מור רדמי מגלה: "בשיא המשקל שלי שקלתי 90 קילו"

מור רדמי | צילום: זהר שטרית, קריאייטיב: טל קליינבורט, סטיילינג: הילה ג'רבי, איפור: מיכל פרי, אורלי יצחק ל־Artbook, שיער: שי אוחיון ל־Artbook, טופ: טוונטי פור סבן, ג'ינס: cos, צולם במלון בראון בובו, רח' יבנה 42 תל אביב, 9646*
מור רדמי | צילום: זהר שטרית, קריאייטיב: טל קליינבורט, סטיילינג: הילה ג'רבי, איפור: מיכל פרי, אורלי יצחק ל־Artbook, שיער: שי אוחיון ל־Artbook, טופ: טוונטי פור סבן, ג'ינס: cos, צולם במלון בראון בובו, רח' יבנה 42 תל אביב, 9646*

מור רדמי מאוהבת בחבר החדש שלה, אבל לא רק זה עושה לה טוב לעור הפנים. כוכבת "חתונה ממבט ראשון" מגלה איך היא מטפלת בפיגמנטציה, כיצד היא שומרת על נפש בריאה בגוף בריא ומה הטיפ שלה למי שחושבת ללכת לריאליטי שידוכים

88 שיתופים | 132 צפיות

מור רדמי (35), היא יוצרת תוכן, אחראית תרבות חברתית ב"פייסבוק ישראל", השתתפה בעונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון". בתחילתה של זוגיות טרייה.

>> אנה ארונוב: "היא הצילה לי את העור. מאז טיפול פנים זה קדוש"

שגרת טיפוח

"סוג העור שלי רגיל, אבל בשנים האחרונות יש לי פיגמנטציה. התחלתי לטפל בעור שלי בשנות העשרים בזכות דודה שלי אביגיל כהן, שהייתה קוסמטיקאית נחשבת וגם היום אחרי שפרשה נראית פגז. כל הזמן היא אמרה לי להיות חכמה בשמש, ועד היום זה המוטו שלי בטיפוח. אני לא שומרת אמונים לקרם אחד ומנסה כל פעם משהו חדש. סבון הפנים שלי הוא של אסתי לאודר ויש לי גם סבון פחם שמגיע בסטיק. הסרום הוא סרום ויטמין סי של עדה לזורגן, וקרם הפנים הוא של דרמלוסופי לעור רגיל. בערב אני שמה קרם עיניים של אסתי לאודר וקרם הזנה אנטי אייג'ינג של דרמלוסופי. אני פותחת את הבוקר עם מים קרים על הפנים, וקרם הגוף שגיליתי לאחרונה הוא של אלו יוגה – הוא סמיך, הריח שלו מצוין והוא נספג היטב על העור. קרם ההגנה שלי הוא של לה רוש פוזה ותמיד נמצא בתיק, יחד עם כובע טמבל מתקפל. כמו שכבר ציינתי, אני חכמה בשמש, וגם כשישנו מרחק הליכה קצר לאוטובוס אני חובשת כובע".

קרם הגנה לפנים של לה רוש פוזה. מחיר 149 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם הגנה לפנים של לה רוש פוזה. מחיר 149 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם העיניים של אסתי לאודר. 340 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם העיניים של אסתי לאודר. 340 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"יש לי שתי קוסמטיקאיות: קורל הרטוך-פעמוני, אצלה אני עושה ניקוי יסודי של הפנים כולל הוצאת שחורים ומסכות, וליאנה מולדבסקי – שעושה לי טיפולי מיצוק בגלי רדיו".

אנטי אייג'ינג

"עוד לא התחלתי עם הזרקות כי אני פחדנית ברמות, וגם פוחדת שזה ישנה לי את הבעת הפנים שלי, אבל אין לי ספק שזה יגיע יום אחד".

