שריי גבעתי חושפת את סוד הטיפוח שלה: חדר כושר לעור הפנים

שריי גבעתי | צילום ושיער: שגיא דהרי, סטיילינג: אייל חג'בי, איפור: איציק ואקיל
שריי גבעתי | צילום ושיער: שגיא דהרי, סטיילינג: אייל חג'בי, איפור: איציק ואקיל

הכאפה שהיא חטפה מהמלחמה ואובדן המשקל בעקבות זאת, על מה מעירים לה באינסטגרם והטיפול החדשני שגילתה - שהוא כמו חדר כושר לעור הפנים. שריי גבעתי פותחת את תיק האיפור ואת הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

שריי גבעתי, שחקנית ומוזיקאית, משתתפת בימים אלה בסרט "בית" מותחן בבימויו של בני פדרמן המבוסס על סיפור חייו בעולם החרדי, ומשחקת בתיאטרון העברי בהצגה "אני פה בגלל אשתי". בת 41, נשואה ואם לשניים, מתגוררת בתל אביב.

>> יעל אלקנה: "אין לי בעיה לא לאכול 16 שעות"

שגרת טיפוח

"סוג העור שלי נוטה ליבש, ואני דואגת ללחות שלו מאז שהתחלתי לדגמן בגיל 17. בגיל הזה, בעידוד אימא שלי שמאוד דואגת לעור הפנים שלה כל השנים, הלכתי לראשונה לקוסמטיקאית בטבריה, שם גרתי. באופי שלי אני אדם בסיסי וגם מלאת הפרעות קשב, אז אני מסיימת את השגרה בתוך כמה דקות: אני שוטפת פנים במקלחת ומתחילה את הטיפוח עם הסרום של אסתי לאודר ADVANCED NIGHT REPAIR, שמצוין גם ליום, קרם הלחות הוא אנטי אייג'ינג של ORIGINS וגם קרם העיניים שלהם שמצוין לנפיחויות. קרם הגנה אני שמה של DK של ד"ר דב קליין, כשאני גולשת בים. הוא כמו מלט על הפנים ולא צריך לחדש אותו גם בגלישה של שלש שעות. בחופשות קיץ אני שמה אותו גם לילדים שלי".

סרום Advanced Night Repair של אסתי לאודר. 245 ש"ח ל-30 מ"ל | צילום: יח"צ
סרום Advanced Night Repair של אסתי לאודר. 245 ש"ח ל-30 מ"ל | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אני הולכת לקוסמטיקאית פעמיים בשנה בערך, סוגרת עיניים, ונרדמת, או אוכלת לה את הראש ונותנת לה לעשות מה שצריך".

אנטי אייג'ינג

"כשחקנית חשוב לי לשמור על הבעות הפנים, לכן לא עושה בוטוקס, ואני מאמינה בחומרים שמשפיעים על המרקם ולא משנים את הפנים. אני הולכת לד"ר טל ויסמן לטיפול של ביוסטימולטור סקולפטרה. לאחרונה גיליתי מקום חדש ומדהים בארץ שהוא להיט בלונדון ונקרא 'פייס ג'ים'. עושים שם מסז' עמוק לעור הפנים וזה מטרגר את השרירים, ומרגיש כאילו הפנים עשו ספורט ומקנה מראה יותר אלסטי. התחלתי סדרה פעם בשבוע והתדירות תלך ותפחת".

>> "יש יפות וטובות ממני, אבל כמו קים אור אזולאי – אין"

איפור

"ביומיום בבית, לא מתעסקת בכלל באיפור. כשאני יוצרת מהבית לפגישות אני שמה מייק אפ של STUDIO REDIANCE שהוא הכי שקוף ודק ומסקרה של קליניק. אני משתמש בלובלו לשפתיים וגם כסומק, הברונזר של גרלן. יש לי תיק איפור קטן שאני לוקחת לתיאטרון ומאפרת שם את עצמי, מה שאילץ אותי ללמוד להתאפר".

ברונזר של גרלן. 270 ש"ח | צילום: יח"צ
ברונזר של גרלן. 270 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"מאז שהתחלתי להשתמש בבושם לפני 11 שנה – עד אז לא נגעתי בבשמים – אני עם הבושם הקלאסי של קלואה ולא מחליפה אותו. אני לא יכולה להגדיר את הריח אבל יש בו עדינות נפלאה ואני אוהבת ריחות עדינים שאינם משתלטים".

בושם קלואה. 599 ש"ח ל-100 מ"ל | צילום: יח"צ
בושם קלואה. 599 ש"ח ל-100 מ"ל | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי חלק, דק ודי דליל. הצבע הטבעי שלו שטני ומאז גיל 20 אני עם מעצב השיער שלי, שגיא דהרי, שעושה לי גוונים עדינים רק מאמצע השיער ומטה. כשגרתי בהוליווד עשיתי הרבה שינויים, והיום אני מעדיפה כמה שפחות להתעסק איתו. אני מאוד אוהבת את השמפו הוואי הירוק ואת סרקל של ד"ר פישר, איתו אני חופפת גם לילדיי. שנים חפפתי כל יום, אני מודעת לזה שזה לא בריא, אז אם לא גלשתי בים, אני מקפידה לחפוף רק כל שלושה ימים".

