פשוט הברקה: שתי אמפולות ואת נראית כאילו יצאת מטיפול פנים

להרגיש ולהיראות כאילו יצאת מטיפול פנים | צילום: GettyImages
להרגיש ולהיראות כאילו יצאת מטיפול פנים | צילום: GettyImages

תכשיר הגאוני למי שאין לה זמן ללכת לטיפול פנים' בושם גורמה איטלקי ושפתון שעולה 775 שקל. כל מוצרי האיפור והטיפוח החדשים שניסינו לאחרונה

88 שיתופים | 132 צפיות

בושם "דיבושן" לאישה של דולצ'ה וגאבנה

ההבטחה: "בושם הגורמה הראשון של החברה. מסע חושי מפתה ומרגיע בניחוח עוטף וחושני עם ניגודים מעודנים. מיוצר עם חומרי גלם באיכות גבוהה על פי הסטנדרטים של בשמי יוקרה".
דבר הנסיינית: "בעיני נראות הבושם מאוד חשובה, והבקבוק המרשים והיוקרתי עושה מיד חשק לנסות אותו. הוא אחר ושונה מכל הבשמים של דולצ'ה, ואחד הטובים שבהם. אני אישית מעדיפה להשתמש בו כבושם לערב".
592 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם וחנויות נבחרות

>> ניסינו את הסומק הנוזלי של נטע אלחמיסטר. אהבנו או התאכזבנו?

פריימר לחות "ONE STEP SKIN PERFECTOR" של קטריס

ההבטחה: "מוצר שמאחד את כל מה שאנחנו צריכות – פריימר לחות, הגנה בינונית מהשמש (20 SPF) וגוון עדין – במוצר אחד בלבד. מפנק את העור בנוחות נעימה ומעניק טיפול אינטנסיבי באמצעות מרכיב ויטמין C".
דבר הנסיינית: "בעבר השתמשתי במסקרה של החברה, שמחיריה הכי שווים, שלא לומר זולים מאוד – והתמכרתי למותג. המוצר הזה חוסך זמן טיפוח, הוא נעים ותמיד טוב שהוא יהיה בתיק שלנו, אבל למי שאוהבת מייקאפ עם כיסוי עבה – ממליצה להוסיף שכבה עדינה של מייקאפ לאחר השימוש בפריימר".
25 ש"ח, להשיג ברשת הפארם Be ובאתר החברה

אמפולות טיפוליות מסדרת מוצרי השיער P20

ההבטחה: "סדרת מוצרי שיער מקצועיים במחירים נגישים לשימוש ביתי. הסדרה כוללת שמפו, מסיכה, טיפול ללא שטיפה ואמפולות קראטין וביוטין לשיקום וחיזוק שורשי השיער, לטיפול אינטנסיבי לשיער יבש ופגום. הטיפול מחזק את המבנה הפנימי של השערה ומחזק אותה. האמפולה מועשרת בקראטין, תמציות טבעיות וביוטין".
דבר הנסיינית: "השיער שלי דק ומתפצל, יש לי גוונים, ובעיקר עכשיו בחורף – אני גם מרגישה שהשיער מתייבש. שמחתי להתנסות במוצר קל לתפעול וברמה שבדרך כלל מוצאים במספרה. התנסיתי באמפולה לאחר החפיפה על שיער סחוט, ישבתי איתה כ-10 דקות על השיער ושטפתי היטב. הריח משגע והשיער נותר חלק למשעי!".
129 ש"ח למארז של ארבע אמפולות, להשיג ברשת הפארם Be ובאתר החברה

 

אמפולות לשיער של P20, מחיר 129 ש"ח | צילום: יח"צ
אמפולות לשיער של P20, מחיר 129 ש"ח | צילום: יח"צ

טינט "SUPER STAY" של מייבלין ניו יורק

ההבטחה: "מעניק כיסוי קליל למראה קורן וטבעי, מלא בגלאם ועמיד 24 שעות. פורמולה קלילה, מעושרת בוויטמין C המטפחת את העור ומסייעת למראה אחיד ורענן של עור הפנים".
דבר הנסיינית: "כמובטח, הוא לגמרי מעניק כיסוי קליל! אין את התחושה הכבדה של המייקאפ, אלא תחושה יותר של קרם שאת מורחת על הפנים וגורם לרעננות ולמראה יותר טבעי ונקי. התכשיר נעים ונמרח בקלות, אבל לגבי עמידות של 24 שעות? אולי יותר של 10 שעות פלוס-מינוס. לאחר מכן זה מאבד את הברק בפנים, אבל אני עדיין הרבה יותר מרוצה ממנו מאשר מהמייקאפ שהשתמשתי בו לפניו".
55 ש"ח, ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובפרפומריות נבחרות

