנכונות" יכולות רק להתקנא בה וברשימת הקמפיינים שלה. בין המותגים שהצטלמה עבורם: אדידס, קסטרו, טוונטיפורסבן, רשת משקפי אירוקה, רשת ההלבשה תחתונה פיקס ומותג הביוטי סאקרה – שעמו אף הוציאה קולקציה משותפת על שמה.

נטע אלחימסטר למותג הביוטי BYNETA | צילום: יוסי מיכאלי
נטע אלחימסטר למותג הביוטי BYNETA | צילום: יוסי מיכאלי
ספריי שיזוף לפנים ולגוף של BYNETA. מחיר 149 ש"ח | צילום: יח"צ
ספריי שיזוף לפנים ולגוף של BYNETA. מחיר 149 ש"ח | צילום: יח"צ

"אני רוצה לפרוץ את השמיים", היא אומרת. בינתיים, אלחמיסטר פרצה את גבולות ישראל עם מותג בגדי הים שלה ושל שותפתה נועה בני, "בננההוט", שהקימו השתיים לפני שמונה שנים. היום במפעל שלהן עובדות 100 תופרות, ותעשו לבד את החשבון כמה משכורות היא משלמת מדי חודש.

"אני הבוסית הכי טובה שיש", אומרת אלחמיסטר, "אין בוסית כמוני, אני בוסית חברה. כולן בלב שלי, אנחנו כמו משפחה".

כנערה, חשבת שככה ייראה המסלול שלך?
"ממש לא. ההפך המוחלט. ראיתי את עצמי לומדת תקשורת אחרי הצבא וחשבתי שאהיה שכירה, כי לא הייתי עצמאית באופי שלי. אבל אחרי השחרור התחלתי עם נועה את 'בננהוט', ועם הזמן רכשתי את כל מה שצריך להפוך לאשת עסקים".

האם אטעה אם אומר שיש פער גדול בין הדימוי הזוהר שלך למי שאת באמת?
"לא תטעי, אכן יש פער גדול. בסופו של דבר אני הכי בחורה של משפחה ושל בית, אני לא מבלה, אני הולכת לישון מוקדם וקמה מוקדם לעבודה. אלה חיי".

"עוד לא קניתי בית. אני בחורה מחושבת מאוד ומקיפה את עצמי באנשים שעושים עבורי את ההשקעות הנכונות. רמי ואני גרים כיום בשכירות בנתניה, שנמצאת באמצע הדרך שבין העבודה שלי בתל אביב ושל הקבוצה שלו מכבי חיפה. כשאחפש בית קבע, אני רוצה אותו בראשון לציון ליד ההורים שלי"

 

יש לך מחשבות להעביר את הבסיס שלך יום אחד לחו"ל?
"אני מכוונת לחו"ל בתחום העסקי אבל לא רואה את עצמי עוברת לגור שם. בעידן של המדיה והאינטרנט, אפשר להגיע מישראל לכל מקום. 'בננהוט' פתחה לי את התיאבון וגם BYNETA הולך להיות עסק בינלאומי אז אני מכוונת רחוק, אבל מכאן".

את מי את חולמת להלביש בבגד ים שלך?
"הכי קל להגיד ריהאנה וביונסה והקרדשיאנס, אבל בפועל אני נהנית להלביש את הבחורה האנונימית מראשון לציון, או מכל מקום אחר בארץ. בשבילי לראות נשים עם בגדי הים שלי זה הסיפוק הגדול".

התחלת מבגדי ים ועכשיו עברת לתכשירי שיזוף.
"כן. אני מקפידה להיזהר מהשמש, אחרי שנים שהייתי מכורה לה והתחילו אצלי סימני פיגמנטציה. אני עדיין מאוד אוהבת את המראה השזוף, שנראה כאילו חזרת הרגע מחופשה מפנקת, אבל בלי לסכן את העור. בארבע השנים האחרונות נחשפתי למוצרים שונים בתחום השיזוף העצמי ותמיד הייתה לי בעיה – אחד היה כתום מדי, אחר ירד לא יפה, לא תמיד מצאתי את הגוון הנכון – ואז הבנתי שזה מה שאני צריכה לעשות".

נטע אלחימסטר למותג הביוטי BYNETA | צילום: יוסי מיכאלי
נטע אלחימסטר למותג הביוטי BYNETA | צילום: יוסי מיכאלי

היית מעורבת בפיתוח?
"לגמרי. היה חשוב לי שהמוצרים ישקפו את מי שאני ואת אורח החיים שלי, ושהם יהיו הכי מצוינים שאפשר לבקש בתחום הזה. בגלל זה לקח לנו מעל שנתיים לייצר את הפורמולות. זה נעשה במפעלים מובילים באיטליה. כל המוצרים מבוססים על טכנולוגיות חדשניות, למשל טכנולוגיית DOUBLE SUN, שגם נותנת אפקט מיידי של ברונזר וגם שיזוף שמתקבע כעבור שלוש עד ארבע שעות. הפורמולה מועשרת בפפטיד עוצמתי שנקרא מטריקסיל, שהוא נגד הזדקנות העור וגם מעניק לחות. השימוש קל, הוא נעשה בהתזה, הוא לא מכביד ולא מכתים, הניחוחות מאוד נעימים והתוצאה הסופית היא של מראה עור טבעי, גמיש וזוהר. זה מחזיק על העור שלושה עד ארבעה ימים ויורד בהדרגה. לשמירה על המראה השזוף מומלץ לחזור על הפעולה פעם עד פעמיים בשבוע, ולהשתמש בכפפה כדי ליצור מראה אחיד".

