סינדי ואלירן דזן: "כשאנחנו עושים דברים יחד אנחנו בלתי מנוצחים"

סינדי ואלירן דזן | צילום: אינסטגרם
סינדי ואלירן דזן | צילום: אינסטגרם

כוכבי סדרת הריאליטי "פריפריה אימפריה" מצטלמים לעונה שנייה, משיקים מותג איפור חדש, לא מתכננים לעזוב את אשקלון לעולם ובינתיים גם לא ממהרים להרחיב את המשפחה. ריאיון זוגי

88 שיתופים | 132 צפיות

סינדי ואלירן דזן הם דביקים ושמאלצים ולאבי דאבי וחיים שלי. אז מה. זה עדיין מעורר קנאה. אם בתחילת הריאיון היה נדמה לי שאני בסוג של הצגה שלא יכולה להתקיים בעולם האמיתי, בסופו כבר ידעתי – מדובר בפאוור קאפל.

>> הזמרת דיקלה: "אני עושה דברים לא רק בשביל הכסף, אבל אני אוהבת כסף"

הם עובדים צמוד בעולם הביוטי ונמצאים יחד 24/7. בתחילת הדרך המשותפת היו ביניהם קצת פיצוצים, אבל מבחינתם הם פיצחו את הנוסחה לאיך להסתדר הכי טוב בעולם. ההערצה ביניהם הדדית. היא לא יודעת מה הייתה עושה בלעדיו וכמה רחוק הייתה מגיעה אם לא הוא, כי בעיניה הוא האיש עם הלב הכי גדול בעולם והבעל הכי מפרגן ודוחף. הוא לא יודע איך היו נראים חייו בלעדיה וזה בכלל לא משנה אם היא שוקלת 100 ק"ג – היא מושלמת בעיניו ומלכה בדיוק כמו שהיא, כולל ההזרקות מגיל צעיר – כי זה עושה לה טוב וזה מה שחשוב. הם חושבים אותו דבר: היא מתחילה משפט, הוא מסיים אותו ולהפך. סינדי ואלירן לנצח, שתי נשיקות במצח.

בימים אלה הם בעיצומם של הצילומים לעונה השנייה של הדוקו ריאליטי המשפחתי "פריפריה אימפריה" ב-yes. עם קצת קריצה למעושרות, אבל גם עם הרבה גאווה לחיות באשקלון, כי בסוף – בעיניהם – אין עוד עיר כזאת. בעונה הקודמת תועדו חייהם בסלון הכלות המשפחתי של הוריה של סינדי, דליה ומיכאל מנאשרוב – "דימיטריוס דליה". בסלון האשקלוני היו בני הזוג אחראיים על השיער והאיפור אבל היום הם כבר לא שם, אלא עובדים עצמאית ברחבי הארץ אצל כלות ובאירועים. יש להם גם הזמנות לחו"ל – אלירן על השיער וסינדי על האיפור. הם כבר נסעו לשמח כלות ביומן הגדול בבלגיה, וינה ודובאי. בנוסף, יש להם מותג איפור מצליח שפיתחו על שמה של סינדי עם 13 מוצרים שנמצאים ב-50 סניפים של B פארם מרשת שופרסל, ויש כבר מגעים גם על ייצוא לארצות הברית ולדובאי.

אלירן דזן: "גם במשקל 100 ק"ג וגם במשקל 64 ק"ג היא תמיד יפה ומושלמת ומסובבת ראשים. יופי זה לא רק מבחוץ, זה גם מה שיוצא מבפנים"

 

"החיים השתנו בעקבות הסדרה", אומרת סינדי. "התחלתי עם 30 אלף עוקבים והיום יש לי כפול. היום אנחנו מוכרים בכל הארץ. יש השקות, תקשורת, מרעיפים עלינו מחמאות".

"כשהתחלנו עם חברת האיפור חשבנו שנמשוך פעם בחודש סחורה" מספר אלירן. "אבל בגלל הביקוש הגבוה זה קורה כמעט אחת לשבוע. הבאנו לתעשיית האיפור מוצרים איכותיים עם פורמולות שמגיעות מאיטליה, במחירים טובים. המוצרים הם להיט גם בקרב צעירות וגם אצל בנות 30 ומעלה".

להיט אצל צעירות וגם אצל בנות 30 פלוס. מוצרי איפור של סינדי ואלירן דזן | צילום: סינדי דזן ביוטי
להיט אצל צעירות וגם אצל בנות 30 פלוס. מוצרי איפור של סינדי ואלירן דזן | צילום: סינדי דזן ביוטי

הריבים הקטנים מוסיפים טעם

בעוד נעמה מריומה שכיכבה לצידם בסדרה לא שרדה את הנישואין ונפרדה מבעלה אחרי 14 שנים, אצל סינדי (29) ואלירן (35) האהבה רק גוברת ופורחת – גם אחרי 11 שנים יחד. תקנאו.