סופר סקין מייבלין ניו יורק. 55 ש"ח | צילום: יח"צ
סופר סקין מייבלין ניו יורק. 55 ש"ח | צילום: יח"צ

קרם גוף ריחני של INCENSE parfums

ההבטחה: "קולקציה רחבה של בשמי בוטיק ומוצרים לטיפוח הגוף ובישום לבית בחמישה ניחוחות: Wood טבעי בריח עצים, משפחת ה-Floral הפרחונית בריח Amber, משפחת Citrus בניחוח הדרי ומשפחת ה-Aromatic. כל המוצרים מכילים כ-30 אחוז תמציות ריח העשויות בעיקר ממרכיבים טבעיים, מה שמבטיח את עמידות ואריכות הטווח של הבושם".
דבר הנסיינית: "כחובבת בשמי גברים, התחברתי מאוד לניחוח ה-WOOD וניסיתי את קרם הגוף מהסדרה. הריח עמוק וחושני, והוא התיישב והתמזג לי מעולה על העור. המרקם קליל, נספג בשניות ונשאר כמה שעות טובות. אהבתי מאוד גם את הסטייל של האריזות – נקי, מינימליסטי ויוקרתי".
399-499 ש"ח לבשמים, 69-189 ש"ח לטיפוח הגוף ובישום הבית. להשיג באתר החברה

בושם "KINETIC" לגבר של TUMI

ההבטחה: "ניחוח מפתה וגברי לגבר עם תשוקה לחיים שחובב חדשנות. ריח עצי של ענבר ותיק עם מנדרינה, וריח סקסי חריף של לבונה ואגוז מוסקט. ניחוח חתימה לגבר המודרני".
דבר הנסיין: "רכשתי אותו בהפוגה מהלחימה, המחיר שלו היה יקר יחסית לבשמי גברים, אבל זה היה שווה כי מדובר בבושם שהוא בהחלט חוויה לאוהבי בושם עם נוכחות. הריח שלו ממכר ונשאר שעות. לא מתאים לחאן יונס, אבל יהיה לו מקום של כבוד במדף הבשמים שלי".
499 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם והמשביר לצרכן

בושם לגבר KINETIC מבית TUMI. מחיר 499.90 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם לגבר KINETIC מבית TUMI. מחיר 499.90 ש"ח | צילום: יח"צ

טינט "BLUSH CRUSH" ללחיים ולשפתיים של המאפרת ענת רזמוביץ

ההבטחה: "24 שנים של עבודה בעולם האיפור הביאו אותי לרגע שבו יצרתי מוצר איפור שאני כל כך גאה בו. פורמולה עשירה מחומרים טבעיים המכילה חמאת שיאה, שמנים טבעיים, שעוות דבורים, ויטמין E ופיגמנט עדין. מתאים לנערות ולמבוגרות".
דבר הנסיינית: "כחובבת צבעים בהירים עד ניודים, ניסיתי את הגוון הוורוד העתיק (יש גם גוון אדום). לקחתי מעט חומר עם האצבע ללחיים, והתקבל גוון שימרי שהתמזג יפה בעור עם הברקה. אהבתי גם את המחויבות החברתית של המאפרת – שתורמת עשרה אחוזים מהרווחים לתושבי העוטף".
70 ש"ח במחיר השקה, להשיג באתר המאפרת

BLUSH CRUSH טינט ללחיים ולשפתיים במוצר אחד של המאפרת ענת רזומוביץ. 70 ש"ח | צילום: יח"צ
BLUSH CRUSH טינט ללחיים ולשפתיים במוצר אחד של המאפרת ענת רזומוביץ. 70 ש"ח | צילום: יח"צ

