סיגל שחמון: "ניתוח פלסטי? אני בעד לטפל במה שמפריע. זה לא פשוט להתבגר"

סיגל שחמון | צילום: טל עבודי
סיגל שחמון | צילום: טל עבודי

טיפולי האנטי אייג'ינג שהיא עושה אצל הרופא שדגמן לצדה בצעירותם, עיפרון העיניים המעולה שהיא מצאה בעשרה שקלים וסוד הטיפוח המשותף שלה ושל שרון חזיז. סיגל שחמון חושפת את שגרת הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

סיגל שחמון (52), דוגמנית ושחקנית, מעצבת פנים, מאמנת מנטלית ומעבירה מעגלי שיח, משתתפת בימים אלה בתפקיד אורח סדרה "טיטו ורוחו" ב"הוט" (מדי חמישי בשעה עשר בערב ב- HOT3 ב- HOT VOD, וב-NEXT TV), בזוגיות ואם לשניים.

>> יא מנאייכ: מה דיאנה גולבי עושה כשהיא במצב רוח מסוכן?

שגרת טיפוח

"אני מטופחת במידה ולא עובדת בזה יותר מדי. העור שלי, שהיה עור מעורב, הפך עם השנים ליבש, אז אני קמה בבוקר ושוטפת פנים במים קרים עד מים עם קרח. סבון הפנים שלי הוא של ג'ורג'יו ארמני וגם קרם הלחות של החברה. כשחסר לי ואני צריכה דחוף, אני בוחרת משהו מהמבצעים בסופר פארם. אני משתדלת לא לשים קרם הגנה ולהישאר עם מראה נטורל, למרות שאני עושה הליכות מדי בוקר בשמש, אבל מקפידה ללכת על כובע קסקט. יש לי הרבה קרמי גוף – מווזלין עד חמאת השיאה הנהדרת של ללין. אני אוהבת את שמן הגוף של נרסיסו רודריגז, אבל כבר לא מוצאת אותו בארץ".

חמאת שייה של ללין. 129.90 ש"ח | צילום: סטודיו vipdesign
חמאת שייה של ללין. 129.90 ש"ח | צילום: סטודיו vipdesign

קוסמטיקאית

"אין לי. אני הולכת אולי פעם בחמש שנים, ואת הכל אני עושה בבית".

אנטי אייג'ינג

"אומרים לי 'תשתי הרבה מים והעור שלך ישאר צעיר', אבל הגיל שלי בכל זאת משפיע. אני עושה טיפולים אצל ד"ר יונתן ווגמן שאני מכירה עוד מימי הדוגמנות. הזרקות אני עושה מאוד בעדינות, לאחרונה עשיתי הזרקה של סקולפטרה לעידוד ייצור קולגן ואלסטין בעור, ובוטוקס אני עושה רק בין הגבות. הטיפול האחרון שעשיתי אצל ד"ר ווגמן מבוסס על מכשיר בשם SKIN PEN – מדובר בעצם במיקרונידלינג (מחטים, דב"א) בשילוב הזרקה של ויטמינים, תאי גזע וחומצה היאלורונית. הטיפול משפיע על מרקם ורכות העור ומטשטש קמטוטים. ניתוח פלסטי? אם אעמוד מול המראה ומשהו יפריע לי אני אעשה, כי אני בעד לטפל במה שמפריע. מצד שני, כשאני רואה ברחוב נשים מבוגרות נטולות סכין, זה מרשים אותי מאוד. אבל אני לא בטוחה שאוכל להיות כזאת – כי אני אוהבת אסתטיקה וזה לא פשוט להתבגר".

