בר רפאלי, שומעת? מותג הטיפוח האהוב עלייך הגיע לארץ

בר רפאלי | צילום: Shutterstock
בר רפאלי | צילום: Shutterstock

מותג הטיפוח האהוב על בר רפאלי הגיע לארץ הקודש, וגם MAC מגלים מה הם הטרנדים הכי חמים באיפור לשנה הקרובה, מותג הקוסמטיקה הטבעוני שמגיע לישראל ועוד

88 שיתופים | 132 צפיות

פצצות לגבות

הגבות שלך מרגישות לך בהירות מדי? כהות מדי? קבלי מוצר גבות מהפכני וייחודי של אמנית הגבות שיר נקש, מאסטרית למיקרו פיגמנטציה, מעצבת גבות ובעלים של בית ספר בתחום, שיצרה חותמות לגבות בארבעה גוונים: מבלונד ועד חום כהה, בעלות פורמולה ייחודית שעשויה מאבקת פיגמנט עשירה במרקם משי, למראה גבות עוצמתי ומלא. החותמות עמידות ליום שלם ויותר אם לא תרטיבו את המקום, וניתנות להסרה עם סבון או מגבון להסרת איפור. כל מה שצריך הוא לבחור שבלונה בצורה הרצויה ולהדביק באזור הגבה, ואז לטפוח על הגבות באמצעות החותמת ולמלא בתוך גבולות המדבקה. כמה קל ופשוט למי שמסדרות גבות בעצמן.
המחיר הוא 119 ש"ח (כולל אריזת שבלונות), ניתן להשיג ברשת "אפריל" ובאתר "אונליז"

>> שיר נקש: "התגלה אצלי גידול של 7 ס"מ במוח. הרופא לא הבין איך אני חיה"

חותמת לגבות דארק בראון של שיר נקש. מחיר 119 ש"ח | צילום: יח"צ
חותמת לגבות דארק בראון של שיר נקש. מחיר 119 ש"ח | צילום: יח"צ

>> השיער שלך סובל מיובש? מצאנו אחלה שמפו בפחות מ-30 ש"ח

תמיד חלמת ללמוד עיצוב שיער? כדאי לך להכיר את הקורס הזה

אם לא הכרתן את בית הספר הגבוה לאיפור של מותג הביוטי IL MAKIAGE, עכשיו אתן יודעות על קיומו, והוא משיק קורס חדש ומתקדם לעיצוב שיער בשם HAIR DESIGN PRO. מטרת הקורס היא שהמאפרות יוכלו להעניק טוטאל לוק מושלם ללקוחות, להבין בטרנדים בסוגי השיער השונים ובטכניקות מתקדמות של עיצוב בהפקות אופנה, כמו גם לכלות. מדובר בקורס של 18 מפגשים חד שבועיים בהדרכת מעצבי שיער מובילים, הוא כולל גם שני ימי צילום, והמשתתפות יקבלו ערכת ציוד מקצועית הכוללת תיק מקצועי, בובת אימון, פן, מסלסל, סט מסרקים ומברשות.
מחיר הקורס הוא 6,500 ש"ח וכולל ערכת הציוד. ניתן ללמוד בכל בתי הספר של המותג ברחבי הארץ

IL MAKIAGE משיק קורס עיצוב שיער מתקדם | צילום: אלכסנדר ליפקין
IL MAKIAGE משיק קורס עיצוב שיער מתקדם | צילום: אלכסנדר ליפקין

ים של כחול בשתי עיניי

לקראת פתיחת חודש האופנה וחגיגות ה-40 למותג האיפור הבינלאומי MAC (שבמהלך השנים עבד עם לא פחות מ-300 מעצבי אופנה ברחבי העולם ועם מיטב הידועניות), חושפים אנשי המותג את הטרנדים הגדולים לשנת 2024 בתחום האיפור. אז מה צפוי לנו? איפור העיניים הכחול חוזר בגדול עם צללית כחולה בגוון ג'ינס ואייליינר כחול שמחליף את השחור. כמו כן, איפור הפנינה מגיע אלינו – איפור זוהר ויוקרתי אבל לא מתאמץ, עם שימר מבריק במראה כמעט רטוב. עוד מראה חזק לשנה הקרובה: המראה הניטרלי, המשלב אסתטיקה רכה עם מרקמים קרמיים וגימורי סאטן. אחרון חביב הינו איפור הדובדבן – שפתון בגוון בורדו או עיניים מעושנות ופנים נקיות. איפור מינימלי, אבל ניכר.

נועה קירל ל-MAC | צילום: טל עבודי
נועה קירל ל-MAC | צילום: טל עבודי

>> סיגל שחמון: "נשים מבוגרות ונטולות סכין מרשימות אותי"

בר רפאלי, את כאן? העלייה של מותג האיפור "MASQMAI"

אחרי שפרגנה למותג הטיפוח "MASQMAI" בסטורי שלה, בר רפאלי בוודאי תשמח לשמוע שמוצרי החברה של הדוגמנית ומשפיענית הרשת האיטלקיה אליס קמפלו (שהיא גם אשתו ואם ילדיו של הכדורגלן הספרדיאלברו מוראטה), עשו עלייה לישראל. קמפלו (המתחזקת חברות עם קורל סימנוביץ' ומישל גרציג), הקימה ב-2018 את מותג הקוסמטיקה הנ"ל, שהוא טבעי וירוק, עם מוצרי טיפוח ואיפור שהפכו מיד ללהיט ברשת SEPHORA העולמית בזכות ריכוז גבוה של רכיבים טהורים ופעילים. בין הלהיטים של המותג: סרום עשוי מאה אחוז שמן טבעי עם תמצית עלי כותרת של פרח הולנדי בעלי סגולות אנטי דלקתיות, כאשר עלי הכותרת שטים להם בתוך הסרום (205 ש"ח). עוד מוצר פופולרי של המותג הינו סומק במרקם פודרה (169 ש"ח).
להשיג בסניפי רשת "אפריל" ברחבי הארץ

>> הדוגמנית מישל גרציג: "אני לא ארעיב את עצמי, הבריאות שלי מעל הכל"

אליס קמפאלו למסקמיי | צילום: יח"צ
אליס קמפאלו למסקמיי | צילום: יח"צ

המותג החדש שיעשה פלאים לעור צעיר

GROVE, מותג טיפוח טבעוני של אביזרים ומוצרי טיפוח לגוף ולפנים, צבר תאוצה בעיקר בקרב קהל צעיר המודע לסביבה. מוצרי טיפוח טבעוניים משלבים בדרך כלל אביזרים עשויים מעץ ומוצרי ביוטי מבוססי ויטמינים, מינרלים ומרכיבים מהצומח – וכאלה תוכלו למצוא מעתה בסופר פארם, המייבא לארץ את המותג. תמצאו כאן קרם פנים, שמן לילה, מגבונים טבעוניים ומבחר אביזרים וכלים נוספים לעיסוי הפנים והגוף. המחירים גם הם אטרקטיביים במיוחד: 12.90-49.90 ש"ח.
להשיג בסניפי ובאתר "סופר פארם"

GROVE. קרם פנים מחיר 12.90- 49.90 ש"ח | צילום: יח"צ
GROVE. קרם פנים מחיר 12.90- 49.90 ש"ח | צילום: יח"צ