>> בר רפאלי, שומעת? מותג הטיפוח האהוב עלייך הגיע לארץ

איפור

"אני אוהבת להתאפר, למרות שאני לא ממש טובה בזה וגם אין לי זמן רב להתעסק עם איפור. ביומיום אני לא מתאפרת, אם אני חייבת לצאת אז שני מוצרי החובה שלי הם מסקרה ספיידר של עדה לזורגן וברונזר של מאק. במייקאפ אני לא משתמשת אף פעם, גם לא לאירוע מחייב. אבל כשאני משקיעה, אני שמה אייליינר של רבלון ומסקרה מעבה של לוריאל. רק לעיתים רחוקות אני מוסיפה תוחם לשפתיים, והשפתונים שלי הם תמיד בצבע ניוד, לובלו או שמן שפתיים".

מסקרה במבי אובר סייז XXL של לוריאל פריז. 59.90 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה במבי אובר סייז XXL של לוריאל פריז. 59.90 ש"ח | צילום: יח"צ
ברונזר של מאק. 185 ש"ח | צילום: יח"צ
ברונזר של מאק. 185 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"בחורף אני מעדיפה בשמים כבדים יותר ומתוקים, ובקיץ יותר פרשיים וקלילים. הבושם האהוב עליי הוא BAL D' AFRIQUE של BYREDO".

בושם Bal D'afrique של BYREDO. מחיר 799 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם Bal D'afrique של BYREDO. מחיר 799 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי גלי-מתולתל בבסיסו, כשאי שם בקורונה התחילו לבצבץ להן שערות שיבה. אני לא אוהבת את הלוק הלבן ומאז אני צובעת. מעצב השיער שלי הוא אלי פרנקו מבת ים ואני אצלו מאז שהייתי נערה בת 15. אני עושה אצלו החלקה אורגנית שנראית מאוד טבעית ולא עשויה מדי, ומחדשת את ההחלקה אחת לשלושה חודשים. בבית אני חופפת אחת לשלושה ימים עם הקרסטס הוורוד, או עם המוצרים של אמיקה או נקה 7".

שמפו לשיער של קרסטס סדרת ג'נסיס. מחיר 129 ש"ח | צילום: יח"צ
שמפו לשיער של קרסטס סדרת ג'נסיס. מחיר 129 ש"ח | צילום: יח"צ

>> סיגל שחמון: "נשים מבוגרות ונטולות סכין מרשימות אותי"

מני פדי

"אני עושה מניקור אצל 'נויה' אחת לשלושה שבועות, זו המומחיות שלה, והיא יודעת שאני מעדיפה את הציפורניים שלי קצרות. אני עושה אצלה גם לק ג'ל – בקיץ כל שלושה שבועות ובחורף אחת לחודש. בחורף אני מעדיפה צבעים שחורים וחומים, ובקיץ לבן או צבעוניות בהירה".

גבות

"אני עושה גבות אצל מירה הלל בבת ים, ואני הכי אולד סקול. היא מוציאה לי שיער מהגבות ומהשפם בעזרת חוט. חוץ מזה אני עושה גם אפילציה לשיער שמתחת לסנטר אחת לחודשיים-שלושה אצל סמדר ברגר".

כושר

"עד המלחמה עשיתי שלושה אימוני כוח במכון בגורדון, כולל קיקבוקסינג ומאז המלחמה זה השתבש. עכשיו אני חוזרת בהדרגה וגם עושה קיקבוקסינג. ניסיתי פילאטיס וגם יוגה ולא התחברתי, זה פחות הווייב שלי. אני אוהבת לרוץ ונרשמתי למרוץ הלילה של תל אביב באפריל. אני מתכננת לרוץ 10 קילומטרים, ומתאמנת לקראת זה שלוש פעמים בשבוע".

