אנה ארונוב: "יש לי שיער לבן, אבל אני לא צובעת ולא עושה עניין"

אנה ארונוב לאינטימה | צילום: דודי חסון
אנה ארונוב לאינטימה | צילום: דודי חסון

וגם: הסרום שעושה לה גלואו מטורף, תכשיר השיער שעזר לה להתמודד עם נשירה ואיך נראית שגרת הכושר שלה? אנה ארונוב מגלה את כל סודות הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

אנה ארונוב (42), רקדנית, מנחת טלוויזיה והפרזנטורית של רשת ההלבשה התחתונה ובגדי הים "אינטימה". נשואה ואימא לאדם.

>> סיגל שחמון: "נשים מבוגרות ונטולות סכין מרשימות אותי"

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור מעורב עם קצת פיגמנטציה. עד גיל 35 זרמתי, כן קרם לא קרם, לא הקפדתי, ואז הרגשתי שאני רואה שינוי בעור. הבנתי שהגעתי לגיל שאני צריכה להשקיע כדי לשמור עליו ומאז אני מקפידה. לאחרונה גיליתי בהשפעת האינסטגרם, בלי שום שת"פ, מותג טיפוח קוריאני בשם איירבוריאן, ואני מנקה את הפנים בניקוי כפול של שמן וג'ל של המותג. אני עושה את זה מדי בוקר וערב ומרגישה את הניקיון המדהים של העור. לאחר מכן אני משתמשת בסרום PEEL & GLOW BOOSTER מועשר בחומצות של קרן בר טוב, הוא עושה גלואו מטורף. לאחר מכן אני מורחת קרם לחות אנטי אייג'ינג מעולה עם חומרים פעילים של איירבוריאן, וקרם הגוף הוא קרם השקדים של ל'אוקסיטן".

סרום PEEL & GLOW BOOSTER של קרן בר טוב. 540 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום PEEL & GLOW BOOSTER של קרן בר טוב. 540 ש"ח | צילום: יח"צ
ניקוי שמן וג'ל של איירבוריאן. 328 ש"ח לצמד, להשיג באתר החברה ובחנות הדגל בעזריאלי שרונה | צילום: יח"צ
ניקוי שמן וג'ל של איירבוריאן. 328 ש"ח לצמד, להשיג באתר החברה ובחנות הדגל בעזריאלי שרונה | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"הגעתי לפני שש שנים לקרן ברטוב ומאז אני שם אחת לחודש ולא מפספסת כי טיפול פנים אצלי זה קדוש. קרן הצילה לי את העור, ובכל טיפול היא עושה לי משהו אחר על פי מצב העור – טיפול פילינג, טיפול גלי רדיו או לייזר".

>> התגלית החדשה של סיימון קאוול: הקוסמטיקאית קרן ברטוב

אנטי אייג'ינג

"הזרקתי בוטוקס ב-ATO אצל ד"ר ענבל גת מאוד בעדינות כדי לשמור על הבעות הפנים, אבל כבר שנה לא עשיתי הזרקות ואני לא מרגישה צורך. אם ארגיש שאני צריכה – אעשה. עשיתי טיפול מיצוק וחיטוב הפנים מטורף אצל קרן ברטוב עם מכשיר שנקרא גולד ליפט, באזור הצוואר, הסנטר והעיניים. זה טיפול מטורף שמחזיק שנתיים".

>> כך הפכו ד"ר ענבל גת ולידיה נחום למזריקות של הסלבס

איפור

"ביומיום אני כמעט לא מתאפרת, אבל כשיש אירועים או משהו מחייב אני שמה קרם BB של איירבוריאן – שיש לו גם לחות וגם הגנה משמש – או מייקאפ של MAC. אני אוהבת את גם הקונסילר של MAC. מוצרי המאסט שלי הם הברונזר של אסתי לאודר והמסקרה של MAC. השפתונים האהובים עליי הם של דיור, לרוב בצבע ניוד עם גוון מעט ורדרד או גלוסים בהירים. לצורכי עבודה אני מתאפרת אצל מישל אדרי, אבל זה כבר סיפור אחר".

