30 אלף כפיפות בטן?! הטיפול הסודי של סינדי צ'אדי

סינדי צ'אדי בקמפיין לאינטימה | צילום: דודי חסון סינדי
סינדי צ'אדי בקמפיין לאינטימה | צילום: דודי חסון סינדי

היא מורחת קרמים כבר מגיל 11, חולה על איפור ברמה שהעיפו אותה מהכיתה על מסקרה והיא עושה טיפול משוכלל שמפצה על התזונה הגרועה שלה. הדוגמנית הישראלית-בינלאומית מגלה את סודות הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

סינדי צ'אדי (25), דוגמנית בינלאומית ואשת עסקים, בעלת חברת "סינדי וייט" לשיניים סינדי איי" לעדשות מגע, מככבת בימים אלה בקמפיין החדש של מכשיר הפלקסטייל לעיצוב השיער של "שארק".  

>> המלהק הישראלי ירד על הירכיים שלה וגרם לה לבכות. ואז סינדי צ'אדי נבחרה לדגמן לקים קרדשיאן

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור רגיל, נוטה ליבש ואפשר להגיד עליי שאני אובר מטופחת. בגיל 11 העיפו אותי מהכיתה בגלל שהגעתי מאופרת עם מסקרה. דודה שלי אמרה לי שאתחיל מוקדם לטפל בעור כדי שיישמר בגיל יותר מבוגר, ומגיל 11 כבר השתמשתי בקרמים על בסיס מים. אני שוטפת מדי בוקר את הפנים עם סבון פנים של טלי אשכנזי. על פנים נקיות אני שמה את סרום NIGHT REPAIR של אסתי לאודר, ומעל קרם לחות של SUPREME REVITALIZING. קרם הגוף שלי הוא של לה בלו שאני מביאה מחו"ל, וגם קרם הגנה של טלי אשכנזי הוא מוצר חובה אצלי. אחת לשבוע אני מורחת על הפנים מסכת גלואו".

סרום Advanced Night Repair של אסתי לאודר. 245 ש"ח ל-30 מ"ל | צילום: יח"צ
סרום Advanced Night Repair של אסתי לאודר. 245 ש"ח ל-30 מ"ל | צילום: יח"צ
ג'ל לניקוי פנים של טלי אשכנזי. 100 ש"ח | צילום: יח"צ
ג'ל לניקוי פנים של טלי אשכנזי. 100 ש"ח | צילום: יח"צ

>> חדר כושר לעור הפנים: שריי גבעתי מגלה את סודות הטיפוח שלה

קוסמטיקאית

"בגלל שאני הרבה באוויר וחיה במטוסים, אני רצה לטלי אשכנזי, קוסמטיקאית מעולה, בממוצע אחת לחודש חודשיים. היא עושה לי ניקוי עמוק של הפנים והחדרת לחות ואני מיד מרגישה את השינוי במראה העור". 

אנטי אייג'ינג

"זה עוד מוקדם לגילי אבל עור הגוף שלי דק מאוד. בגלל העלייה והירידה במשקל, כי רזה אף פעם לא הייתי, יש לי סימני מתיחה וקצת צלקות. זה גנטי אצלנו – אימא שלי רזה ויש לה סימני מתיחה בגלל סוג העור. לכן, אני עושה טיפולי גוף אצל אסתר כהן הנהדרת בבני ברק עם במכשור שנקרא KR בודי, שעובד על פולסים. במהלך חצי שנה הם יוצרים 30 אלף כפיפות בטן וזו דרך נהדרת אצלי לשמור על הגוף. צריך לבצע סדרה של 8-6 טיפולים אחת לחודש". 

איפור

"איפור זו האהבה גדולה שלי. אני חושבת שאין מוצר שיצא ולא ניסיתי אותו. כשאני בחו"ל, אני קונה בסאפורה בכמויות מסחריות מרוב שאני אוהבת מוצרי איפור. בבוקר אני שמה מייקאפ דק של ארמני ובערב דאבל וור של לאודר. כשאני לא משתמשת במסקרה שחורה רגילה, העדיפות שלי היא למסקרה אדומה של שרלוט טילבורי. עשיתי לה בעבר קמפיין והתאהבתי בריסים האדומים, וגם בסומק הנוזלי שהוא מוצר הדגל שלה. בצלליות אני עושה הרבה שילובים, ולאחרונה אני משתמשת במוצרים של סינדי דזן, מוצר כחול-לבן מצוין, וגם בתוחם השפתיים ובשפתונים שלה. אני אוהבת גם את השימר של המותג RARE של סלינה גומז, אבל בעקבות דבריה נגד ישראל במלחמה, אני לא קונה אותה נכון לעכשיו". 

>> מסקרה שחורה – אאוט: תכירו את הצבע החדש של הקיץ

מייקאפ Luminous Silk של ארמני | צילום: יח"צ
מייקאפ Luminous Silk של ארמני | צילום: יח"צ