תזונה

"יש לי נטייה להשמין, אני צריכה לשמור וזה במודעות אצלי כל הזמן. היו לי תקופות שהייתי מאוד מלאה ובשיא המשקל שלי שקלתי 90 ק"ג. היום אני שוקלת 68 ק"ג והיעד שלי הוא להגיע ל-65 ק"ג. התחלתי לעלות במשקל בתיכון בכיתה י"א, ושיא המשקל היה במהלך השירות הצבאי שלי. אחרי הצבא נסעתי לארה"ב ושם הכל גדול – גם מנות האוכל. כשחזרתי לארץ והתחלתי ללמוד באוניברסיטה לקחתי את עצמי בידיים והתחלתי לרדת".

"אני משתדלת באמצע השבוע להיות ממושמעת ומשחררת רק בסוף שבוע. התפריט שלי מורכב ברובו ממוצרי חלב, ירקות פירות ודגים, ואני משתדלת להימנע מאלכוהול. ביומיום אני פותחת את הבוקר עם מים חמימים עם לימון. ארוחת הבוקר שלי כוללת גבינה וירקות או יוגורט ופרי. בצהריים אני אוכלת ירקות עם עדשים וחלבון, לרוב דג, ובערב סלט טונה, ביצה וגבינה. אני שותה 4-3 כוסות קפה ביום, ובתיק שלי תמיד יהיו מים שאני שותה אותם במהלך היום".

"בסופי שבוע אני משחררת, עם אוכל ביתי שאני מאוד אוהבת, כמו סלטים, חריימה עם חלה וכל הפחמימות שאפשר להעלות על הדעת: קוסקוס, מג'דרה ועוד. הפטיש שלי באוכל הוא גלידות, אבל רק בטעמים לבנים. אני לא קשה עם עצמי, ואם אכלתי ביום מסוים הרבה קינוחים – אני לא אצום למחרת – רק אחזור לאכול רגיל. בתפיסה שלי את עצמי אני בריאה וחשוב לי להיות בטוב עם הגוף שלי".

>> מי-רן מנקס מגלה את סודות הטיפוח שלה – ושל הכלב שלה

טיפ לחיים #1

"אל תקחו שום דבר קשה מדי. הכול עובר ובמציאות הישראלית תמיד קורה משהו, לכן מוטב לקחת הכול בפרופורציות הנכונות. מותר לנו להיות עצובות, לבכות ולהתכנס בתוך עצמנו, אבל להרים את הראש. הפסיכולוג שלי הוא הספורט. כשאני אוכלת נכון ועושה ספורט זה מסדר לי הכל".

טיפ לחיים #2

"הגעתי לגיל 35 ולמדתי כמה דברים על זוגיות. לאורך שנים נפלתי על גברים לא רציניים. פעם הייתי שבויה בכל מיני דברים והתעלמתי מכל מיני סימנים שהיו צריכים לגרום לי לעזוב את הקשר. היום אני מזהה הכל מקילומטרים. אז אם פגשת מישהו לא רציני, שלא מעוניין בך פול און, את לא אמורה להיות איתו. היום אני יודעת שמעל הכל חשובה החברות ואחריה הומור בזוגיות. וגם, לא צריך להירתע מאתרי היכרויות. אני הייתי הרבה באפליקציות והיו לי דרכן שתי מערכות יחסים רציניות. היום אני מאוהבת. קוראים לו דיוויד, הוא בריטי, הוא כבר הרבה שנים בארץ וגם שירת בצה"ל. הוא אדם מאוד פרטי ואני אומרת את השם שלו כי הוא כבר התפרסם, אבל שם המשפחה שפורסם אינו נכון. הוא בן 44, והכרנו לפני תשעה חודשים. היו לנו כמה הפסקות ואז הבנו שכשיש משהו טוב ביד, לא כדאי לשחרר אותו. למי שמתלבטת לגבי ריאליטי שידוכים, אני אומרת – לכו על זה. לי אישית היה קשה, אבל בסוף תזכרו שהכול חוויות בחיים. אם ניסיתן ולא הצליח, תמיד יחכה לכן מעבר לפינה משהו טוב".