אתם מגדירים את עצמכם כפאוור קאפל?
"אנחנו באמת טובים כזוג", אומרת סינדי. "לא הייתי מגיעה רחוק בלי הדחיפה של אלירן והפירגון שלו. הוא שם אותי בפרונט. לא מפתיע אותי שהסדרה עשתה לנו רק טוב. כל מי שמכיר את אלירן רואה עד כמה הוא בן אדם מיוחד ואיזה לב ענק יש לו. אורטל אליה בניסטי אמרה בסדרה ש'כל אחת צריכה אלירן בחיים שלה', והיא צודקת".

"אני לא אוהב הגדרות מפוצצות כמו פאוור קאפל", אומר אלירן. "זה מרגיש לי יהיר ומתנשא. אבל זוהי עובדה שאנחנו מאד טובים האחד לשנייה ולהפך. קשה לנו לעשות דברים בנפרד וכשאנחנו עושים דברים יחד אנחנו בלתי מנוצחים. זה מה שמייחד אותנו".

סינדי ואלירן דזן | צילום: דניאל אליסטר
סינדי ואלירן דזן | צילום: דניאל אליסטר

בחייאת, תביאו משהו לסדוק קצת את האידיליה. על מה אתם רבים?
"על שטויות, לא על דברים מהותיים", אומרת סינדי. "אני שונאת לריב, לא יכולה, ממש קשה לי לריב".

"זה נכון, קשה לריב איתה", מסכים אלירן. "בעצם אנחנו לא רבים על כלום, מקסימום על דברים מינוריים. למשל 'אם שמת את הבגדים שלך בארון, למה לא לקחת באותה הזדמנות גם את שלי?'. ככה, בקטנה. הריבים הקטנים הם סוג של מלח ופלפל שמוסיפים טעם. אבל כל דבר אפשר לפתור על ידי דיבור. אחר כך נושמים שתי דקות, ורק אז מגיבים. והריב הסתיים".

סינדי דזן: "התחלתי להזריק בגיל 23-24. אבל הכל בנגיעות קטנות כי חשוב לי לשמור על מראה טבעי. אני מודה שמפחיד אותי להתקמט ולהזדקן"

 

קרה שנרדמתם גב אל גב בלילה?
"לא. ומעולם גם לא ישנו בנפרד" אומרת סינדי, ואלירן מוסיף: "זה חוק בסיסי בזוגיות שכל זוג צריך לאמץ: אסור ללכת לישון אם רבתם ולא השלמתם".

מה בכל זאת מעצבן אותך אצלו?
"שהוא עקשן, ושהוא תמיד צודק", אומרת סינדי.

"רצון להראות לבנות מלאות ועגולות שזה בסדר". סינדי ואלירן דזן ובתם איימי | צילום: אינסטגרם
"רצון להראות לבנות מלאות ועגולות שזה בסדר". סינדי ואלירן דזן ובתם איימי | צילום: אינסטגרם

פריפריה זו גאווה

היא ילידת אשקלון שעבדה מגיל 16 בסלון הכלות של הוריה. הוא מראשון לציון, למד עיצוב פנים והפך למעצב שיער. הם הכירו בפייסבוק "הסתקרנתי והתחלנו להתכתב, אבל היה לה בן זוג", מספר אלירן, וסינדי אומרת: "הוא יצא עם כל הכלות שעבדתי איתן. לא רציתי להיפגש אותו אבל אמרו לי 'מה איכפת לך, תנסי'. אלירן הוא האהבה האמיתית הגדולה הראשונה שלי. אחרי שלושה חודשים הוא הציע לי נישואין". "היא הייתה מאוד בוגרת לגילה", מוסיף אלירן. "וכבר ניהלה את הסטודיו המשפחתי. אני הרגשתי ילד לידה. אני יותר שטותניק, אוהב לצחוק".

כיום הם גרים במיני פנטהאוז מטופח באשקלון עם בתם איימי בת ה-9 ומתלבטים אם לעבור לפנטהאוז או לבנות בית צמוד קרקע. "מה שבטוח הוא שאנחנו נשארים באשקלון", אומרת סינדי. "בשבילי לגור בפריפריה זו גאווה. אני לא זזה מכאן. הכי טוב לי ונוח לי כאן". לאידיליה המשפחתית הצטרפו גם ההורים של שניהם שהפכו לחברים הכי טובים. הם נוסעים יחד לחו"ל ואת כל החגים הם עושים יחד.

אפשר לנחש שהחתונה שלכם הייתה גדולה?
"מפוארת וגדולה. 1,500 מוזמנים. הופיעו בה ליאור נרקיס, איתי לוי, איציק שמלי ולהקת מומנט. דיברו עליה הרבה זמן".