מסקרה Stack Mascara מאק. 149 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה Stack Mascara מאק. 149 ש"ח | צילום: יח"צ
ברונזר Bronze Goddess של אסתי לאודר. 225 ש"ח | צילום: יח"צ
ברונזר Bronze Goddess של אסתי לאודר. 225 ש"ח | צילום: יח"צ

>> איך למרוח שפתון אדום בצורה מושלמת? ועוד טיפים מעולים

בושם

"אני אוהבת בשמים פרשיים, קצת לימוניים ועם פירות הדר. אחרי תקופה ארוכה עם בושם סנטל ברגמוט של LE LABO, קיבלתי במתנה מאחותי ליום ההולדת בושם של BYREDO. יש לו ריח נפלא. אימצתי".

בושם BYREDO. מחיר 899 ש"ח ל-100 מ"ל | צילום: יח"צ
בושם BYREDO. מחיר 899 ש"ח ל-100 מ"ל | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי חלק ולא מאוד עבה. סבלתי מנשירה אחרי הלידה ושמן קיק מאוד עזר. יש לי קצת שיער לבן אבל אני לא צובעת, זורמת איתו ולא עושה עניין ממנו. לפני שלוש שנים גיליתי את מוצרי ארגניה, שיש להם ערכות מעולות לטיפוח השיער. אני חופפת כל יומיים, כשביום הראשון לחפיפה השיער פזור ולמחרת אסוף. אני משתמשת בשמפו, מסכה וסרום מדהימים של ארגניה, שאני מניחה על שיער לח ואז מייבשת. לאחר מכן השיער מרגיש ונראה נהדר".

שמפו קיק של ARGANIA. מחיר 43.90 ש"ח | צילום: יח"צ
שמפו קיק של ARGANIA. מחיר 43.90 ש"ח | צילום: יח"צ

>> השיער שלך סובל מיובש? מצאנו אחלה שמפו בפחות מ-30 ש"ח

מני פדי

"אחת לשלושה שבועות אני מגיעה לאלינה בצפון תל אביב, זה מקום קטן ושקט והכל אצלה מדויק ונקי. רוב הזמן אני מעדיפה לק בצבעי ניוד, הכי עדינים, כמעט בלי צבע. בגלל הצילומים אני חייבת לשמור על מראה שקט, אבל כשאין לי צילומים אני יכולה לשים גם שחור ובורדו".

גבות

"לפני חמש שנים עיצבתי אותן בשיטת השערה ומאז אני לא נוגעת בהן. המאפרת שלי מישל אדרי מנקה אותן מעט לפני צילומים".

אנה ארונוב בצילומי קמפיין אינטימה אביב קיץ 2024 | צילום: דודי חסון
אנה ארונוב בצילומי קמפיין אינטימה אביב קיץ 2024 | צילום: דודי חסון

כושר

"אני מכורה לכושר. אני מאמינה שבן אדם יותר מאושר כשהוא עושה כושר, כל תנועה, ולאו דווקא ריקוד שאצלי זה בדם. אגב, היום אני גם מעבירה סדנאות בתחום. עד לא מזמן רצתי מרתון, ולאחרונה חזרתי לרוץ 8 ק"מ. אני מתמידה גם בזמן המלחמה, כי בריצה יש משהו שמנקה ומשקיט לי את הרעשים בראש. כבר שנה וחצי אני עושה יוגה ב'סטודיו יוגה עם לין', וזה נפלא גם לגוף וגם לנפש. ממש לאחרונה התחלתי לעשות גם פילאטיס מכשירים. אני חושבת שכל אחד צריך לבחור את הכושר שעושה לו טוב. אייל בעלי אוהב טניס למשל. לכל אחת אני אומרת, כשטוב לך משהו בתחום הכושר – תנסי להפוך אותו להרגל. אני משתדלת להקדיש לכושר 5 פעמים בשבוע אבל לא תמיד מצליחה כי יש עבודה וילד, אבל אם יש לי שעה פנויה – אבחר לנצל אותה לספורט".