אמפולות " GLOW BOOST" לעור זוהר וקורן של קרן ברטוב

ההבטחה: "מארז אמפולות של חומצות וסרומים מרוכזים שלב 1: ACTIVE IN – קומפלקס של חומצות AHA, גליקולית, מנדלית ומאליק אסיד הגורמות להסרת תאים מהירה מהחלק העליון בעור. שלב 2: GLOW OUT – מגוון רחב של נוגדי חמצון עוצמתיים וקומפלקס ויטמינים כמו A, E ו-C, המספק באופן מיידי אפקט מרענן בריא וזוהר".
דבר הנסיינית: "התנסיתי במוצר לפני אירוע בשביל להיראות הכי פרש שיש, ודי נדהמתי. אמנם הסתבכתי טיפה עם הפתיחה של האמפולות והן קצת נשפכו לי על הידיים בדרך, אבל תוך דקות בודדות מהשימוש הרגשתי כאילו יצאתי מטיפול פנים איכותי. העור הרגיש מוצק, זוהר ונטול עייפות, והוא נראה כל כך טוב אחרי השימוש באמפולות, שאפילו לא בא להרוס את כל זה עם כיסוי של מייקאפ. רק תקפידו להמתין שתיים-שלוש דקות בין שתי האמפולות ואתן מסודרות פיקס".
390 ש"ח, להשיג בקליניקה של קרן ברטוב – ברודצקי 43 תל אביב ובאתר הקוסמטיקאית

אמפולות של קרן ברטוב. 390 ש"ח | צילום: אודי דגן
אמפולות של קרן ברטוב. 390 ש"ח | צילום: אודי דגן

שפתון 31Le Rouge של שאנל

ההבטחה: "הליפסטיק הכי אקסקלוסיבי של שאנל, בהשראת רחוב קמבון 31, הכתובת המיתולוגית בה נולדה יצירתה של שאנל. בקולקציה 12 גוונים נועזים הניתנים למילוי חוזר, ארוזים במיכל זכוכית מהפנט בהשראת המראות שעיטרו את גרם המדרגות האגדי בסגנון אר-דקו בדירתה של שאנל. השפתונים מורכבים מ-75 אחוז חומרים טבעיים, ומועשרים בשמן גרדניה ושמן פסיפלורה אקסקלוסיביים, כמו גם במיקרו-פיגמנטים של אם הפנינה להענקת ברק".
דבר הנסיינית: "טוב, מאיפה להתחיל? ניגשתי לשפתון הזה ביראת קודש. קודם כל בגלל המחיר המופרע שלו, ושנית בגלל שהוא באמת מרהיב – הוא ארוז במיכל הכי יפה שראיתי אי פעם, ובגדול נראה כמו תכשיט שבא לבהות בו ולשחק עם המכסה המגנטי שלו בלי הפסקה. התאהבתי בגוון Coromandel הערפדי והעמוק, שנראה והרגיש פשוט חלק, עשיר ונעים בטירוף. השפתיים נראות מדהים ומרגישות וואו, ובאמת שזה לא מרגיש כמו אף שפתון אחר. לאור הלחות שבו, הוא כמובן מצריך חידוש אחרי אוכל ושתייה, אבל כל מריחה שלו כל כך נעימה ומשמחת שפתיים, עיניים ולב, שזה מחיר קטן לשלם. המחיר האמיתי, כאמור, זה כבר משהו אחר".
775 ש"ח. להשיג בחנויות שאנל בקניון רמת אביב, קניון TLV וממילא ירושלים

אודם של 31Le Rouge של שאנל, 775 ש"ח | צילום: יח"צ
אודם של 31Le Rouge של שאנל, 775 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם יוניסקס של Etat Libre D'Orange

ההבטחה: "בושם יוניסקס נועז מבית היוצר של הבשם הצרפתי אטיין דה סרוונט המאופיין בניחוחות סקסים, ייחודיים, פורצי מוסכמות ונורמות, בעלי ערך מוסף"

דבר הנסיינית: "כחובבת בשמי גברים, נדלקתי על הניחוח הסקסי הזה. הוא נקי ופרשי, מעט עצי ויש לו שובל קל של נענע ותפוז. אחרי שעה שנח עלי, הבושם התמזג מעולה על העור. אהבתי שבסוף היום עדיין הרחתי אותו עלי"

690 ש"ח ל- 100 מ"ל, להשיג ברשת אפריל

Etat libre dorange | צילום: יח"צ אפריל
Etat libre dorange | צילום: יח"צ אפריל