שערה ויראלית: פתאום כולן מגלחות את שיער הפנים בטיקטוק

גילוח פנים | צילום: gettyimages
גילוח פנים | צילום: gettyimages

חשבתן שרק גברים מגלחים את הפנים? יש לנו חדשות בשבילכן. עוד ועוד נשים מגלחות את שיער הפנים שלהן ומעלות לטיקטוק בשביל ללמד אותנו איך לעשות את זה נכון. הסרטונים, אגב, זוכים למיליוני צפיות

88 שיתופים | 132 צפיות

תופעה שהתחילה לצמוח ליטרלי, כבר לפני כמה שנים ועכשיו היא עולה על גדותיה ברשת: נשים מגלחות את שיער הפנים שלהן ומציגות בסרטוני טיקטוק כיצד לעשות את זה נכון.

>> אל תעשי את זה! טעויות הטיפוח שעלולות לגרום לפיגמנטציה

השאלה הראשונה שנשאלת: האם גילוח שיער פנים מעודד צמיחה מהירה יותר של השיער? לפי נשות מקצוע ויודעות דבר, התשובה היא לא. "שיער הפנים שלי היה שם לפני שהתחלתי להתגלח, ולכן זאת הסיבה שהתחלתי להתגלח לפני שבע שנים", מסבירה אושיית הטיקטוק בנושא, מייגן קרבוני (בעלת מותג לגילוח פנים משלה), בסרטון שהעלתה ובו היא מדגימה איך היא מגלחת את שיער הפנים שלה. "כמות השיער שאתן רואות על הפנים היא אותה כמות מאז שהתחלתי".

שאלה נוספת שקרבוני נשאלת על ידי מאות אלפי העוקבות שלה: מהם היתרונות לגילוח שיער הפנים? "אובייסלי הסרה של השיער, אבל יש עוד מלא יתרונות לגילוח, ביניהם, יתרון אנטי אייג'ינג משמעותי – הסרת תאים מתים, כמו פילינג לעור הפנים (דרמה פילינג בעגה המקצועית), מה שהופך את העור לזוהר ובריא".

יתרונות אנטי אייג'ינג. גילוח פנים | צילום: tiktok.com/@meagancarboney
יתרונות אנטי אייג'ינג. גילוח פנים | צילום: tiktok.com/@meagancarboney

אנחנו כמובן מברכות על התופעה, שקרוב לוודאי קיימת מאז ומעולם, אבל מעולם לא דוברה בחופשיות טיקטוקית כזו עד היום. כן, גם לנשים יש שיער פלומתי על הפנים, גם נשים מתגלחות, או מסירות (או שאינן מסירות) את שיערן בשלל דרכים אחרות. אז נכון, המילה "לנרמל" הפכה למכובסת בשנים האחרונות, אבל היא כל כך נכונה פה. ימי הבושה והסודות שייכים למאה הקודמת, הרבה לפני שיכולנו לתעד את עצמנו, לשתף את העולם, לעזור ולגעת בכל כך הרבה לבבות.

@dr.reemabassoumi

Ive perfected my monthly face shaving routine down to a science so make sure you use all these tips to get baby soft, bright, clesr skin and PREVENT breakouts after shaving! Trust me this routine will alter your brain chemistry #faceshaving #faceshavingwomen #skincareroutine #skincaretips #clearskin #skintok #glowyskin #fyp #skincare101 #routine

♬ original sound – Reema Bassoumi