התלבטתם אם להיכנס לתוכנית ריאליטי?
"היו שיקולים לכאן ולכאן", מספר אלירן. "כי מדובר בהפסד של ימי עבודה. ישבנו עם המשפחה והחלטנו שכן. מבחינתי נכנסתי לתוכנית בשביל סינדי, להרים אותה הכי גבוה שיש. היא עילוי בתחום שלה". "רצינו להראות את עצמנו בצורה אמיתית ושקופה" אומרת סינדי, "וגם למתג את העסקים. לי היה גם רצון להראות לבנות מלאות ועגולות שזה בסדר. אני לא יודעת אם אני מודל השראה אבל הרבה בנות פונות אליי ואומרות לי שבזכותי הן למדו לקבל את עצמן".

סינדי, מתי התחיל האישיו עם המשקל?
"תמיד הייתי מלאה. בגיל 20 הגעתי לשיא המשקל שלי ושקלתי 100 ק"ג. נכנסתי לניתוח שרוול, ירדתי 40 ק"ג ועליתי 20 מהם בחזרה. כבר שנה שאני מזריקה זריקות של חולי סכרת שמדכאות את התיאבון. זה לא מסוכן. ירדתי כבר 12 ק"ג הודות להן. אני במאבק מתמיד עם המשקל, אבל אני שלמה עם עצמי ועם המראה שלי".

"גם במשקל 100 ק"ג וגם במשקל 64 ק"ג היא תמיד יפה ומושלמת ומסובבת ראשים", אומר מצדו אלירן. "זה מטורף איך גברים מסתכלים עליה. בעיני היא היתה הכי יפה כששקלה 100 ק"ג. יופי זה לא רק מבחוץ, זה גם מה שיוצא מבפנים".

"מפחיד אותי להתקמט ולהזדקן". סינדי דזן | צילום: דניאל אליסטר
"מפחיד אותי להתקמט ולהזדקן". סינדי דזן | צילום: דניאל אליסטר

ומה הקטע עם הזרקות?
"התחלתי להזריק בגיל 23-24. רציתי לעבות את השפתיים ולא אהבתי את האף שלי, אז עשיתי פיסול אף. אחר כך עשיתי הזרקות לעצמות הלחיים וקו לסת וסנטר. אבל הכל בנגיעות קטנות כי חשוב לי לשמור על מראה טבעי. אני מודה שמפחיד אותי להתקמט ולהזדקן. אבל לא אעשה עוד ניתוח לירידה במשקל, כי אני מפחדת שיפלו לי הפנים".

"אני אוהב כל מה שגורם לאשתי להרגיש טוב עם עצמה", אומר אלירן. "אני הראשון שיהיה בעדה ואהיה שם תמיד מאחוריה, כדי להרים אותה למעלה".

>> הגר משה מ"חתונה ממבט ראשון": "היריון בגיל 42 הוא לא דבר טריוויאלי, אבל זה הדבר הכי מדהים" 

איך אתם מתמודדים עם ביקורת? למשל זו שנשמעה אחרי שאיימי הופיעה בפרק, כולה מאופרת ומנצנצת.
"איימי, כפרה עליה, היא הכתר שלנו", אומר אלירן. "זה דבר מדהים לזוג לקבל ילד שהיא שילוב של שני ההורים. היא ילדה עם שכל חד, לא פראיירית, רגישה. היא תלמידה מצטיינת ובחוג ריקוד מגיל שלוש".

"לצורך הסדרה עשינו לה תוספות בשיער, ואיפור ובגד צבעוני", מסבירה סינדי, "וטיקטוק סטייל נועה קירל שהיא מאד אוהבת. אנשים איימו שיפנו לרווחה, השליכו חיים שלמים על שלוש שניות בטיקטוק". "זה צרם, עשה לי מערבולת בכל הגוף. אנשים שופטים בלי לדעת. לקחו את זה למקומות הזויים", מסכם אלירן.

"אנשים איימו שיפנו לרווחה". סינדי ואלירן דזן והבת איימי | צילום: דודו אלפסי
"אנשים איימו שיפנו לרווחה". סינדי ואלירן דזן והבת איימי | צילום: דודו אלפסי

איימי אוהבת להיות בת יחידה?
"בעזרת השם יהיה עוד ילד", אומר אלירן. "זו החלטה של סינדי. זה הגוף שלה. אנשים ממהרים להביא ילדים, אנחנו חושבים שכל ילד צריך לקבל את הפוקוס שלו".

"הלידה של איימי הייתה חוויה לא נעימה", אומרת סינדי. "לא נתייפייף, שני ילדים זה הרבה יותר מילד אחד. אנחנו עובדים היום קשה, בשבילנו ובשביל הילדה שלנו. אז לא כרגע. בעתיד".