שיער 

"השיער שלי גלי-מתולתל, והצבע הטבעי שלי הוא חום כהה. אני צובעת אותו לחום בהיר עם פיגמנט ג'ינגי, והיחיד שנוגע בשיער שלי הוא מעצב השיער אריאל אהרון. אני מגיעה אליו אחת לחודש לצבע, וכשיש לי אירועים אז גם לסידור שיער. כשיש לי צילומים בחו"ל, מעצב השיער שעל הסט מתקשר לאריאל ומקבל ממנו הנחיות. מכל ההפקות שהשתתפתי בהן לאורך השנים הוא נשרף לי. בחודשים האחרונים אני מסדרת את השיער לבד בזכות הפלקסטייל של 'שארק', מוצר מטורף שאין כמוהו. אני חופפת פעמיים עד שלוש בשבוע עם המוצרים של אולפקלס ועם מוצרים ישראלים של אנג'לה. אין לי כל כך הרבה סבלנות להתעסק עם השיער ועם הפלקסטייל, הכל קורה מהר ויעיל – והכי חשוב הוא שאין שום נזקי חום. הטכנולוגיה של המכשיר עובדת על אוויר ולא על חום, והשיער שלי הוא במצב טוב היום כמו שלא היה הרבה זמן. אני מתחילה עם המייבש ועל שיער לח אני משתמשת במברשת ואז במסלסל או בבייבי ליס. אפשר ליצור כל מראה שרוצים והתוצאה מדהימה וחוסכת לי זמן של ריצה למספרה".  

>> שערה ויראלית: פתאום כולן מגלחות את שיער הפנים בטיקטוק

פלקסטייל של שארק. 1,990 ש"ח | צילום: שארק נינג'ה

בושם

"אני מחליפה בושם מדי תקופה ועוברת לבושם הבא. אני אוהבת ריחות מתוקים ופרשיים. לאחרונה אני עם IMAGINATION של לואי ויטון ועם ALIEN GOODESS של מוגלר' שהוא לא מאוד יקר לעומת האחרים ועדיין מעולה". 

מוגלר לנשים ALIAN GODESS Intense Eau de Parfum מחיר 589 ש"ח | צילום: יח"צ
מוגלר לנשים ALIAN GODESS Intense Eau de Parfum מחיר 589 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"אני עושה בניית ציפורניים עם ג'ל אצל עומרי קוסמטיקס. על כל פעמיים של מניקור אני עושה אצלו גם פדיקור. אני אוהבת ציפורניים ארוכות ומיוחדות עם כל מיני דוגמאות וציורים מגניבים, רק בצילומים אני מקפידה על ניוד".

גבות 

"לפני שלוש שנים עשיתי מיקרובליידינג – שיטת השיערה אצל רחלי מני-פדי בראשון לציון, ומאז הגבות נראות יפה. אני עושה ניקוי אחת לחודש אצל שחר יעקב". 

כושר

"קשה לי להקפיד על שגרת כושר קבועה כי אני הרבה בטיסות, אבל לאחרונה החלטתי לקחת את נושא הכושר ברצינות ואני לוקחת שיעורי טניס אצל נויה אוחנה. יש לי מאמן, יונתן לוי, שהוא שחקן כדורגל, ואנחנו עושים אימוני כושר ואירובי. זה קורה בדרך כלל אחת לשבוע אבל הרצון שלי לעבור לשלוש פעמים בשבוע. כשהייתי בלוס אנג'לס, התאמנתי בפילאטיס בסטודיו של מורה ישראלית בשם שחר. היא חזרה לארץ ופתחה כאן את סטודיו אלבה פילאטיס, וזו סיבה טובה מבחינתי לחזור לזה". 

>> פשוט הברקה: שתי אמפולות ואת נראית כאילו יצאת מטיפול פנים

תזונה

"אני לא רזה ואני לא מתיימרת להיות רזה. בעיקרון אני צריכה לשמור בגלל העבודה שלי, אבל אני מודה שהתזונה שלי לא טובה. בגלל הג'ט לג המרובה אין לי ארוחות מסודרות, וכשאני מגיעה לארץ אין לי הרבה זמן כי יש לי עבודה גם בעסקים שלי, ועדיין המשקל שלי הוא יציב יחסית. ארוחת הבוקר שלי היא אייס קפה וזהו. בהמשך היום אני מנשנשת כשמזדמן שוקולד או צ'יטוס. כשאני במסעדה אני מזמינה סלט ודג, עוף או בשר. בערב אעדיף סושי. ממש בימים אלה החלטתי לקחת ברצינות את נושא התזונה, וזה אומר שאצטרך להקפיד. האהבה הגדולה שלי היא לחם עם טחינה, ואם תבקשו ממני לבחור מאכל אחד מועדף, זה יהיה ללא ספק לחם". 

סנדי צ'אדי | צילום: נועם גולדשטיין
סנדי צ'אדי | צילום: נועם גולדשטיין

הטיפ שלי לחיים

"אני שומרת מצוות, חיה באמונה כדרך חיים ושומעת כל יום חמש דקות שיעור תורה. את החבר הנוכחי שלי, שהוא אדם דתי, הכרתי בזכות הרב שלי – ואני שומרת את עצמי עד החתונה. אני ישנה אצלו אבל אפשר לחכות, אפשר הכל. אני רוצה להגיע לחתונה כמו שצריך, ישתבח שמו לעד. אני מאמינה שמה שקורה לנו הוא לטובה, גם אם בזמן נתון אנחנו לא רואים את זה. במקום לבכות ולהצטער על מה שקרה, אני אומרת לקדוש ברוך הוא 'אני סומכת עליך'. הייתי מאורסת בעבר ולפני החתונה נפרדנו. זה היה כואב ולא נעים, אבל שנינו הבנו שאמנם אהבה זה חשוב – אבל אהבה זה לא הכל. אני יודעת שהקב"ה הבין שאין התאמה, וטוב שזה קרה לפני חתונה וילדים. אנחנו צריכות לזכור שהכי קל להיות בעצב, אבל להיות בשמחה ולהסתכל על הטוב ולבחור בו – זאת העבודה. תזכרו שאושר הוא בחירה".