בתוך כל העשייה האינטנסיבית, את מקדישה גם לפנאי?
"חייבת פנאי כדי לצבור אנרגיות ולחזור שוב עם כוחות מחודשים. הבעל שלי רמי הוא כדורגלן (רמי גרשון, בלם ומגן שמאלי, מכבי חיפה, דב"א), אז אנחנו צריכים להיות מתוכננים. חופשה בשבילי זה מיקונוס, למשל, וגם המלדיביים – אבל גם בחופשות אני מוצאת את עצמי לפעמים משלבת עבודה. פנאי בשבילי זה גם כושר. אני מכורה. אני מתאמנת כבר שמונה שנים עם המאמן האישי שלי, ערן חג'ג'. אני עושה אימוני אירובי וכוח".

אימהות זה משהו שכבר מדגדג לך?
"מאוד. אחותי הגדולה בהיריון, וכבר חצי שנה שאני באווירה של היריון וזה עושה לי חשק. החלום שלי זה משפחה עם שלושה-ארבעה ילדים".

נטע אלחמיסטר ורמי גרשון ביום חתונתם | צילום: רון קדמי
נטע אלחמיסטר ורמי גרשון ביום חתונתם | צילום: רון קדמי

בית כבר קניתם?
"עוד לא קנינו בית. אני בחורה מחושבת מאוד ומקיפה את עצמי באנשים שעושים עבורי את ההשקעות הנכונות. רמי ואני גרים כיום בשכירות בנתניה, שנמצאת באמצע הדרך שבין העבודה שלי בתל אביב ושל הקבוצה שלו מכבי חיפה. לפני כן גרנו בחיפה, ועוד קודם גרתי איתו בבלגיה – שם הוא שיחק. עד שהוא לא יפרוש מכדורגל, אנחנו מתאימים את עצמנו למקום העבודה שלו. כשאחפש בית קבע, אני רוצה אותו בראשון לציון ליד ההורים שלי".

את רואה את רמי משתלב בעתיד בעסקים שלך?
"רמי עוזר לי ברמת הדחיפה קדימה, הוא מאוד תומך ונותן לי פידבקים אבל לא נראה לי שזה בתחום ההתעניינות שלו. זה עולם שצריך להבין בו, והוא לא שם".

"אחותי הגדולה בהיריון, וכבר חצי שנה שאני באווירה של היריון וזה עושה לי חשק. החלום שלי זה משפחה עם שלושה-ארבעה ילדים"

 

ראינו אותך משחקת ב"סברי מרנן". זה עוד כיוון בקריירה?
"בעונה הבאה יראו אותי יותר בסדרה וכן, זה עשה לי תיאבון לעוד. לצורך התפקיד לקחתי שיעורי משחק אצל מורה פרטי ואני חושבת לקחת שיעורים באופן קבוע ולהיכנס לתחום".

ריאליטי?
"לא נראה לי. זה לא מדבר אליי".

בננהוט. נטע אלחמיסטר ונועה בני מאחורי הקלעים עם כוכבת התצוגה נטע ברזילי בשבוע האופנה בתל אביב | צילום: אור גפן
בננהוט. נטע אלחמיסטר ונועה בני מאחורי הקלעים עם כוכבת התצוגה נטע ברזילי בשבוע האופנה בתל אביב | צילום: אור גפן

מה הגילטי פלז'ר שלך?
"אחרי ארוחת הערב, גם אם אני לגמרי שבעה, אני חייבת משהו מתוק – ואין כמו ממרח שוקולד בתוך פיתה".

על מה הבזבוזים הגדולים שלך?
"אני לא בן אדם של בזבוזים, אבל אני גם לא חוסכת על עצמי. יש לי תיקים מהשנים האחרונות של מותגים, כמו שאנל ופראדה, אבל מאז הקורונה לא בזבזתי על כלום. אין לי זמן לבזבוזים".

את מחפשת בגוגל מה כותבים עלייך?
"בתחילת הדרך עשיתי את זה, בשנים האחרונות פחות. מה אראה? ששוב כתבו שרבתי עם נועה השותפה שלי? אין לזה שום בסיס. שקר מוחלט. מעולם לא רבנו. הפירגון שלנו זו לזו הוא מוחלט. הקורונה עשתה לנו פלאים מבחינת החיבור, ואנחנו כל הזמן עסוקות בצמיחה של העסק המשותף שלנו".

את מרגישה שהתקשורת לא מפרגנת לך?
"ברמה העסקית חוויתי גם חוסר פירגון. למשל, אנשים ניסו לעשות עליי עליהום, כמו בפרשת עדן בן זקן והסרטון האינטימי שלה שדלף בעת מדידות בחנות. לא היה לי כמובן קשר לזה, ואכן התברר שמישהו פרץ למצלמות האבטחה שלנו. אבל דווקא בזכות כל הדברים האלה אני חזקה ומאמינה בעצמי".

>> המותג הלוהט לנשים גדולות בשת"פ מסקרן