>> מהפרטנר של גל גדות על המסלול לפלסטיקאי מומחה: המייקאובר המדהים של יונתן ווגמן

איפור

"אני מכורה למוצרים של ג'ורג'יו ארמני. המייקאפ שלו נהדר ואני מערבבת איתו תמיד קרם לחות כדי שהמראה יראה קליל ופרשי. החלק החשוב לי באיפור הוא העיניים. אני מכורה למעגל הריסים של 'Shu Uemura' עוד מגיל 12, ואוהבת גם עיפרון עיניים חום-חמרה שאני נוסעת לקנות במיוחד ב'בוטיק חזי' בביאליק ברמת גן. אני קונה כל פעם עשרה עפרונות. המחיר הוא עשרה שקלים, וכולן רוצות שאביא להן אותו. לשפתיים אני שמה עיפרון תוחם מספר 404 של 'קיקו מילאנו' ומעליו מרכך של 'הימלאיה' שמטשטש את התוחם ומשאיר קונטור יפה והברונזר שוב של 'ארמני'".

מייק אפ LUMINOUS SILK FOUNDATION של ארמני. 230 ש"ח ל- 30 מ"ל | צילום: יח"צ
מייק אפ LUMINOUS SILK FOUNDATION של ארמני. 230 ש"ח ל- 30 מ"ל | צילום: יח"צ

בושם

"אני מאוד אוהבת ריחות, אבל לא כאלה שמשתלטים ומריחים אותך מקילומטרים. אני מכורה הרבה שנים לבשמים מולקולה 01 ולפעמים 02. אני אוהבת לערבב בשמים, למשל את הבושם של ג'ו מלון ונילה אושן עם הטבק שלו. לים אני אוהבת לשים מי גוף של ויקטוריה סיקרט או של ללין. ויש לי עוד ריח גוף נהדר אבל אני לא מגלה את ריחו – חברתי הטובה שרון חזיז גילתה לי את הסוד שלה, ועכשיו זה סוד של שתינו".

>> שרון חזיז: "אני נגד ההגזמות של אלה שמזריקות בלי סוף"

בושם מולקולה 01. 239 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם מולקולה 01. 239 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי מלא, עבה, יבש וגם עיקש בגלל שהוא צבוע. אבל זה רק בגלל שאין לי שולם עם השיער הלבן ואני צובעת אותו אחת לשבועיים במספרה של דניאל פדידה ליד הבית בכפר שמריהו. אני צובעת אצלו או אצל אתי אשתו, ולפעמים אצל יוקי שרוני. אני כל השנים נשארת עם אותה תספורת פחות או יותר, ומיישרת קצוות אצלם או לפעמים לבד. אני חופפת אחת ליומיים, משתמשת בשמפו ובמסכת 'Absolut Repair' של לוריאל פרופשיונל, ובספריי 'Uniq One' של רבלון".

מני פדי

"בכל הקשור לציפוריים אני פרי סטייל – לא שמה לק, משייפת לבד ומנקה את הציפורניים שלי. הן מאוד קצרות אבל מאוד מסודרות. גם ברגליים אין לי אף פעם לק ואני מסדרת לבד".

גבות

"אני מורטת אותן בעצמי ומצלילה אותן מדי כמה שנים אצל מישהי בשם ג'והנה. את שיער הגבה אני צובעת במספרה וזה יוצר מראה מלא".

כושר

"אני באה מבית של ספורטאים. אבא שלי, יוסף שחמון, מצטיין בטניס. היום בן 91 ועדיין אלוף הארץ לסניורים. גם אחותי הצטיינה, ועד היום היא שחקנית מדהימה. אחת מבנותיה קיבלה מלגה ללימוד טניס בארצות הברית. אני משחקת טניס ברשפון או בתל אביב עם בן זוגי. אני אוהבת ספורט ואיך שמתעוררת בבוקר אני מיד נועלת נעלי ספורט. אחת לשבוע אני אצל טל אגסי שבונה לי מסת שריר. בנוסף, אני עושה הליכות 5-4 פעמים בשבוע של 5 ק"מ ובשבת של 8 ק"מ. זו המדיטציה שלי. אחת לשבוע אני עושה פילאטיס אצל האחת והיחידה לאה שנירר, וכשאני מגיעה לשרון חזיז שהיא מורה לפילאטיס ויש לה מיטת אימון בבית, אנחנו עושות יחד שיעור".