שמפו הוואי. מחיר 14.90 ש"ח | צילום: אלדד שאו
שמפו הוואי. מחיר 14.90 ש"ח | צילום: אלדד שאו

מני פדי

"לא עושה ולא שמה אף פעם לק. באינסטגרם מעירים לי על כך שזה לא בסדר, אבל אני בשלי. לא יכולה להתחייב על לק ג'ל ולק רגיל יורד ונהרס תוך שניה עם הדחת הכלים או אחרי נגינה בגיטרה. המבנה של הציפורן שלי סבבה ואני גוזרת בעצמי מדי פעם".

גבות

"לא עושה גבות, הגבות שלי טבעיות. המאפר שלי לאירועים ,איציק וקיל, הוא מומחה גבות והזכיר לי שהייתי אצלו פעם אחרונה לפני שנה וחצי. אני לא צובעת אותן אבל שמה ג'ל גבות של מאק, שיש בו מעט צבע והן נראות מלאות יותר".

שריי גבעתי מתןך הסרט "בית" | צילום: סרטי יונייטד, עופר אלדובי
שריי גבעתי מתןך הסרט "בית" | צילום: סרטי יונייטד, עופר אלדובי

כושר

"מאז הקורונה הפסקתי ללכת למכונים ולהתאמן בקבוצות. גיליתי את השקט שבספורט שלי עם עצמי ועם מוזיקה וקורה לי משהו מדהים. בקורונה, כשהתחרפנתי מלהיות כל הזמן בבית, התחלתי לצאת להליכות. אני אסתמטית והיה לי פטור מריצות, ובקורונה מההליכות עברתי לריצה פעמיים בשבוע וגיליתי שאני יכולה לרוץ והיום אני רצה 45 דקות. הריצה היא כמו פסיכולוג, פותרת לי את כל הבעיות והמחשבות מסתדרות מעצמן. פיתחתי סיבולת לב ריאה של אדם רגיל. בסוף הריצה אני מבצעת תרגילים שמשלבים כוח ויוגה, פרי סטייל. כשיש גלים אני גולשת גלים, אהבה גדולה שלי כבר שנים וספורט נפלא".

>> ניסינו שפתון שעולה 775 ש"ח. האם הוא מצדיק את המחיר?

תזונה

"אני רזה באופן טבעי ומאלה ששוכחים לאכול. במלחמה ירדתי בצורה לא יפה ארבעה קילוגרמים, כי איבדתי תיאבון ותחושת רעב והיו לי כאבי ראש. מה שהציל אותי היה שקניתי בלנדר וכל בוקר אני מכניסה לתוכו קלמנטינה תמר ופירות שיש בבית, עם קוואקר ומים וככה נתתי לעצמי נוזלים וויטמינים והעליתי בחזרה את המשקל. בוקר רגיל מתחיל אצלי עם קפה ועוגייה ופרי ועוד קפה ועוד עוגייה ופרי וככה אני מושכת עד השעה 13:00. ארוחת הצהריים היא הארוחה הגדולה שלי ביום. אני מתייחסת גם לבריאות והיא כוללת; סלט, עוף, או דג או טורטייה עם עוף ואבקדו, אבל אני יכולה גם לאכול לפעמים שווארמה או פלאפל. הבן שלי בן השמונה, אוהב סושי שאין לתאר ושלש פעמים בשבוע אני מכינה וריאציות שונות של סושי, תלוי בכמות הזמן שעומדת לרשותי. אני חייבת קצת שוקולד ביום וכוס יין. בעלי עושה חגיגות ממתקים בלילה, אני לא. אני נרתעת מג'אנק ככל האפשר כי התחושה השלי בבטן לא טובה אחריו".

טיפ לחיים

"ראיית החיים שלי השתנתה מקצה לקצה מ השבעה באוקטובר. אני מרגישה שזה לתמיד ושום דבר לא יחזור להיות כשהיה. לפני המלחמה הייתה לי תחושה של חשיבות עצמית ושאם יקרה לי משהו, אז העולם יזדעזע, ואחריה למדתי שגם אם מחר יחטפו אותי – העולם לא יעצור. תראי מה קרה לנו וכמה חטופים נמצאים עדיין בשבי החמאס והעולם ממשיך ועוד יוצא נגדנו. הטראומה מעצם המקרה פחות חזקה ממה שקורה לנו בעולם, הרי קרה לנו הנורא מכל ובמקום לזכות באמפטיה, צורך אנושי בסיסי, אנחנו שנואים ואני עסוקה הרבה בהסברה בעולם בשפה האנגלית למען המדינה. לסרטונים שלי יש מאות אלפי צפיות. עשיתי סרטונים למשפחות חטופים עם אימא של נועה ארגמני ולמעין צין, שהבנות שלה כבר חזרו בינתיים. הסרטונים הגיעו ל-CNN ול-NBC וחודשו לי הרבה קשרים הוליוודיים שלא היו הרבה שנים. מצד שני, אני סופגת שנאה, נאצה וקללות, וכל המצב מרגיש לי כמו משחק מחשב שבכל רגע יכול לקרות משהו, עד כדי כך המצב השתלט לנו על החיים. אפילו התוכניות לשנה הבאה השתנו לי, גם החלומות שלי, פתאום פרויקט בחו"ל לא בטוח לי שהוא נכון. אני קוראת תסריט ואם הוא לא קשור למלחמה, אני לא יכולה להתרכז בו. ובגלל התחושה שבכל רגע נתון הכל יכול לקרות, אני אומרת שהחיים כאן ועכשיו ולמה לחכות, אבל עד שהחטופים לא יחזרו אין נשימה, אי אפשר לשמוח".