תזונה

"אין לי נטייה להשמין אבל אני בגיל שאם אני לא מקפידה, יראו את זה עליי. אני חיה במודעות למה שאני אוכלת ובוחרת את הפינוקים שלי. אפשר לומר שאני אוכלת 80 אחוז מאוזן. אני אוכלת ארוחת בוקר בסביבות עשר וחצי, אחרי הכושר היומי שלי. אני מקפידה לאכול לחם דגנים מלא ולא לחם לבן, עם ביצה, ירקות וגבינה, או שתי ביצים עם פרוסת לחם וסלט וטונה. הארוחה הבאה שלי היא לרוב עם אדם, הבן שלי, סביבות ארבע וחצי-חמש. זו ארוחה חמה ומאוזנת הכוללת אורז או תפוחי אדמה עם בשר או דגים. גם אדם אוהב דגים אז לפעמים אני מכינה לנו תבשיל כיפי. אייל עובד בערב בבר שלו, אז ברוב הערבים אני לבד בבית ואוכלת בקטנה פירות או פופקורן. אני מאוד אוהבת מתוק אז שתי קוביות שוקולד סוגרות לי את הפינה. בממוצע אחת לשבוע אנחנו אוכלים במסעדה, ואז אני לא מסתכלת על השעון ולא על התפריט. אבל כשאת מתרגלת לאוכל בריא, מאוזן וטוב, ממילא אין לך רצון להתפזר".

אנה ארונוב בצילומי קמפיין אינטימה אביב קיץ 2024 | צילום: דודי חסון
אנה ארונוב בצילומי קמפיין אינטימה אביב קיץ 2024 | צילום: דודי חסון

>> ג'ניפר אניסטון חוגגת 55. עלינו על סודות הטיפוח שלה

הטיפ שלי לחיים #1

"הדבר הראשון שלמדתי הוא לא לסבך. הרבה פעמים הדברים הם בשליטה שלנו, ואנחנו מסבכות ונותנות פרשנויות יתר על המידה. בקיצור, אל תעשו דרמה מדברים לא חשובים. כשהייתי צעירה נדלקתי במהירות אבל עם הגיל, הילד וגם המלחמה, אני מבינה יותר ויותר מה חשוב באמת ואיפה להשקיע את האנרגיה. כשאנחנו מסתכלות על התמונה היותר גדולה גם הנפש שלנו במקום רגוע יותר".

הטיפ שלי לחיים #2

"למדתי שבחיים טיפוח זה לא רק קרמים, וכמה זה חשוב להרגיש טוב עם עצמך גם כשאת בבית. אני כבר שש עונות עם 'אינטימה', ולמדתי שכשאת בבית בפיג'מת סאטן מחמיאה, את מרגישה נשית ויפה. על הזוגיות, בזכות אייל, למדתי שאני לא צריכה לשנות אף אחד. יש תכונה אנושית ידועה שאם מישהו לא נוהג כמונו, אנחנו מתרגזות. עם אייל למדתי לא לבקר. כל אחד מאיתנו עושה בחירות שונות, ואנחנו צריכים לכבד ולקבל את זה. בקיצור, תהיו פחות שיפוטיות וביקורתיות ואל תייצרו ריבים בגלל השונות. אפשר לא להסכים והכל בסדר".

הטיפ שלי לחיים #3

"על האימהות למדתי שאני כבר לא שמה את עצמי במקום הראשון, ויש משהו בחיים שהוא גדול ממני. במשך 39 שנה הכל סבב סביבי. זה כל כך כיף לאהוב ככה בלי תנאי ואני שמחה שדרך אדם אני מצליחה להתרגש מדברים קטנים ושהוא מסדר לי את הפרופורציות. כשאני רוצה ספה חדשה או כשבא לי לצאת לחופשה ואני רואה את הבן שלי מתרגש מהגשם, אני שוכחת מה רציתי ומתרגשת איתו מהדברים הכי פשוטים".