>> אימאל'ה! לאה שנירר חושפת צילומים רותחים שלה בהיריון

תזונה

"אני רזה באופן טבעי, תודה לאל ותודה על הגנים להורים שלי. אני אוכלת בריא, משתדלת לאכול לרוב בבית וממעטת לאכול בחוץ. אני צמחונית מגיל 11 ואוכלת הרבה אגוזים: ברזיל, קשיו ושקדים – הכל טבעי – ואני שותה הרבה מים במשך היום. אני מתחילה את הבוקר עם שתי כוסות מים פושרים, ממשיכה עם אגוזים וקפה, ושעתיים אחרי אוכלת חביתה עם גבינת פטה ויוגורט חלבון. בצהריים אני מקפיצה או מאדה ירקות, ואם לא אכלתי ביצים במשך היום אז בערב אוכל שתיים כי אני צריכה 60 גרם חלבון. אני אוכלת שני פירות ביום: בבוקר תפוח ובערב בננה, כי יש בה מגנזיום. בדיקות הדם האחרונות שעשיתי הראו שהפכתי לטרום סוכרתית אז יש פחות מתוק בחיי, ואם אוכל מתוק זה רק במשורה. אם יש לי פטיש למשהו זה לעוגת התמרים של 85/15 בתל אביב, וגם לבוטנים. הם המאכלים היחידים שאני אוכלת אותם קלויים".

סיגל שחמון ב"טוטו ורוחו" | צילום: באדיבות HOT
סיגל שחמון ב"טוטו ורוחו" | צילום: באדיבות HOT

טיפ לחיים #1

"תנו מקום להודיה על הדברים הכי טריוויאליים. אני קמה בבוקר ואומרת 'מודה אני' אפילו על האוכל והשתייה, וגם אומרת תודה לעצמי. שחררו כעס, כי הכעס הופך אותנו לזקנים. תחיו במודעות, תבינו מה עושה לכן טוב ותזכרו שתמיד יש לכן חופש בחירה ללכת אחרי הלב ואחרי התשוקות. אסור לנו לוותר עליהן בשום גיל. תמיד תחשבו על החלום הבא, כי אין גיל לחלומות ואף פעם לא מאוחר מדי. המתנה הכי גדולה שאתן יכולות לתת לעצמכן היא לשים סימני שאלה, כי סימני קריאה תוקעים אותנו במקום".

טיפ לחיים #2

"אל תגידי לעצמך שאת לא יכולה לעשות דיאטה או לא יכולה להתאהב. כשמדובר בזוגיות, קחי אחריות. תזכרי שתקשורת בתוך זוגיות זה חשוב ואהבה זה מדהים, אבל הכי חשוב להיות במרחב שנותן חופש לשני הצדדים. אנחנו בוראים את החיים שלנו ואם נבוא אליהם בחשש, נחיה בחשש. אני למדתי לקפוץ למים, לא לפחד. כבר בגיל 24 שאלתי את עצמי שאלות וחיפשתי מה אני יכולה לעשות מעבר. למדתי את שיטת ימימה, והתמחיתי עם שתי מאמנות בשיטה של מעין בן ציון כדי לגעת בכמה שיותר אנשים. היום אני עושה הרצאות ומעגלי שיח תחת השם 'מה שבפנים' אחת לשבועיים אצלי בבית או שאני מגיעה לבתים. זה קורה בקבוצה של 12 איש בממוצע, וכל אחד מקבל את המקום שלו. מגיעים מכל הארץ ובמרחב האינטימי אני מספרת על חיי, על אמונות ודפוסים, ואיך על ידי עבודה פנימית שחררתי. כולם מדברים ואני נותנת לכל אחד כלים שהוא יכול לקחת הביתה. כל אחד משלם 180 ש"ח למפגש, וחלק מזה נתרם לעוטף".